a TripAdvisor company

1. 8,0 10 1 14

2. 8,1

3. 8,0

isadora2

Een rustig, beetje sleets, terras voor op een mooie warme dag met uitzicht op de Rijn, het personeel is vriendelijk. Een prima plek om een beetje te eten, drinken en kletsen. Mijn partner had een pizza, yedi iklim, die niet echt Turks smaakte naar ons idee maar wel goed belegd met zeevruchten Ook bij mijn pizza, Comlek "de ovenschaal" miste ik het Turkse element. Misschien een idee om om een echt Turkse pizza te vragen als je van authentiek Turks eten houdt. En een pizza mes bij een pizza lijkt me ook handiger dan een mes om brood mee te smeren. Met de prijs-kwaliteitsverhouding is niets mis.

Gegeten op 15 juli 2016

Jodekerken

Er ging van alles mis met de bediening. Bij afhalen gerecht viel een gebruikte vork op mijn broek. Gevolg vlekken op mijn kleding. Dan wordt de rekening gebracht van de verkeerde tafel. Later bij bekijken van de rekening blijkt er 2 eur teveel gerekend voor een gerecht. Dan heb ik het nog niet gehad over de sausplek gemorst in de menukaart. Kortom: Bediening ver onder de maat. De keuken is gelukkig wel op orde want het gerecht was ruim voldoende en het uitzicht prima.

Gegeten op 19 juni 2016

Prisca

Een van onze gasten was jarig, maar dit hadden we niet van tevoren gemeld. Er is toen alsnog een hele versierde tafel klaargezet en een verrassingstoetje geregeld. De bediening was erg gezellig en vriendelijk, het eten was ook ontzettend goed: uitgebreide, originele kaart.

Gegeten op 27 mei 2016

Xdipity

In tijden niet zo in de watten gelegd op alle fronten... Ultieme avond gehad qua eten, bediening, sfeer... Onze man deed bij alles net dat stapje meer, echt top!

Gegeten op 7 maart 2016

ErikT

Vanaf het moment van binnenkomst werd er aandacht aan ons besteed, en dat bleef zo tot na het laatste drankje. We voelden ons zeer welkom. De grote ruimte is zo ingericht dat het knus overkomt. Ondanks de goede bezetting hadden we mazzel met onze last minute reservering: we mochten kiezen welk tafeltje we wilden, het werd een tafeltje aan het raam.
Osmanl? Teps?s? ('een reis door het Ottomaanse rijk') was heel lekker, zeer gevarieerd, ruim voldoende, en nog verantwoord ook. Het waren diverse gerechtjes, sommige uit de oven, sommige met vis, sommige met vlees, met groente, met fruit, salade, echt helemaal compleet.
Hier gaan we zeker terugkomen!

Gegeten op 5 maart 2016

Youpculinair

Op maandag zijn er weinig eetgelegenheden open en wordt er blijkbaar weinig "uit gegeten". Het was bijzonder rustig, zodat de eigenaar ons veel aandacht kon geven. Gezellig gestart bij de open haard met een aperitief. De kaart werd gebracht en we konden rustig uitkiezen.
Daarna met zes personen naar een grote ronde tafel geleid. Bediening was dus prima.
Het eten daarentegen vond ik wat minder. Mijn voorgerecht (mosselen) lag in een rode saus met teveel "groentetuintje". Prima gerecht, dat wel.
Maar toen kwam de Ottomaanse schotel voor drie personen. En als dan blijkt dat zeker vier van de gerechtjes òòk in deze rode saus liggen, dan kan de keuken m.i. beter.
Biefstuk en kipfilet samen in een schaaltje met rode saus, gehakt balletjes idem.
Ik geef geen zesje, omdat het geheel mooi wordt opgediend, met veel verschillende soorten gerechten, maar qua smaak had ik dit wel moeten doen.
Het decor en de ambiance is prima voor een Turks restaurant, maar mijn zeven heeft te maken met de sterke rooklucht in het restaurant (slecht trekkende open haard) en de sigarettenrook die via de voordeur het pand binnenkwam. Neem daarbij drie uur Turkse muziek (tja smaken verschillen) dan is het duidelijk.
Al met al een mooie locatie aan de Rijn, waar het op het terras goed toeven zal zijn en dan ga ik voor de Turkse pizza's!

Gegeten op 16 november 2015

karen77

Afgelopen weekend met 4 personen gegeten bij Rijnmozaik in Arnhem. Als voorgerecht hebben we mezze besteld, op aanraden van het personeel voor 2 personen vanwege de grote porties, wat inderdaad ruim voldoende was. Als hoofdgerecht de Ottomaanse schotel, wat ontzettend lekker en goed bereid was. De vleesgerechten waren ontzettend goed bereid en (wederom) grote porties. De service was nog beter dan het eten: ontzettend vriendelijke en grappige medewerkers, die goed in de gaten hielden of er nog iets nodig was aan tafel. Kortom een fantastische plek voor een avond lekker Turks dineren!

Gegeten op 23 oktober 2015

Goalmaniak

Wij komen hier een aantal keer per jaar. Vooral in de zomermaanden is het heerlijk vertoeven aan de Rijnkade met een prachtig uitzicht. Het eten is altijd goed. Niet hoogstaand, 'gewoon goed'. De bediening is niet super snel, wel zijn zij altijd vriendelijk. Menukaart is groot en vooraf krijgt de gast altijd een mandje met knoflooksaus en Turkse lekkernijen.

Het proberen waard!

Gegeten op 1 juli 2015

Henk-Arnhem

Heerlijk lunchen aan de Rijn. Op het terras aan de kade. En dan beiden aan de Turkse tosti. Was heerlijk. Helemaal goed. Dus weer een keer proberen. Als het weer het natuurlijk toelaat. Nette service.

Gegeten op 23 augustus 2015

Jerebie

Vanavond hier gegeten met zn 2en, zowel een voor- als hoofdgerecht voor 2 personen. We dachten leuk allerlei gerechtjes proberen. Laten we het zo zeggen, het is zo veel (en we zijn geen kleine eters) dat we dachten waarom zeggen ze dit niet vooraf..... Daarbij schieten ze aardig uit met het zoutpotje, zodat je wel veel moet drinken erbij.
De bediening vraagt ook continu of je nog wat wil drinken, soms tot het irritante aan toe. Je verwacht van de bediening ook dat ze je uitleggen wat je krijgt als je zo'n combinatieschotel krijgt, dit was dus niet het geval.
Kortom, na het hoofdgerecht hebben we snel gebeld en zijn we weg gegaan. Zeker geen herhaling voor ons bij Rijnmozaik.

Gegeten op 4 april 2015

Schrijf zelf een recensie over Rijnmozaïk in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Rijnmozaïk. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.