a TripAdvisor company

Rijnmozaïk

1. Turks
  1. Toon telefoonnummer 026 370 01 59

Jerebie

Vanavond hier gegeten met zn 2en, zowel een voor- als hoofdgerecht voor 2 personen. We dachten leuk allerlei gerechtjes proberen. Laten we het zo zeggen, het is zo veel (en we zijn geen kleine eters) dat we dachten waarom zeggen ze dit niet vooraf..... Daarbij schieten ze aardig uit met het zoutpotje, zodat je wel veel moet drinken erbij.
De bediening vraagt ook continu of je nog wat wil drinken, soms tot het irritante aan toe. Je verwacht van de bediening ook dat ze je uitleggen wat je krijgt als je zo'n combinatieschotel krijgt, dit was dus niet het geval.
Kortom, na het hoofdgerecht hebben we snel gebeld en zijn we weg gegaan. Zeker geen herhaling voor ons bij Rijnmozaik.

Gegeten op 4 april 2015

martmart

Als je het niet zou kennen zou je er misschien niet naar binnen gaan; eenmaal binnen vind ik het decor ook apart; schilderingen, planten, een ooster sfeertje dat gecreëerd wordt, een andere smaak qua inrichting zullen we maar zeggen....MAAR......de bediening is prima en het eten is lekker; besteld bijv een pizza.......eigenlijk zit ik altijd al vol door het verse Turkse brood met heerlijke knoflooksaus die je van te voren krijgt.

Gegeten op 13 maart 2015

lex4

Nadat we al vele jaren bij Rijnmozaïk komen, nu eindelijk een recensie. Het terras ligt aan de Rijnkade, vanwaar je een fraai uitzicht hebt op de rivier en de langsvarende boten.
Het eten is van prima kwaliteit. Een aanrader vind ik de Tournedos met oesterzwammen, heerlijk mals. Ook voor vegetariërs is er voldoende keus. (5x). Op de bediening moet je als het drukker wordt soms wel even wachten, maar ze zijn erg vriendelijk en het eten wordt vlot geserveerd.

Gegeten op 17 september 2014

jvernooij

Met de hele familie lekker buiten aan de Rijn gegeten. Hele vriendelijke en gezellige bediening. Het eten is er prima. De pizza's zijn redelijk aan de prijs. Voor tussendoor een leuke plek om te eten.

Gegeten op 18 juli 2014

Walter_

We waren vrij laat op de avond om hier nog met een grote groep van 9 personen wat te eten. Hoewel het eten goed is waren er 2 gerechten niet geheel warm. Ook de turkse thee na afloop viel wat tegen en ook de prijs voor water is er aan de hoge kant; 5 euro voor een fles is hoog, daar waar je bij andere zaken een karaf water voor niets krijgt.

Gegeten op 9 juni 2014

Ghost1966

Tijdens m'n fietstocht was het tijd voor een lunch, in Arnhem op de RIjnkade is dan geen verkeerde plek. OP het terras in het zonnetje met een spa, een kom linzensoep en Turks brood met köfte. Het is een leuke plek, met vriendelijke bediening en veel keuze op de lunchkaart.
Het gehakt van de köfte was lekker gekruid, de knoflooksaus was heerlijk, en Turks brood is nooit te versmaden.
De Rijnkade is een aanrader als je in Arnhem bent en Rijnmozaïk is dan een goede keus als je lekker wilt eten tegen een redelijke prijs.

Gegeten op 1 juni 2014

firefly68

We hebben met vier personen genoten van een voortreffelijk diner bij dit Turkse restaurant. Persoonlijk ken ik Rijnmozaik al jaren maar recentelijk is het management in nieuwe handen overgegaan. De gastvrijheid en warmte zijn onveranderd gebleven. We hebben het aperitief genoten bij de open haard en kregen hierbij traditionele mezes aangeboden. Het verse Turkse brood met knoflooksaus is niet te versmaden. Als hoofdgerecht hadden we de Ottomaanse schotel voor 4 personen besteld. We werden voorzien van een overvloed aan heerlijkheden, lamskoteletjes, Köfte, gestoofd rundvlees, kip uit de oven, gemengd vlees met pesto etc. Daarbij werd een keur aan bijgerechten geserveerd. Alles was smakelijk bereid en op een mooie manier gepresenteerd. We sloten af met baklava en koffie. Het was op culinair gebied een feest maar wat ons het meest is bijgebleven is de hartelijkheid en service van het bedienend personeel! We komen graag snel terug!

Gegeten op 22 januari 2014

ronjtuijnman

Tijdens de fietstocht leidt de ANWB-route ons langs de oergezellige Rijnkade. We strijken voor de lunch neer bij Rijnmozaik voor een broodje. Dan ontdekken we dat het een Turks restaurant is en dat pakt uit als een aangename verrassing want de broodjes zijn meer dan voortreffelijk. Helaas wel mayonaise uit zakjes - da's dan weer jammer...
Nu hadden we ons voor vanavond eigenlijk voorgenomen om ergens anders te gaan eten, maar na wat schijven met de routpunten fietsen we 's avonds van Velp naar Arnhem om ook hier het diner te gebruiken. Wat een feest! Heerlijk brood vooraf met knoflooksaus en een soort tappenade van geitenkaas: verrukkelijk!
Als hoofdgerecht neem ik de kalfshaas: drie fikse stukken vlees met een overheerlijke saus, mals, helemaal geweldig!
Mijn vrouw neemt een gevulde aubergine of courgette (ik vergeet altijd welke van de twee het was) en dat zag er niet alleen voortreffelijk uit, maar smaakte ook meer dan geweldig.
Het huiswijntje is modaal, maar zoals zovaak met beknoflookte gerechten trekt dat helemaal bij tijdens het eten.
Al met al een feestmaal dat we met een setjes coctails op een naburig terras feestelijk afsloten!

Gegeten op 26 augustus 2013

jvernooij

Mooie plek aan de Rijn om wat te eten. Vooral in de zomer een aanrader omdat je aan de kade zit. Het personeel is erg aardig, al loopt niet alles altijd even soepel. De pizza's zijn lekker, maar ook de andere gerechten zijn het proberen waard. De prijzen zijn wel redelijk "commercieel", dus niet erg laag voor wat je krijgt.

Gegeten op 4 augustus 2013

irenedenoever

Voor en snelle pizza prima plek aan de rijn. Verder weinig culinairs te vinden. Zeker niet duur maar Arnhem heeft betere restaurants voor een lekker avondje uit.

Gegeten op 1 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over Rijnmozaïk in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Rijnmozaïk. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.