Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Rijnmozaïk

1. Turks

Rijnmozaïk

1. Turks
  1. Toon telefoonnummer 026 370 01 59

jvernooij

Met de hele familie lekker buiten aan de Rijn gegeten. Hele vriendelijke en gezellige bediening. Het eten is er prima. De pizza's zijn redelijk aan de prijs. Voor tussendoor een leuke plek om te eten.

Gegeten op 18 juli 2014

Walter_

We waren vrij laat op de avond om hier nog met een grote groep van 9 personen wat te eten. Hoewel het eten goed is waren er 2 gerechten niet geheel warm. Ook de turkse thee na afloop viel wat tegen en ook de prijs voor water is er aan de hoge kant; 5 euro voor een fles is hoog, daar waar je bij andere zaken een karaf water voor niets krijgt.

Gegeten op 9 juni 2014

Ghost1966

Tijdens m'n fietstocht was het tijd voor een lunch, in Arnhem op de RIjnkade is dan geen verkeerde plek. OP het terras in het zonnetje met een spa, een kom linzensoep en Turks brood met köfte. Het is een leuke plek, met vriendelijke bediening en veel keuze op de lunchkaart.
Het gehakt van de köfte was lekker gekruid, de knoflooksaus was heerlijk, en Turks brood is nooit te versmaden.
De Rijnkade is een aanrader als je in Arnhem bent en Rijnmozaïk is dan een goede keus als je lekker wilt eten tegen een redelijke prijs.

Gegeten op 1 juni 2014

firefly68

We hebben met vier personen genoten van een voortreffelijk diner bij dit Turkse restaurant. Persoonlijk ken ik Rijnmozaik al jaren maar recentelijk is het management in nieuwe handen overgegaan. De gastvrijheid en warmte zijn onveranderd gebleven. We hebben het aperitief genoten bij de open haard en kregen hierbij traditionele mezes aangeboden. Het verse Turkse brood met knoflooksaus is niet te versmaden. Als hoofdgerecht hadden we de Ottomaanse schotel voor 4 personen besteld. We werden voorzien van een overvloed aan heerlijkheden, lamskoteletjes, Köfte, gestoofd rundvlees, kip uit de oven, gemengd vlees met pesto etc. Daarbij werd een keur aan bijgerechten geserveerd. Alles was smakelijk bereid en op een mooie manier gepresenteerd. We sloten af met baklava en koffie. Het was op culinair gebied een feest maar wat ons het meest is bijgebleven is de hartelijkheid en service van het bedienend personeel! We komen graag snel terug!

Gegeten op 22 januari 2014

ronjtuijnman

Tijdens de fietstocht leidt de ANWB-route ons langs de oergezellige Rijnkade. We strijken voor de lunch neer bij Rijnmozaik voor een broodje. Dan ontdekken we dat het een Turks restaurant is en dat pakt uit als een aangename verrassing want de broodjes zijn meer dan voortreffelijk. Helaas wel mayonaise uit zakjes - da's dan weer jammer...
Nu hadden we ons voor vanavond eigenlijk voorgenomen om ergens anders te gaan eten, maar na wat schijven met de routpunten fietsen we 's avonds van Velp naar Arnhem om ook hier het diner te gebruiken. Wat een feest! Heerlijk brood vooraf met knoflooksaus en een soort tappenade van geitenkaas: verrukkelijk!
Als hoofdgerecht neem ik de kalfshaas: drie fikse stukken vlees met een overheerlijke saus, mals, helemaal geweldig!
Mijn vrouw neemt een gevulde aubergine of courgette (ik vergeet altijd welke van de twee het was) en dat zag er niet alleen voortreffelijk uit, maar smaakte ook meer dan geweldig.
Het huiswijntje is modaal, maar zoals zovaak met beknoflookte gerechten trekt dat helemaal bij tijdens het eten.
Al met al een feestmaal dat we met een setjes coctails op een naburig terras feestelijk afsloten!

Gegeten op 26 augustus 2013

jvernooij

Mooie plek aan de Rijn om wat te eten. Vooral in de zomer een aanrader omdat je aan de kade zit. Het personeel is erg aardig, al loopt niet alles altijd even soepel. De pizza's zijn lekker, maar ook de andere gerechten zijn het proberen waard. De prijzen zijn wel redelijk "commercieel", dus niet erg laag voor wat je krijgt.

Gegeten op 4 augustus 2013

irenedenoever

Voor en snelle pizza prima plek aan de rijn. Verder weinig culinairs te vinden. Zeker niet duur maar Arnhem heeft betere restaurants voor een lekker avondje uit.

Gegeten op 1 juni 2013

woppes684

We zijn hier al vele keren geweest en steeds wordt er in alle opzichten een constant goede kwaliteit geleverd. Eten altijd heerlijk en over bijzondere wensen wordt niet moeilijk gedaan. Bediening bijzonder vriendelijk, behulpzaam en alert. Prijzen zeer redelijk (de horecaprijzen zijn sinds de euro nu eenmaal onevenredig gestegen). Terras met uitzicht op de Rijn is geweldig. Langsrijdend verkeer is een minpunt, maar daar kan het restaurant niets aan doen. Wij komen nog vaak terug.

Gegeten op 20 april 2013

Marijke59

We hadden geen reservering maar werden uiterst vriendelijk ontvangen. We waren met 4 personen. Lekker vers brood komt standaard op tafel. De voorgerechten, vissoep en de de gevulde aubergine smaakten echt goed. De hoofdgerechten waren heerlijk. De ossenhaas was zeer mals en lekker. De vis met zeevruchten was ook een goede keus. Ruime porties. Een grote zaak met echt goed en voldoende personeel. Een aanrader en wanneer we weer eens in de buurt zijn komen we terug.

Uitstekende kwaliteit.

Gegeten op 26 januari 2013

RobTonneke

Geweldig gegeten, super bediening. Heel erg aardig. Tijdens ons weekend in Arnhem toevallig beland bij Rijnmozaik. Zo goed bevallen dat we de volgende dag weer zijn gaan eten. We werden als vorsten ontvangen.

Gegeten op 21 september 2012

Schrijf zelf een recensie over Rijnmozaïk in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Rijnmozaïk. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.