a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Japans
  1. Toon telefoonnummer 0229 212 750

Stephanie1980

Een ruime keuze aan gerechten. Je mag eten wat je wil en hoeveel je wil. Niet echt mijn concept. Ik heb liever wat minder en dan een betere kwaliteit. Al met al wel een heel gezellige avond gehad, vriendelijke bediening en een fijne sfeer in het restaurant.

Gegeten op 27 februari 2016

hans amsterdam

Een zeer ruime keus aan sushi, maar ook meer dan voldoende daar naast. Het heeft ons absoluut goed gesmaakt. Wel oppassen welke gerechten extra kosten, kan dan fors oplopen. Als het druk is, is het wel gehorig en iets rommelig, het personeel met een oortje in, maakt het ook wat onpersoonlijk. Maar een leuke plek om lekker te eten.

Gegeten op 12 maart 2016

tweejees

Bediening was erg rommelig, je moet meerdere mensen aanspreken om een drankje te kunnen bestellen.
Verder is het moeilijk te vinden er word namelijk een verkeerd adres aangegeven.
Sommige gerechten waren van smaak goed , maar sommige niet bijv smaakte de suhirijst anders dan ik ben gewend
Ze serveren wel een heel goed wit wijntje

Gegeten op 20 december 2015

nick32

Heerlijk gegeten bij Soya! Nog nooit eerder sushi gehad, maar het smaakte prima. De andere gerechten waren ook erg lekker. Echter zat er bijna over alle vleesgerechten een soortgelijk vettig sausje, waardoor veel vleesgerechten hetzelfde smaakten. De service was oke, maar niet top. De eerste bestelling die we kregen klopten niet helemaal met wat we hadden ingevuld en ze leken moeite te hebben met de drukte. Het decor ziet er oke uit, een beetje druk en knus alleen.

Gegeten op 14 december 2014

Larissavertelman

Al meerdere malen gegeten bij soya, en keer op keer ook erg lekker. Wat ik wel jammer vind is dat de bediening rondloopt met een oortje in waar ze opdrachten te horen krijgen van de basin. Hierdoor komt het personeel onervaren over terwijl ze waarschijnlijk zelf heel goed kunnen functioneren zonder oortje.

Gegeten op 18 oktober 2014

beurs

eten was smaakloos,meeste niet gaar, sushi smaakte oud, bij 2 ronde hebben we het laten staan en zijn weggegaan,niemand vroeg of het gesmaakt had,absolute afrader

Gegeten op 5 augustus 2014

catlis

Het eten heeft ons blij verrast, het was bijna steeds zeer mals en lekker klaargemaakt. De porties waren royaal. Ik vond vooral de garnalen-dumplings lekker, een tweede keer smaakten ze iets minder, misschien iets te lang gewacht met serveren? De spiesjes en ook de entrecote waren boterzacht.

We hoefden niet met stokjes te eten, want na vriendelijk vragen kregen we 'normaal' bestek. De service was prima en het is inderdaad leuk om de koks aan het werk te zien.

Het is een beetje donker ingericht en voor het pinnen moest ik bijna het hele pand door naar het andere restaurant in hetzelfde hotel. We wisten dat we voor sommige gerechten extra moesten betalen, maar 5 euro meer vonden we te veel, dus niet besteld. Verder was er voor elk wat wils, ten minste zolang je geen frikandellen etc wilt eten, want dat is er (terecht) niet.

De stoelen zijn wat aan de harde kant, voor wie dat aangeeft, wordt er een kussentje gezocht.

We waren zeer tevreden met de bediening (attent en vriendelijk) dus een fooi!

Gegeten op 21 juni 2014

AlexP

De meeste tapas gerechten smaakten allemaal naar elkaar. Dit kwam omdat voor de meeste gerechten volgens mij de zelfde saus werd gebruikt erg jammer zodat veel naar t zelfde smaakten. De service had iets beter gekund na af en toe wenken werd de kaart weer meegenomen. Het restaurant ziet er mooi uit en er hangt een leuke vibe.

Jepsica

Ik eet hier minimaal 1 keer in de maand en het is alijd even heerlijk.
Soms is de bediening niet optimaal en moet je meerdere malen vragen waar je gerecht blijft. Dit is een paar keer gebeurd.
Uiteindelijk een klacht ingediend, dat resulteerde dat we uiteindelijk ons gerechtje kregen maar meer ook niet.

Het eten is dus altijd super lekker, het restaurant ziet er mooi verzorgd uit.
Helaas mogen ze wel wat aan de bediening doen.

Gegeten op 4 april 2014

xrebeccax

Eten was veel echt veel te zout. Sushi rijst was niet zoals het hoort. Personeel deed soms heel hun best maar ook soms niet. Wc's zijn erg donker, hok van het personeel was gewoon open en het licht ging daar niet eens aan. Kortom de mensen die dit allemaal zo goed vinden weten niet wat echt sushi is. Voor wat je er voor krijgt vind ik het erg duur. Het was leuk om uit te proberen maar dit was de eerste en de laatste keer. Nog nooit zo slecht sushi restaurant meegemaakt.

Schrijf zelf een recensie over Soya in Hoorn

Schrijf hieronder je recensie over Soya. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.