Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Da Giulio

1. Italiaans

Da Giulio

1. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 026 442 99 00

Proever81653

Gegeten op 4 juli 2014

marcorog

Sinds een aantal maanden werk ik in de buurt van Arnhem en regelmatig ga ik hier eten met collega's uit binnen en buitenland. Wat mij betreft eten zoals het hoort, weinig poespas, goede smaken en een voortreffelijke service. De gastheer is duidelijk iemand met passie en dat proef je en voel je en kom daarom graag terug. Dinsdag 1 juli hier met 3 Italiaanse collega's gegeten. Het is altijd een verassing wat je eet. Antipasti was een mooie tonijn carpaccio. Primi een risoto met paddenstoelen die ik nog nooit gegeten had. Ik ben een vis liefhebber en dat weet de eigenaar dus secondi een mooi gefileerde vis met wat spinazie. Dolci is de lekkerste citroentaart die hij altijd voor ons heeft. Al met al een mooie avond en kom graag de volgende keer weer.

Gegeten op 1 juli 2014

evasmolders

Na een hartelijke ontvangts van Giulio hebben wij afgelopen zaterdag heerlijk gegeten, Wij begonnen met een anti pasti met perfect gegaarde groenten. Daarna een zelfgemaakte zijdezachte dunne pasta. Heerlijk van smaak. Een keuze maken uit het dessert was erg moeilijk. Daarom namen wij naast de beste ever gemaakte pana cotta ook nog de verrukkelijke zabaione. Als afsluiter van het dessert een overheerlijke scroppino. Het was wel jammer dat de gastvrouw ons niet vroeg of het gesmaakt had. Wij hadden dan kunnen zeggen dat het super was. De wijnen waren op en top. Een super zachte witte wijn en een heerlijke rode wijn. Bij de koffie namen wij nog een limocello. De lekkerste ooit geproefd. De hele ervaring van de vriendelijke ontvangst door Giulio zelf en het heerlijke eten maakte het tot een culinaire verwennerij. De rekening was aan de stevige kant maar het is het dubbel en dwars waard. Ga zo door Giulio

Gegeten op 28 juni 2014

BartMouthaan

Als je de bink wilt uithangen neem je je partner mee naar Da Giulio. De prijs kwaliteitverhouding vind ik echter niet kloppen.

Het decorum is formidabel evenals de vriendelijkheid van de gastheer (Giulio). Het eten is goed maar niet zo voortreffelijk als wat je er uiteindelijk voor betaalt.

Het voorgerecht was smakelijk maar niet bijzonder: een kalfslende in tonijnsaus. het zout van de tonijnsaus overheerste waardoor het kalfsvlees niet meer te proeven was.

Het hoofdgerecht was een brasem in zoutkorst die er prachtig uitziet wanneer hij met korst en al uit de over komt. Maar wat ligt er uiteindelijk op mijn bord? een armetierig stukje vis met was klamme pasta en een beetje spinazie.

De scroppino was erg lekker. Dat wel!

Met een fles (goede) wijn van pakweg € 50,00 waren we met ons twee toch € 170,00 kwijt. Dat is teveel voor het gebodene.

Gegeten op 21 juni 2013

Velpenaar

Wat jammer dat de rekening mij langer bij blijft dan het eten. Het eten is perfect maar de prijs kwaliteit niet. Zelden zoveel moeten betalen voor iets als pasta. Met de opmerking "mag ik u een glas Prosecco aanbieden" verwacht je niet dat die later voor veel geld op de rekening staat.

Gegeten op 11 augustus 2012

tebokkel

Stijlvolle inrichting, voortreffelijk eten en een hartelijke eigenaar die met passie over zijn eten weet te vertellen. Het naast-de-kaart vier-gangen menu lijkt per tafel aangeboden te worden, want de tafel naast ons kreeg een runder-carpaccio vooraf, waar wij een tonijn-carpaccio kregen. Als je de keuze hebt, is de citroen-merengue taart nóg lekkerder dan de tiramisu.

Gegeten op 14 september 2012

ToffeGast

Op basis van de recensies op Iens heb ik dit restaurant gekozen voor een etentje met collega's en klanten. Wat me meteen opviel was dat de zaak slecht verlicht is; in één hoek te donker en in het midden te licht. De kroonluchters die er hangen, deden het niet. Niet bepaald sfeervol. Het eten vond ik redelijk goed. Ik had een misto gekozen als voorgerecht. De carpaccio was onnatuurlijk rood en komt waarschijnlijk uit de vriezer, de vitello tonato was lafjes maar de groente was heerlijk. Er was overigens erg veel olijfolie over mijn bord gedruppeld, naar mijn idee kun je dat beter aan de gast overlaten. Als hoofdgerecht had ik ravioli en dat vond ik lekker maar iets te weinig. Mijn tafelgenoten gaven aan dat ze het eten lekker vonden (meesten hadden ossehaas besteld). Als desert had ik tiramisu gekozen en die viel wat tegen. Ik zat vooral mascarpone te eten en proefde vrijwel niet anders. Jammer. De bediening vond ik nogal nonchalant en niet erg attent. Op weg naar het toilet moest ik tussen allerlei dozen door lopen. Mmm, slordig. Misschien hadden we pech en kwamen we op een moment dat ze niet alles op orde hadden.
Kortom; voor het eten zou ik ze nog wel een kans willen geven, voor de sfeer en bediening kom ik hier niet terug.

Sjaakvdsch

Voor het eerst bij Da Giulio gegeten. Een leuk klein restaurant, dat nagenoeg vol zat.
Je kunt kiezen uit een kleine kaart. Wij kozen voor het vier gangen menu. Het eten zelf was erg lekker. Vooral de ossehaas was perfect.

Nadeel was wel dat het soms erg lang duurde voordat de volgende gang werd opgediend. Dat komt waarschijnlijk doordat er maar 1 persoon in de bediening werkte.

Er hangt een redelijk stevig prijskaartje aan het eten. Maar dat mocht de pret niet drukken. Wij hebben heerlijk gegeten bij Da Giulio!

Gareth Blackstock

• Goed

• Goed

Prrrrrima Eten.

Een kleine kaart is helemaal niet erg, als die maar in orde is. Gegrilde groente met truffelolie was heerlijk, Ravioli uitmuntend, hoofdgerecht van lam was ietsjes minder - alsof een lam net naar lam mag smaken.

Prettig restaurant als je een 'zekerheidje' wil. Prachtig eten, lekkere wijn - wellicht iets aan de prijs, maar kwaliteit mag iets kosten.

Marino

• Uitstekend

• Uitstekend

De locatie in het centrum is niet top. Het interieur oogt misschien wat koel en een lounch-opstelling lijkt strak voor italiaanse begrippen. Maar de eigenaar komt van Sardinië, is een en al warmte, gastvrij, behulpzaam en attent. De gerechten (kies vooral het 4 gangen menu) zijn vers en voortreffelijk van smaak. Een hoog niveau wat je zelden in een italiaans restaurant in Nederland tegenkomt. Een stevige handdruk van de eigenaar bij het afscheid. Hier komen we zeker nog eens terug!

Schrijf zelf een recensie over Da Giulio in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Da Giulio. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.