Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Blixem

• Service

• Decor

• In behandeling

Via online reservering

Wij waren met 4 personen. Het eten was eenvoudig maar wel lekker. Wij hadden nog nooit gehoord van sinaasappelsaus op het vlees, dus ergens ook wel weer apart. We zijn prima bediend en hebben prima uitgelegd gekregen van wat er mogelijk was. De sfeer was prima of dat je in een herenhuis woonkamer aan het eten was. Als ik een tip mag geven, dan zou ik na de binnenkomst het halletje afscheiden met een klapdeur in verband met de kou die elke bezoeker meebrengt als die binnenkomt.

Gegeten op 22 oktober 2014

Rutger_E

Via online reservering

Samen met onze 5 dochters heerlijk gegeten met een uitstekende en vriendelijke bediening. Een aanrader voor iedereen. Jammer was alleen dat het hoofdgerecht met vlees al uitverkocht was. Hierop het hoofdgerecht met vis moeten nemen. Viel beslist niet tegen, ruime porties, waardoor er haast geen ruimte meer over was voor het toetje, voor deze gelegenheid bestaande uit gebakjes, aangezien we mijn verjaardag vierden, compleet met kaarsjes en een lang zal ze leven van het personeel.

Gegeten op 9 oktober 2014

Funn

Via online reservering

Redelijke prijs-kwaliteit verhouding.Ik at zalm/macaroni. Best te eten maar magertjes. Maar de bediening was alleraardigst en snel.

Gegeten op 6 oktober 2014

dennis114

Via online reservering

Lekker aangekleed gezond eten, een prima eenvoudig restaurant wat een bijdrage levert aan medemens en eigen avond, even lekker eten zonder zorgen.

Gegeten op 20 september 2014

aztrid1

Via online reservering

Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. Lekker buiten gezeten. De carrotcake was zeer smakelijk en daar zou ik graag nog eens voor terugkomen. De bediening was vriendelijk en vlot.

Gegeten op 16 september 2014

Gerjoeten

Prima reserveringsmogelijkheid en een
herinneringsmail van de reservering.
Een hartelijk welkom bij Blixem, goede uitleg van de formule.
Smakelijk driegangen diner voor een prettige prijs.
Zeker de moeite waard om te gaan eten.

Gegeten op 13 september 2014

MeisjeNijmegen

Wij aten bij Blixem. De vorige keer dat wij hier waren, was het eten prima. Nu helaas niet. Wij hebben ons verbaasd! We aten botervis in limoen-dillesaus, met aardappel en spinazie. In de vis zaten graten, de saus was geen saus, maar een 'plak' (echt!), de spinazie leek niet vers te zijn, en over de aardappel zat een soort olie waar stukjes macaroni in zaten (het gerecht van gisteren?).
Toen wij dit meldden, reageerde het meisje bij wie wij dit deden erg aardig, zij nam ons mee naar de persoon die het eten opwarmde (ons werd verteld dat de kok, die het eten had bereid, allang niet meer aanwezig was...). Deze persoon reageerde niet verbaasd toen wij onze klachten uitte, maar was nogal laconiek: 'oké...' Er was geen sprake van excuses, of toelichting op het eten. Apart!
Uiteindelijk kregen we 20 procent korting op de rekening, wat wij nogal mager vonden. Maar gezien het feit dat de prijzen hier niet hoog zijn, en het brood vooraf en het drinken wel goed waren, hebben we hier maar genoegen mee genomen. Maar ik kom hier niet meer terug.

Gegeten op 22 mei 2014

ellenb74

Weer heerlijk gegeten bij Blixem vooraf brood met humus en dat vult enorm een tomatensoep en dan zit je al wel vol maar ja het is allemaal zo lekker dat je het hoofdgerecht gevulde wraps, ik met gehakt de ander met vis, al bijna niet meer op kan en wat doe je dan met het toetje de carrotcake? Die laat je niet staan maar ze zijn dan zo lief om het voor je in te pakken zodat je de volgende dag bij de thee nog lekker kunt nagenieten. En oh ja de prijzen zijn een lachertje zo voordelig . Het personeel betreft met mensen met een beperking maar uit ervaring weet ik dat hun inzet meer dan 100 procent is en menig 'gewone' bediening kan hier een voorbeeld aan nemen.

Gegeten op 15 oktober 2013

LoesvK

Een leuk restaurant! Er is een beperkt aanbod aan maaltijden (vlees, vis of vegetarisch), maar goed voor de concept van het restaurant! De prijs is er ook naar. Een deel van de bediening wordt gedaan door mensen met een beperking.

Gegeten op 23 augustus 2013

BasN

Blixem was aanvankelijk alleen een lunchtent met een winkeltje erbij. Tegenwoordig kun je er ook 's avonds eten. De keuze is zeer beperkt: er is spagetti met ofwel Bolognese saus, ofwel de vegetarische variant daarvan ofwel zalm. De zalm-variant smaakt, maar is wel wat flauw en saai. Maar goed, voor dit bedrag mag je ook niet meer dan een aardige daghap verwachten en dat is dan ook wat het is.

Gegeten op 23 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over Blixem in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over Blixem. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.