Blixem

• 7.8

• 7.5

ellenb74
  • Recensies in de laatste twee jaar

Weer heerlijk gegeten bij Blixem vooraf brood met humus en dat vult enorm een tomatensoep en dan zit je al wel vol maar ja het is allemaal zo lekker dat je het hoofdgerecht gevulde wraps, ik met gehakt de ander met vis, al bijna niet meer op kan en wat doe je dan met het toetje de carrotcake? Die laat je niet staan maar ze zijn dan zo lief om het voor je in te pakken zodat je de volgende dag bij de thee nog lekker kunt nagenieten. En oh ja de prijzen zijn een lachertje zo voordelig . Het personeel betreft met mensen met een beperking maar uit ervaring weet ik dat hun inzet meer dan 100 procent is en menig 'gewone' bediening kan hier een voorbeeld aan nemen.

Gegeten op 15 oktober 2013

LoesvK
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een leuk restaurant! Er is een beperkt aanbod aan maaltijden (vlees, vis of vegetarisch), maar goed voor de concept van het restaurant! De prijs is er ook naar. Een deel van de bediening wordt gedaan door mensen met een beperking.

Gegeten op 23 augustus 2013

BasN
  • Recensies in de laatste twee jaar

Blixem was aanvankelijk alleen een lunchtent met een winkeltje erbij. Tegenwoordig kun je er ook 's avonds eten. De keuze is zeer beperkt: er is spagetti met ofwel Bolognese saus, ofwel de vegetarische variant daarvan ofwel zalm. De zalm-variant smaakt, maar is wel wat flauw en saai. Maar goed, voor dit bedrag mag je ook niet meer dan een aardige daghap verwachten en dat is dan ook wat het is.

Gegeten op 23 augustus 2013

wilvanpelt
  • Recensies in de laatste twee jaar

Via groupon was ons een diner a la carte menu beloofd, maar wat een teleurstelling dat er slechts 1 daghap was. Wel keuze in diverse soepen, maar de tomatensoep was zeer matig. Als hoofdgerecht spagetti met gehakt-, tonijn- of vegetarische saus. Wat en teleurstelling: de gehakssaus smaakte nergens naar en was bedompt en de tonijnsaus was een samenraapsel van conserven, die opgeleukt werd met wat room. Daarbij een treurig schaaltje rauwkost met een geschifte ? saus. Als een 1ste-jaars student, nog maar net op kamers wonend, dit serveerde zou het net door de beugel kunnen, maar voor een restaurant kan dit echt niet. De vlaflip/ wortelkoek lieten wij voor wat het was en en zijn naar de stad gegaan om daar wat te eten. Als ik de positieve recenties zie van de lunches, zou ik zeggen : "Schoenmaker, blijf bij je leest".

Gegeten op 21 juni 2013

Hanietgeniet
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk eetcafe met bijzondere bediening en een bijzonder interieur. Ik kom er regelmatig en mag graag mensen van buiten Nijmegen verrassen met een lunch bij Blixem. Altijd gezellig met de bediening en de broodjes zijn vaak nét iets meer speciaal (en ook smaakvol) dan in de gemiddelde lunchroom. Er is altijd wat te zien/beleven bij Blixem. Omdat je in de winkel met enorm leuke hebbedingejtes kunt eten maar ook in het aparte lunchgedeelte kan je zelf kiezen of je voor een wat rustiger plekje gaat of niet. Jammer dat de lunchroom niet in het centrum ligt, dan kwam ik er zeker een keer in de 2 maanden. En ik hoop er stilletjes nog steeds op dat er een avondkaart komt en ook ruimere openstelling.

Rosalindaz

• Goed

Erg sfeervol interieur en hele goede bediening! Er is echt aandacht voor alle gasten. Ik ben er laatst wezen lunchen, vond de soep niet zo smaakvol, het broodje wel. Ik ben zeker van plan nog eens terug te komen.
Naast het lunchcafe zit een hip winkeltje, ook gerund door mensen met een verstandelijke beperking, een echte aanrader als je op zoek bent naar een leuk cadeautje!

hannelorus

• Uitstekend

Heerlijk eten! Lunchen en luxe koffie. Bediening door verstandelijk beperkten (met alle respect want wat doen ze dat super!!!) het winkeltje ernaast is bijna net zo leuk met zeer exclusieve spulletjes en zelfgemaakte snuisterijen

Bonny

• Uitstekend

Geweldige zaak, altijd druk, gezellig en perfect eten en drinken. Bediening heeft alle aandacht voor je. Beste lunchzaak van Nijmegen

Proever70447

• Goed

Je kunt hier alleen ontbijten en lunchen, dus niet eten. Maar... wat je krijgt is over het algemeen erg lekker, de sfeer is er altijd goed en de bediening.. Tja, die draagt bij aan die goede sfeer! Er gaat wel eens wat mis, maar dat is overal wel het geval. Leuke plek om je zaterdagmorgen te beginnen, jammer dat ze op zondag gesloten zijn!

Proever17175

• Uitstekend

Heerlijk gelunchd vandaag! Zeer uitgebreide kaart met heerlijke gerechten. Sfeervol restaurant met charmante bediening. Een aanrader!

Schrijf zelf een recensie over Blixem in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over Blixem. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!