Hotel Grand Cafe Atlanta

• 7.8

• 7.8

wesselienb

Heerlijk gegeten in Atlanta met een speciaal 3 gangen menu
Jazz on the menu onder het genot van het Reyn Waldram Trio, wat de sfeer erg verhoogde.
Het menu bestond uit Rosbiefrolletjes met pesto-rucola monchou veldsla, het smold op je tong, daarna tamme eendenborst ook verrukkelijk en als toetje huisgemaakte tiramisu,
en een kopje koffie.
Dit vraagt om herhaling.
Pluim voor de koks, en de bediening.

Gegeten op 16 maart 2013

Pascale22
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekkere spare ribs gegeten hier. Mijn vriendin had een heerlijk visje van het krijtbord. Daarna nog lekker huisgemaakte tiramisu, duidelijk niet uit een pakje! Vlotte bediening die af en toe wel afgeleid is door collega's. Maar al met al een fijne ervaring. Bij een volgende bezoek aan Nijmegen gaan we een keer lunchen, kijken hoe dat bevalt?!

Gegeten op 6 maart 2013

ItaliaanseProever
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten bij Atlanta. Er hangt een erg gezellig sfeer door de inrichting van het restaurant, en er wordt bijpassende muziek afgespeeld. Leuk en lekker menu met genoeg variatie, voor ieder wat wils, dit komt ook doordat ze naast de kaart ook wisselende hoofdgerechten hebben. Erg goed gevulde borden, ik had de spare ribs; het vlees viel zo van het bot af. Mijn vriendin had de sate, die er ook erg goed uit zag. Personeel is ook uiterst vriendelijk! Zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 2 maart 2013

Jor1964
  • Recensies in de laatste twee jaar

Jaren geleden was dit m'n vaste stek! De service en de kwaliteit van 't eten was toen top! Toen het enige jaren geleden in andere handen overging werd het allemaal veel minder. Veel minder gezellig want het personeel had gewoon geen tijd meer voor je. Kwaliteit van het eten vloog achteruit. Vorige week maar weer eens geweest maar ook nu viel het eten weer tegen! Het was opvallend druk maar velen ergerden zich aan het feit dat het allemaal te lang duurde. Erg jammer!

Gegeten op 2 februari 2013

olijvenmetknoflook
  • Recensies in de laatste twee jaar

het eten is geen culinair hoogstandje maar het smaakte goed, goed gevulde borden voor een normale prijs.
bediening was vriendelijk maar meer met elkaar bezig dan de klant in de gaten houden.
het cafe ziet er sfeervol uit en je kan er prima vertoeven.

JEF

• Slecht

Gisterenavond ronduit slecht gegeten in Atlanta. Rijstepap ipv risotto, zwart geblakerde pastinaak? chips , melig zacht garnalenspiesje recht uit de groothandel. Aanbevolen door de chef nog wel!
Het eten van mijn man was zeker ook niet om naar huis te schrijven. Kortom een flinke afknapper.

giallorossi_85

• Goed

Prima gegeten tegen een niet al te hoge prijs (€ 25 p.p.). Porties waren ruim. Gezellige sfeer. Kwaliteit is niet bijzonder hoog, maar de prijs ook niet. Prijs-kwaliteit verhouding is dik in orde.

Marton

• Goed

Vandaag bij hotel Atlanta gegeten. Ook wij hadden een bon van Groupon. Het was een verrassingsmenu, wij willen zo wel vaker verrast worden. Het eten was erg lekker en meer dan voldoende. Voor herhaling vatbaar.

astro971

• Uitstekend

Minstens 2 x per week ben ik hier te vinden voor een broodje van de uitgebreide lunchkaart. Bediening is vlot maar soms iets te ongestreken kleding...
Een borrel tijdens mooi weer mag ik ook graag hier nemen. Natuurlijk zijn er meer mooie zaken op de Grote Markt waar ik heen ga maar dit is voor mij nr. 1!

renver

• Uitstekend

We zijn hier geweest naar aanleiding van de Groupon aanbieding. Het was een lekkere zonnige dag dus we konden lekker buiten zitten. Het eten (3-gangen verrassingsmenu) was verrassend goed! De borden hadden iets meer gevuld mogen worden, we gingen niet met honger weg, maar het scheelde niet veel.
Personeel was heel vriendelijk.
We komen hier zeker nog een keer terug voor een hapje!

Schrijf zelf een recensie over Hotel Grand Cafe Atlanta in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over Hotel Grand Cafe Atlanta. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!