Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Hotel Grand Café Atlanta

1. Hotel-restaurant
  2. Frans

Hotel Grand Café Atlanta

1. Hotel-restaurant
  2. Frans
  1. Toon telefoonnummer 024 360 30 00

mcpieter

Onlangs hier met een giftfor2 bon gegeten. Bij binnenkomst aan 2 medewerkers gevraagd of het mogelijk is de voucher in te leveren. Was geen probleem. Toen we vervolgens wilden betalen, bleken ze geen giftfor2 vouchers te accepteren. Dit zou ons ook zo aangegeven zijn, terwijl de website van giftfor2 duidelijk aangeeft dat dit restaurant ze wel accepteert. Enigszins meedenken of in discussie gaan, bleek niet mogelijk te zijn bij het personeel. Het vervelende daarbij is dat de manager zich er niet mee wenste te bemoeien en haar (studenten)personeel de klacht laat oplossen.
Een klacht over de handelswijze per e-mail, wordt niet in behandeling genomen en de enige reactie die je krijgt is dat de directie achter haar personeel staat. Daarbij worden nog verwijtende, ongefundeerde opmerkingen gemaakt richting mij als klant.
Erg jammer dat de service van dit restaurant zo belabberd slechts is, want ik heb hier verder prima gelunched op een prima terras in Nijmegen. Helaas is de nasmaak dan uiteindelijk bijzonder bitter.

Gegeten op 4 oktober 2014

HarrydenOuden

Lekker gegeten bij Atlanta, heerlijke scholfilet en biefstuk gehad. Jammer van de bussen die voor je neus blijven rijden, maar daar kunnen zij niets aan doen. Bediening zou iets attenter kunnen zijn, maar wij hadden de tijd, dus vonden het zelf niet zo'n probleem.

Gegeten op 6 juni 2014

CobyN

Deze locatie uitgekozen voor een reünie van plm. 25 personen. Uitstekende keuze. Centrale ligging in centrum Nijmegen, eigen besloten ruimte op de 1e verdieping. Uitstekende bediening, heerlijk eten (op voorstel/in overleg gekozen voor een walking diner - zeer goede keuze bij een reunie!). Verhouding prijs/kwaliteit prima. Kortom: een absolute aanrader!

Gegeten op 10 april 2014

wesselienb

Heerlijk gegeten in Atlanta met een speciaal 3 gangen menu
Jazz on the menu onder het genot van het Reyn Waldram Trio, wat de sfeer erg verhoogde.
Het menu bestond uit Rosbiefrolletjes met pesto-rucola monchou veldsla, het smold op je tong, daarna tamme eendenborst ook verrukkelijk en als toetje huisgemaakte tiramisu,
en een kopje koffie.
Dit vraagt om herhaling.
Pluim voor de koks, en de bediening.

Gegeten op 16 maart 2013

Pascale22

Lekkere spare ribs gegeten hier. Mijn vriendin had een heerlijk visje van het krijtbord. Daarna nog lekker huisgemaakte tiramisu, duidelijk niet uit een pakje! Vlotte bediening die af en toe wel afgeleid is door collega's. Maar al met al een fijne ervaring. Bij een volgende bezoek aan Nijmegen gaan we een keer lunchen, kijken hoe dat bevalt?!

Gegeten op 6 maart 2013

ItaliaanseProever

Heerlijk gegeten bij Atlanta. Er hangt een erg gezellig sfeer door de inrichting van het restaurant, en er wordt bijpassende muziek afgespeeld. Leuk en lekker menu met genoeg variatie, voor ieder wat wils, dit komt ook doordat ze naast de kaart ook wisselende hoofdgerechten hebben. Erg goed gevulde borden, ik had de spare ribs; het vlees viel zo van het bot af. Mijn vriendin had de sate, die er ook erg goed uit zag. Personeel is ook uiterst vriendelijk! Zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 2 maart 2013

Jor1964

Jaren geleden was dit m'n vaste stek! De service en de kwaliteit van 't eten was toen top! Toen het enige jaren geleden in andere handen overging werd het allemaal veel minder. Veel minder gezellig want het personeel had gewoon geen tijd meer voor je. Kwaliteit van het eten vloog achteruit. Vorige week maar weer eens geweest maar ook nu viel het eten weer tegen! Het was opvallend druk maar velen ergerden zich aan het feit dat het allemaal te lang duurde. Erg jammer!

Gegeten op 2 februari 2013

olijvenmetknoflook

het eten is geen culinair hoogstandje maar het smaakte goed, goed gevulde borden voor een normale prijs.
bediening was vriendelijk maar meer met elkaar bezig dan de klant in de gaten houden.
het cafe ziet er sfeervol uit en je kan er prima vertoeven.

JEF

• Slecht

• Slecht

Gisterenavond ronduit slecht gegeten in Atlanta. Rijstepap ipv risotto, zwart geblakerde pastinaak? chips , melig zacht garnalenspiesje recht uit de groothandel. Aanbevolen door de chef nog wel!
Het eten van mijn man was zeker ook niet om naar huis te schrijven. Kortom een flinke afknapper.

giallorossi_85

• Goed

• Goed

Prima gegeten tegen een niet al te hoge prijs (€ 25 p.p.). Porties waren ruim. Gezellige sfeer. Kwaliteit is niet bijzonder hoog, maar de prijs ook niet. Prijs-kwaliteit verhouding is dik in orde.

Schrijf zelf een recensie over Hotel Grand Café Atlanta in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over Hotel Grand Café Atlanta. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.