Mi Sueño over zichzelf

Bekende en onbekende Nederlanders/Medelanders weten de weg te vinden naar Mi Sueño, waar de boterzachte ossenhaas smelt op je tong en waar ook de vegetariër van harte welkom is.

Admiraal02
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na een zeer lange tijd weer eens Mi Sueno opgezocht. Met een groep van 14 hier wezen eten. Zeer goede service, heel attent. Een mix van verschillende voorgerechten en het hoofdgerecht a la carte, geen probleem voor de chef, complimenten daarvoor. Aanraders zijn de ossenhaas en de lamsbout. Ook een heerlijke dessertkaart. Mijn aanrader, de soesjes gevuld met ijs. Zeer gezellig restaurant.

Gegeten op 28 maart 2014

paul102
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een heel krap restaurant, zoveel mogelijk tafels (=omzet) in een zo klein mogelijke ruimte. Maakt het niet gezelliger.

De bediening is zeer vriendelijk en professioneel. Het vlees was zeer goed. Precies goed gebakken en boterzacht. Echt topkwaliteit. Frites redelijk, gepofte aardappel klein maar op zich prima.

Prijs is hoog maar het zeer goede vlees laat de hoge prijs snel vergeten.

Gegeten op 20 februari 2014

HenkG76
  • Recensies in de laatste twee jaar

Uitstekende biefstuk! Absolute aanrader als je van goed vlees houdt. Personeel is prima en decor is oke, maar het eten is echt fantastisch.

Rebel7
  • Recensies in de laatste twee jaar

Alles is hier een aanrader, ik heb de ossehaas, entrecote maar ook de wagyu rund gegeten om je vingers bij op te eten. ook de gefrituurde uien ringen als bij gerecht is overheerlijk. de bediening is top.de service is uitmuntend en de eigenaar is geweldig!!!! Beste grillrestaurant van heeeeel Nederland.Als je van VLEES houd moet je bij MI Sueno zijn geweest

Gegeten op 20 december 2013

soula
  • Recensies in de laatste twee jaar

Absoluut nummer1! Gisteren weer een hele gezellige avond bij Mi Sueno gehad. Onzettend vriendelijk personeel en een hele goede service. Het eten is top! Beste steak ever, broodje met chimichuri, chorizo en pickenja, mmmmm. Restaurant is gezellig en knus.

Gegeten op 16 november 2013

daniel-adam
  • Recensies in de laatste twee jaar

Super aardige bediening, maar decor is echt heel cheesy.

Kwaliteit is OK, maar niet heel bijzonder. Geen Argentijns gevoel.

Gegeten op 8 november 2013

egkeizer
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ter gelegenheid van een afscheid van een collega hebben met zijn tienen Mi Sueno bezocht. De bediening was prima. Een 11e collega zou ook komen, de tafel werd zonder morren uitgebreid ondanks de krappe ruimte. En toen de 11e collega alsnog niet kwam opdraven werd er niet over gemopperd. En toen ik het afscheidkado verdekt stond in te pakken kwam het personeel met plakband en schaar. Mijn ossehaas was werkelijk heerlijk en de nevengerechten (champignons op een stokje en iets groenteachtigs) waren goed. De ruimte is krap, maar niet te krap en daardoor juist wel gezellig.

Gegeten op 24 oktober 2013

Cowboy
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier gisteren gegeten en ik moet zeggen dat alles perfect was van het warme brood vooraf tot het nagerecht.Vlees was erg lekker.Decor krijgt een lage beoordeling want ik kon het niet zien want ik zat constant in het oor van mijn buurman te kijken m.a.w we zaten wel erg dicht op elkaar gepropt.Dat was een beetje benauwend en nodigt niet uit tot lang tafelen.Verder was alles top.Gr

Gegeten op 2 november 2013

noamfrank
  • Recensies in de laatste twee jaar

wij komen regelmatig bij Mi Sueño, altijd lekker eten, vriendelijke bediening. gisteren weer gesmuld, heerlijk gegrild vlees, naar keuze een bijgerecht of saladebuffet. kwaliteit is er constant hetzelfde en zo moet het!

Gegeten op 31 augustus 2013

Floor_99
  • Recensies in de laatste twee jaar

Beste grill restaurant van Nederland! Waanzinnige wagyu ribeye! Service uitmuntend vriendelijk. Zeker een aanrader voor een gezellige avond in een mooie buurt

Schrijf zelf een recensie over Mi Sueño in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Mi Sueño. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!