Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Mi Sueño in Amsterdam - 1

3. Topper 2014
  1. Toon telefoonnummer 020 471 11 03
  2. www.mi-sueno.nl

AlitadeR

Bife de Lomo a la Bearnese gegeten. Super! Mi sueno betekent mijn droom. Zo weet ik uit mijn backpackverleden in Zuid-Amerika. Heel leuk, zoals zij hun droom hebben ingevuld. Zeer de moeite waard om hier een keer heen te gaan. Hele leuke mensen!

Gegeten op 17 oktober 2014

ans19

We liepen langs en zagen een weekmenu voor 15 euro, lendebiefstuk met frites en keuze uit de saladbar!
Binnen was het erg druk, maar gelukkig nog een tafel voor twee personen.
We kozen voor het weekmenu, geen voorgerecht, maar we kregen een lekker broodje met aioli en tapenade.
De biefstuk was met gebakken uien, supermals!, frites lekker, geserveerd met mayonaise en lekker salade met genoeg keuze.
De bediening was heel vriendelijk, ondanks een volle zaak, rustig en vlotte bediening, ze kwam informeren of het smaakte, ze had tijd en aandacht voor iedereen.
De prijs/kwaliteit verhouding was heel goed, we zullen dit restaurant zeker aanbevelen.

Gegeten op 25 september 2014

otto7

Een vriendin en ik aten hier omdat de beoordelingen in Iens er perfect uitzagen. Eigenlijk was alles ook goed behalve de kipfilet als onderdeel van ons hoofdgerecht bestaande uit een kleinere steak en een kleinere kipfilet. Wij hadden beiden voor deze schotel gekozen. Deze kipfilet had een zeer vreemde structuur en leek te bestaan uit aan elkaar gelijmde kleine stukjes kippenvlees.
Volgens de dienster kwam dat door de marinade. Volgens de eigenaar hadden wij dat verkeerd beoordeeld. Ons advies is in ieder geval niet voor deze kipfilet te kiezen.

Gegeten op 12 september 2014

Proever55501

Prima eten maar zeker niet zo goed als de andere reviews doen vermoeden. Locatie is beetje rommelig. Bediening matig en eigenaar probeert wat overdreven vriendelijk te zijn.

Gegeten op 17 augustus 2014

dayennoaheniris

In dit restaurant het vrijgezellenfeest gevierd van een vriendin.
Het was niet alleen ontzettend lekker maar de bediening was ook erg vriendelijk en behulpzaam.
Goede sfeer met zelfs een leuke verrassing als dessert!
Een echte aanrader!

Gegeten op 21 juni 2014

carla58

Afgaande op de recensies bij Iens had ik voor dit restaurant gekozen om iets te vieren.
Het was 2 avonden nadat het Nederlandse 11tal had verloren van Argentinie dus toen mijn man zijn vrienden appte waar we zaten werden er wat onverkorte lieve woordjes teruggeappt.
Tja... je moet wat overhebben voor een heerlijk maaltje want dat was het.
Het hondje was mee, dat was geen probleem. We moesten maar waarschuwen als hij water wilde, dat was al heel lief.
Als voorgerecht had ik een runderbouillon met knapperige groente die volledig aan de beschrijving voldeed, mijn man had goulashsoep, niet echt argentijns dacht ik maar hij vond hem heerlijk en hij kan het weten.
Als hoofdgerecht had mijn man een biefstuk van 400 gram, de gepofte aardappel en de groentespies, allemaal topkwaliteit.
Ik had de kalfssparerib die boterzacht was, lekker pittig en goed gekruid met heerlijke sausjes. Vooral de pepersaus en de knoflooksaus vielen heel erg in de smaak. Daarbij een perfect geroosterde maiskolf, wat kan je nou nog meer wensen.
En het was zo veel dat ik (iets wat ik nooit doe) de rest mee naar huis heb genomen.
We komen hier zeker graag terug, ook als we niet buiten kunnen zitten want binnen is het ook gezellig en de baas.... die heeft voor iedereen een woordje en een grap.
Lekker om weer eens zo ontspannen en smakelijk te hebben gegeten.

Gegeten op 11 juli 2014

eleonardo

Zodra ik een urge heb voor een heerlijk stuk vlees, is Mi Sueno mijn eerste gedachte. Dit is niet zonder reden. Het is een erg leuk restaurant, vriendelijke bedieding, en vooral heerlijk eten. Het is niet goedkoop (ook niet overdreven duur overigens) , maar for quality you have to pay, zoals men zegt.
Een echte aanrader, IMO.

Gegeten op 6 mei 2014

Jave

Ik had een ossenhaas met een maisspies besteld. De ossenhaas was heerlijk mals, precies goed gezouten en smolt op de tong. De verse mais was goed op smaak en met een klontje boter was het compleet. Het salade buffet was wat standaard: tomaatjes, maiskorrels, aardappel- en tonijnsalade, augurken en uitjes e.d. Verse groenten hadden de ossenhaas en de mais completer gemaakt.

De bediening was erg vriendelijk, we voelden ons meteen welkom. We vierden een verjaardag, waar heel attent met een sterretje bij het dessert op werd gereageerd.

Het restaurant is klein maar knus. Heel zacht op de achtergrond hoorde je Zuid Amerikaanse muziek. We waanden ons in Argentinië maar konden elkaar gewoon goed verstaan.

Gegeten op 10 mei 2014

Admiraal02

Na een zeer lange tijd weer eens Mi Sueno opgezocht. Met een groep van 14 hier wezen eten. Zeer goede service, heel attent. Een mix van verschillende voorgerechten en het hoofdgerecht a la carte, geen probleem voor de chef, complimenten daarvoor. Aanraders zijn de ossenhaas en de lamsbout. Ook een heerlijke dessertkaart. Mijn aanrader, de soesjes gevuld met ijs. Zeer gezellig restaurant.

Gegeten op 28 maart 2014

paul102

Een heel krap restaurant, zoveel mogelijk tafels (=omzet) in een zo klein mogelijke ruimte. Maakt het niet gezelliger.

De bediening is zeer vriendelijk en professioneel. Het vlees was zeer goed. Precies goed gebakken en boterzacht. Echt topkwaliteit. Frites redelijk, gepofte aardappel klein maar op zich prima.

Prijs is hoog maar het zeer goede vlees laat de hoge prijs snel vergeten.

Gegeten op 20 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Mi Sueño in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Mi Sueño. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.