• foto's van Mi Sueño in Amsterdam - 1

3. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 020 471 11 03
  2. www.mi-sueno.nl

Irie79

Wat een gezellige gastheer is het toch bij Mi Sueno! Hij is echt altijd blij en gastvrij.
Er valt niet veel te zeggen over het eten. Het vlees is heerlijk (en ze maken een goede bearnaisesaus, daar ben ik best wel kritisch op). De saladebar stelt niet veel voor, maar dat is ook niet waarom je hier gaat eten. Het gaat om mooi, goed bereid rundvlees en dat hebben/kunnen ze bij Mi Sueno.

Gegeten op 10 december 2014

henrikbussum

Dit restaurant is een absolute aanrader als je van goed vlees houdt. De kipfilet vind ik heel lekker; erg mals en goed gemarineerd.Personeel is vriendelijk en decor is oke, maar het eten is fantastisch. Restaurant is gezellig en knus.

Gegeten op 18 december 2014

SpekkieK

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en ook aan de kindjes is gedacht.
Echte aanrader! Zeker niet te duur.
Goede huiswijn trouwens ook.

Gegeten op 20 oktober 2014

gorbatsjov

Dit is een topper, een vleesparadijsje. Heerlijke ossenhaas gegeten, perfect mals met de perfect geplaatste grillstreepjes en grillsmaak. Kreeg ook een aardig wijntje erbij maar de saladebar interesseerde me verder niet. Het vlees is waar ik snel voor terukom.

Gegeten op 25 september 2014

AlitadeR

Bife de Lomo a la Bearnese gegeten. Super! Mi sueno betekent mijn droom. Zo weet ik uit mijn backpackverleden in Zuid-Amerika. Heel leuk, zoals zij hun droom hebben ingevuld. Zeer de moeite waard om hier een keer heen te gaan. Hele leuke mensen!

Gegeten op 17 oktober 2014

ans19

We liepen langs en zagen een weekmenu voor 15 euro, lendebiefstuk met frites en keuze uit de saladbar!
Binnen was het erg druk, maar gelukkig nog een tafel voor twee personen.
We kozen voor het weekmenu, geen voorgerecht, maar we kregen een lekker broodje met aioli en tapenade.
De biefstuk was met gebakken uien, supermals!, frites lekker, geserveerd met mayonaise en lekker salade met genoeg keuze.
De bediening was heel vriendelijk, ondanks een volle zaak, rustig en vlotte bediening, ze kwam informeren of het smaakte, ze had tijd en aandacht voor iedereen.
De prijs/kwaliteit verhouding was heel goed, we zullen dit restaurant zeker aanbevelen.

Gegeten op 25 september 2014

otto7

Een vriendin en ik aten hier omdat de beoordelingen in Iens er perfect uitzagen. Eigenlijk was alles ook goed behalve de kipfilet als onderdeel van ons hoofdgerecht bestaande uit een kleinere steak en een kleinere kipfilet. Wij hadden beiden voor deze schotel gekozen. Deze kipfilet had een zeer vreemde structuur en leek te bestaan uit aan elkaar gelijmde kleine stukjes kippenvlees.
Volgens de dienster kwam dat door de marinade. Volgens de eigenaar hadden wij dat verkeerd beoordeeld. Ons advies is in ieder geval niet voor deze kipfilet te kiezen.

Gegeten op 12 september 2014

Proever55501

Prima eten maar zeker niet zo goed als de andere reviews doen vermoeden. Locatie is beetje rommelig. Bediening matig en eigenaar probeert wat overdreven vriendelijk te zijn.

Gegeten op 17 augustus 2014

dayennoaheniris

In dit restaurant het vrijgezellenfeest gevierd van een vriendin.
Het was niet alleen ontzettend lekker maar de bediening was ook erg vriendelijk en behulpzaam.
Goede sfeer met zelfs een leuke verrassing als dessert!
Een echte aanrader!

Gegeten op 21 juni 2014

carla58

Afgaande op de recensies bij Iens had ik voor dit restaurant gekozen om iets te vieren.
Het was 2 avonden nadat het Nederlandse 11tal had verloren van Argentinie dus toen mijn man zijn vrienden appte waar we zaten werden er wat onverkorte lieve woordjes teruggeappt.
Tja... je moet wat overhebben voor een heerlijk maaltje want dat was het.
Het hondje was mee, dat was geen probleem. We moesten maar waarschuwen als hij water wilde, dat was al heel lief.
Als voorgerecht had ik een runderbouillon met knapperige groente die volledig aan de beschrijving voldeed, mijn man had goulashsoep, niet echt argentijns dacht ik maar hij vond hem heerlijk en hij kan het weten.
Als hoofdgerecht had mijn man een biefstuk van 400 gram, de gepofte aardappel en de groentespies, allemaal topkwaliteit.
Ik had de kalfssparerib die boterzacht was, lekker pittig en goed gekruid met heerlijke sausjes. Vooral de pepersaus en de knoflooksaus vielen heel erg in de smaak. Daarbij een perfect geroosterde maiskolf, wat kan je nou nog meer wensen.
En het was zo veel dat ik (iets wat ik nooit doe) de rest mee naar huis heb genomen.
We komen hier zeker graag terug, ook als we niet buiten kunnen zitten want binnen is het ook gezellig en de baas.... die heeft voor iedereen een woordje en een grap.
Lekker om weer eens zo ontspannen en smakelijk te hebben gegeten.

Gegeten op 11 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Mi Sueño in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Mi Sueño. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.