a TripAdvisor company

foto's van Mi Sueño in Amsterdam - 1 foto's van Mi Sueño in Amsterdam - 2 foto's van Mi Sueño in Amsterdam - 3 foto's van Mi Sueño in Amsterdam - 4 foto's van Mi Sueño in Amsterdam - 5

Mi Sueño

3. Topper 2016
  1. Toon telefoonnummer 020 471 11 03
  2. www.mi-sueno.nl

Maschabrak

Heel lekker eten, helemaal niet lang gewacht, super aardig personeel! Niet supergoedkoop maar zeker waar voor je geld !

Gegeten op 25 juni 2016

Joanneverwater

Gezellig sfeervol restaurant met super lekker eten en ook de porties waren goed van formaat. Omdat ik er al heel vroeg was en het nog niet druk was nam de serveerster ook de tijd om ff te kletsen. Woon zelf in breda en was dagje uit maar zou speciaal naar amsterdam komen om hier argentijns te eten. In een woord toprestaurant

Gegeten op 2 juni 2016

jelle8

Vorige week samen met mijn vriendin hier wezen eten. De eigenaar staat vriendelijk bij de deur en wijst je naar je tafel. Vol trots laat hij zijn " speciale nederlandse vlees" zien. Als vooraf kozen wij (na aanleiding van een recentie hier op IENS) de voorgerechten mix en als hoofdgerecht uiteraard vlees. Het vlees smaaktte fantastisch en de bijgeleverde frieten waren lekker knapperig en op temperatuur. Wel viel de opmaak van de borden op, die was simpelweg kaal, dit is echt een puntje van aandacht.

Waar we erg van schrokken was de prijs achteraf en dan vooral van de voorgerechtenmix. 7 euro voor 2 pasteitjes, 7 euro voor 4 kippenpootjes en 7 euro voor een salade, dit stond totaal niet op de kaart en was derhalve dan ook een verrassing voor ons. Bij een " mix" verwacht je een leuke prijs waarbij je dan de verschillende voorgerechten kan proeven.

Ik weet niet of wij hier nog terug komen, het vlees was lekker maar niet uitzonderlijk en nogmaals, de prijs van de voorgerechten was echt een " schok" voor ons.

Gegeten op 22 april 2016

JohannesJ86

Hier vanavond met een grote groep gegeten en het vlees is hier echt geweldig! Aan het begin kwam de eigenaar zelf aan tafel om een paar prachtige stukken dry aged beef te laten zien. hier kozen wij dan ook voor! Bediening was erg vriendelijk en snel! inrichting is niet echt van deze tijd maar past wel bij de uitstraling!

Gegeten op 13 april 2016

ienspaulinecees

Super heerlijk vlees en zeer vriendelijke bedening.
We hadden ossenhaas en rib eye, alle twee de gerechten heerlijk mals.

Gegeten op 6 maart 2016

Admiraal02

Top restaurant! Het decor is inmiddels wel aan vervanging toe en de opmaak van de borden is zeker een verbeterpunt (zeer kaal opgemaakt) maar de service en het eten doen alles vergeten. Zeer net ontvangst en attente bediening. Aanrader uiteraard de Argentijnse ossenhaas maar alle vleesgerechten zijn hier werkelijk heerlijk. Als voorgerecht is de mix van voorgerechten een aanrader. Vlees is overduidelijk hun specialiteit want de gamba's zijn van mindere kwaliteit.

Gegeten op 25 februari 2016

ProeverHH

Lekker argentijns steak restaurant! De eigenaar, ooit bij een keten met soortgelijke keuken begonnen ontvangt je vriendelijk met een grote argentijnse hoed. Begeleid je door de kaart en het vlees is formidabel te noemen. decor is leuk, wat gedateerd maar niet storend. De service is fantastisch en draagt bij aan de overall ervaring bij dit restaurant.

Gegeten op 10 februari 2016

Pilot

Prima Argentijns steak restaurant in zuidelijk Amsterdam. Wij kwamen met drie personen zonder reservering op een zaterdagavond "aanwaaien" en werden vriendelijk ontvangen. Het restaurant was vol, maar evengoed werd met een beetje schuiven een plekje voor ons vrijgemaakt.

De chef moet wel bijna een echte Argentijn zijn, deze breed buikige hartelijke heer was prominent in de zaak aanwezig, wat het geheel wel wat extra cachet gaf.

De steaks waren heel goed bereid; je kon proeven dat je in een goed steakrestaurant met een goede vleesleverancier te gast was. De porties waren prima, het vlees mooi rood daar waar dat gevraagd was, van het huis nog verschillende bijgerechten.

Helemaal niets mis mee, wil je een lekkere steak eten in Amsterdam zuid; hier kun je prima terecht.

Gegeten op 6 februari 2016

Levelt

Fantatisch lekker gegeten voor een hele goede prijs. Lekker argentijns vlees dat met liefde gemaakt wordt door de eigenaar. Fantastische argentijnse ossenhaas gehad. heerlijk bereid en lekkere salade bij kunnen eten. Wijn was prima en goed geadviseerd. De zaak is mooi en netjes, niet heel modern maar dat mag de pret niet drukken.

Gegeten op 15 januari 2016

Jonx

Heerlijke fajita gegeten, de lekkerste! Met een lekker wit wijntje erbij en de man met de hoed kwam ook nog even aan tafel, gezellig. Avond kan niet meer stuk, kan niet wachten tot de volgende keer! Aanrader!!

Gegeten op 23 januari 2016

Schrijf zelf een recensie over Mi Sueño in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Mi Sueño. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.