Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Thai Jasmine Eethuis, afhaal en catering

1. Thais

Thai Jasmine Eethuis, afhaal en catering

1. Thais
  1. Toon telefoonnummer 050 312 34 16

Edzo Bergman

Weer eens heerlijk gegeten bij de "oude" vestiging van Jasmine aan het Schuitendiep. Het was er deze keer vrij rustig en we werden vriendelijk ontvangen. Na wat vega loempia'tjes vooraf stortten we ons op het vegetarische kaeng kiew waan jay (groenten in groene curry met kokosmelk) en twee maal de phad phed neua (roergebakken ossehaas in rode curry met groenten en kokosmelk). Alles was vers, zeer smakelijk en werd vlot geserveerd. Ondanks de twee vestigingen is ook Schuitendiep een blijvertje.

Gegeten op 22 mei 2013

aardappeleters

Ik snap de lovende berichten niet helemaal, vond het eten niet heel bijzonder. Voorgerechten van het menu was veelal frituurwerk welke ook te vinden is in de betere supermarkt. De gerechten zowel voor als nagerecht waren niet warm en op koude borden geserveerd !!
En er werd vrolijk op los gewokt met de dito zoute sausen. Kortom bediend wokken. Had me er meer van voorgesteld.

Gegeten op 12 januari 2013

Ammy

Thaise keuken is bij mij 1 favoriet en daar voldoet dit restaurant geheel aan, verfijnde smaken, betaalbaar en goede bediening.
Zoals door meer recensenten opgemerkt, het decor is wat minder maar de rest compenseert dat zeker.

pbdemonchy

Heerlijk gegeten op het Zuiderdiep. Gerechten zijn heerlijk voor wie van Thais eten houdt, tipje voor de fijnproevers, wie van pittig houdt geef dit aan want anders kan het wat tegenvallen. Echt het enige manco is het decor, past niet bij een Thais restaurant

juffrouwJansen

Het eten is heerlijk, autentiek Thaifood. Als je eenmaal bij Jasmin gegeten hebt kom je er vaker!! Bediening is beleefd, nieuw restaurant is modern en ruim. Open keuken met Thaise kokkinnen.

Harribo

Het restaurant oogt niet zo maar het eten is er zeer goed.
Wij hadden een 2 persoons menu genomen en de vooral de kokosmelk soep was heel erg lekker.

Willl

Wat er zeker uitspringt bij dit restaurant is het goede eten. Keuken is zichtbaar, met de fanatieke thaise dames. Snel op tafel en zoals het hoort, goed op temperatuur. Bediening is vlot, erg vriendelijk, en aanpassingen aan het eten vanwege dieet of vegetarisch is geen probleem. Qua bediening, kwaliteit en snelheid dik voor elkaar bij Jasmine, daardoor neem je uitstraling binnen maar voor wat het is, uiteindelijk gaat het om het diner.

Mike_denb

Ik kom nu al ruim een jaar wekelijks bij Thai Jasmine in Groningen eten. Het interieur is sober, maar functioneel. Door de open keuken kun je de Thaise dames zien koken en vooral genieten van de gerechten die ze maken. In het begin gerechten van de kaart genomen. Allemaal even goed en heerlijk. De laatste maanden koken de dames gerechten voor ons, zonder dat we weten wat we krijgen. Isaan stijl. En iedere keer verbaas ik me weer over de smaak, de kwaliteit van de gebruikte produkten en de manier waarop het wordt opgediend. De Tom Yam soep is een aanrader! Net als de Phad Phed Kai of de hete jungle curry Gaeng Pa (staat overigens niet op de kaart, maar men is graag bereid het voor je te maken. Mits de ingredienten er zijn natuurlijk). Alexander, de eigenaar, vertelde mij dat de groenten en andere specerijen in Thailand worden besteld. Verreweg de beste Thai van Nederland! Zolang ik in Groningen werk blijf ik er komen.

steenwillem

• Uitstekend

heerlijk puur Thais een aanrader voor wie voor eens wat anders houd de bediening is goed het eten is lekker warm, de dames in keuken zie je met plezier koken

brecht

Klein maar fijn!
Gezellig restaurant, reserveren via de mail is mogelijk (prettig) en nodig... Maar het eten is heerlijk en de sfeer is goed.
Een echte aanrader voor de liefhebber van Thai's eten!

Schrijf zelf een recensie over Thai Jasmine Eethuis, afhaal en catering in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Thai Jasmine Eethuis, afhaal en catering. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.