a TripAdvisor company

foto's van Tapas Restaurant Los Amigos in Maastricht - 1 foto's van Tapas Restaurant Los Amigos in Maastricht - 2 foto's van Tapas Restaurant Los Amigos in Maastricht - 3 foto's van Tapas Restaurant Los Amigos in Maastricht - 4

1. Restaurant

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 043 351 06 65

rolandjansen

Via online reservering

Heerlijk eten. Fijne ambiance. Vriendelijke bediening. Alleen erg jammer dat we meerdere malen om de kaart moesten vragen en de laatste ronde daardoor meer dan een uur duurde.

Gegeten op 23 januari 2016

norbert14

Via online reservering

Heerlijk gegeten, we hadden het tapas menu voor 4 personen. Prima gevarieerd en ruim voldoende. De bediening was erg prettig en ontspannen. De rode huiswijn is prima. Kortom een echte aanrader.

Gegeten op 16 januari 2016

leonie82

Via online reservering

We vonden het 'wel oke' bij Los Amigos. Niet de gemiddeld 8 die we op Iens zagen. De gerechtjes waren vrij simpel en niet van hoog niveau. We hebben in veel betere tapas restaurants gegeten. De bediening was wel goed! 1 vriendelijke dame die een halfvol restaurant in haar eentje bedient... Hard werken voor haar! Maar steeds met een glimlach. Achter de bar zat ook nog een man (eigenaar?) die af en toe een drankje bracht, maar zijn vriendelijke collega maakte de meeste meters. Aankleding was standaard gemiddeld tapasrestaurant.

Gegeten op 15 januari 2016

maarten295

Via online reservering

Lekker gegeten in een sfeervolle setting.
Gekozen voor de proeverij: goede mix van verschillende tapas van goede kwaliteit.

Gegeten op 30 december 2015

reginald

Via online reservering

de bediening was matig, het decor was zoals bij alle tapas restaurants, maar de tapas waren heerlijk , en voor hele aangename prijzen : kortom een aanrader voor tapas genieters

Gegeten op 24 december 2015

ElsKa

Via online reservering

Wij hadden met 4 personen de Tapas-proeverij genomen. Voor 25 euro per persoon krijg je drie rondes tapas. Zeer gevarieerd en lekker. Wij hebben de tapas van de derde ronde niet meer helemaal op gekregen, dus het was ruimschoots genoeg.
Zeer vriendelijk personeel dat bij elke tapasronde uitlegde welke tapas we hadden gekregen.
Er was 1 minpuntje, ze serveren geen tafelwater. Als je naast je rode wijn ook water wilt drinken, dan moet je per persoon een flesje Spa blauw kopen. Wij hadden graag een karaf koud leidingwater gehad.

Gegeten op 23 december 2015

noelfabry

Via online reservering

Vriendelijke, prettige, persoonlijke bediening, geen te lange wachttijden. eten was prima.
Ook prettig dat je op Eerste Kerstdag gewoon à la carte kon eten,

Gegeten op 25 december 2015

carlaendre

Via online reservering

vriendelijke en vlotte bediening, eigenaresse maakt tijd voor een praatje, kwaliteit van de
gerechten is uitstekend. wij voelden ons zeer op ons gemak, geen haast maken om de tafel nog
een keer bezet te krijgen .wij hebben gegeten van 17.30 uur tot 21.30 uur alles lekker op het gemak dus zoals het hoort.

Gegeten op 25 december 2015

Mariannetr

Dramatisch! Zo jammer op deze kerstavond. Blijkbaar had het personeel een day off of waren liever bij hun familie. Totaal geen aandacht, geen uitleg over wat er op je bord lag (we hadden proeverij vd chef gekozen) en als je aandacht vroeg waren de "stamgasten" interessanter. Wel bewondering voor de kok: druk bezig om alles te bereiden. Bedienend personeel vonden het nodig ruzie te maken. Gênant. En als je vervolgens na drie uur (en niet of de koffie of dessert wordt gevraagd) om de rekening vraagt (zelf naar kassa gelopen) krijg je een snauw: ja! Pardon? Bij het verlaten kom er vervolgens geen groet vanaf.
Goed: fijne feestdagen maar geen los amigos meer in de toekomst.

Gegeten op 24 december 2015

veronique9

Via online reservering

Lekkere verse tapas die iets groter zijn dan je in Spanje gewend bent. Aandacht voor kwaliteit van de producten en je echt gast voelen met persoonlijke aandacht! Het personeel heeft duidelijk zin in zijn werk en dat zie je in alles terug! Wij hebben genoten!

Gegeten op 21 november 2015

Schrijf zelf een recensie over Tapas Restaurant Los Amigos in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Tapas Restaurant Los Amigos. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.