• foto's van Tapas Restaurant Los Amigos in Maastricht - 1

• 7.8 10 11

• 7.5

• 7.7

Tapas Restaurant Los Amigos over zichzelf

Los Amigos is centraal gelegen met schitterend uitzicht over de Maas nabij de oude Servaasbrug in Wyck. Mediteraans tapasrestaurant met vrolijke uitstraling die je direct in de vakantiestemming zal brengen. Een ongedwonge sfeer voor jong en oud die ruimte biedt aan 70 zitplaatsen!
Wij hopen u van harte te ontvangen in ons vernieuwde restaurant!
Hester Vankan

Edo79
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een groep collega's wezen eten. We hebben een verrassingsmenu gekergen, dit was goed eten, maar niet speciaal. Vriendelijke bediening, de kok was erg vriendelijk en maakte voor een zwangere collega een apart menu.
Het is gezellig ingericht en ligt prachtig bij de maas.

Gegeten op 18 december 2013

Chilinees
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zeer leuk restaurant, zowel qua ligging als de sfeer binnen. Helaas hadden we net de Cörversplein feesten voor de deur staan dus we zaten met een flinke herrie binnen.

Het eten is erg lekker, ziet er mooi uit en is qua prijs ook precies goed. De gerechten zijn mooi opgemaakt en de smaken zijn goed in balans.

De service, we hebben maar één ober zien lopen, is prima. Vriendelijk, klantgericht en attent.

Het decor is warm, donker en er hangt een leuke sfeer!

Los Amigos is écht een aanrader!

Gegeten op 16 augustus 2013

fijnpreuver
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk ambachtelijk restaurantje met pittoreske ligging langs de Maas bij de Servaesbrug. De tapas zijn iets groter dan je gewend bent, maar bijzonder smakelijk en met zorg bereid. Voeg daarbij de vriendelijke en attente bediening en de avond is voorbij voordat je er erg in hebt.

Gegeten op 27 juli 2013

swanna
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hadden niet gereserveerd en bij binnenkomst wachtten we tot iemand ons kon zeggen of er plaats was. We werden straal genegeerd! Twee serveersters zijn een paar keer langs ons gelopen zonder zelfs maar oogcontact te maken. Ik snap het best als iemand het druk heeft, maar zeg dan dat je er zo aan komt. Ook de man achter de bar (de eigenaar?) bleef minutenlang met zijn rug naar ons toegekeerd staan. We stonden op het punt om maar weer te gaan, toen men ons eindelijk opmerkte. Vervolgens werd er naar een tafeltje achterin gewuifd, daar konden we gaan zitten. Geen garderobe of kapstok, zie zelf maar waar je je jas laat. De serveerster die ons vervolgens bediende, was weer te amicaal, je hoort gasten niet steeds aan te raken, hoe goed bedoeld ook! Het eten zelf was wel lekker en goed, maar niet te vergelijken met echte Spaanse tapas. En ach, je kunt toch overal lekker eten, deze mensen snappen gewoon niet dat de hele ambiance belangrijk is.

Gegeten op 9 mei 2013

Vitaulium
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben hier zondag 21 april gegeten en bijzonder genoten van de door ons uitgezochte tapas. Voortreffelijk van smaak en een leuke wijze van presenteren. Heerlijke wijn erbij, aardige eigenaars.
Kortom: als we nog eens in Maastricht zijn, weten wij waar we gaan eten !

Gegeten op 21 april 2013

ReaHagen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit restaurant werd mij aangeraden door Umami, aangezien zij die avond vol zaten en uit nieuwsgierigheid zijn we Los Amigos gaan bezoeken.

Super locatie aan het water en de entree ziet er verwelkomend en trendy uit. Binnen heerst een warm nonchalant gevoel en we werden gelijk ontvangen door de gastheer die ons verwees naar een tafel.

Willekeurig kozen we verschillende tapas hapjes uit en ze waren stuk voor stuk mooi opgemaakt en smaakten verrukkelijk! We vonden vooral de salade met ossenhaas en de spiesjes van gamba's erg lekker.

Als afsluiter creme brulee met likor 43 genomen, waarna we met een zeer tevreden gevoel naar huis gingen.

Gegeten op 24 januari 2013

MISchn
  • Recensies in de laatste twee jaar

Je voelt je direct op je gemak bij de ontvangst door Hester Vankan. De tapas waren verrasend lekker en zagen er smaakvol uit. Toevallige life muziek van de studenten troebadoers gaf de koude avond een warme gloed. Kortom prima gegeten voor een hele redelijke prijs.

Gegeten op 2 november 2012

MarianneF
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. Iedere tapas is meer dan een gewone tapas en zorgt voor een ware smaaksensatie. Ook de kinderen hebben genoten van het mediterrane eten dat ons het regenachtige herfstweer deed vergeten..

Gegeten op 12 oktober 2012

christopher2
  • Recensies in de laatste twee jaar

Because we didn't order a full meal or drinks, we were given poor service. The peeled piri piri gambas were not peeled well (I had to pull shell from my teeth) and the mushroom with goat's cheese had a nut's shell on the top of the cheese. The waitress seemed to want us to leave as soon as possible. When given my change, I was just handed a handful of coins and the waitress said "goodbye". Will not be going again.

Gordon88
  • Recensies in de laatste twee jaar

I like it mostly because it is close to Maas river, in summer it is so nice to stay out, drink a glass of Sangria, eat some tapas. The food here is nice, they cooked good. Not so many choices but they are well made.

Schrijf zelf een recensie over Tapas Restaurant Los Amigos in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Tapas Restaurant Los Amigos. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!