Spiderpig
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond heel gezellig gegeten in de IJ-kantine! We waren met een grote groep en er werd goed voor ons gezorgd. Iedereen heeft (voor zover ik weet) erg genoten van het eten en de omgeving. Vooraf kregen we lekker vers brood met roomboter en als voorgerecht had ik de steak tartaar, erg lekker. Als hoofd de dorade, ook erg smakelijk. De bediening was vriendelijk en oplettend en de locatie is natuurlijk heel erg mooi zo met het uitzicht op het IJ. Ook fijn dat de info over de pont tijden op de kaart staat! Ik ga zeker nog een keer terug!

Gegeten op 15 april 2014

siebe3
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik ben hier laatst wezen eten met mijn moeder's verjaardag. Wij vonden de sfeer zeer aangenaam, de bediening was erg jong maar zag er ervaren uit. Wij hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug!

Gegeten op 9 februari 2014

020JP
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren met z'n vieren bij de IJ kantine gegeten. We hadden een tafel gereserveerd. We wilden ivm het mooie weer eerst buiten even wat drinken en zaten buiten toch wel erg goed, mooie locatie, en hebben buiten om de kaart gevraagd. Omdat het buiten snel afkoelde vroegen we of we misschien buiten ons voorgerecht konden krijgen en dan na het voorgerecht naar binnen gaan voor het hoofdgerecht. Dit was geen enkel probleem. Ze hadden ons tafeltje binnen beschikbaar gehouden.

Een van mijn disgenoten wilde liever een witte wijn bij zijn hoofdgerecht in plaats van een voorgestelde rode wijn. Het personeel wist een goed, wit, alternatief te bieden en die was heerlijk. Net als het eten. We hebben een leuke, gezellige avond gehad bij de IJ kantine en dit is er een om zeker terug te komen.

CJDippel
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren heb ik hier (heel gezellig) gegeten met mijn collega's. Het uitzicht is (nog steeds) phenomenaal en de ligging bij het pontje is erg handig. De bediening was netjes en correct, maar niet altijd even snel. Het gegeven dat we met een man of 12 waren, was daar wellicht debet aan. Het eten (carpaccio, Doradefilet en appelschnitt) was erg goed.

Gegeten op 26 maart 2014

Kekker_de_Wekker
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanmiddag geluncht in het zonnetje op het terras van de IJ-kantine na een bezoek aan de rommelmarkt. Acceptabele uitsmijter en een prima clubsandwich. De bediening was zeer traag. Daar hebben we iets van gezegd en het ongeïnteresseerde antwoord was dat het druk was. Het personeel is jong en wordt duidelijk niet aangestuurd. Jammer, want het zou echt een toptent kunnen zijn.

Gegeten op 8 maart 2014

rsanders
  • Recensies in de laatste twee jaar

Er zit duidelijk geen ziel in deze zaak. Heel sfeerloos bedrijf. We kwamen binnen voor een late lunch en alle tafels om ons heen waren vies. Wat is de moeite om bij het uithalen even een lapje langs de tafel te halen. Het is niet echt smakelijk als je ergens gaat eten en alles is vies. Maar goed, we hadden honger en geen alternatief, dus wilden we het er toch op wagen. Bediening was druk bezig met van alles en nog wat, dus het duurde ook nog even voordat we de kaart kregen. 2 glazen pinot grigio besteld. Smakeloze wijn. Kom op zeg, zo moeilijk is het tegenwoordig toch niet om een redelijke huiswijn te serveren!
Mijn tafelgenoot ging voor het broodje warme beenham en ik voor de kroketten op brood. Die waren verder prima, maar goed daar kan ook weinig mee fout gaan. Beenham was droog, zelfs een beetje aangebrand. Eerlijkheidshalve hebben we niet de moeite genomen om de bediening aan te spreken op de kwaliteit. Het waren allemaal hele jongen mensen, een beetje onzeker, niet echt scherp en we hadden de indruk dat er toch weinig met onze feedback zou worden gedaan.
Vandaar deze recensie. Ik hoop dat de leidinggevende iets meer energie en ziel in deze zaak stopt, want dit is gewoon zonde van zo'n mooie locatie!

Gegeten op 4 maart 2014

dantheman
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik had tijdens de lunch eens trek in een lekkere hamburger met kaas en spek. Kaas was geen probleem, spek hadden ze niet. Wilde de hamburger graag medium gebakken. Resultaat de slechtste hamburger ooit gegeten... half afgebakken broodje, door gebakken droge slecht gekruide burger, bijna geen saus, smaakloze kaas. Echt een aanfluiting dat je dit durft te serveren. Nooit meer!

Cat01
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op kerstavond heb ik hier voor de derde keer gegeten. De digitale reservering is keurig beantwoord per sms. Bij aankomst was er zoals gevraagd een tafeltje an het raam gereserveerd. De bediening was redelijk, maar weinig kennis van het menu en de gerechten. Het eten was redelijk, net zoals de prijs. De borden mooi opgemaakt. De locatie was niet vol, maar toch veel geluid te horen van de andere gasten.
Gezien de ligging is dit voor mij een praktische locatie om te dineren, qua eten valt het niet zo mee.

Gegeten op 24 december 2013

dreamgirln
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een half jaar geleden was ik hier ook met mijn collega's maar wat was het ditmaal slecht. We waren met een grote groep waardoor we konden kiezen van het speciale groepsmenu. Vooraf hadden we de carpaccio. Op zich goed maar de dressing was erg overheersend. De entrecote was bij iedereen slecht. Het leek wel een zemen leren lap. Taai smakeloos en veel spieren/pezen. De patat werd pas geserveerd toen iedereen het vlees op had. De patat was bleek en zeer zout. Van groenten hebben ze nog nooit gehoord denk ik. De bediening was een drama. Moesten steeds vragen om drinken. Het wachten op het eten leek uren te duren. Vorige keer was het al niet om naar huis te schrijven maar ik ben eigenlijk goed klaar met dit restaurant. Samen met al mijn collega's is besloten hier nooit meer te gaan eten.

Gegeten op 26 november 2013

sandra126
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk geluncht met een groep mensen, Mosselsoep met kervel was heerlijk, Mega Hamburger zoals een hamburger moet zijn. Vriendelijke bediening.
kom zeker een keer terug, top

Schrijf zelf een recensie over IJ-kantine in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over IJ-kantine. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!