Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Takara

1. Japans

Takara

1. Japans
  1. Toon telefoonnummer 020 675 00 16

Priyadidi

Gegeten op 11 juli 2014

plunk13

Zeer regelmatig eten we hier onze buik vol. Zeer goed betaalbaar Aziatisch eten, met zeer vriendelijke bediening. Zodra wij iets te vieren hebben, zitten wij hier. We vinden dit restaurant echt een aanrader!

Gegeten op 29 mei 2014

Huibert

Mijn god wat kun je hier lekker sushi eten!!!
Mijn eerste IENS recensie voor Takara, terwijl ik hier al jaren 2x per maand eet. En ze verdienen deze recensie voor 100%. Het restaurant en de keuken zijn helemaal nieuw/verbouwd. Ik was gek op de oude smoezelige sfeer, want het eten was perfect. Nu is het een sfeervol, goed doordacht restaurant. Gelukkig zijn er dezelfde mensen in de bediening en in de keuken. Het eten is dus nog steeds heel erg goed. De prijs is scherp voor Amsterdamse sushi, de bediening is heel vriendelijk en niet opdringend en nu is dan ook het decor van dit restaurant van deze tijd en erg mooi. Ik vond dat niet nodig, maar het is nu echt helemaal af. Mensen ga hier heerlijk chillen en eten!
1 tip: een beetje heldere muziek in de zaak!

Gegeten op 25 maart 2014

colette4

Ik was getipt door iemand voor dit Japanse restaurant, maar toen we daar aankwamen waren de ramen enorm vies. Enigszins vertwijfeld liepen we toch binnen en toen bleek dat ze na een flinke verbouwing pas zojuist geopend waren...en nog geen tijd hadden gehad de ramen te wassen. We gingen zitten in het nieuwe, best mooie, 'decor' en nadat we de menukaart kregen, bleek dat we meer dan de helft daarvan niet konden bestellen omdat men er nog niet klaar voor was. Het was er erg koud en dat zag het personeel. Daarom werd de nieuwe airco/verwarming die hoog aan de muur hangt, aangezet. Voor het eerst. Het stof blies eruit en omdat je echt het vele stof door de hele ruimte naar beneden zag dwarrelen, werd die airco/verwarming na een tijdje toch maar uitgezet. (Wij zaten aan het raam en daar was ook beetje verwarming.)
Het eten dat we wel konden bestelen was heel erg lekker, dus daar hebben we echt van genoten. Het bedienend personeel was erg aardig.
Toen ik ging afrekenen, zag ik dat voor de wijn 1 euro per glas meer werd gerekend dan op de kaart stond. Toen ik daar iets van zei, vertelde de dame mij dat ze na de verbouwing duurder hadden ingekocht en dat ze dat nog niet op de kaart hadden kunnen verwerken. De dame zei dat zij er vanuit ging dat de klant kon proeven dat de wijn duurder was dan op de kaart stond aangegeven. Sorry? Zoiets heb ik nog nooit gehoord. Dus ik zei vriendelijk dat ik het niet zo erg vond om er meer voor te betalen - de wijn was prima-, maar dat het wellicht wel klant- vriendelijk zou zijn om van te voren even aan te geven dat de wijn duurder is dan op de kaart staat. "Oh ja dat is een goed idee', zei de dame.
Ik heb begrip voor alle mankementen op de 1e openingsdag, maar het is geen slecht idee, denk ik, om daarom iets terug te doen richting de klanten, zoals bijvoorbeeld een kopje koffie van de zaak oid.
Ik heb geprobeerd een email adres te achterhalen zodat ik ze dit persoonlijk had kunnen schrijven. Echter er is geen email adres van het restaurant te vinden, vandaar deze recensie op IENS.

Gegeten op 7 januari 2014

MirandaNL

Bescheiden interieur en bediening en ow zo lekker eten! Na inmiddels zo'n 10 bezoekjes in afgelopen tijd nooit teleurgesteld; heerlijke verse sushi, mooie gegrilde spiesjes en lekkere tempura die niet vet is. Goed betaalbaar ook, dus rekening valt altijd weer mee!
Gisteravond verrast met een mooi cadeau door de bediening, bedankt!

Proever1981

Sushi afgehaald, onder andere omdat we zagen dat het binnen er niet mooi uitzag: vies tapijt en stoelen. Inrichting echt behoorlijk verouderd. De keuken ziet er wel weer erg goed en schoon uit

Sushi was erg lekker, vooral de zalm sashimi en Ngiri: heerlijk vers en goede stukken zalm. Ook de zeewier salade was erg lekker.

Gegeten op 19 juli 2013

joseter

Sinds een tijdje zijn er nieuwe eigenaren.
Het eten is niet meer zoals het was. Grill gerechten beduidend minder smaak en te doorbakken. Alhoewel de sushikoks zijn gebleven heb ik het idee dat het allemaal minder vers is.
De bediening doet zijn best!
Over een tijdje maar weer eens kijken...

Gegeten op 30 juni 2013

KarenHoudtVanEten

Sinds februari andere eigenaren. Takara voelt niet meer zo vertrouwd aan. De sushikoks zijn gebleven. Sushi was prima, maar de gebakken gerechten waren te gaar. Jammer.

Gegeten op 8 maart 2013

Reneetje85

Hier voor een verjaardag gegeten. Onverwachte sushi topper! In eerste instantie een beetje sceptisch wegens het verouderde en wat sobere decor. Echter het eten maakt dat 100% goed! Heerlijke verse vis en mooie grote porties en alles voor een mooie prijs! De grill gerechtjes waren aan de andere kant iets aan de droge kant, maar verder ook prima.

De bediening is een tikkeltje onprofessioneel, zo werd bij het uitschenken van het drinken gemorst, maar dat werd vervolgens niet opgeruimd. Verder wel netjes en vriendelijk.

Helaas mist het restaurant dus wel wat aan sfeer, maar alleen al voor de lekkere sushi zal ik hier zeker terugkomen!

Gegeten op 30 maart 2013

mc123

Lekkere japanse menuutjes voor elk wat wils met een mix van sushi sashimi en grill gerechtjes. Prijs/kwaliteit uitstekend. Een volgende keer ga ik een (nog goedkoper) grill menuutje eten want dat is qua portie beter voor mijn dieet. Het huismenu is al gauw vrij veel!

Gegeten op 13 februari 2013

Schrijf zelf een recensie over Takara in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Takara. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.