Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

La Cabaña

1. Hotel-restaurant
  2. Spaans

La Cabaña

1. Hotel-restaurant
  2. Spaans
  1. Toon telefoonnummer 013 467 33 84

Wammes4

Lekker een avondje tapas eten, dachten we, maar dat viel zwaar tegen!! De warme gerechten waren al lauw op het moment dat ze geserveerd werden, de smaken waren, zonder uitzondering, erg vlak. De prijs- kwaliteit verhouding was slecht. De glaasjes wijn waren in zo'n drie slokken op. De bediening was vriendelijk. We hebben gelukkig buiten kunnen zitten, want binnen was het erg benauwd! Zeker geen aanrader!!

Gegeten op 9 augustus 2014

ICJ

Ons bezoek aan restaurant La Cabaña is enorm tegengevallen. Na de recensies gelezen te hebben toch de gok gewaagd hier te gaan eten. Ondanks dat ze een uitgebreide kaart hebben, zijn de gerechten niet verrassend of echt Spaans. We hebben verschillende warme en koude tapas geprobeerd maar allen waren erg smakeloos. Ook hadden wij het idee dat ze niet zelf gemaakt zijn maar uit een pakje komen en vervolgens worden opgewarmd. De groentenspiezen waren zelfs nog rauw. Wij zaten in de tuin maar de entourage deed geen Spaanse sfeer aan. En ook de Spaanse muziek was niet hoorbaar (vooropgesteld dat er muziek gedraaid wordt).
Om 19:00 uur hadden we gereserveerd en om 20:10 uur stonden we weer buiten. Uiteraard niet voordat we de leidinggevende hadden gesproken. Zij gaf inderdaad toe dat er verschillende gerechten van een leverancier afkomstig zijn en deze dus niet zelf gemaakt worden. We kregen door onze klacht wel een drankje van het huis aangeboden. Op zich netjes maar geen behoefte meer aan na dit voedsel. Al met al kwam er van dat gezellige etentje niet veel meer terecht. Deze Tapasbar is zeker niet aan te raden voor de echt Spaanse fijnproever.

Gegeten op 26 juli 2014

NvdAM

Samen met een Tilburgse vriendin die hier al vaker lekker gegeten had.
Verschillende koude en warme trapas genomen. Heerlijke verse smaken. De garnalen waren goed bereid.
De bediening is vriendelijk en denkt mee.
Het witte chocolademousse toetje vond ik wat minder, ik miste de smaak van de witte chocolade. Mijn vriendin kon echter geen toetje kiezen en vroeg of ze een mix van een aantal toetjes mocht. En dit kon, dat was erg leuk en lekker.
Makkelijk en gratis parkeren.

Gegeten op 27 april 2014

Kris_K

We kozen dit restaurant eruit aan de hand van oa recensies op deze site.

Zoals al aangegeven, laat je niet ontmoedigen door de buitenkant, binnenin is het veel ruimer en zeker op het prachtige terras achteraan.

De bediening is dik in orde, snel & vriendelijk.

Het geserveerde eten was er ook snel (we zijn wel pas binnegekomen om 21u na de drukte) en zeer lekker.

Een aanrader!

Gegeten op 2 juli 2013

mark16

Met 4 mensen verschillende tapas gegeten, waaronder inktvisringen, ossenhaaspuntjes, gehaktballetjes in tomatensaus. Alle gerechten waren heerlijk en werden door een super vriendelijke bediening gebracht.
Wij kregen zelfs bij ieder fleswijn een fles water gratis, daar kunnen andere restaurants nog eens een voorbeeld aannemen.

Gegeten op 22 maart 2013

Sim

Prima tapas, maar afhankelijk van de avond soms erg onvriendelijke bediening. Prima locatie voor feestjes (zaaltje en tuin) met ruime parkeergelegenheid. Hoewel het buiten het centrum ligt (vlakbij de universiteit) vind ik het toch steeds de moeite. Prijs is gemiddeld. Aan het personeel moet gewerkt worden.

youandme

Verschillende keren hier gegeten, het eten is lekker, personeel is aardig en vooral de sangria vind ik hier heerlijk. Met dieetwensen houden ze goed rekening en je krijgt het gevoel dat je welkom bent bij La Cabana!

Gegeten op 24 november 2012

buufje

Hebben hier nu twee keer heerlijk tapas gegeten. Hebben t verrassingsmenu op en daarbij mocht ik aangeven wat er echt niet in mocht zitten ivm dieet. Dat is een goede service. Verder prachtige sfeer. Ook buiten zit je heerlijk. gezellige sfeer. Vaak studenten in de bediening.

Makkelijk en gratis parkeren voor de deur.

Waaly

• Slecht

• Slecht

Zeer onvriendelijke bediening, kwaliteit van het eten was slecht. Het personeel was onervaard en vooral de eigenaresse was zeer onvriendelijk, het leek alsof zij absoluut geen tijd wilde maken voor de klant.

steef-1987

• Uitstekend

• Uitstekend

Wij zijn hier al vier keer wezen eten en dat is uitstekend bevallen! Ontzettend aardige bediening en heerlijke tapas. Alles is even smaakvol en bovendien niet duur! Het ligt wel wat uit het centrum van Tilburg maar dat heeft weer als voordeel dat je voor de deur gratis kunt parkeren. En eenmaal binnen waan je je in Spanje. Een hele gezellige, knusse sfeer! Kortom: een echte aanrader!

Schrijf zelf een recensie over La Cabaña in Tilburg

Schrijf hieronder je recensie over La Cabaña. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.