La Cabaña

• 7.6

• 7.9

Kris_K
  • Recensies in de laatste twee jaar

We kozen dit restaurant eruit aan de hand van oa recensies op deze site.

Zoals al aangegeven, laat je niet ontmoedigen door de buitenkant, binnenin is het veel ruimer en zeker op het prachtige terras achteraan.

De bediening is dik in orde, snel & vriendelijk.

Het geserveerde eten was er ook snel (we zijn wel pas binnegekomen om 21u na de drukte) en zeer lekker.

Een aanrader!

Gegeten op 2 juli 2013

mark16
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met 4 mensen verschillende tapas gegeten, waaronder inktvisringen, ossenhaaspuntjes, gehaktballetjes in tomatensaus. Alle gerechten waren heerlijk en werden door een super vriendelijke bediening gebracht.
Wij kregen zelfs bij ieder fleswijn een fles water gratis, daar kunnen andere restaurants nog eens een voorbeeld aannemen.

Gegeten op 22 maart 2013

Sim
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima tapas, maar afhankelijk van de avond soms erg onvriendelijke bediening. Prima locatie voor feestjes (zaaltje en tuin) met ruime parkeergelegenheid. Hoewel het buiten het centrum ligt (vlakbij de universiteit) vind ik het toch steeds de moeite. Prijs is gemiddeld. Aan het personeel moet gewerkt worden.

youandme
  • Recensies in de laatste twee jaar

Verschillende keren hier gegeten, het eten is lekker, personeel is aardig en vooral de sangria vind ik hier heerlijk. Met dieetwensen houden ze goed rekening en je krijgt het gevoel dat je welkom bent bij La Cabana!

Gegeten op 24 november 2012

buufje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hebben hier nu twee keer heerlijk tapas gegeten. Hebben t verrassingsmenu op en daarbij mocht ik aangeven wat er echt niet in mocht zitten ivm dieet. Dat is een goede service. Verder prachtige sfeer. Ook buiten zit je heerlijk. gezellige sfeer. Vaak studenten in de bediening.

Makkelijk en gratis parkeren voor de deur.

Waaly

• Slecht

Zeer onvriendelijke bediening, kwaliteit van het eten was slecht. Het personeel was onervaard en vooral de eigenaresse was zeer onvriendelijk, het leek alsof zij absoluut geen tijd wilde maken voor de klant.

steef-1987

• Uitstekend

Wij zijn hier al vier keer wezen eten en dat is uitstekend bevallen! Ontzettend aardige bediening en heerlijke tapas. Alles is even smaakvol en bovendien niet duur! Het ligt wel wat uit het centrum van Tilburg maar dat heeft weer als voordeel dat je voor de deur gratis kunt parkeren. En eenmaal binnen waan je je in Spanje. Een hele gezellige, knusse sfeer! Kortom: een echte aanrader!

Proever79417

• Goed

Meerdere keren hier gegeten. Meestal uitstekend en gezellig, soms ook matig en slechte bediening. Kortom, afhankelijk van de avond kan het verschillen (andere kok). Tafel aan het raam is het gezelligst.

MVvB

• Matig

Op zich een leuk restaurantje om te zien. Wel zijn de zitplaatsen erg dicht op elkaar zodat je bijna het eten van je buurmans bord kunt halen. Helaas viel het eten erg tegen. We hadden het verrassingsmenu. Weinig verrassends omdat dit o.a. bestond uit gebakken champignons gedrenkt in zout en knoflook. Sowieso was alles met veel te veel knoflook (en ik houd best van knoflook) en veel te veel zout (waarschijnlijk goed voor het drankverbruik). Al met al een enorme tegenvaller als je producten eet die je makkelijk thuis kunt maken waar het dan ook nog lekkerder smaakt. Jammer.

chiliboy

• Slecht

Als spanjard kan ik vertelen dat ik vond één harstikke nep spaanse restaurant, de tapas waren niet zoals het hoort, smaakkeloze spaanse omelet met geraspte aardappels (???) met taco saus daar onder (???), "pan con tomate" gevraagd : wat ik gekregen heb was waardeloos..., de spaanse croketen, kom op zeg! wat was dat???, ook als je niet in Spanje ben geweest kan je wel proeven dat ze kunnen alleen maar nepe amateur van boekje tapas aanbieden, ha, haa! Trouwens de bediening kan van mij gaan naar een "sociale cursus" gaan om te leren hoe met de klant moeten gaan. In een woord: TELEURSTELEN!, zonde van je geld een van de benzine daar naar toe!!!!

Schrijf zelf een recensie over La Cabaña in Tilburg

Schrijf hieronder je recensie over La Cabaña. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!