a TripAdvisor company

1. 7,1 10 1 4

2. 6,8

3. 6,8

ons-eten-en-dri

Sommige recensies hieronder kan ik niet begrijpen, maar wellicht omdat er in korte tijd veel kan veranderen. Zelf nu 2 keer bij dit restaurant gegeten en de bediening is lekker losjes maar weet zeker waar ze mee bezig zijn en kunnen ook vlot helpen met informatie over allergenen, heb ik veel baat bij persoonlijk! Keuken maakt leuke gerechten en op de nieuwe kaart staan leuke nieuwe dingen dus we komen zeker terug!

Gegeten op 13 april 2016

ateurlings

Ik heb het vermoeden dat er van eigenaar is veranderd. Zie het oude goede personeel niet meer. Bediening nu kan het echt niet aan. Tafels blijven vol staan met vol goed. Gerechten staan koud te worden bij de keuken. Ons patat was koud. Kregen wel nieuwe.
Maar op het toetje hebben we niet meer gewacht. Het was er na een uur nog niet en zijn dus maar weg gelopen.

Gegeten op 6 maart 2016

Erikvd44

We hebben hier afgelopen zaterdag met 2 personen gegeten. De bediening was te druk met van alles en nog wat waardoor we niet geholpen werden. Er waren nog een aantal tafels vrij dus door drukte kan dit niet geweest zijn.
We hebben zelf om de menukaart en drankjes moeten vragen. Als voorafje hadden we Foccacia met Tzatziki besteld en we kregen breekbrood met Tzatziki. Dit omdat de Foccacia op was.
Het hoofdgerecht dat we besteld hadden was een rundvleesburger met sjalot truffelconfituur, chilimayonaise met friet en een cuba salade met gamba’s, aïoli, mango en pittige guacamole.
De burger was van uitstekende kwaliteit en smaakte prima! Een aanrader!
De salade was van mindere kwaliteit, de gamba’s waren niet gaar. We kregen al snel een nieuwe salade, alleen was de salade te koud omdat deze, denk ik, net uit de koelkast kwam.
Als afsluiter bestelden we een cheesecake met Oreo en die was prima.
De bediening was niet al te best, er werd niet gevraagd of alles naar wens was en als we lege glazen hadden werd ook niet gevraagd naar nieuwe drankjes. Beetje jammer.

Gegeten op 2 april 2016

Karin_194

Met social deal met vieren bij ONS gegeten. Het voorgerecht bestond uit een proeverij van 3 kleine gerechtjes. Voor het hoofdgerecht konden we uit een aantal gerechten kiezen. Wij namen de kabeljauw, varkenshaas en rundvleesburger. Alledrie lekker en mooie porties. Bij de varkenshaas zaten heerlijke groente, er had wel iets van aardappelpuree of frietjes bij gemogen. De burger is een aanrader (met heerlijke chutney). Het dessert was lekker, alleen herkende we er geen cheesecake in. Dit werd goedgemaakt met een proefstukje cheesecake bij de koffie. Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 12 maart 2016

Schrijf zelf een recensie over Ons Eten en Drinken in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Ons Eten en Drinken. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.