Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Treasure in Almere - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 036 531 75 80

Een Aziatisch feest

Bij het mooie Treasure maak je een rondreis door culinair Azië. Van Japan, tot Maleisië met een tussenstop in Thailand; het lekkerste uit allerlei landen komt hier samen. Heel even vergeet je dat je in Nederland bent.

rené173

Via online reservering

Het eten is zoals altijd voortreffelijk. Vooral de Heung So Ap en King Crab zijn echte aanranders. Hun oesters zijn heerlijk zowel gestoomd als rauw. De bediening is zeer vriendelijk.

Gegeten op 18 oktober 2014

nadine03

Via online reservering

Top restaurant! Je kunt er geweldig eten én je gaat altijd goed gevuld naar huis! Het is geen simpele Chinees, het is een echt kwalitatief Aziatisch restaurant met naast Chinees onder andere Thais en Koreaans eten. Het restaurant heeft een gezellige sfeer met leuke bediening die altijd in is voor een praatje of een grapje. Kortom, echt een aanrader in de gezellige havenkom van Almere Haven!

Gegeten op 4 oktober 2014

AngeliquevandeSand

3 oktober 2014. Na lekker op het terras gezeten te hebben besloten we hier ook te eten. De bediening was zeer attent en vriendelijk. We bestelden 2 voorgerechten : California Rolls en Heung So Ap, krokante eend met pannekoekjes en HoiSin saus. Beiden smaakten heerlijk, Rolls zagen er vers uit, niet uitgedroogd omdat ze ver vantevoren zijn gerold. Komkommer en bosui eveneens vers, voldoende pannekoekjes erbij. Als hoofdgerecht hadden we Teppan Ap, Eendeborst op een hete plaat met een zoete KingDo saus, Ayam Maleisie, krokante kip in Maleisische pindasaus en Teppan Ngau, Ossehaas op een hete plaat met Szechuansaus. Geserveerd met bami en nasi. Alles zag er heerlijk en vers uit. Ossehaas zeer mals, eend heerlijk krokant en de krokante kip in Maleisische pindasaus was ook heerlijk. Dit is zoals een Chinees dient te zijn. Nagerecht sloegen we over, helaas geen plaats meer voor. Het restaurant is erg gezellig ingericht, niet zoals vele Chinese Restaurants met rode lantaarntjes. Via trapje nog een gezellig gedeelte om te eten. Voor ons zeker weer voor herhaling vatbaar.

RosaliaVM

Via online reservering

Afgelopen vrijdag met 2 vriendinnen heerlijk gegeten en rustig kunnen bijpraten in een relaxte omgeving. We hebben gebruikgemaakt van het 3-gangen-menu (€ 20,-) dat tijdens de Iens Dinerdagen werd aangeboden. Er was voldoende keuze uit de voor-, hoofd- en nagerechten. Aangezien ik geen visliefhebber ben, stelde de ober voor om de samenstelling van de dimsum hapjes (mijn voorgerecht) aan te passen, wat ik erg attent vond. Het was voor ons alledrie de eerste kennismaking met dit restaurant. De sfeer was prettig en de gastvrijheid van het zeer vriendelijke en attente personeel was groot. Wij zijn tot sluitingstijd gebleven. We komen zeker bij Treasure terug want het eten is er heerlijk en de prijs/kwaliteitverhouding prima.

san4

Treasure staat voor gestadig kwaliteit! Continue GOED! Vers eten vriendelijke bediening en een zeer diverse kaart! Gewoon goed!

groenwolk

Treasure is altijd lekker; niet alleen is het eten van zeer goede kwaliteit, de bediening is ook uiterst vriendelijk, en geduldig. Het menu bestaat hoofdzakelijk uit delicatessen afkomstig van het Aziatisch continent. Lekkere Peking Duck (met pannenkoekjes), Sushi, Kai Lan met knoflook, en krokant gefrituurde Kip met kruiden worden hier dus allemaal in hetzelfde restaurant geserveerd. Stijlvolle inrichting; elegante bloemstukken bij de ramen.

Gegeten op 24 september 2014

wilma10

Via online reservering

Heerlijk gegeten bij Treasure. Prima zeewiersalade vooraf en de kip met groente en cashewnoten werd pprachtig geserveerd en smaakte ook nog eens erg goed. Ook de gerechten van mijn disgenoten (o.a. spicy ebi rolls, buikspek) waren verfijnd en goed van smaak. De bediening was vriendelijk en correct.We komen zeker terug!

Gegeten op 21 augustus 2014

Lschrage82

Prima restaurant. We bestellen vaak voor thuis en hebben er twee maal gegeten. Er is voldoende keus voor iedereen en het is allemaal lekker. In het restaurant een mooie moderne inrichting en vriendelijk personeel. In het restaurant eten zeker aan te raden omdat je dan toch weer hele andere dingen kan krijgen dan met thuisbezorgen. Wij hebben de volgende dingen al geprobeerd; pannekoekjes met eend,XL tijger garnalen, dim sum, babi pangang, biefstuk in zwarte bonensaus etc allemaal erg lekker. Dus een aanrader!

Gegeten op 29 januari 2014

mardeb

Hebben hier het iens menu gegeten. Erg lekker voorgerecht, sushi's.
Verder alle andere gangen heerlijk. Onze zoon en dochter wilden a la carte, geen probleem.
De bediening was erg vriendelijk en vlot. Had respect voor de flink zwangere dame die ons vaak bediende, lijkt me zwaar werk als je zo ver zwanger bent.
De precieze datum dat we gegeten hebben weet ik niet meer precies, ergens tussen maart en april.

Gegeten op 6 april 2014

Oegemans

Treasure in Almere haven is een leuk restaurant. Op mij kwam het over als een beetje een allegaartje van stijlen. Bij binnenkomst doet het Aziatisch aan. De inrichting is donker maar de het meubilair is prettig en voldoende ruim opgezet. Zitten kun je op 2 niveaus.
Over het eten kan ik kort zijn. Het is smakelijk en goed klaargemaakt. De gangen bestaan uit 2 gerechtjes wat het leuk en anders maakt. Ik had reepjes ossenhaas in een pittige saus en daarbij satéstokjes. Die waren allebei lekker... Maar toch, wat ik miste is het wauw gerechtje dat mij dwingt om nog een keer terug te komen.
De wijnkaart is verrassend goed en ik had een Z-Afrikaanse Chardonnay zonder hout genomen omdat de frisheid daarvan past bij de pittigheid van Aziatische gerechten.

De bediening is jong en doet zijn best en is over het algemeen goed. Zoals bij veel restaurants mist de bediening wijnkennis zodat ze eigenlijk geen goed advies kunnen geven. Dat is iets dat ik deze prijscategorie toch wel verwacht.

Al met al is dit een goed restaurant waar je lekker kunt eten maar verwacht geen wauw beleving.

Gegeten op 27 april 2014

mojo1330

Na een eerdere goede ervaring bij Treasure in Almere Haven hebben mijn echtgenote en ik afgelopen vrijdagavond hier de Iens Diner Deal geboekt. Deze “Deal” was een 4-gangendiner bestaande uit in de eerste gang een Spicy Ebi Roll (maki sushi rol van krokante garnaal, avocado en Spicy mayo) samen geserveerd met een overheerlijke Japanse zeewiersalade. Bij de 2e gang van het diner werden opnieuw 2 gerechten geserveerd. Dit waren Heung Sp Ap (crispy duck, pannenkoekjes met bijbehorende lente groenten) en per persoon een uitmuntende Malay Saté van ossenhaas met bijbehorende Maleisische pindasaus (om je vingers bij af te likken!). De 3e gang, wederom 2 gerechten, was een heerlijk zachte rode curry van kipfilet, kousenband, citroenblad en kokosroom. Het 2e gerecht was een Teppan Truffle Duo van ossenhaas en garnalen. Ter afsluiting werd als 4e gang een Asian Grand dessert geserveerd. Alle gerechten goed op smaak en fraai geserveerd. Bediening is attent en zeer vriendelijk. Zeker geen standaard “Chinees” en een bezoek zeker waard. Een aanrader dus.

Gegeten op 25 april 2014

Annethe

Hoewel het voor ons niet naast de deur is, vanwege lekker uitziend Iens-menu, goede reactie en beperkte keuze op 1e Paasdag afgereisd naar Treasure. Na een wat warrige ontvangst en drankjes opnemen (bediening moet misschien ietsje beter worden georganiseerd) enorm verrast door de kwaliteit van het geserveerde. Alle gerechten werden zeer verzorgd en aantrekkelijk opgediend en smaakten voortreffelijk! Verrukkelijke sushi (rol); nog nooit zo lekker geproefd. Leuke (zelf oprollen) en lekkere pannenkoekjes met knapperige eendenborst, precies goed gegaarde ossenhaassaté. Ook het hoofdgerecht (super smakelijke curry!) en het grand dessert zagen er top uit en smaakten net zo. Wij vonden het een pareltje aan de haven van Almere. De sfeer is druk en weinig persoonlijk. Maar met zulke fantastische gerechten tegen hele mooie prijzen mag dat onze pret niet drukken.

Gegeten op 20 april 2014

Schrijf zelf een recensie over Treasure in Almere

Schrijf hieronder je recensie over Treasure. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.