Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Treasure in Almere - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 036 531 75 80

Een Aziatisch feest

Bij het mooie Treasure maak je een rondreis door culinair Azië. Van Japan, tot Maleisië met een tussenstop in Thailand; het lekkerste uit allerlei landen komt hier samen. Heel even vergeet je dat je in Nederland bent.

george7

Op aanraden hier naar toe geweest. Goede keus geweest. Vooraf diverse gerechtjes gehad. Vooral de flensjes met eendenborst waren super.Diverse hoofdgerechten geproefd. Allen super!Variatie op hete plaat, krokante kip met pindasaus, groene curry met bief, allemaal super. Desserts waren ook lekker(is meestal niet zo bij Aziatische restaurants). Heerlijke avond gehad. Aanrader.

Gegeten op 10 januari 2015

emieltje

Een voormalig chinees restaurant dat zich nu breder op de kaart zet door een compleet Aziatische keuken aan te bieden. Ik ben zelf geen fan van het all you can eat principe, dus hebben we gewoon a la carte gegeten. We hadden vooral trek in Chinees, De gerechten waren boven verwachting goed. Malse en smaakvolle sate's, prima babi pangang en cha sieuw. Dit allemaal voor normale prijzen.

Gegeten op 16 december 2014

Herfstzon

Via online reservering

Uitstekend gegeten in dit restaurant. Culinair goed Aziatisch eten. Bediening zeer vriendelijk. Tafeldekkend kan het leuker en beter, beetje sfeerloos restaurant.

Gegeten op 7 december 2014

stanis40

Via online reservering

Waren op vakantie in Flevoland en hadden de Iensrestaurant cheque gewonnen bij de postcode loterij. Op zoek naar restaurants waar je deze kon inleveren en kwamen Treasure tegen. Deze zaak had goede kritieken en hoge punten dus moest wel de moeite waard zijn om van Harderwijk naar Almere te rijden.

Nou, het was dus zeker de moeite waard. Hadden voor het all you can eat principe gekozen en wow wat een keuze en wat was alles stuk voor stuk lekker.

Heerlijke sushi's ( niet te vergelijken met die andere allyoucaneat formules ), allerlei gerechtjes geprobeerd die we nog nooit gehad hadden. Moeten binnenkort echt eens Thais gaan eten:):):). 2 ontzettend attente en vriendelijke meiden in de bediening. Was echt een toppertje.

Wil je dus een keer echt lekker aziatisch gaan eten dan moet je bij Treasure wezen.

Gegeten op 18 november 2014

Trudie54

Via online reservering

Heerlijk gegeten. Onbeperkt drie uur lang. Elk gerecht was met zorg klaargemaakt en werd mooi geserveerd . Aanrader is de sushi dragonrol en die met tonijn en krokant buitenlaagje. Pekingeend meet pannenkoekjes en saus waren een echt Chinees voorafje. Lamskoteletjes waren heerlijk, vooral door de saus heel bijzonder. Heerlijk als je ook nog bediend wordt en niet zelf aan de slag moet. Porties zijn iets groter dan bij andere all you can eat, en je kiest telkens twee gerechten, maar daardoor komt de smaak beter tot zijn recht.

Gegeten op 17 november 2014

jayen

Wow super gegeten teppan kai en teppan ha extra heet, voor ons een onbekend restaurant maar zeker de moeite waard om hier een keer te eten!

Personeel is ontzettend aardig, we maakte een grapje over grote portie salade en 10 min later stond een grote portie voor ons neus!

Gegeten op 15 november 2014

ladyvitaal

Via online reservering

Het eten bij Treasure was een klein feestje. Zowel de Heung So Ap, Saté Malay als de Siu Ap waren van erg goede kwaliteit en smaakten zalig! Ook de Wasabi Scallops zijn een aanrader.
Een gezellig en warm interieur en de vriendelijke bediening maakt Treasure tot een heerlijk adres waar wij graag terug zullen komen!

Gegeten op 25 oktober 2014

rené173

Via online reservering

Het eten is zoals altijd voortreffelijk. Vooral de Heung So Ap en King Crab zijn echte aanranders. Hun oesters zijn heerlijk zowel gestoomd als rauw. De bediening is zeer vriendelijk.

Gegeten op 18 oktober 2014

nadine03

Via online reservering

Top restaurant! Je kunt er geweldig eten én je gaat altijd goed gevuld naar huis! Het is geen simpele Chinees, het is een echt kwalitatief Aziatisch restaurant met naast Chinees onder andere Thais en Koreaans eten. Het restaurant heeft een gezellige sfeer met leuke bediening die altijd in is voor een praatje of een grapje. Kortom, echt een aanrader in de gezellige havenkom van Almere Haven!

Gegeten op 4 oktober 2014

AngeliquevandeSand

3 oktober 2014. Na lekker op het terras gezeten te hebben besloten we hier ook te eten. De bediening was zeer attent en vriendelijk. We bestelden 2 voorgerechten : California Rolls en Heung So Ap, krokante eend met pannekoekjes en HoiSin saus. Beiden smaakten heerlijk, Rolls zagen er vers uit, niet uitgedroogd omdat ze ver vantevoren zijn gerold. Komkommer en bosui eveneens vers, voldoende pannekoekjes erbij. Als hoofdgerecht hadden we Teppan Ap, Eendeborst op een hete plaat met een zoete KingDo saus, Ayam Maleisie, krokante kip in Maleisische pindasaus en Teppan Ngau, Ossehaas op een hete plaat met Szechuansaus. Geserveerd met bami en nasi. Alles zag er heerlijk en vers uit. Ossehaas zeer mals, eend heerlijk krokant en de krokante kip in Maleisische pindasaus was ook heerlijk. Dit is zoals een Chinees dient te zijn. Nagerecht sloegen we over, helaas geen plaats meer voor. Het restaurant is erg gezellig ingericht, niet zoals vele Chinese Restaurants met rode lantaarntjes. Via trapje nog een gezellig gedeelte om te eten. Voor ons zeker weer voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 3 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Treasure in Almere

Schrijf hieronder je recensie over Treasure. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.