• foto's van Treasure in Almere - 1

• 7.7

Treasure doet mee!

Reserveer nu!

Een Aziatisch feest

Bij het mooie Treasure maak je een rondreis door culinair Azië. Van Japan, tot Maleisië met een tussenstop in Thailand; het lekkerste uit allerlei landen komt hier samen. Heel even vergeet je dat je in Nederland bent.

Annethe
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hoewel het voor ons niet naast de deur is, vanwege lekker uitziend Iens-menu, goede reactie en beperkte keuze op 1e Paasdag afgereisd naar Treasure. Na een wat warrige ontvangst en drankjes opnemen (bediening moet misschien ietsje beter worden georganiseerd) enorm verrast door de kwaliteit van het geserveerde. Alle gerechten werden zeer verzorgd en aantrekkelijk opgediend en smaakten voortreffelijk! Verrukkelijke sushi (rol); nog nooit zo lekker geproefd. Leuke (zelf oprollen) en lekkere pannenkoekjes met knapperige eendenborst, precies goed gegaarde ossenhaassaté. Ook het hoofdgerecht (super smakelijke curry!) en het grand dessert zagen er top uit en smaakten net zo. Wij vonden het een pareltje aan de haven van Almere. De sfeer is druk en weinig persoonlijk. Maar met zulke fantastische gerechten tegen hele mooie prijzen mag dat onze pret niet drukken.

Gegeten op 20 april 2014

sanne25
  • Recensies in de laatste twee jaar

Paar weken terug gegeten bij Treasure. Tijdje alweer niet geweest. Interieur heel erg mooi geworden, niet meer het gevoel van de 'standaard chinees'. We namen met z'n tweeën een 4 gangen menu. We werden erg verrast door de hapjes die we kregen, vooral de eend met pannenkoekjes en de curry was heerlijk! Het eten was mooi opgemaakt. Prijs kwaliteit verhouding erg goed. Bediening is vrolijk en attent. Wij komen zeker weer terug om van de sfeer en het eten te genieten.

Gegeten op 1 maart 2014

LMPvA
  • Recensies in de laatste twee jaar

Verrassend, niet een "typisch Chinees" restaurant (Babi Pang gang) eerder fiusion. Menu was uigebreid in starters, fingerfood, main dishes, hete plaat en specials. Maar omdat zo veel lekkers te kiezen was hebben we voor de samen gestelde 4 gangen CHEF menu gekozen. Shared dining was absoluut een genot. Voldaan, heerlijke smaken en variatie uit vis, vlees, salade, groente en dessert ^_^ en dat voor een redelijke prijs. TOP dus!!
Apparte inrichting strak, modern en styl. Ligging bij water Gratis parkeren openbaar vervoer bleek ook om de hoek. Dus heel handig wanneer je een drankje op hebt (voor de volgende keer). De bediening was ook niet standaard chinees. Ze bestaan uit vrolijk, jong, sociaal, verzorgd en multicultureel. Zeker een aanrader!

Gegeten op 16 maart 2014

carla1948
  • Recensies in de laatste twee jaar

Erg lekker gegeten. De Maleisishe saté was erg goed. En wij zijn kritisch. Wel jammer dat de tafeltjes boven wat dicht op elkaar staan, waardoor je niet echt privé kunt praten.

Gegeten op 8 maart 2014

femke19
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten volgens het shared dining concept. Echter viel wel op dat de portie peking eend vele malen kleiner was dan vorig bezoek afgelopen zomer. Dit terwijl ik eigenlijk wel echt voor de peking eend naar Almere Haven ben gereden ipv een chinees restaurant meer in de buurt. Verder een goede fles wijn die in de actie was gedronken voor maar 19 euro! Lekker dessert met macaron achteraf genomen. De sfeer in het restaurant is gezellig en de bediening doet echt haar best om je een fijne avond te bezorgen. Ik kom zeker nog eens terug.

Gegeten op 22 februari 2014

thea32
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag weer heerlijk met mn man gegeten,eerst het voorgerecht Dim su mix en pekingeend van de hete plaat,goede vriendelijke bediening en de zaak is stijlvol ingericht en zicht op de haven,echt een aanrader.

Gegeten op 27 februari 2014

bert51
  • Recensies in de laatste twee jaar

Fantastic food great taste nice combinations of different taste and friendly and good service in a nice atmosphere. For sure we will go back to this restaurant.

Gegeten op 14 februari 2014

soignee
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gerechten mooi opgemaakt en zeer smakelijk bereid. Ingrediënten zijn vers en combinaties zijn passend. Bediening attent en uiterst vriendelijk.
Kom zeker vaker terug!

Henrique
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al een aantal maal gegeten bij Treasure. Altijd even goed. Leuke opbouw van de menukaart: verschillende prijsklassen voor voor- en hoofdgerecht en voldoende keus.
Bediening is vlot en vriendelijk.

Gegeten op 24 november 2013

tinusdelezer
  • Recensies in de laatste twee jaar

Treasure is veel beter dan je buurtchinees. Ook geschikt voor kleinere hapjes. De kaart biedt voldoende keuze.
Het terras aan de haven heeft als het weer het toelaat natuurlijk de voorkeur.

Gegeten op 3 juli 2013

Schrijf zelf een recensie over Treasure in Almere

Schrijf hieronder je recensie over Treasure. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!