Lunch Lapsang

• 6.6

• 7.0

nathalieflaton
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor mijn verjaardag deze zaak met veel zorg uitgezocht. Dat viel behoorlijk tegen. De landelijke uitstraling is eigenlijk niet meer dan een oude vieze bende. De dames die zo vriendelijk zouden zijn waren buitengewoon onvriendelijk en ongeïnteresseerd. De Hi tea zag er mooi uit maar was niet bijzonder en zeker niet smaakvoller dan elders. De tea was wel erg lekker en werd continu bijgeschonken.

Christel_Tastes
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij Lapsang ga ik graag lunchen. De meisjes die er werken zijn vriendelijk en flexibel. De broodjes, salades en quiches zijn er echt heerlijk! Je ziet aan alles dat er moeite is gedaan om een lekker lunch voor je te maken. Daarnaast krijg je echt veel en daardoor vind ik het helemaal niet duur. In de zaak, die een beetje Frans aandoent, zit je gezellig. Ik heb hier ook een keertje high tea gedaan en dit vond ik ook prima! In tegenstelling tot een van de reacties vond ik juist dat we best veel kregen (taartjes, sandwiches, quiche, bonbons, brownie..) en werd er elke keer thee gebracht. Kortom: zeker een keertje proberen!

Tweeling34

• Goed

Vanmiddag met z'n vijven van een high tea genoten. Lekker, er was genoeg en voldoende keuze. Ze schenken je theeglas snel bij, lekkere thee. Kortom: genoten! Ik kom zeker een keer terug voor een high tea.

girlytreasure

• Uitstekend

Vorige week voor de eerste keer een high tea gedaan- in tegenstelling tot de andere berichten was de service goed, er werd continu thee bijgeschonken en de high tea was heerlijk. Vooral de chocoladetaart was fantastisch! Ik kom zeker nog eens terug.

Mina86

• Slecht

hight tea voor 17, 50 veels te duur voor wat je krijgt, je raakt er niet eens vol van. je moet uren wachten voor een 2de kop thee, en dezelfde scone kan je voor 1 euro bij de hema halen en dan is hij even lekker. er zat een haar in mijn glas en een spinnenweb of stof boven mijn hoofd. stoelen tafels zijn te klein en niet comfortabel, lijkt wel alsof het uit een poppenhuis is gestolen. sandwich blijkt een heel klein stukje sneetje stokbrood met kaas te zijn en niet eens zalm ofzo. veel betere high tea in de buurt aangezien het in het centrum is, dus zoek het ergens anders op, zou ik zeggen...

tina123

• Goed

Lekkere zuurdesemboterhammen met kaas en chutney, heerlijke thee, gezellig plekje. Wat klein en misschien wat bedompt maar ach dat heeft ook wel wat.
Over de bediening niets te klagen in tegenstelling tot in eerdere reakties. Leuk plekje in het centrum van Den Haag

Sammyvalk

• Uitstekend

Wij hebben een heerlijke lunch gehad met koffie en thee. We hebben de lunch afgesloten met een heerlijke chocolade taart! Echt een aanrader!

Gee

• Matig

Afgelopen zaterdag een high tea gehad. Bij binnenkomst viel het ons meteen op dat het er ontzettend warm was, de ramen waren gedeeltelijk beslagen. Doordat we zo ontzettend veel last hadden van de warmte, zijn we helaas maar kort gebleven. Verder staan de tafeltjes staan erg dicht op elkaar, waardoor je erg krap zit.
High tea: de hartig belegde stokbroodjes moesten we met z'n tweeen delen en die waren lastig om te snijden. Het waren maar een paar stukjes en dat vind ik voor die prijs echt te weinig. Het hartige taartje was lekker en ook de scone met clotted cream en jam was goed.

bramhalfschepel

• Uitstekend

In tegenstelling tot de berichten van eerdere gasten wordt ik altijd vriendelijk begroet door de leuke eigenaressen van deze lunchroom. De broodjes zijn heerlijk, parmaham, eiersalade en pistachenoten is mijn favoriet. Erg knus ingericht, zoals je in Frankrijk verwacht. Ik kom er graag.

gijss

• Uitstekend

Laatst weer eens bij de Lapsang gegeten. Broodje ossenworst en doreval met chudney. Heerlijk! Mooie producten gebruiken ze en de koffie was ook top! De zaak is ook heel gezellig aangekleed met leuke kunstwerken. Daarnaast was de bediening ook heel behulpzaam en vriendelijk. Helemaal tevreden naar weg gegaan!

Schrijf zelf een recensie over Lunch Lapsang in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Lunch Lapsang. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!