a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 070 360 35 98

philippine

Vandaag hier een high tea gehad, en die was uitstekend. Je hebt de keuze uit 4/5 soorten thee. Verder komt er een plateau van drie verdiepingen op tafel, met heerlijke broodjes belegd met kaas plus de een of andere saus, gedroogde ham met eiersalade, en zalm, plus garnituur. Lekkere scones met prima jam, ik miste alleen de clotted cream, dat is toch een ander verhaal dan Nederlandse slagroom. Een chocolade-frambozentaart die verrukkelijk was, een worteltaart zoals die moet zijn - met een vleugje sinaasappel - en een couverture van witte chocolade, en uitstekende boterkoek. Dit alles voor een redelijke prijs. Lapsang heeft de uitstraling van een Engelse tearoom tot en met het bijzonder aardige personeel toe. Wij komen terug.

Gegeten op 22 oktober 2015

blue

meerdere keren bij lapsang ontbeten of geluncht en keer op keer was het heerlijk. leuke orginele dingen op de kaart en de ontbijtplank is zeker een aanrader en meer dan genoeg! de bediening is vriendelijk en snel.

Gegeten op 4 oktober 2015

wat een leuke zaak in het centrum van den haag. beetje verscholen achter de grote kerk maar wel met karakter en een leuke frisse kaart. hamburger is uber lekker. hippe drankjes en bijzondere theetjes! service met een smile zelfs als het druk is... wat kan een mensch toch nog meer wenschen?

Gegeten op 12 september 2015

bastiaan39

Als je echt niet weet wat je met de dag aan moet, kun je hier gaan lunchen. Dramatisch trage bediening en een belabberde, lusteloze service.
Prima flamkuchen.

Gegeten op 13 september 2015

Restaurant - 11 maanden geleden

Hi Bastiaan, wat vervelend dat je zo'n nare ervaring bij ons hebt gehad en je gehele middag in beslag heeft genomen. Dit gaat zeker niet meer gebeuren.

Pieterpan

Afgelopen zaterdag heerlijk bij de Lapsang van een high tea genoten met mijn moeder en zusje. Geheel verzorgde tafel, mooie theetje van Betjeman en Barton en heerlijke hapje - de scones zijn absoluut the moeite waard! Vrolijke dames in de bediening en ook nog is in het zonnetje! Het zit wel een beetje krap, maar het is dan ook het kleinste theehuis van Den Haag. Houdt je van privacy is dit misschien niet de beste lokatie. Maar al met al een absolute aanrader!

Gegeten op 8 augustus 2015

arie_roovers

Helaas ben ik echt niet zo enthousiast als de eerdere bezoekers. Misschien heb ik gewoon een slechte dag uitgezocht... We hadden met een grote groep de high tea gereserveerd. Groepen zijn soms lastig neer te zetten en te bedienen, maar als je dit niet denkt te kunnen, moet je de groep niet aannemen. Vind ik. We zaten behoorlijk opgepropt deze warme zondag middag en de stoelen zitten echt niet lekker. De hapjes waren voldoende aanwezig, vond ze alleen niet zo bijzonder. Ook was er niet veel variatie in de zoete hapjes/taarten terwijl ze wel veel soorten in de vitrine hadden staan. Er werd slechts 2 keer thee geserveerd (in 2,5 uur tijd) en toen we wat water vroegen, kregen we 1 karaf om met 24 personen te delen. Dit was natuurlijk veel te weinig. Misschien een idee om de theepotten gewoon op tafel te zetten? Dat is ook minder tijdrovend dan iedereen uitschenken. Vond de bediening helaas niet heel vriendelijk en gastvrij, maar kreeg echt het gevoel dat dit kwam omdat een grotere groep gewoon teveel was. Misschien dus toch bij kleine tafeltjes houden?

Gegeten op 9 augustus 2015

Restaurant - 10 augustus 2015

Hi Arie,

Wat vind ik het vreselijk om te horen dat je zo'n slechte ervaring bij ons hebt gehad, dat is natuurlijk nooit mijn bedoeling geweest. Ik heb jullie alleen een fijne dag willen geven en het spijt me dat het zo is tegen gevallen. Ik ga je critiek zeker ter harte nemen om het in het vervolg beter te kunnen organiseren. De twee meiden die het organiseerde waren zeer enthausiast en zijn daarvoor nog naar mij toegelopen, dus verbaasd mij jou review. Er was specifiek binnen reserveerd, al zou het lekker weer zijn, ik kan me voorstellen dat het buiten lekkerder was geweest. Zou ik u en uw vrouw mogen uitnodigen voor een lunch, high tea of picknick mand om het goed te maken? De stoeltjes kan ik helaas niet veranderen, maar misschien maakt onze uitgebreide taart selectie het goed?

Met vriendelijke groet
Sanne

Meesterproever - 10 augustus 2015

Beste Sanne,

Dank voor je snelle reactie. Het is goed om te lezen dat er iets gedaan wordt met een minder goede recentie. Het is zeker niet zo dat ik geen fijne middag heb gehad, maar er waren gewoon teveel kleine dingetjes die in mijn ogen echt beter konden waardoor mijn cijfers niet hoger zijn uitgevallen. Ik denk dat ik na het lezen van andere reacties misschien ook te hoge verwachtingen had. Hartelijk dank voor het aanbod om een keer te komen lunchen maar een compensatie is echt niet nodig hoor. Ik ben vaak ik de buurt en dan kom ik zeker een keer langs om een van die andere smakelijke taartjes te proeven. Under cover met als doel een volgende recentie met alleen maar dikke volgoendes.

Dominiquevandreven

Ik heb hier gegeten samen met mijn vriend, we kwamen toevallig voorbij lopen. Eigenlijk was het vol, maar er werd even heel logisch en flexibel nagedacht en toen konden we meteen terecht, wat natuurlijk heel fijn was. Het eten en de wijn is erg goed, we werden positief verrast met het ene heerlijke gerecht na het andere. We hebben een heerlijke avond gehad met super goede service. Vanavond gaan we toevallig weer!

Gegeten op 27 juni 2015

patrick1987

Erg gezellig, klein, intiem restaurantje met vriendelijke bediening.
We hebben hier gedineerd, het proeverij menu was mooi compleet en smaakvol.
De jongeman in de bediening was zeer gastvrij en heeft ons goed verzorgd.
Leuk dat ze nu ook open zijn voor het diner.

Gegeten op 13 juni 2015

fsev369

Hele leuke lunchplek én om te high tea'en. Onbeperkt thee (en voor 1 gast koffie, heel servicegericht!) en heerlijke hapjes. Fijn dat er veel varieteit is: quiche, broodje en zoetigheden. We hadden nog wat over en dat mochten we ook nog eens meenemen. Top! Het is klein zaakje, dus reserveren is noodzaak. Aanrader voor high tea'en in de stad.

Gegeten op 28 maart 2015

Lou's

Nu 3x in de avond gegeten bij de wijnbar. Heerlijke hapjes, bijzondere gerechten en mooie wijnen. Knus en klein, relaxte sfeer en lekker eten en drinken. Prijs-kwaliteit absoluut top! Een ongedwongen sfeer, waar de gerechtjes gedurende de avond langzaam maar zeker op tafel verschijnen. Voor een haastige hap ongeschikt, voor een lekkere lange avond tafelen prima.

Gegeten op 20 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Lunch Lapsang in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Lunch Lapsang. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.