Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Lunch Lapsang

1. Lunchroom
  2. Hollands

Lunch Lapsang

1. Lunchroom
  2. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 070 360 35 98

Nan2

Van tevoren een tafel gereserveerd voor onze groep vrouwen voor een high tea in de middaguren. Aangekomen bleek eveneens een groep te hebben gereserveerd voor de lunch. Wij veronderstelden dat een van de gedekte tafels voor onze groep was bestemd, dat bleek niet het geval. We werden geacht in een ongemakkelijke hoek, waar de meesten van ons niet relaxed konden zitten, de high tea te gebruiken. Ik vroeg nog of dit echt de bedoeling was aangezien we hadden gereserveerd, die vraag werd in mijn beleving koeltjes beantwoord met een ja. Geen gedekte tafels met bordjes/servetjes, vorken/messen in een pot, glazen gestapeld neergezet, het kwam niet echt gastvrij over. Bovendien zaten we ongemakkelijk.
Vervolgens werd in één keer de etagiere met hapjes op tafel gezet met een keurige toelichting. De hightea was heerlijk, maar wel wat weinig. Daarnaast, high tea gebruik je in mijn beleving in gangen, eerst hartig, dan scones, afsluitend zoet. Het is de bedoeling relaxed thee te drinken met lekkere hapjes er bij. Opgepropt in een hoekje was daarvan absoluut geen sprake.
Ik deel de mening van Hedy, de bediening kwam op ons arrogant over. Desinteresse, lichtelijk neerbuigend, niet even uit de keuken komen om tot ziens te zeggen, wij komen er niet meer terug.

Gegeten op 6 oktober 2013

asteijger

Ik kom hier vaker lunchen, werk zit gelukkig in de buurt. En dan nu een recensie. Altijd fijn hier te komen. De zusjes doen het hier heel prima. Inderdaad een fijne uitstraling binnen en een fijn en intiem terras. De thee is verrukkelijk en alleen daarvoor neem je al de high tea. Wat een verwennerij! Alles huisgemaakt, lekker glaasje wijn erbij. Top! Ook de sandwich met rauwe ham, eiersalade en pistache noten is een aanrader. Aanwinst voor Den Haag.

Gegeten op 22 augustus 2013

Jacques van den Hoogen

Sinds kort bestiert Pim de Boer in de avond zijn wijnbar op dit adres. En dat is een aanwinst. Prima - door hemzelf geïmporteerde - wijnen voor dito prijzen. Zijn kleine, vaak mediterrane hapjes zijn heerlijk. Zaak doet Frans aan; zo'n literair café in hartje Parijs, herkent u het?

Gegeten op 24 juli 2013

hedy2

Onlangs hier gegeten en daar is echt niets over te klagen. De broodjes zijn lekker en ook de omelet is echt niets over aan te merken. Ook de koffie is lekker en dat is ook niet onbelangrijk. De inrichting is heel leuk en apart gedaan, alleen als je met een baby komt, is het nog wel passen en meten binnen te komen met de kinderwagen. Wel alle tafels en stoelen zelf moeten verschuiven, want jeetje wat is het personeel vreselijk! Onbehulpzaam en er kan geen glimlachje van af! Ze kijken wel echt een beetje op je neer als je niet enigszins als een 'hipster' bent gekleed. Nou, vond het heel leuk om te komen, maar zolang het personeel/eigenaressen zo blijven, kom ik niet meer terug! Genoeg leuke eettentjes in Den Haag waar ze WEL vriendelijk zijn!

Gegeten op 24 april 2013

chloehffmn

Met vriendinnen een high tea hier gedaan. De zaak ziet er gezellig, fris en modern eruit. We begonnen met een prosecco erbij en lekkere kleine hapjes gegeten. Ik had het wel meer bijzonder verwacht. De chocoladetaart die we erbij kregen was zo zwaar dat we bijna niks meer hoefde... Dat is wel heel goedkoop om je klanten vol te krijgen natuurlijk.
Helaas werd er niet gevraagd of er iemand vegetarisch was, een andere 'sandwich' omruilen kan alleen tegen betaling.
Het enige dat echt goed en lekker was was de thee.

Gegeten op 13 april 2013

svenkramer

Genoten van een betaalbare high tea in een rustige setting.
De thee was kwaliteit, heerlijk en onbeperkt.
De 'sandwiches' en quiches smaakten goed, maar geef van te voren aan als je ergens niet van houdt, want ze wilden een kaas sandwhich niet inruilen voor iets anders (tenzij tegen betaling).
De scones waren een beetje knapperig en super lekker (met slagroom en jam) en de chocoladetaart ook erg lekker en flink van formaat, en daarbovenop nog een stukje witte chocola en een smakelijk soort boterkoekje, allemaal heel lekker.
Een prima locatyie voor betaalbare high tea.

Gegeten op 17 januari 2013

nelleke1

High tea gehad hier. Thee was erg lekker: verschillende soorten losse kwaliteitsthee, het water werd ook vaak bijgeschonken en je hoefde er niet om te vragen.
Hapjes waren lekker, maar niet buitengewoon. Er zat een groot stuk chocoladetaart bij, die erg smakelijk was, maar ik vind het wel een makkelijke manier om mensen ''vol'' te krijgen, zodat je niet al te veel hapjes hoeft aan te bieden. Het brood was gewoon wit stokbrood, maar wel met lekker beleg. Simpele high tea, was ok, maar ik ga niet zo snel meer terug.

Gegeten op 22 juli 2012

nathalieflaton

Voor mijn verjaardag deze zaak met veel zorg uitgezocht. Dat viel behoorlijk tegen. De landelijke uitstraling is eigenlijk niet meer dan een oude vieze bende. De dames die zo vriendelijk zouden zijn waren buitengewoon onvriendelijk en ongeïnteresseerd. De Hi tea zag er mooi uit maar was niet bijzonder en zeker niet smaakvoller dan elders. De tea was wel erg lekker en werd continu bijgeschonken.

Christel_Tastes

Bij Lapsang ga ik graag lunchen. De meisjes die er werken zijn vriendelijk en flexibel. De broodjes, salades en quiches zijn er echt heerlijk! Je ziet aan alles dat er moeite is gedaan om een lekker lunch voor je te maken. Daarnaast krijg je echt veel en daardoor vind ik het helemaal niet duur. In de zaak, die een beetje Frans aandoent, zit je gezellig. Ik heb hier ook een keertje high tea gedaan en dit vond ik ook prima! In tegenstelling tot een van de reacties vond ik juist dat we best veel kregen (taartjes, sandwiches, quiche, bonbons, brownie..) en werd er elke keer thee gebracht. Kortom: zeker een keertje proberen!

Tweeling34

• Goed

• Goed

Vanmiddag met z'n vijven van een high tea genoten. Lekker, er was genoeg en voldoende keuze. Ze schenken je theeglas snel bij, lekkere thee. Kortom: genoten! Ik kom zeker een keer terug voor een high tea.

Schrijf zelf een recensie over Lunch Lapsang in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Lunch Lapsang. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.