a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 070 360 35 98

wilmie1

Al meerdere malen van een overheerlijke high-tea mogen genieten, vanuit Limburg geboekt en alles was klaar voor onze ontvangst!
We komen niet elk jaar in den Haag, maar als we er komen dan gaan we zeker bij dit knusse tentje voor de high-tea! Complimenten dames!

Gegeten op 2 mei 2014

koen1234567

Wij komen hier vaker. De dames zijn ongeëvenaarde baklustigen en je komt hier niet weg zonder iets daarvan te proeven. Zelfs bij de koffie geen muf koekje maar zelfgebakken boterkoek.
Wij hadden hier een high tea. Heel veel verschillende thee soorten, broodjes, scones en gebak. Het moeilijkste is je inhouden en weten dat het lekkerste voor het laatst daar boven op die etagére staat te lonken. Ik raad iedereen dit aan die van goede koffie, uitgesproken baklust en ongedwongen sfeer houd. Reserveren is wel handig aangezien het soms snel vol zit. Diner hebben we nog niet geprobeerd, dus wij hebben nog een ervaring voor de boeg!

Gegeten op 13 juni 2014

Arwin86

Onlangs voor het eerst hier geweest om te lunchen. Kort ervoor gebeld om een tafeltje te reserveren (dit was wel nodig, want het was aardig druk).

Leuk klein tentje in het centrum waar je knus binnen kan zitten. Drankjes waren erg lekker, mijn vriendin had volgens haar de lekkerste chai tea latte die ze ooit heeft gedronken en ik had een biologische sap (mix van 2 fruitsoorten). Het broodje en de salade met 2 mini quiches waren heerlijk. Ik had ook nog een toetje besteld welke verrukkelijk was, nadat ik een toelichting had gekregen wat ze precies allemaal hadden en waarvan dit gemaakt was.

Verder een hele vriendelijke bediening van de dames, waarbij er ook proactief werd gevraagd of er iets was waar ze rekening mee moesten houden bij de salade (geen rundvlees).

Al met al een geslaagd bezoek en we zullen hier zeker vaker lunchen.

Gegeten op 29 mei 2014

Jolanda2424

Vanmorgen gemaild, vanmiddag aan tafel. Wat een service en heerlijkheden. Het was gezellig druk, dus elkaar verstaan was af en toe wat lastig, maar wat maakt het uit? Kortom; een echte aanrader!

Piere70

Ben hier nu een aantal keren geweest met wisselend gezelschap. Het eten is erg goed, bediening vriendelijk en behulpzaam, ook niet te beroerd om een receptje met je te delen. Interessante gerechten. Is zo langzamerhand mijn favoriete restaurant in het centrum aan het worden.

Gegeten op 11 januari 2014

liesj2005

Laatst hier gegeten met mijn moeder. We waren erg aangenaam verrast met het verrassingsmenu voor een redelijke prijs. Het eten was heerlijk, niks op aan te merken! De bediening daar in tegen was onoplettend, langzaam en er werd ons niets gevraagd over voorkeuren m.b.t. het menu, zoals bijvoorbeeld of we vegetariër waren. Het decor is leuk ingericht, een gezellige huiselijke sfeer. Helaas staan wel de tafeltjes erg dicht op elkaar, waardoor onze buren ons gesprek prima mee konden volgen.

Gegeten op 29 november 2013

Nan2

Van tevoren een tafel gereserveerd voor onze groep vrouwen voor een high tea in de middaguren. Aangekomen bleek eveneens een groep te hebben gereserveerd voor de lunch. Wij veronderstelden dat een van de gedekte tafels voor onze groep was bestemd, dat bleek niet het geval. We werden geacht in een ongemakkelijke hoek, waar de meesten van ons niet relaxed konden zitten, de high tea te gebruiken. Ik vroeg nog of dit echt de bedoeling was aangezien we hadden gereserveerd, die vraag werd in mijn beleving koeltjes beantwoord met een ja. Geen gedekte tafels met bordjes/servetjes, vorken/messen in een pot, glazen gestapeld neergezet, het kwam niet echt gastvrij over. Bovendien zaten we ongemakkelijk.
Vervolgens werd in één keer de etagiere met hapjes op tafel gezet met een keurige toelichting. De hightea was heerlijk, maar wel wat weinig. Daarnaast, high tea gebruik je in mijn beleving in gangen, eerst hartig, dan scones, afsluitend zoet. Het is de bedoeling relaxed thee te drinken met lekkere hapjes er bij. Opgepropt in een hoekje was daarvan absoluut geen sprake.
Ik deel de mening van Hedy, de bediening kwam op ons arrogant over. Desinteresse, lichtelijk neerbuigend, niet even uit de keuken komen om tot ziens te zeggen, wij komen er niet meer terug.

Gegeten op 6 oktober 2013

asteijger

Ik kom hier vaker lunchen, werk zit gelukkig in de buurt. En dan nu een recensie. Altijd fijn hier te komen. De zusjes doen het hier heel prima. Inderdaad een fijne uitstraling binnen en een fijn en intiem terras. De thee is verrukkelijk en alleen daarvoor neem je al de high tea. Wat een verwennerij! Alles huisgemaakt, lekker glaasje wijn erbij. Top! Ook de sandwich met rauwe ham, eiersalade en pistache noten is een aanrader. Aanwinst voor Den Haag.

Gegeten op 22 augustus 2013

Jacques van den Hoogen

Sinds kort bestiert Pim de Boer in de avond zijn wijnbar op dit adres. En dat is een aanwinst. Prima - door hemzelf geïmporteerde - wijnen voor dito prijzen. Zijn kleine, vaak mediterrane hapjes zijn heerlijk. Zaak doet Frans aan; zo'n literair café in hartje Parijs, herkent u het?

Gegeten op 24 juli 2013

hedy2

Onlangs hier gegeten en daar is echt niets over te klagen. De broodjes zijn lekker en ook de omelet is echt niets over aan te merken. Ook de koffie is lekker en dat is ook niet onbelangrijk. De inrichting is heel leuk en apart gedaan, alleen als je met een baby komt, is het nog wel passen en meten binnen te komen met de kinderwagen. Wel alle tafels en stoelen zelf moeten verschuiven, want jeetje wat is het personeel vreselijk! Onbehulpzaam en er kan geen glimlachje van af! Ze kijken wel echt een beetje op je neer als je niet enigszins als een 'hipster' bent gekleed. Nou, vond het heel leuk om te komen, maar zolang het personeel/eigenaressen zo blijven, kom ik niet meer terug! Genoeg leuke eettentjes in Den Haag waar ze WEL vriendelijk zijn!

Gegeten op 24 april 2013

Schrijf zelf een recensie over Lunch Lapsang in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Lunch Lapsang. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.