Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Altro in Den Haag - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 323 21 32

Genieten aan de zee

Geopend in 2005 en inmiddels echt een begrip in Kijkduin en omstreken. Gelegen aan de voet van de duinen met een adembenemend uitzicht over zee. De perfecte plek om in alle rust te genieten van een gastronomisch diner. Laat je in de watten leggen door de bediening en neem het er eens flink van.

prulette de rochebrune

Via online reservering

Vanwege een concert in Scheveningen besloten bij Altro in Kijkduin te eten en gebruik te maken van de door Iens en Albert Heijn geboden mogelijkheid om het tweede driegangen- menu met zegeltjes bij elkaar te sparen. Op deze regenachtige maandagavond nodigt het warme interieur van de zaak extra uit. Plezierig gezeten en gegeten met uitzicht op zee en dappere wandelaars die de buien trotseren. Het aangeboden keuzemenu is eigenlijk voldoende maar we hebben het toch uitgebreid met een extra tussengerecht, verse groente en heerlijke frites van Oma. Al met al een plezierige ervaring en zeker ook zonder plakzegeltjes voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 25 augustus 2014

ingrid128

Heerlijk gegeten, angus beef precies naar wens gegaard, zeer attente bediening, ruime sortering heerlijke wijn per glas, bijzondere amuses! Al vaker hier gegeten en altijd goed.

Gegeten op 24 augustus 2014

Neeltje60

Via online reservering

Op vrijdagavond gegeten bij Altro. Mooie inrichting. Vriendelijke engoede bediening.
Mooie menu kaart. Het dagmenu genomen. Een goedgevuld Spaans mosselpannetje met chorizo en zongedroogde tomaatjes. Lekkere verse frietjes , salade endrie sausjes erbij.
Een prima witte huiswijn erbij.
Het toetje was klein, champagne cheese cake maar heerlijk en alles zag er even mooi uit.

Gegeten op 22 augustus 2014

huib10

Via online reservering

Altro is een gezellig en sfeervol ingericht restaurant zowel boven als beneden. De bediening is perfect en er word heel serieus aandacht aan de bezoekers geschonken. Je kan merken dat bijvoorbeeld het vlees van een zeer goede leverancier moet zijn en de smaak goed is. Ook worden er lekkere tussen gerechten gereserveerd en het dessert is zeer appart in verhouding met ander restaurants.

Gegeten op 22 augustus 2014

Hemmesm

Met een VV bon hier terecht gekomen. Leuke locatie aan de boulevard van Kijkduin met uiteraard uitzicht op zee. We konden zelf onze tafel uitzoeken nadat we hartelijk waren verwelkomd. De menu kaar wijkt af van de kaart die anderen kregen maar dit was gelet op het eten dat geserveerd werd geen enkel verschil!
Er is een keuze te maken uit drie voorgerechten en drie hoofdgerechten. Heerlijk gegeten en zowel de opmaak als de bediening verdienen een pluim. Het Grand dessert maakte de maaltijd groots af. We komen hier zeker nog een keer terug om niet alleen maar te genieten van de zee:)

Gegeten op 10 augustus 2014

HuibvanLeeuwen

Met stralend weer ligt Altro langs de boulevard in Kijkduin als vanzelfsprekend op een unieke plek. Ziet er ook uitnodigend uit en doen sommige collega's niet onder voor Altro. Maar goed we waren eerder ook al bij Altro geweest en was ons goed bevallen en wilde mijn dochter me op een lunch trakteren en is naast gezellig eten ook goed voor de vader/dochter verhouding en praat ik nu mijn vrouw na. We begonnen met koffie/thee waar overigens niets op aan te merken is. Daarna weer hetzelfde genomen als de laatste keer bij deze luxe tent en betreft het Warm Vlees met pinda-saus. Lekker dik krakend vers brood met niet te weinig fricandeau gelardeerd met pindasaus en is wellicht een beetje plat maar wel verrekte lekker. Een goed glas Sauvignon blanc vergezelde ons en was 1 glaasje natuurlijk weer niet genoeg. Heerlijk met dit weer en werd het snel drukker met mensen die van kwaliteit en service houden. De meiden deden het helemaal goed en boden naast accuratesse een lieve welgemeende lach op hun gezicht. Goed geinstrueerd deden zijn hun werk en waren snel maar namen toch de tijd voor iedereen. Kijk dat is nou vakmanschap. Ik kom hier zeker terug.

Gegeten op 8 augustus 2014

LadyM

Een vakantieveilinkje voor een habbekrats gescoord, prachtig weer, een heerlijk plekje op het zonnige terras. We waren vroeg en dat was maar goed ook, het restaurant liep snel vol. Ondanks de drukte bleef het personeel hard doorwerken, zicht houden op alle tafels (niet te geloven dat dat nog bestaat) en uiterst vriendelijk. Driegangenmenuutje op de vistoer, was uitstekend, ook nog eens twee amuses ertussendoor. Na het dessert, niet meteen wilt u koffie, maar rustig even de tijd gunnen, wat een verademing. Hier komen we terug.

Gegeten op 10 juli 2014

Saskia68

Ik heb bij Altro eerder een geweldige high-tea gedaan met lekkere hapjes die er ook nog heel mooi uitzagen. Nu was ik een beetje teleurgesteld over de kalfsribeye met pasta en wat groenten: inspiratieloos, zachte tagliatelle, doorgekookte weinig groenten en het vlees was niet het sluitstuk. Niet slecht, maar eerder wat gewoontjes, het lijkt alsof het gerecht wat miste, iets met een wat hardere structuur of iets dergelijks. De bediening was aardig maar wij werden toch ook een tijdje niet gezien terwijl we toch echt weer klaar waren voor een nieuw drankje.

Gegeten op 10 juli 2014

ron65

Gisteren gebruik gemaakt van een Iens diner deal, bij dit restaurant. Een vijfgangen diner á 24,50 p.p. welke eigenlijk 6 gangen telde vanwege de 2 amuses. Wel een beetje apart dat tussen de gerechten door nog een amuse komt, eerder een spoom verwacht. Koffie na was rijkelijk bedeelt.

In het geheel was het allemaal lekker dus compliment maar helaas geen echter smaakexplosies. Dank de diner deal was de prijs kwaliteit ook goed, zonder diner deal zijn er betere restaurants te noemen qua prijs/kwaliteit.

De bediening was zeer beleefd, echter qua timing van de voorgerechten; die volgden elkaar wel snel op zodat we in het begin het idee hadden snel weg te moeten. Na de 2e amuse was dit herstelt en met name voor het nagerecht werd gevraagd of we nog wilden wachten gezien wij nog wijn hadden staan.

Decor uiteraard geweldig als je goed weer hebt met ondergaande zon. Stoel zitjes waren wel smoezelig en mag aandacht.

Gegeten op 1 juli 2014

wesleyc

Een paar weken terug hebben mijn vriendin en ik gebruik gemaakt van een Iens dinnerdeal, bij dit restaurant. Een vijfgangen diner á 24,50 p.p.

Kort samengevat: Ik raad dit restaurant aan, het eten is lekker en het gevoel goed.

Wij kregen een 5-gangen menu (wat eigenlijk 6 gangen telde, 2 x amuse namelijk) wat voortreffelijk smaakte over het algemeen. Het was een visrijk menu en daar ben ik niet heel erg dol op, op één uitzondering na vond ik het echter allemaal lekker dus compliment! De andere gerechten waren stuk voor stuk ook erg lekker en goed bereid. De chocolademousse was wel apart qua smaak, maar dat ligt waarschijnlijk aan mijn smaak.

De bediening was uitermate professioneel en zeer beleefd, nooit hebben wij een seintje moeten geven dat we iets wilden.

De timing van gerechten was prima, genoeg tijd om na te genieten van een gang en niet te lang om het gevoel te hebben dat je moet wachten.

Decor krijgt een 7, ruim voldoende en netjes verzorgd maar niet de reden om dit restaurant te bezoeken.

Wij hebben een geweldige avond gehad in dit restaurant, en met de Iens dinnerdeal ook nog voor een zeer schappelijk bedrag van in de 80 euro incl. drinken.

Gegeten op 6 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Altro in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Altro. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.