• foto's van Altro in Den Haag - 1

• 8.2

Altro doet mee!

Reserveer nu!

Genieten aan de zee

Geopend in 2005 en inmiddels echt een begrip in Kijkduin en omstreken. Gelegen aan de voet van de duinen met een adembenemend uitzicht over zee. De perfecte plek om in alle rust te genieten van een gastronomisch diner. Laat je in de watten leggen door de bediening en neem het er eens flink van.

TheBoss
  • Recensies in de laatste twee jaar

Weer, voor de derde keer, voortreffelijk gegeten bij Altro.
Maar er is hier toch iets vreemds aan de hand.
Want, wat wil de eigenaar?
De kok is echt top. Heeft potentie om tot zeer grote hoogte te vliegen, maar toen we binnen kwamen was het weer druk, erg druk en rumoerig. Het geeft de indruk van een gewone drukke bistro, misschien nog net geen eetschuur, daar is het ook te gezellig voor, maar toch. En ook de allervriendelijkste bediening liet wat steekjes vallen.

Om te beginnen, de bediening is erg vriendelijk maar wel traag en rommelig.
Omdat ze niks opschreven moest er nagevraagd worden wat het aperitief voor een van ons was en of we stokbrood wilden hebben. De amuses kwamen twee keer, de tweede keer voor een andere tafel. De schaal met hompen stokbrood werd pontificaal voor de neus van één van de gasten neergezet. De aioli was erg lekker maar was in een kommetje gekwakt dat daardoor overliep, zag er niet uit. Het water liet lang op zich wachten. De wijnen kwamen soms laat, en we moesten een uur wachten op het voorgerecht, dat is toch wel wat traag. De bijpassende wijnen vonden wij soms wat vlak van smaak.

Maar het eten was goed. De amuse was lekker. De voorgerechten waren erg goed. Het hoofdgerecht was voor drie van ons uit de kunst. De visjes, heilbot en zeebaars, waren voortreffelijk, de eend was hoewel iets ‘over’ ook erg lekker.

De kalfsoester was echter niet goed. Na dat aangekaart te hebben mocht ‘het slachtoffer’ een nieuwe keuze maken. Hij koos de Angus steak. Deze werd wel erg snel gebracht, was voortreffelijk en werd voor de laagste ‘vleesprijs’ op de rekening gezet.

De nagerechten waren ook erg lekker, met name de proeverij van nagerechten was uitmuntend.

Alle gerechten werden, in tegenstelling tot het brood, met zorg en liefde gepresenteerd, mooi opgemaakt.

Al met al is het eten fantastisch, top, een erg goede prijs-kwaliteit verhouding, ongeveer € 55 pp inclusief, voor twee personen, wijn. Misschien wel het beste restaurant van Kijkduin. Wat ons tegenvalt is de sfeer van het restaurant.

Ik zou, voor zulk goede kwaliteit eten, een wat rustiger restaurant verwachten, wat minder tafels, wat minder op elkaar, en een betere logistiek c.q. bediening. Dan zou kwaliteit van eten en ambiance beter in harmonie zijn. Maar erg goed eten. Dat staat vast.

Gegeten op 5 april 2014

Pierredelamontagne
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier geweest met iens deal. Gezellige sfeer met aardige bediening. Lekker informeel. Zeer uitgebreide wijnkaart waarbij wel opviel dat het arragement erg gefocussed was op de Norton wijnen. Hier de western red ceder zalm ontdekt. Absoluut een aanrader.

Gegeten op 18 januari 2014

Florien021
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gister gezellig gegeten bij Altro!
Bij binnenkomst werden de jassen netjes aangenomen. We hadden een tafeltje gereserveerd, maar mochten zelf een tafeltje uitkiezen als we een voorkeur hadden. Wij hebben a la carte gegeten. En hadden als voorgerecht de krabkoekjes & de bisque van schaaldieren! Beviel heel erg goed. Als hoofdgerecht hadden we beiden de Black Angus , heerlijk geserveerd met frietjes en groente. En de 2 luxe amuses waren ook erg lekker.(zalm en een bloemkoolmoesje)
De bediening was leuk, gezellig en oplettend maar niet te veel aanwezig, wat wij persoonlijk heel prettig vonden!
Wijntjes werden netjes aan tafel ingeschonken. Voor het dessert hadden we eigenlijk geen plek meer, dus nog genoten van een heerlijke kop koffie , onze avond is geslaagd!
Echt een aanrader, bedankt! En tot snel.

kjalving
  • Recensies in de laatste twee jaar

Altro is een sympathiek restaurant aan de boulevard van Kijkduin. Met het uitzicht zit het dus wel goed. Ook van binnen is een aangename ruimte gecreëerd, met prettige kleuren, licht en akoestiek. Het personeel was vriendelijk, maar had nog wat alerter mogen zijn.
De menukaart straalt nogal wat pretentie uit, die helaas niet helemaal wordt waargemaakt. De krabkoekjes waren heerlijk, al waren ze iets te donker gebakken en de combinatie met pannacotta begrepen wij niet helemaal. De halve kreeft was klein uitgevallen en smaakte niet helemaal vers. De kabeljauw was goed bereid, maar het matrasje van venkel eronder vonden wij een wat onhandige constructie. De charlotte van aardbeien had die naam niet mogen dragen, want was vloeibaar en zonder lange vingers. Het smaakte allemaal best, en prijs en kwaliteit zijn in verhouding.

Gegeten op 27 maart 2014

nelleke10
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren met vriendinnen voor een ontbijtje bij Altro naar binnen gestapt...het was er koud...maar gelukkig snel verholpen door de vriendelijke serveerster...die de verwarming meteen had aangezet..
Het ontbijtje was zeer karig...gewone boterhammen i.p.v. luxe brood...en 6 minibolletjes voor 3 personen met sesam en maanzaad...
Het beleg was voldoende...maar geen sinasappelsap ...koffie of thee...dat moest je apart bestellen en betalen...
Wij vonden dat voor de prijs van 12.90 euro echt zeer matig...dus zeer ontevreden...
Maar het moet gezegd..de bediening was erg vriendelijk...daar mankeerde gelukkig niks aan...

Gegeten op 14 maart 2014

wjelsma
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heel leuk restaurant op Kijkduin, de enige met 2 verdiepingen. Gegeten via vakantieveilingen waar een apart menu voor gemaakt is, vis/vlees/vegetarisch. Goede smaakcombinaties, al is de risotto met geitenkaas wel erg door de kaas overheerst. Wel lekker, maar erg machtig. Jammer dat, terwijl de rest van het petit grand dessert allemaal vers, heerlijk en zelfgemaakt is, het vanille-ijs dat niet is. Maar een geweldige deal voor wat we hebben betaald! We komen zeker nog eens terug.

Gegeten op 27 februari 2014

Arzak
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gister bij Altro op Kijkduin gegeten bij binnenkomst werden we verrast door de mooie inrichting onze jassen werden meteen netjes aangenomen door een dame die ons ook naar de tafel bracht.
Er hangt een leuke relaxte weer in het restaurant , het 4-gang verrassing menu was verrukkelijk! De wijnen die erbij geschonken werden paste er ook prima bij.
De uitblinker van de avond was toch wel de rundersteak op oosterse wijze (om van te kwijlen)
De volgende keer dat weer op Kijkduin zijn zullen we Altro weten te vinden.

Gegeten op 26 februari 2014

nathalie43
  • Recensies in de laatste twee jaar

We werden vriendelijk ontvangen,keurig personeel,het eten was lekker,niet bijzonder maar zeker niet slecht. Het decor zag er verzorgd uit,een leuke eettent/reataurant in ingedwongen sfeer met een net iets boven gemiddeld eten.

Gegeten op 16 februari 2014

Noes72
  • Recensies in de laatste twee jaar

Iens gisteravond bezocht met een dinerdeal. In één woord super! Heerlijk eten, lekkere wijnen, prima service, fijne lokatie.
De deal is een aanrader bij Altro, zoals anderen hier ook al beschreven, men maakt zich hier niet makkelijk vanaf. Echt lekker eten, 4 gangen, wat tussengerechtjes, bij elke gang een goed glas wijn, koffie, water, top! En daarnaast een erg attente bediening waardoor wij een enorm leuke avond hebben gehad.

Gegeten op 11 februari 2014

xNaomi
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben hier gegeten met een vakantieveiling bon!
3gangen menu + 2 amuses 31eu betaalt
We kwamen binnen heel mooi restaurant, mochten een tafel uitzoeken. De serveerster
helemaal top! Netjes gekleed erg vriendelijk, niks op aan te merken.
Wij bestelden beiden een Rose. Deze werd aan tafel uitgezonken.
We kregen een amuse deze bestond uit een een soort
mousse van garnaal/kreeft met daarbij zeewier. Heel lekker!
Gevolgd door ons voor gerecht, Rundercarpaccio deze was ook heel lekker! Top!
En de warm Abdij kaas ook heerlijk.
Daarna volgde een amuse van oude kaas met parmaham en stukjes hazelnoot. Ook erg lekker. Nou dat deed verlangen naar meer! Het hoofd gerecht. Rundersteak zo zacht zo lekker heerlijk yakitorit saus. En de wasabipuree was niet te scherp juist heel verassend!
De Risotto was erg machtig met de geitenkaas, maar niet vies alleen teveel.
Wij zaten al aardig vol. Dus vroegen wij of we ipv toetje een koffie en thee mochten, waarop de serveerster voorstelde om 1 toetje samen te delen en een koffie en thee.
Prima. Wat was het toetje een verwennerij! Bolletje vanille ijs en choco ijs, een creme brullee en een kleine tiramisu. Wat waren wij blij dat we toch nog 1 toetje hebben genomen.
Serice is TOP! Uitstraling is TOP en het eten eten HEERLIJK!
Ik zou hier ook zonder bon terug gaan en het iedereen aanraden!

Gegeten op 5 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Altro in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Altro. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!