Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Altro in Den Haag - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 323 21 32

Genieten aan de zee

Geopend in 2005 en inmiddels echt een begrip in Kijkduin en omstreken. Gelegen aan de voet van de duinen met een adembenemend uitzicht over zee. De perfecte plek om in alle rust te genieten van een gastronomisch diner. Laat je in de watten leggen door de bediening en neem het er eens flink van.

Voeten123

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten.
De bediening was vlot en heel aardig en de sfeer was heel gezellig.
Het eten was voortreffelijk klaar gemaakt en leuk gepresenteerd .

Gegeten op 13 december 2014

meindert1954

4 gangen verrassing menu waarbij rekening werd gehouden met de specifieke wensen. Niet alleen de verschillende vlees en visgerechten waren zeer goed ook de amuses zorgden voor een aangename verpozing tussen de gangen. De bediening was accuraat en vriendelijk. We komen hier zeker terug

Gegeten op 14 december 2014

Proever31674

Ben vaker geweest om te ontbijten en ben daar altijd erg goed over te spreken maar nu dus in de avond gaan eten met ze 4en en het was erg druk voor een maandag. Onze tafel werd door 3 dames bedient dus daardoor werden er dingen wel weggehaald terwijl we bij de andere dame hadden gevraagd het te laten staan omdat we er nog van aan het eten waren.
Aan het einde v d avond hebben wij aangegeven dat het ons opviel dat wij op onze tafel zoveel kapotte servies hadden gezien, op onze klacht werd niet goed op gereageerd , ze voelde zich behoorlijk aangesproken terwijl volgens de HACCP richtlijnen kapot serviesgoed moet worden weggegooid omdat daarin allerlei bacteriën in achterblijven!
En als onze tafel al 6 kapotte schaaltjes hadden dan is er nog veel meer kapot van hun servies.
"Ik heb uw klacht gehoord en aangehoord was het enige wat ze erover kwijt wilde.
En dat ze er niks aan kon doen dat alles kapot was.
Helaas jammer van deze reactie want het eten was erg lekker!

Gegeten op 15 december 2014

marco134

Via online reservering

De locatie is natuurlijk geweldig met uitzicht op het strand van Kijkduin, goede parkeergelegenheid, prettige sfeer, aangename bediening.

Het menu was buitengewoon goed, het vlees zeer smaakvol en de verassende amuses waren heerlijk en een leuke aanvulling op het menu.

Je werd echt heel prettig geholpen de tafel die we kregen toebedeeld was direct tegenover de toegangsdeur waardoor er regelmatig bij binnenkomst een onaangename koude luchtstroom over je heen kwam. Suggestie plaats een rond gordijn om de toegangsdeur dat scheelt enorm in de kou.

Het is beslist een restaurant om ook eens in het voorjaar en zomer een bezoek te brengen.

Gegeten op 2 december 2014

Remco73

Via online reservering

Prima bediening, kan iets hartelijker maar zeker ruim voldoende. Het was erg druk en de tafels staan dicht bij elkaar, dus dit decor zou iets minder krap mogen. Eten prima.

Gegeten op 10 december 2014

paula44

Via online reservering

Op een woensdagavond daar met zijn tweeën goed ontvangen en genoten van het vaste driegangen-keuzemenu. Fijne gerechten met verse ingrediënten, mooi geserveerd. Vooral de amuses tussendoor en het verrassingsdessert waren toppers. Bij iedere gang kregen we een passende wijn met uitleg. Het was die avond vol, maar alles liep op rolletjes.
Onze complimenten en we gaan er vaker heen!!

Gegeten op 10 december 2014

john-cooper

Via online reservering

7-12-2014 samen met mijn echtgenote bij Altro gegeten (voor mij persoonlijk de 2e keer) Wij kregen als eerste een lekkere amuse gevolgd door de gekozen carpaccio ook daarna nog weer een amuse. Mijn echtgenote koos voor de gebakken kabeljauw en ikzelf voor de medium gebakken rundersteack beide gerechten waren mooi en smaakvol. Tenslotte de (mini) grand dessert heerlijk. De huiswijnen waren van uitstekende kwaliteit redelijk geprijsd en ook nog royaal geschonken. De bediening was vriendelijk en gastvrij ! Op de vraag welke ingrediënten voor de amuses waren gebruikt kreeg ik vlot en enthousiast antwoord. de sfeer en inrichting zijn prima. Zeker voor herhaling !

Gegeten op 7 december 2014

Schok

Via online reservering

Het sfeertje bij Altro is heel gezellig en de bediening is zeer goed en uitermate vriendelijk. We hebben heerlijk gegeten, het voor- hoofd- én nagerecht waren van topkwaliteit. Een aanrader! We komen snel weer terug.

Gegeten op 8 december 2014

HM65

Via online reservering

Wij hebben weer heerlijk genoten van de sfeer, de bediening en vooral van het uitstekende eten. Het verrassingshapje tussendoor was klein, maar met een geweldige smaak. Dit extraatje maakte het driegangen menu helemaal af. De wijn en koffie na met een tableautje met lekkers was prima.
Het enige kleine minpuntje was, dat ik op een nogal tochtige plek zat, vlakbij de keuken, die door de drukbezochte zaak steeds openging. Toen ik er later een opmerking overmaakte, konden wij meteen van plaats verwisselen. Voortaan dus niet meer die plek. Wij komen echt gauw weer terug op deze gezellige locatie!

Gegeten op 8 december 2014

Pietervhnl

Via online reservering

Prachtige wijnbar c.q. restaurant. Gerechten zijn zeer goed op smaak. Uiterst vriendelijke bediening. Zeer flexibel ook, het was vrij druk maar de uitbreiding in de grootte van onze groep werd goed opgevangen. Wel jammer dat ze zeer beperkt rekening houden met vegetariërs, die kunnen maar 1 voorgerecht en 1 hoofdgerecht kiezen en je krijgt twee keer hetzelfde gerecht als amuse en tussengerecht. Dit zou voor zo'n goed restaurant toch geen probleem moeten zijn!

Gegeten op 4 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Altro in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Altro. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.