Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Más Tapas y Vinos

1. Spaans

Más Tapas y Vinos

1. Spaans
  1. Toon telefoonnummer 013 536 07 00

SuzanneP

Wij waren voor de eerste keer uit eten in Tilburg. Zomaar een van de vele tapas-restaurants die Tilburg rijk is binnengelopen. Ik verwachtte geen culinaire hoogstandjes in dit restaurant aan de Oude Markt; we zouden ook - gezien alle schreeuwerige borden in de rest van het rijtje restaurants- in de tourist trap van Tilburg gelopen kunnen zijn. Niets was minder waar.
Allereerst werden we vriendelijk ontvangen door een jongedame. De tapas smaakten erg goed, vooral de runderhaaspuntjes waren divine! De albondigas (gehaktballetjes in tomatensaus) vond ik tegenvallen. Wij waren aangenaam verrast door hoe aardig de bediening tegen ons was, terwijl het restaurant toch helemaal vol zat! De jongedame die ons bediende toonde zich erg betrokken toen ze hoorde dat ik zwanger was, en dacht goed mee welk nagerecht ik al dan niet zou mogen nuttigen.
Een praktisch nadeel van het restaurant vond ik de krukjes (met kussentjes) waar je op zit. We zijn denk ik anderhalf uur tot 2 uur binnengeweest, maar een zetel met een rugleuning zou comfortabeler zijn voor allerlei doelgroepen. Wij komen denk ik nog wel eens terug, mochten we in Tilburg gaan wonen!

Gegeten op 14 december 2013

JanWillemB

Afgelopen vrijdag met een vriend voor het eerst gegeten in deze leuke tapas restaurant in Tilburg. Het was buitengewoon druk, zowel binnen als buiten. Desondanks was de bediening attent en vriendelijk. De kip met chorizo was smakelijk, evenals mijn salade met gerookte kip. Als opmerking mag dat de tomaten iets rijper gemogen hadden. Ook de gehaktballetjes in tomatensaus waren om te smullen. Zeker een aanrader om nog eens terug te gaan.

Gegeten op 13 september 2013

sander020

Wat kan ik hier toch altijd lekker eten! Ik was er al weer even niet geweest maar het lijkt alleen maar lekkerder te worden! Naast de lekkere tapas de fantastische Sangria en de fantastische aioli is de service hier altijd erg goed. Ik voel me altijd welkom en het vriendelijk personeel denkt altijd met je mee. Ik zeg ga zo door en tot snel!

Gegeten op 4 september 2013

Teske2476

Mijn favoriete tapasrestaurant in Tilburg. Lekker eten, leuk ingericht en vriendelijk personeel. Vooral het toetje met de chocomousse is heerlijk!

Gegeten op 11 april 2013

Proever79417

• Matig

• Matig

Als liefhebber van tapas kwam ik hier bedrogen uit. Weinig ambiance, tapas niet lekker. Paar jaar geleden ook een keer geweest en toen was het een stuk beter.

Ramses

• Goed

Goed eten, ruime porties. Tasasschotel Mas Tapas pequena is een aanrader om met zn tweetjes van te smullen. Bevat oa garnalenkroketjes, champignons, calamaris. Daarnaast hebben we nog diverse andere tapas besteld, waarvan eigenlijk niets tegenviel.
We hadden nog nooit eerder tapas gegeten, op ons verzoek kregen we goede uitleg hoeveel en hoe vaak te bestellen e.d. Top!

viddo

• Goed

Het eten bij Mas is altijd goed. De echte smaak Spanje, vlees, vis en groenten zijn goed bereidt. Huiswijn vind ik persoonlijk minder, maar dat is een kwestie van smaak.

hdaderksen

• Goed

Heerlijke tapas gegeten, goede sfeer en gezellig personeel. Ongemerkt blijf je lekker tapas bestellen en drinken van de huiswijn. Toptent!

ProeverMM

• Redelijk

• Redelijk

Tijdens de Tilburgse Kermis hebben we hier met 4 personen wat gegeten. Ik moet er dus eerlijk bij toegeven dat dit niet de beste avond is om een restaurant te beoordelen. Wat mij betreft wat het redelijk. De tapas waren aardig, af en toe zat er zelfs een verassing bij (garnalen met anijs). De bediening was echter slecht te noemen. We werden steeds vergeten (misschien vanwege de drukte of omdat we boven zaten??). Ook het decor is niet bijzonder te noemen en je zit ook niet bepaald prettig. Zelf zou ik niet zo snel terugkeren naar dit restaurant.

Maurice_Tilburg

• Goed

1 van de beste tapaszaken van Tilburg en omgeving.
Goede kwaliteit eten voor een redelijke prijs.
Ook altijd gezellig op het terras voor de zaak.
Al vele malen gegeten en het was altijd weer goed.
Ook zeer vriendelijke bediening.
Aanrader!

Schrijf zelf een recensie over Más Tapas y Vinos in Tilburg

Schrijf hieronder je recensie over Más Tapas y Vinos. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.