Brasserie 1560

• 7.7

• 7.8

Annethe
  • Recensies in de laatste twee jaar

Geluncht bij deze brasserie, die er van de buitenkant heel leuk uit ziet. Echter van binnen veel te donker. Het is in een soort kelder met maar weinig ramen. En dus helaas ook weinig verlichting, waardoor wij de sfeer onplezierig vonden, het leek wel of de zaak gesloten was. De inrichting is wel mooi en de beiening vriendelijk. De lunchgerechten vonden wij niet bijzonder qua keuze, niet bijzonder lekker smaken (sate hoort wel bruin gegrilld of evt gebakken te zijn) en ook vonden wij het wat karig.
Wij proberen volgende keer een ander adresje.

Gegeten op 17 april 2014

Snoepvlek
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren met 4 personen gegeten!
De amuse van de zaak was perfect! Bediening vriendelijk!
Wij vonden de maaltijden te weinig! We hebben er sla en friet bij besteld (waarvan wij vinden dat dan gewoon bij het menu hoort ) de hoofdmaaltijd was al 19,- euro.
De bietencarpaccio was heel fijn soort mouse niet smakkelijk!
We hadden 4 friet besteld maar het leek de persoon in de keuken nogal veel dus kregen wij 2 schaaltjes. We hebben toen de twee schaaltje opnieuw besteld en dat kregen we toen we het eten al op hadden.
De cappuccino waren kleine kopjes eerder bedoeld voor koffie zwart/expresso
De opgeklopte melk was er koud opgedaan daardoor hele kopje koffie koud!
Voor ons geen aanrader!

Gegeten op 25 maart 2014

mariekevanbasten
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben heerlijk gegeten in het restaurant. Begonnen met een vriendelijk ontvangst. We kregen een lekkere amuse van het huis. Vooraf hadden we de etagere van voorafjes besteld. Deze viel ons wat tegen, zowel qua grootte als qua smaak van de hapjes. Als hoofdgerecht had mijn partner hert, welke erg smakelijk was bereid. Ik had de speenbig, welke ook erg smakelijk was. Het dessert vonden wij ook beide erg lekker (trio v chocolade en wenertaart). De service was ook goed evenals de sfeer. Kortom een prettig restaurant waar je goed kunt eten.

rockin-robin
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren voor de tweede keer bij Brasserie 1560 gegeten. Van te voren gereserveerd want we wisten dat het meestal vol zit. We kwamen doorregent binnen en in no time was er een medewerker met een handdoekje om ons wat op te drogen; een geweldige binnenkomer. Wederom bediend door Timo die ons herkende en zelfs nog details wist van onze voorkeuren, top, zo mogen we het graag zien. Over eten en geadviseerde wijnen kunnen we kort zijn, personeel met tijd en aandacht, ook in de drukte, en een prima keuken. We'll be back..

Gegeten op 6 februari 2014

wilschroder
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gewoon een hele grote aanrader!
We hebben er met 5 personen gegeten en het was fantastische.
Het eten was heerlijk, de bediening vriendelijk en spontaan zonder opdringerig te zijn en je zit er erg gezellig.
Wij komen er zeker weer terug.

Gegeten op 31 januari 2014

Moret
  • Recensies in de laatste twee jaar

Brasserie 1560 is een echte aanrader! In korte tijd 2 keer gegeten bij één van mijn favoriete eetgelegenheden. Wat heerlijk, als je zoals ik slecht kunt kiezen van een kaart met zoveel heerlijke gerechten , dat je voor de kleine variant kan kiezen en zo meer kunt proeven. Als kiezen dan nog lastig is, kun je beginnen met de anti-pasti van voorgerechten. Terwijl ik dit schrijf, krijg ik al weer zin om te gaan! Geweldige bediening; plezier in hun werk straalt af op de sfeer, klantvriendelijk en echt een aanrader voor mensen met een, in mijn geval, notenallergie. Hier wordt serieus aandacht aan besteed. De gastheer aan tafel wist exact wat ik kon bestellen. Aanpassingen van gerechten waren ook mogelijk. Zelfs voor vragen over de aangeboden amuse ging hij even terug naar de chefkok. Op vrijdagavond gezellig druk aan de bar en wij konden onze avond aan tafel voortzetten of verplaatsen, wat we wilden!

Gegeten op 24 januari 2014

Jopie_Jopie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond na lange tijd weer eens ouderwets eten bij 1560. Het restaurant wat zich jaren wist te onderscheiden door een goede prijs/kwaliteit, fantastische locatie, sfeervolle inrichting en gezellig en goed personeel.

Eten was goed en mooi opgediend. Jonge serveesters deden hun best maar het senior personeel liep met veel bravour rond zonder ook maar ergens iets van service te verlenen. Borden werden door de 'barman' over een ieder heen op de tafel gekiept en de amuse's werden als biertjes op de tafel gezet. Op zich handig om vooraf te inventariseren of varkensvlees door een ieder wordt gewaardeerd voordat deze uitgeserveerd worden..

Deze service is niet meer van deze tijd. Er zijn gelukkig veel restaurants waar je voor minder geld meer en beter kan eten en daar nog leuk personeel bij krijgt ook.

Gegeten op 1 februari 2014

suethatsme
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuke en gezellige tent met goed personeel.
Het eten is goed maar te duur (geen goede prijs kwaliteit verhouding).
Als je echter niet op de prijs let heb je een topavond.

Gegeten op 27 september 2013

Martin1950
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren heerlijk gegeten in dit restaurant, wij vielen met onze neus in de boter, net een nieuwe kaart! Alle gerechten waren erg smaakvol en mooi van opmaak. Vriendelijke en vlotte bediening, dit onder het voormalige stadhuis gevestigde restaurant is super romantisch en knus, wij gaan hier zeker nog een keer genieten.

Gegeten op 31 oktober 2013

biezengors
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellige sfeer, prima bediening en her voornaamste: heerlijk eten! Zowel vlees als vis bijzonder smakelijk en goede proporties.

Schrijf zelf een recensie over Brasserie 1560 in IJsselstein

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie 1560. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!