Brasserie 1560

2. Internationaal
  3. 69% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 030 687 15 60

wilschroder

In aanloop naar een voorstelling in het Fulcotheater op zaterdag 6 december jl. met 5 vrienden gegeten in Brasserie 1560.
Geweldige bediening en heerlijke gerechten, het was echt een top avond.
We waren hier al eerder geweest (ook om te lunchen) en we komen er zeker terug!
Echt een aanrader.

Gegeten op 6 december 2014

Proever84207

We hebben voor mijn verjaardag daar gegeten, hadden een rustige plek gevraagd, dit hebben wij ook gekregen, eten was goed, hoeveelheid vlees had wat groter gemogen, helaas kwam de friet nadat het vlees al op was. Na de klacht, kregen we de koffie van het huis, prima. Het is een mooie locatie in IJsselstein, aanrader.

Gegeten op 18 november 2014

roel1958

Gegeten op 14 november 2014

MB84

Van simpele lunch genoten op terras, vriendelijk personeel, in voor een grapje, maar een terras waar je naar binnen moet om te betalen (weleens waar met plastic, maar toch), dat getuigd niet van optimale service!

Kwaliteit van de lunch gerechten was goed, even als de gebruikte ingrediënten. Stoelen en tafel waren wat plakkerig...

Gegeten op 9 augustus 2014

Restaurant - 8 maanden geleden

Geachte Gast, dat U naar binnen moet om te pinnen is helemaal niet ongebruikelijk, mocht U daar moeite mee hebben, dan is er ook nog een andere mogelijkheid om te betalen.
Wij maken de tafels iedere dag meerdere malen schoon, en de stoelen staan niet onder bomen, dus plakkerig lijkt mij niet op zijn plaats, daarnaast hebben wij bekwaam en vlot personeel, jammer dat U dit alles anders ervaart, dus volgende keer een ander terras proberen in ijsselstein!

Dekkerkerk

Tijdens een zwoele zomeravond voortreffelijk gegeten op het sfeervolle terras van Brasserie 1560. De antipasti is een samenstelling van voorgerechten, waarvan de carpaccio van rode biet en de gekonfijte eendenbout met eendenlever absolute toppers zijn. De lamsfilet is een regelrechte aanrader. Koud gerookt en perfect gegaard op de gril. Perfect gegeten op een gezellig terras. De bediening is jong en zeer deskundig. Als je voortreffelijk wil eten in een ongedwongen sfeer, dan is dit restaurant een regelrechte aanrader!!! Ook voor de vegetarische tafelgenoot is er volop keuze en wordt men niet afgescheept met de bekende geitenkaas salade.

Gegeten op 7 augustus 2014

TvW

Met mooi weer op het terras gezeten. Bediening vlot en attent. Iedereen vond het vlees, van varkenshaas, ossenhaas tot kalfsvlees uitmuntend van kwaliteit. Wat teleurstelde was de bijbehorende garnituur, echt onder de maat wat betreft hoeveelheid en kwaliteit. Jammer.

Gegeten op 26 juli 2014

renate26

Bediening was goed. Wij hebben met 4 personen genoten van een lekkere high tea. De scones waren echt heel lekker en ook de andere hapjes smaakten goed.

Gezellig buiten op het terras gezeten.

Gegeten op 12 juli 2014

marlies12

Mooie locatie onder het stadhuis in IJsselstein. Meerdere malen hier gelunched en eten is van prima kwaliteit en de service is ook prettig. Fijn dat je bij de broodjes uit meerdere soorten brood kan kiezen (bv wit vloerbrood of meergranenbol). Binnenkort ook maar eens het diner uittesten.

Gegeten op 24 mei 2014

Hessica

Met vriendinnen gezellig gegeten op een vrijdagavond. Vooraf had ik carpaccio van rode biet. Erg lekker en een mooi bord (geen flauwe hoeveelheid). Als hoofdgerecht heb ik de Oosters gemarineerde varkenshaas genomen. Dit gerecht kon je ook in een kleinere hoeveelheid en prijs nemen. Erg goed idee, voor mij was het zeker voldoende! Ook de gerechten van mijn tafelgenoten waren lekker. Voor mij de eerste keer dat ik hier heb gegeten. We zate bij het raam, dat was erg prettig. De rest van de ruimte lijkt me hier en daar wat donker. Minpuntje vond ik de bediening. Lege glazen werden niet weggehaald dus er ontstond en hele collectie in de loop van de avond. Ook kwamen ze weinig langs om nog drankjes op te nemen. Dat was wat jammer en voor de zaak natuurlijk een gemiste kans.
Verder prima gegeten en een erg gezellige avond gehad, ik zou hier zo weer gaan eten!

Gegeten op 2 mei 2014

Annethe

Geluncht bij deze brasserie, die er van de buitenkant heel leuk uit ziet. Echter van binnen veel te donker. Het is in een soort kelder met maar weinig ramen. En dus helaas ook weinig verlichting, waardoor wij de sfeer onplezierig vonden, het leek wel of de zaak gesloten was. De inrichting is wel mooi en de beiening vriendelijk. De lunchgerechten vonden wij niet bijzonder qua keuze, niet bijzonder lekker smaken (sate hoort wel bruin gegrilld of evt gebakken te zijn) en ook vonden wij het wat karig.
Wij proberen volgende keer een ander adresje.

Gegeten op 17 april 2014

Restaurant - 19 april 2014

Dank voor uw reactie en bezoek. Graag lichten wij e.e.a. toe voor de volgende bezoeker: 'kelder': souterrain van het monumentale stadhuis. 'Lunchgerechten niet bijzonder qua keuze': ook de gerechten van de dinerkaart zijn overdag te bestellen, dit staat vermeld op de lunchkaart. www.brasserie1560.nl

Schrijf zelf een recensie over Brasserie 1560 in IJsselstein

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie 1560. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.