a TripAdvisor company

foto's van De Olijventuin van het Zuiden in Rotterdam - 1 foto's van De Olijventuin van het Zuiden in Rotterdam - 2 foto's van De Olijventuin van het Zuiden in Rotterdam - 3 foto's van De Olijventuin van het Zuiden in Rotterdam - 4 foto's van De Olijventuin van het Zuiden in Rotterdam - 5 foto's van De Olijventuin van het Zuiden in Rotterdam - 6

De Olijventuin van het Zuiden

1. Mediterraan

De Olijventuin van het Zuiden

1. Mediterraan
  1. Toon telefoonnummer 010 425 75 79
  2. www.olijventuin.nl

yvdewit

Met het werk een workshop gedaan bij de olijventuin, wordt erg leuk gegeven met veel humor, iedereen wordt erbij betrokken en we hebben daarna heerlijk gegeten.
Gaan het thuis zeker nog eens namaken. Echt een aanrader voor een familie of bedrijfsuitje

Gegeten op 19 mei 2016

FRNSVNDRL

Onlangs voor een groot Turks evenement in het Hilton Rotterdam 'De Olijventuin' ingehuurd voor de catering. Zeer prettig om mee samen te werken en zeer professioneel. Het eten was van hoge standaard en werd door de gasten als zeer authentiek beschouwd; alsof ze in hun thuisland waren! Doordat zij dit professioneel en smaakvol hebben aangepakt, was dit zeker een pluspunt voor ons evenement; ik zal ze dan ook zeker aanbevelen!

Gegeten op 27 februari 2016

megabash

Wij zijn vaste klanten bij De Olijventuin. Het is jammer te zien dat het restaurant er niet op vooruit gaat. De wijnkaart schrikt mensen af omdat er geen kwaliteit geschonken wordt. Het uitstekende personeel is vervangen door mensen die ''het echt niet begrijpen''. Het terras biedt vrijwel geen bescherming tegen de wind (geen windschermen). Wij zijn maar naar huis gegaan.

Gegeten op 10 april 2016

noor16

Beste bezoekers,

Vele malen ben ik langs de Olijventuin gereden, maar er nooit aan toegekomen om eens binnen te stappen. Vandaag, onverwacht, met mijn vriendin binnengestapt, maar in eerste instantie om andere zaken dan eten. Uiteindelijk hebben we er, spontaan, geluncht . Door omstandigheden, die heel bijzonder waren, zijn wij er 's avonds weer terecht gekomen en hebben wij er ook gedineerd. Het eten hebben wij ervaren als "een engeltje op je tong", de bediening als zeer prettig, respectvol en correct en de sfeer warm en uitnodigend. De eigenaar is als een zeer warme en rustige gastheer, die tijd maakt voor zijn klanten om er zeker van te zijn dat alles naar wens is. Ik ga zeker nog meer mensen vertellen over de Olijventuin en zal er nog zeer regelmatig zelf te vinden zijn om te gaan eten. Mijn advies, stap er eens binnen en ervaar het zelf!

Gegeten op 23 maart 2016

Chriskoekkoek

Heerlijk (vegetarisch) gegeten! De smaken zijn heerlijk, en de porties groot genoeg. Je proeft dat er met liefde wordt gekookt en wordt gewerkt met verse ingrediënten.
Het decor is wat aan de goedkope kant (lees: plastic flesjes water bij het bestellen van water) maar de grappige eigenaar maakt dit helemaal goed. Personeel is vriendelijk.

Aanrader wanneer je voor niet teveel geld lekker (vegetarisch) uiteten wil!

Gegeten op 24 februari 2016

Omnomnomnom

De kaart is iets kleiner tegenwoordig en de chef is nieuw denk ik..
Ik had een rucola pizza en er zaten letterlijk hele scheppen creme fraiche op. Alsnog was de smaak goed maar het bereiden kan strakker.
De service was prima, afhankelijk van het personeelslid scheelt de bediening best wel qua oplettendheid en betrokkenheid.

Het decor mag inmiddels echt wel worden opgeknapt(Vooral de lampenkappen incl. knipperende lampen.)

Gegeten op 9 december 2015

Floorlovesfood

Na een aantal slechte ervaringen een paar jaar geleden toch weer besloten om hier eens binnen te stappen. De Olijventuin is een sfeervolle zaak met een mooi terras. Op de kaart staan allerlei mediterrane gerechten. Ook kun je kiezen voor pizza's en pasta's. De pizza Rucola is een echte aanrader met sucuk, pepers en spinazie. De vlees-en visgerechten worden allen geserveerd met bulgur, vind ik jammer want hier ben ik zelf geen fan van. Mijn tafelgenoten kozen voor de gevulde paprika en de pasta bolognese. Ook dit viel prima in de smaak. Ik heb mijn mening over De Olijventuin inmiddels bijgesteld en ga hier nog eens terug.

Gegeten op 24 november 2015

Marcel_12

Met een groep een variatie aan gerechten besteld om te delen. De Turkse pizza's smaakten uitstekend. Het Turkse ijs vraagt wat gewenning. De service is prima. We kregen zelfs nog koffie van de zaak aangeboden.

Gegeten op 6 oktober 2015

taster010

ik was niet tevreden met de eigenaar verder vond ik het service wel okay
het eten viel wel mee als ik er in de buurt ben zal ik wel weer een keer
langs kunnen gaan (misschien) maar ik zou niet me deur uit gaan speciaal
om daar te gaan eten

Gegeten op 11 november 2015

PriMa_genieten

Gisterenavond hier met een groep collega's gegeten. We komen hier regelmatig en over het algemeen is het altijd wel goed. Niet bijzonder, maar gewoon lekker eten voor een schappelijke prijs. Hier kun je als je weinig te besteden hebt prima lekker een hapje eten. Bediening is prima.

Gegeten op 16 november 2015

Schrijf zelf een recensie over De Olijventuin van het Zuiden in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over De Olijventuin van het Zuiden. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.