a TripAdvisor company

foto's van Het Pakhuis in Haarlem - 1 foto's van Het Pakhuis in Haarlem - 2 foto's van Het Pakhuis in Haarlem - 3

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 023 532 28 10

Ruimte voor pareltjes

Het Pakhuis heeft een warme, doch robuuste uitstraling en is ruim en licht opgezet. Naast het klassieke menu is er ook een dagmenu met originele pareltjes. Denk aan heerlijke wildzwijncarpaccio, zalmspies in sake en romige tiramisu. De grote ruimte biedt ook mogelijkheid om hier een feestje te organiseren.

anneke228

Een heerlijk ongedwongen avond in huiselijke sfeer. Samen met mijn zoons gegeten, Haarlems jopenbiertje en goede huiswijn, lekkere pinot!
En dan 3 gangen voor 21,50 met gevarieerde keuze in vlees, vis en vega.
De salade met kip en mango, ananas chutney was superlekker en de nachos met pulled pork en de garnalenkroketjes ook. Scholfilet of spare ribs met knapperige patat, ik miste alleen wat warme groente. Maar de huisgemaakte toetjes, zoals cheesecake, en oreotaartje maakten ook dat direct goed. De nieuwste smaken van scroppino en ijskoffie zorgen ervoor dat we zeker terug komen.
Bedankt voor de gastvrije en attente ( vanwege mijn allergie werd steeds prima overlegd!) begeleiding tijdens het eten.
Wil je een normale portie goed eten voor een eerlijke prijs, dan raad ik het pakhuis zeker aan!

Gegeten op 2 mei 2016

AdamsProefkonijn

Het Pakhuis is een makkelijk, laagdrempelig restaurant. Leuke afwisselende gerechten op de kaart en een 3-gangenmenu voor een goede prijs.

Vriendelijke bediening ondanks dat ze 2x onze drankjes erg lang lieten duren. Daar kregen we dan wel een verontschuldigende glimlach voor.

Onze gerechten waren prima. De notenkroketjes waren erg lekker, het brie/auberginetaartje alleen wel erg machtig. Spareribs waren goed volgens mijn tafelgenoot.

Al met al een makkelijke tent waar je voor een lage prijs een lekker 3-gangen menu eet. Hier zullen wij vast nog wel eens terugkomen.

Gegeten op 22 april 2016

vegetarier123

Lekker gegeten voor weinig geld. De bediening was prima, niet uitzonderlijk goed. De witte wijn was niet zo, voor de rest niets te klagen.

Gegeten op 8 december 2015

micheldebruijn

Heel erg goed restaurant met uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Kinderen eten lekker mee met halve porties maar ook de royale keuze en dagkaart maken dit restaurant tot een van de aantrekkelijkste van Haarlem. De wijn is heel goed en ook nog eens betaalbaar. Aanrader dit restaurant.

Gegeten op 16 januari 2016

NLeter

Vele horeca gelegenheden zouden hier een voorbeeld aan kunnen nemen; 3 dagen menu voor een goede prijs. Uitstekende kwaliteit gerechten. Borden mooi opgemaakt. Herten biefstuk als hoofdgerecht was helemaal goed en ook echt medium gebakken.
Uitermate vriendelijke en attente bediening
Kom hier zeker terug

Gegeten op 14 januari 2016

Proever66957

Tjonge jonge, het bestaat! Uitstekend eten voor een beschaafde prijs. De nacho's, Bisque en gebakken Tarbot waren allen erg lekker, zoutarm en zagen er verzorgd uit. Patatjes knapperig en met een persoonlijk bakje mayo. Attent. Mijn tafelgenoten waren allen enthousiast over hun gerechten. Als ik dan toch nog een wens uit mag spreken dan zou ik meer groenten hebben gehad dan de paar blaadjes verzorgde sla op het bord. De aankleding is eenvoudig, deels RAW. De sfeer is levendig en gezellig. De tafels zijn klein en de zitruimte is wat krap. De bediening is vriendelijk en accuraat. Wij moesten wat langer wachten maar kwamen dan ook net na de spits binnen om 19:10u. Met een dergelijk prijs nivo is te begrijpen dat er maar 2 man in de bediening rondlopen. Ik kom hier graag terug!

Gegeten op 13 januari 2016

sonny7

Pakhuis is voor prijs en het eten wat je krijgt en soorten menus is top! Niks mis mee we zijn hier nu 5 a 6 keer geweest en we gaan altijd tevreden weg. Decor is goedkoop maar niet erg. De stoelen zitten niet echt lekker maar dat is onze mening. Bediening is vriendelijk maar erg aan de trage kant. Lang wachten op een serveerster die je helpt. Toch gaan we er met plezier eten! We hebben een zwak voor dit restaurant..

David-Iens

Wat betreft gerechten een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Lekkere gerechten, mooie porties en verrassende ingredienten. Vriendelijke en snelle bediening in een fijne omgeving die wellicht wel wat fijnere stoelen verdient.

Gegeten op 26 november 2015

annette38

Voor de derde keer hier gegeten en wederom prima!
Aardige bediening en prima prijs/ kwaliteit verhouding.
de lamsstoof vonden mijn tafelgenoten heel goed!

Gegeten op 14 november 2015

yteke

Super leuk gelegen in een steegje, mooi pand. Binnen ook leuk en clean.
We werden al snel voorzien van drinken en kaart, mooi concept ook met het 3 gangen menu voor 20,50. Wel wilde de bediening wat snel de order plaatsen. Geef je klant iets meer ruimte...
Eten wat heerlijk, de burger was goed gebakken en de patat was lekker dik! Ook waren de spare ribs subliem! Als dessert de Tiramisu, anders als anders... Niet mijn smaak.
Wel jammer dat na 20.30 uur leek alsof de snelheid eruit was, geen drinken bij ons dessert leek wel beetje gemiste kans....

Gegeten op 7 november 2015

Schrijf zelf een recensie over Het Pakhuis in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Het Pakhuis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.