Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Het Pakhuis

Het Pakhuis

1. Toon telefoonnummer 023 532 28 10

Katalin

Lekkere hazenpeper met rode kool gegeten. Had iets warmer geserveerd mogen worden. Disgenoot (verwende eter) was zeer enthousiast over de kabeljauwfilet met groente. Ook de crème brulee vond hij perfect. Mijn tiramisu leek te veel op stuk gebak. Porties zijn dik in orde. Enthousiaste, zeer vriendelijke bediening.

Gegeten op 6 december 2014

Lisa1212

Laats met mijn hockeyteam bij het Pakhuis gaan eten. Een dag van te voren hadden we opgebeld of het nog mogelijk was om met 17 man op zondag te komen eten. Dit was geen probleem. We kregen een groepenmenu aangeboden, toen ik vroeg om een kleine wijziging was ook dit geen probleem. De avond zelf verliep heel prettig. We zaten boven en kregen gelijk bij binnenkomst ons eerste rondje drankjes. We vroegen vervolgens om wat stokbrood en dit werd ons snel gebracht. We hadden een hoofd en na gerecht en beide waren heel erg lekker. Ik had zelf de notenkroketjes (een aanrader!) en de crème brulee. De bediening was goed, het eten was lekker en ook nog eens voor een mooie menu prijs. Ik werk zelf in de horeca en weet hoe lastig een groep kan zijn op een drukke dag maar we kregen precies de bediening die we nodig hadden en ook het eten was goed getimed. Ik kom hier zeker terug (en de rest van mijn team ook!)

Gegeten op 16 november 2014

shirley31

Gisteren bij het Pakhuis gegeten met vijf personen voor mijn moeders vijftigste verjaardag. En het is niet meer het Pakhuis wat ik gewend ben. Vroeger stond het bekend om eten voor een tientje. De prijzen zijn omhoog gegaan en de kwantiteit van het eten is omlaag gegaan. De kwaliteit daarin tegen is nog wel gewoon goed. Wel was het jammer dat de gerechten lauw geserveerd werden. Maar toen we dit aangaven werd het prima opgelost. Wat ook een minpuntje is, is dat je per tafel een bakje patat krijgt en een mandje stokbrood. Wij kregen met zijn vijven één bakje/mandje. Maar de tafel naast ons waar maar twee personen zaten kregen net zo veel. En dat klopt natuurlijk niet. Het personeel is vriendelijk en er werd ook aandacht besteed aan de verjaardag op initiatief van het personeel zelf. Klasse!

Pakhuis ik adviseer jullie het oude concept weer op te pakken! Dan zien jullie ons zeker terug.

Gegeten op 9 november 2014

sebastiaanpoppen

Toen onze Mixed Gril na een uur wachten eindelijk werd gebracht was het gerecht van mijn broertje zwart aangebrand. Terwijl ik langzaam begon met eten wachtte hij op een vervangende maaltijd. Toen deze na drie kwartier nog steeds niet kwam en ik mijn maaltijd al lang op had, zijn wij opgestapt om ons beklag te doen.

Terwijl de eigenaar dit probleem eenvoudig op had kunnen lossen en ons tegemoet had kunnen komen schoot hij gelijk in de verdediging. Hij maakte hierbij een overspannen en agressieve indruk. Wij hebben uiteraard netjes betaald en zijn vervolgens vol verbazing het restaurant uitgelopen, één van ons met een lege maag.

Wij begrijpen het heel goed als in een restaurant bij grote drukte niet alles soepel verloopt. Zo lang hier op een klantvriendelijke manier mee op wordt gegaan, hebben wij hier alle begrip voor en is dit helemaal geen probleem. De eigenaar van het pakhuis slaat de plank echter volledig mis en is niet bekend met het begrip klantvriendelijkheid.

Ik zal niemand aanraden om bij het Pakhuis te eten. Haarlem heeft tal van andere leuke restaurantjes en eetgelegenheden, waar je wel goed kunt eten. Kijk dus nog even verder.

Gegeten op 10 oktober 2014

Anoukkk

Eten duurde heel erg lang. Toen het uiteindelijk kwam was alles verkeerd en duurde het tien minuten voordat iedereen eten had. Toen bleek ook een gerecht koud te zijn en zat er een haar in. Verder smaakte het prima. Op dit alles werd niet vriendelijk gereageerd en personeel zette echt een bitchy attitude op. Het toetje hebben we mooi laten zitten.

Gegeten op 10 oktober 2014

LiselotP

Al wel vaker hier gegeten en was prijs-kwaliteit verhouding wel oké, vrij goedkoop dus ook geen top kwaliteit. Laatste keer was het eten (hoofdgerecht) echt een stuk minder. Hadden met zijn vieren allemaal de mixed-meat besteld. De kip en de spareribs waren droog, de biefstuk was zo doorgebakken als een schoenzool, maar de lam was nog het aller ergst; deze leek wel over de datum. Ik heb veel vaker lam gegeten, ook in het pakhuis, maar dit leek echt niet goed meer. Dit aan de bediening voorgelegd, maar alles werd op ons afgeschoven alsof het aan ons lag. Een nieuw stukje mochten we ook niet meer, omdat wij alles opgegeten zouden hebben (nee als drie mensen van het personeel het proeft blijft er weinig over he..). De rest van de avond zijn we met de nek aangekeken, we mochten geen nieuwe drankjes meer bestellen en we kregen het gevoel alsof er over ons geroddeld werd onder het personeel. Ik vind dit echt onprofessioneel en miste dan ook duidelijk wat volwassen overwicht onder het personeel... Nee helaas deze keer heeft alles voor mij verpest, ik kom hier nooit meer en vertel dat graag aan andere Haarlemmers...

Gegeten op 9 april 2014

Nadine727

Goed restaurant! Kwalitatief lekker, goed personeel, relaxte sfeer en goede prijs voor het eten. Verwacht geen sterren restaurant met gouden randjes, maar een erg leuk, knus restaurantje in Haarlem.

Gegeten op 10 maart 2014

Ricardo

Prima gegeten, je krijgt echter wel waar je voor betaald.

Alle hoofdgerechten van de kaart zijn nog geen 10 euro, dag menus zijn een paar euro duurder.

Het eten zelf is prima en voldoende qua portie grootte. Alleen jammer dat er erg veel saus over met name de salades zit. Verder vond ik het dagmenu (marokkaanse lamsstoof) niet heel bijzonder, klein beetje studentikoos achtig, maar zeker niet verkeerd gezien de prijs.

De bediening is erg vriendelijk en snel, voor 19.00 uur een kleine amuse van het huis. Leuke service!

Als je goedkoop wilt eten zeker een aanrader.

sophia1991

Ik kom samen met mijn vriend geregeld eten in dit fijne restaurant. Meestal gaan we voor alles er op en aan: een broodje vooraf, voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht en koffie en thee. De laatste twee keren hebben wij ook een kleine amuse van het huis gekregen. De serveerster deelde mee dat dit hapje tot 19 uur aan alle gasten wordt geserveerd. Heerlijk! Aan de wanden hangen daggerechten, waar wij het liefste uit kiezen. De gerechten zijn origineel en erg lekker, zeker een aanrader. De laatste keer at ik een zalmbonbon gevuld met vismousse, een lamsstoofschotel met worstje en couscous en als dessert een citroentaartje met ijs en slagroom. Echt vreselijk lekker! We hadden er een fles rode maandwijn bij die fantastisch was, zeker voor de prijs van slechts 14,90! De bediening is vreselijk attent en heeft oprecht aandacht voor haar gasten. Ook aanvullende vragen over gerechten en wijnen weten zij goed te beantwoorden. De inrichting is zonder poespas, prima.
In totaal waren wij 61 euro kwijt. Daarvoor hebben we heel uitgebreid gegeten en gedronken, dus absoluut niet duur!! Een echte aanrader!

Gegeten op 23 januari 2014

SanderBroek

Hoewel de naam anders doet vermoeden, heb je niet het gevoel in een pakhuis te eten. Er is weinig dat aan die sfeer doet denken. De inrichting is eenvoudig, maar gezellig.
De kaart is uitgebreid en op borden hangen nog extra keuzes. Eten was prima, maar ook weer eenvoudig. De bediening is vlot en spontaan.
De prijs die je afrekent is uitstekend. Een hoofdgerecht heeft een vaste prijs van 10 euro (sommige hebben een supplement).

Gegeten op 23 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Het Pakhuis in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Het Pakhuis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.