Het Pakhuis

• 7.7

• 7.2

Nadine727
  • Recensies in de laatste twee jaar

Goed restaurant! Kwalitatief lekker, goed personeel, relaxte sfeer en goede prijs voor het eten. Verwacht geen sterren restaurant met gouden randjes, maar een erg leuk, knus restaurantje in Haarlem.

Gegeten op 10 maart 2014

Ricardo
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima gegeten, je krijgt echter wel waar je voor betaald.

Alle hoofdgerechten van de kaart zijn nog geen 10 euro, dag menus zijn een paar euro duurder.

Het eten zelf is prima en voldoende qua portie grootte. Alleen jammer dat er erg veel saus over met name de salades zit. Verder vond ik het dagmenu (marokkaanse lamsstoof) niet heel bijzonder, klein beetje studentikoos achtig, maar zeker niet verkeerd gezien de prijs.

De bediening is erg vriendelijk en snel, voor 19.00 uur een kleine amuse van het huis. Leuke service!

Als je goedkoop wilt eten zeker een aanrader.

sophia1991
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik kom samen met mijn vriend geregeld eten in dit fijne restaurant. Meestal gaan we voor alles er op en aan: een broodje vooraf, voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht en koffie en thee. De laatste twee keren hebben wij ook een kleine amuse van het huis gekregen. De serveerster deelde mee dat dit hapje tot 19 uur aan alle gasten wordt geserveerd. Heerlijk! Aan de wanden hangen daggerechten, waar wij het liefste uit kiezen. De gerechten zijn origineel en erg lekker, zeker een aanrader. De laatste keer at ik een zalmbonbon gevuld met vismousse, een lamsstoofschotel met worstje en couscous en als dessert een citroentaartje met ijs en slagroom. Echt vreselijk lekker! We hadden er een fles rode maandwijn bij die fantastisch was, zeker voor de prijs van slechts 14,90! De bediening is vreselijk attent en heeft oprecht aandacht voor haar gasten. Ook aanvullende vragen over gerechten en wijnen weten zij goed te beantwoorden. De inrichting is zonder poespas, prima.
In totaal waren wij 61 euro kwijt. Daarvoor hebben we heel uitgebreid gegeten en gedronken, dus absoluut niet duur!! Een echte aanrader!

Gegeten op 23 januari 2014

SanderBroek
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hoewel de naam anders doet vermoeden, heb je niet het gevoel in een pakhuis te eten. Er is weinig dat aan die sfeer doet denken. De inrichting is eenvoudig, maar gezellig.
De kaart is uitgebreid en op borden hangen nog extra keuzes. Eten was prima, maar ook weer eenvoudig. De bediening is vlot en spontaan.
De prijs die je afrekent is uitstekend. Een hoofdgerecht heeft een vaste prijs van 10 euro (sommige hebben een supplement).

Gegeten op 23 januari 2014

DarleneV
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ontzettend goede prijs-kwaliteit verhouding, eten was erg lekker en origineel. Zowel voorgerecht, hoofdgerecht en dessert. Leuke bediening en gezellige sfeer. Met gezin gegeten en zeer genoten!

Gegeten op 12 oktober 2013

koe
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik begrijp niet zo goed waar de negatieve recensies vandaan komen. Wij waren erg tevreden met ons bezoek aan het Pakhuis. Nee, je moet geen haute cuisine verwachten maar de prijs-kwaliteitverhouding is ongekend goed. Gewoon prima gegeten voor een prijs waardoor ik me bijna schuldig voelde. Niet enorm bijzonder, maar gewoon lekker en mooie porties. Met z'n tweeën allebei een voorgerecht, allebei een hoofdgerecht, een extra portie lekkere frieten (was eigenlijk niet echt nodig) en een karaf wijn voor minder dan 50 euro.. ze maken hun beloftes waar. Een toetje hadden we graag nog genomen maar dat ging maagruimte-technisch echt niet meer (allebei goede eters ook).
En de bediening was trouwens uitzonderlijk goed en vriendelijk.
Zeker iets om terug te komen.

Gegeten op 1 augustus 2013

mangothee
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij het pakhuis krijg je waar je voor betaald. De gerechten zijn niet duur en ook niet van hoogstaande kwaliteit.

De bediening is heel behulpzaam als je met kleine kinderen komt eten.

De carpaccio van mijn vrouw was taai en niet door te bijten. Of was die nog van de dag ervoor?, we waren vroeg aanwezig.
Mijn vrouw had er een melding van gemaakt dat de carpaccio taai was, de bediening vroeg toen of ze dat kon aanwijzen. Wat wij een vreemde vraag vonden. Het was iets wat je proefde niet zozeer zag. Mijn vrouw werd wel een dessert aangeboden ter compensatie.

De kipsaté is mwah. Ik heb wel betere kipsaté gegeten. Ik geloof dat ze ook geen kipfilet gebruiken maar kippendijenvlees gebruiken.

Als nagerecht had mijn vrouw een chocolade soufflé genomen (dag dessert). Dat voor mijn vrouw als chocolade liefhebster alsof er een engeltje... je begrijpt het wel.

Gegeten op 16 maart 2013

thesis13
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een grote groep mensen hebben wij hier gegeten terwijl het restaurant niet super vol zit. Allen hadden wij kipsaté of biefstuk besteld. Beide waren niet om naar huis te schrijven, bij het opnemen van de bestelling werd niet gevraagd hoe het vlees gebakken moest worden en een goede salade leveren was niet mogelijk voor een persoon met glutenallergie. Daarbij was het vlees willekeurig heel erg doorbakken of bijna rauw en de kipsate droog en voorzien van donkerbruine vettige sate saus.

De service was wel goed, extra frieten werden binnen no-time geleverd en ook was de bediening vriendelijk.

Mijn advies wanneer je snel en goedkoop wilt eten; loop even verder Haarlem kent velen betere alternatieven voor dezelfde prijs.

Gegeten op 30 april 2013

baco2000
  • Recensies in de laatste twee jaar

Diverse malen gegeten. Na of voor een borrel met het werk voor een schappelijke prijs eten, is dan het motto. Helaas telke malen een teleurstelling. Als goedkoop betekent inleveren op service en kwaliteit, doe het dan niet.

jim4
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een leuk studentikoos restaurantje. De carpaccio is erg lekker, ook hebben ze een goede selectie van wijnen. Voor een restaurant in deze prijsklasse is eigenlijk alles boven verwachting bevallen!

Schrijf zelf een recensie over Het Pakhuis in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Het Pakhuis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!