Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Het Pakhuis

Het Pakhuis

1. Toon telefoonnummer 023 532 28 10

Lennaert22

Afgelopen donderdag had ik met mijn broer afgesproken voor een etentje bij het Pakhuis, helaas is dit een zeer teleurstellende ervaring geworden.

Toen het hoofdgerecht 40 minuten na het voorgerecht geserveerd werd bleek een gerecht totaal verbrand te zijn. Dit heb ik uiteraard niet geaccepteerd, het gerecht van mijn broer werd niet mee terug genomen, daar het anders koud zou worden heeft hij dit maar opgegeten. Toen hij klaar was kwam de friet die bij zijn gerecht hoorde, dus ook dat maar apart opgegeten. Mijn gerecht was nog steeds niet geleverd.

Toen ik een uur later mijn beklag bij de manager ging doen, reageerde deze ontzettend onbeschoft; een snauw en het aanbod het niet geleverde dan maar niet in rekening te brengen, geen woord van excuus over de gang van zaken. Mijn verbazing was groot, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Ook tijdens het wachten werd er vanuit de keuken op een in mijn ogen ontoelaatbare wijze tegen de serveerster geschreeuwd, ik (en de andere aanwezigen) begrepen deze agressieve en overspannen reactie totaal niet, de manier waarop was erg onprofessioneel en onterecht.

Mijn verwondering is groot over de gang van zaken, mijn broer (die ik weinig zie) en ik hadden het doel een gezellige eetafspaak te hebben, helaas is onze avond door de gang van zaken bij Het Pakhuis totaal verpest. Uiteraard voor mij, mijn vrienden en kennissenkring geen etentjes meer bij het Pakhuis.

Gegeten op 10 oktober 2014

Anoukkk

Eten duurde heel erg lang. Toen het uiteindelijk kwam was alles verkeerd en duurde het tien minuten voordat iedereen eten had. Toen bleek ook een gerecht koud te zijn en zat er een haar in. Verder smaakte het prima. Op dit alles werd niet vriendelijk gereageerd en personeel zette echt een bitchy attitude op. Het toetje hebben we mooi laten zitten.

Gegeten op 10 oktober 2014

LiselotP

Al wel vaker hier gegeten en was prijs-kwaliteit verhouding wel oké, vrij goedkoop dus ook geen top kwaliteit. Laatste keer was het eten (hoofdgerecht) echt een stuk minder. Hadden met zijn vieren allemaal de mixed-meat besteld. De kip en de spareribs waren droog, de biefstuk was zo doorgebakken als een schoenzool, maar de lam was nog het aller ergst; deze leek wel over de datum. Ik heb veel vaker lam gegeten, ook in het pakhuis, maar dit leek echt niet goed meer. Dit aan de bediening voorgelegd, maar alles werd op ons afgeschoven alsof het aan ons lag. Een nieuw stukje mochten we ook niet meer, omdat wij alles opgegeten zouden hebben (nee als drie mensen van het personeel het proeft blijft er weinig over he..). De rest van de avond zijn we met de nek aangekeken, we mochten geen nieuwe drankjes meer bestellen en we kregen het gevoel alsof er over ons geroddeld werd onder het personeel. Ik vind dit echt onprofessioneel en miste dan ook duidelijk wat volwassen overwicht onder het personeel... Nee helaas deze keer heeft alles voor mij verpest, ik kom hier nooit meer en vertel dat graag aan andere Haarlemmers...

Gegeten op 9 april 2014

Nadine727

Goed restaurant! Kwalitatief lekker, goed personeel, relaxte sfeer en goede prijs voor het eten. Verwacht geen sterren restaurant met gouden randjes, maar een erg leuk, knus restaurantje in Haarlem.

Gegeten op 10 maart 2014

Ricardo

Prima gegeten, je krijgt echter wel waar je voor betaald.

Alle hoofdgerechten van de kaart zijn nog geen 10 euro, dag menus zijn een paar euro duurder.

Het eten zelf is prima en voldoende qua portie grootte. Alleen jammer dat er erg veel saus over met name de salades zit. Verder vond ik het dagmenu (marokkaanse lamsstoof) niet heel bijzonder, klein beetje studentikoos achtig, maar zeker niet verkeerd gezien de prijs.

De bediening is erg vriendelijk en snel, voor 19.00 uur een kleine amuse van het huis. Leuke service!

Als je goedkoop wilt eten zeker een aanrader.

sophia1991

Ik kom samen met mijn vriend geregeld eten in dit fijne restaurant. Meestal gaan we voor alles er op en aan: een broodje vooraf, voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht en koffie en thee. De laatste twee keren hebben wij ook een kleine amuse van het huis gekregen. De serveerster deelde mee dat dit hapje tot 19 uur aan alle gasten wordt geserveerd. Heerlijk! Aan de wanden hangen daggerechten, waar wij het liefste uit kiezen. De gerechten zijn origineel en erg lekker, zeker een aanrader. De laatste keer at ik een zalmbonbon gevuld met vismousse, een lamsstoofschotel met worstje en couscous en als dessert een citroentaartje met ijs en slagroom. Echt vreselijk lekker! We hadden er een fles rode maandwijn bij die fantastisch was, zeker voor de prijs van slechts 14,90! De bediening is vreselijk attent en heeft oprecht aandacht voor haar gasten. Ook aanvullende vragen over gerechten en wijnen weten zij goed te beantwoorden. De inrichting is zonder poespas, prima.
In totaal waren wij 61 euro kwijt. Daarvoor hebben we heel uitgebreid gegeten en gedronken, dus absoluut niet duur!! Een echte aanrader!

Gegeten op 23 januari 2014

SanderBroek

Hoewel de naam anders doet vermoeden, heb je niet het gevoel in een pakhuis te eten. Er is weinig dat aan die sfeer doet denken. De inrichting is eenvoudig, maar gezellig.
De kaart is uitgebreid en op borden hangen nog extra keuzes. Eten was prima, maar ook weer eenvoudig. De bediening is vlot en spontaan.
De prijs die je afrekent is uitstekend. Een hoofdgerecht heeft een vaste prijs van 10 euro (sommige hebben een supplement).

Gegeten op 23 januari 2014

DarleneV

Ontzettend goede prijs-kwaliteit verhouding, eten was erg lekker en origineel. Zowel voorgerecht, hoofdgerecht en dessert. Leuke bediening en gezellige sfeer. Met gezin gegeten en zeer genoten!

Gegeten op 12 oktober 2013

koe

Ik begrijp niet zo goed waar de negatieve recensies vandaan komen. Wij waren erg tevreden met ons bezoek aan het Pakhuis. Nee, je moet geen haute cuisine verwachten maar de prijs-kwaliteitverhouding is ongekend goed. Gewoon prima gegeten voor een prijs waardoor ik me bijna schuldig voelde. Niet enorm bijzonder, maar gewoon lekker en mooie porties. Met z'n tweeën allebei een voorgerecht, allebei een hoofdgerecht, een extra portie lekkere frieten (was eigenlijk niet echt nodig) en een karaf wijn voor minder dan 50 euro.. ze maken hun beloftes waar. Een toetje hadden we graag nog genomen maar dat ging maagruimte-technisch echt niet meer (allebei goede eters ook).
En de bediening was trouwens uitzonderlijk goed en vriendelijk.
Zeker iets om terug te komen.

Gegeten op 1 augustus 2013

mangothee

Bij het pakhuis krijg je waar je voor betaald. De gerechten zijn niet duur en ook niet van hoogstaande kwaliteit.

De bediening is heel behulpzaam als je met kleine kinderen komt eten.

De carpaccio van mijn vrouw was taai en niet door te bijten. Of was die nog van de dag ervoor?, we waren vroeg aanwezig.
Mijn vrouw had er een melding van gemaakt dat de carpaccio taai was, de bediening vroeg toen of ze dat kon aanwijzen. Wat wij een vreemde vraag vonden. Het was iets wat je proefde niet zozeer zag. Mijn vrouw werd wel een dessert aangeboden ter compensatie.

De kipsaté is mwah. Ik heb wel betere kipsaté gegeten. Ik geloof dat ze ook geen kipfilet gebruiken maar kippendijenvlees gebruiken.

Als nagerecht had mijn vrouw een chocolade soufflé genomen (dag dessert). Dat voor mijn vrouw als chocolade liefhebster alsof er een engeltje... je begrijpt het wel.

Gegeten op 16 maart 2013

Schrijf zelf een recensie over Het Pakhuis in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Het Pakhuis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.