a TripAdvisor company

1. Chinees
  2. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 010 433 08 18

sujachen

Hier in de middag wezen lunchen met 2 vriendinnen. Decor is typisch wat je verwacht van een ouderwetse Chinees maar nog steeds wel verzorgd. De toiletten waren wel even schrikken, viezige vloer, erg klein toilethokje maar verder wel schoon. Eten kwam snel en smaakte zoals het hoort. We hadden onder andere garnalenpannenkoekjes, mini loempia's, bami met rundermaag, bapao etc. Allemaal goed bereid. Service was erg vriendelijk. Een vriendin vergat haar bakje met eten mee te nemen en hoewel we al best een stuk verder weg waren, rende een ober toch achter ons aan om het te geven. Super service!

Gegeten op 25 mei 2015

JN21

Vandaag weer heerlijke dim sum gegeten en natuurlijk de Peking eend met pannenkoekjes met hoisin. Heerlijk!
Er wordt duidelijk gewerkt aan verbetering van de inrichting. De vloer is gelijk gemaakt, maar was nog niet bekleed. Ben benieuwd.

Eendracht

Verborgen topper! Altijd heerlijk eten, koe lo Kai en de eend! En natuurlijk de overheerlijke dimsums. We eten hier wekelijks en zijn altijd blij als we er weer zijn geweest. Ook de kleine geniet!

Whats_eating_mimi

Onlangs met een grote groep collega's gegeten bij Tai Wu. Er werden verschillende gerechten op tafel gezet. Ook met vegetariërs hielden ze rekening. Voor een collega en mij werden verschillende vegetarische gerechten geserveerd. Hoewel ik zelf geen vlees eet, vond ik dat de Peking Eend er erg goed uit zag. De vegetarische gerechten smaakten goed, alleen miste ik de eiwitten. Tofu o.i.d. zou een welkome aanvulling zijn geweest. Ook baalde ik een beetje dat mijn bestelde Chinese thee niet werd gebracht. Verder een leuk restaurant. Ik hou wel van die Aziatische inrichting; je waant je dan ook echt een beetje in China.

Gegeten op 30 maart 2015

RoelandFotograaf

Zo hee, dat viel tegen. Zo'n hoge waardering en dan zulk eten.

Ten eerste, wat is dat met de meeste Aziatische restaurants en die vreselijke inrichting? Kom eens uit de jaren 80 en stap in een moderne omgeving.

Ten tweede, de bediening was lachwekkend. Niets werd correct benoemd bij afleveren, de meesten spraken matig Nederlands, en we hadden 5 verschillende obers, terwijl er welgeteld 3 tafels bezet waren.

Het eten was nog wel het ergste. Er was een aparte lijst voor vegetariers, maar wat ik kreeg was volkomen smakeloos. De vleeseters hebben dingen op die ze als lekker identificeerden, maar ik niet, en ik geef schrijf deze recensie.

Hier ga ik nooit meer heen.

Gegeten op 10 april 2015

Durna

Wat moet ik nou schrijven over een restaurant waar de vloerbedekking is opgenomen en je over een bouwvloer loopt.
Ik ben een vrouw van 68 jaar en had mijn kinderen en kleinkinderen uitgenodigd voor een etentje bij Tai WU om zo mijn verjaardag te vieren.
Na een half uur wachten zelf maar een dame aangeschoten om te vragen of we iets te drinken mochten bestellen.
De maaltijd besteld, er werden warme borden gebracht, eerst werd er 1 voorgerecht gebracht, daarna een hele tijd niets meer, de borden waren inmiddels afgekoeld, toen ook de andere voorgerechten gebracht werden. Zo ging het ook met het hoofdgerecht.
Ik dacht gezellig met elkaar te gaan eten, maar daar is op deze manier van eten uitserveren niets terecht gekomen.

Gegeten op 18 april 2015

peterpaul1970

Tai Wu is gewoon een prima Chinees/Kantonees restaurant. De entourage is zoals je kunt verwachten in een dergelijk restaurant, het eten vers en smakelijk. De bediening was 'all over the place', het leek alsof niemand precies van elkaar wist waar de ander mee bezig was, derhalve duurde het redelijk lang voordat we konden bestellen, afrekenen, geserveerd werden e.d.
We kozen voor een schotel met omelet, eend en kip, én een schotel met rundvlees met een bonensaus. Allebei de gerechten waren voorzien van verse groenten en een (fantasieloos honden-)bakje witte rijst.
We betaalden €37,-.

Gegeten op 10 april 2015

Mach

Heerlijk gegeten bij Tai Wu. Iemand die drie jaar in China had gewoond, bestelde voor de hele tafel.
We kregen een heerlijke selectie van kip, rund, vegetarisch, inktvis, vis. De gestoomde zeebaars sprong er positief uit en de stoofpot van aubergine. Heerlijke smaken. Altijd een plezier om bij Tai Wu te eten.

Gegeten op 31 maart 2015

japser123

Heerlijk gegeten vandaag. De ossenhaas was heel mals, echt een aanrader! Ook de garnalen in zoet zure saus waren bijzonder smakelijk! Goede prijs kwaliteit verhouding. Service niet bijzonder, maar ook niet slecht. De witte lijst was ook lekkel! We komen zeker terug!

Gegeten op 5 april 2015

Proever20978

Daar zit je dan, midden in Hongkong (zo lijkt het).
Lekker potje thee, heerlijk flesje wijn (vrij prijzig) en heerlijke hapjes. Uitzoeken van de dim sum - kaart, waarbij vermeld is wat de hapjes bevatten. Niet vergeten om die garnalen in gefrituurde flensjes te bestellen en natuurlijk de smakelijke 'dimsumsoep' waarin een grote rijkgevulde bijna een volledige maaltijd is.
Garnalen met peper en zout (H505) of een krokant gebakken tarbot of buikspek met jellyfish (jaja echte kwal) het is allemaal heerlijk.

Jammer dat het prieeltje voor de kinderen plaats heeft moeten maken, maar tot de volgende keer.

Gegeten op 29 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over Tai Wu in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Tai Wu. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.