a TripAdvisor company

1. 8,0 10 1 52

2. 6,4

3. 6,3

Selleck1989

Heerlijk eten hier. Kwa Dim Sum is hij lekker, maar de gerechten (Geroosterde Eend) en Koe Loe Yuk is het de allerbeste van Rotterdam! een echte aanrader voor een liefhebber van Chinees eten.

Gegeten op 17 juni 2016

wimvankeulen29

Een restaurant waar je komt voor het eten, niet voor de sfeer en gezelligheid. Altijd druk en bedrijvig. Authentiek Chinees zoals j dat weinig tegenkomt in Nederland.

Uiteraard moet je hier de peking eend eten, maar als je experimenteler wil: ga vooral voor de kippentenen en orgaanvlees. Hier kan je alles eten van een dier. Niet alles naar mijn smaak, maar de beleving opzich is al een wereldreis.

Gegeten op 1 juli 2016

kraaknochsmaak

Inmiddels kom ik hier al vele jaren. Ja, het decor is een beetje cliché en inderdaad, de bediening is niet altijd consequent vriendelijk en behulpzaam, maar het eten.........wat is dat toch fantastisch!! Voor mij staat Tai Wu op eenzame hoogte qua kwaliteit van Chinees eten in Zuid Holland. Nergens anders eet je zulke lekkere gerechten als Ossehaas met macadamia, Honingkip en Woestijngarnalen. En tegen redelijke prijs! Kortom, super!

Gegeten op 19 juni 2016

thijs116

Lekker gegeten met de kleppers aan te raden als je in Rotterdam bent.als we er weer in de buurt zijn zeker terug.voor het geld krijg je lekker en veel te eten

Gegeten op 4 juni 2016

proevert010

Heerlijk gegeten bij Tai Wu. Eend met flensjes, oesters met gember en zwarte bonensaus, een paar dim sum; alles smaakte heerlijk. Bediening vergat een paar gerechtjes maar dat kon de pret niet drukken.

AlexanderDeGourmet

Toen we hier aankwamen en op de kaart keken, vroeg ik de bediening of ze ook een vegetarisch of veganistisch voorgerecht hadden. Er stonden namelijk alleen maar voorgerechten met vlees en vis op de kaart. Ze konden wel in een veganistisch gerecht voorzien, maar toen ik vroeg wat voor gerecht het zou zijn wist de bediening dat niet! Ondanks dat ze mij er niks over konden vertellen toch maar gedaan, ik kreeg iets wat leek op een slechte groente loempia. Als hoofdgerecht heb ik een van de tofu gerechten besteld, maar dat miste ook smak. Er zat een of andere ondefinieerbare slijmerige saus overheen die nauwelijks smaak had. De tofu had de smaak ook niet geabsorbeerd en smaakte dus vlak. Ik heb in andere Chinese restaurants veel betere tofu gerechten gegeten. De menukaart is groot, maar het aanbod voor vegetariërs en veganisten is klein. Mijn vriendin had een gerecht maar vlees genomen (weet niet meer wat), maar zij was ook teleurgesteld. Ik begrijp niet waarom dit restaurant zo populair is bij Chinezen, meestal is dat toch een indicatie dat het eten goed is. De inrichting van het restaurant is wat rommelig.

Gegeten op 21 maart 2016

Madeliefje83

Het is altijd erg druk, dus wanneer je niet reserveert is de kans groot dat je moet wachten op een tafel. De sfeer is geweldig, alsof je je in een ander land waant. Ook al is het heel erg druk, je hoeft niet lang op je eten te wachten. En als je eenmaal je eten krijgt dan is het ook echt wel genieten.

Gegeten op 27 november 2015

DDrik

Een origineel chinees restaurant en blijkbaar "hot" bij de chinese bevolking. Op een willekeurige woensdag zaten om 19:00 makkelijk 100 vooral chinezen aan ronde tafels in een restaurant met traditioneel rood en goud en natuurlijk de vijver met koi karpers bij de ingang. De bediening is zoals verwacht heel snel, maar met wat weinig aandacht voor de klant. Echter een zeer uitgebreide kaart met gerechten die je niet bij de het wat eenvoudiger chinese eethuis tegenkomt.
Als entree de oesters met gember geprobeerd, heel smakelijk!! De peking eend als hoofdgerecht is een belevenis. Super kwaliteit en mooi geserveerd. Ik ga echt een keer terug om andere specialiteiten te gaan proeven!

Gegeten op 17 februari 2016

henkie13

Heerlijke authentieke gerechten. Is een echt feest om hier te eten. Entourage wordt aan gewerkt. Ben benieuwd hóe dit wordt. Bediening altijd vriendelijk maar wel vrij onpersoonlijk.

Gegeten op 22 februari 2016

rutger21

Ik heb er op zaterdagmiddag met 2 personen gegeten. N.a.v. De recensies hadden wij ons ingesteld op slechte bediening. Maar het tegenovergestelde was waar. 3 goed Nederlands sprekende dames vormden de bediening en kwamen meerdere malen vragen of we nog wat nodig hadden. Ook de eigenaar kwam lngs of te vragen of alles naar wens was. Ongeveer 50% van de zaak was bezet. Ik zou er zo weer heen gaan, voor zowel de service als de pekingeend met flensjes en de oesters met gember.

Gegeten op 27 februari 2016

Schrijf zelf een recensie over Tai Wu in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Tai Wu. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.