a TripAdvisor company

Tai Wu

1. Chinees
  1. Toon telefoonnummer 010 433 08 18

ikje1

Met een grote groep hier gegeten. Veel verschillende gerechtjes genomen en gedeeld. Ik vond veel gerechten wel te vet, maar dat hoort denk ik wel zo. Verder smaakte het meeste goed en dit is zeker een aanrader als je wilt gaan dimsummen.
Uiteindelijk hadden we voor 15 euro pp gegeten, erg goedkoop!

Gegeten op 14 augustus 2016

eduardstein

Hier nu drie keer gegeten in het afgelopen jaar. Heel geschikt om met een groep te gaan eten (ronde tafel), maar ook met z'n 2en gezellig. Tot laat 's avonds ben je welkom om te komen eten. Publiek is zeer gevarieerd wat wij leuk vinden. Multi-cultureel en van alle leeftijden. Bediening houdt echt te wensen over, niet onaardig, maar voegt ook niks toe. Maar als je dat van te voren weet erger je je er misschien niet zo aan, wij in ieder geval niet. Het eten maakt alles goed! Eend met pannenkoekjes vinden wij een aanrader en de kleine hapjes in het algemeen. Het decor gaat wat ons betreft ook nergens over, maar dat is juist wel geestig. Grote draken en andere toestanden op de muur. En dan komt de rekening, je kunt het haast niet geloven... Zo veel gegeten voor zo'n laag bedrag. Hier moet je echt heen, een beleving an sich.

Gegeten op 13 juli 2016

Selleck1989

Heerlijk eten hier. Kwa Dim Sum is hij lekker, maar de gerechten (Geroosterde Eend) en Koe Loe Yuk is het de allerbeste van Rotterdam! een echte aanrader voor een liefhebber van Chinees eten.

Gegeten op 17 juni 2016

wimvankeulen29

Een restaurant waar je komt voor het eten, niet voor de sfeer en gezelligheid. Altijd druk en bedrijvig. Authentiek Chinees zoals j dat weinig tegenkomt in Nederland.

Uiteraard moet je hier de peking eend eten, maar als je experimenteler wil: ga vooral voor de kippentenen en orgaanvlees. Hier kan je alles eten van een dier. Niet alles naar mijn smaak, maar de beleving opzich is al een wereldreis.

Gegeten op 1 juli 2016

kraaknochsmaak

Inmiddels kom ik hier al vele jaren. Ja, het decor is een beetje cliché en inderdaad, de bediening is niet altijd consequent vriendelijk en behulpzaam, maar het eten.........wat is dat toch fantastisch!! Voor mij staat Tai Wu op eenzame hoogte qua kwaliteit van Chinees eten in Zuid Holland. Nergens anders eet je zulke lekkere gerechten als Ossehaas met macadamia, Honingkip en Woestijngarnalen. En tegen redelijke prijs! Kortom, super!

Gegeten op 19 juni 2016

thijs116

Lekker gegeten met de kleppers aan te raden als je in Rotterdam bent.als we er weer in de buurt zijn zeker terug.voor het geld krijg je lekker en veel te eten

Gegeten op 4 juni 2016

proevert010

Heerlijk gegeten bij Tai Wu. Eend met flensjes, oesters met gember en zwarte bonensaus, een paar dim sum; alles smaakte heerlijk. Bediening vergat een paar gerechtjes maar dat kon de pret niet drukken.

Madeliefje83

Het is altijd erg druk, dus wanneer je niet reserveert is de kans groot dat je moet wachten op een tafel. De sfeer is geweldig, alsof je je in een ander land waant. Ook al is het heel erg druk, je hoeft niet lang op je eten te wachten. En als je eenmaal je eten krijgt dan is het ook echt wel genieten.

Gegeten op 27 november 2015

DDrik

Een origineel chinees restaurant en blijkbaar "hot" bij de chinese bevolking. Op een willekeurige woensdag zaten om 19:00 makkelijk 100 vooral chinezen aan ronde tafels in een restaurant met traditioneel rood en goud en natuurlijk de vijver met koi karpers bij de ingang. De bediening is zoals verwacht heel snel, maar met wat weinig aandacht voor de klant. Echter een zeer uitgebreide kaart met gerechten die je niet bij de het wat eenvoudiger chinese eethuis tegenkomt.
Als entree de oesters met gember geprobeerd, heel smakelijk!! De peking eend als hoofdgerecht is een belevenis. Super kwaliteit en mooi geserveerd. Ik ga echt een keer terug om andere specialiteiten te gaan proeven!

Gegeten op 17 februari 2016

henkie13

Heerlijke authentieke gerechten. Is een echt feest om hier te eten. Entourage wordt aan gewerkt. Ben benieuwd hóe dit wordt. Bediening altijd vriendelijk maar wel vrij onpersoonlijk.

Gegeten op 22 februari 2016

Schrijf zelf een recensie over Tai Wu in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Tai Wu. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.