a TripAdvisor company

foto's van Vino e Cucina in Den Haag - 1 foto's van Vino e Cucina in Den Haag - 2 foto's van Vino e Cucina in Den Haag - 3 foto's van Vino e Cucina in Den Haag - 4 foto's van Vino e Cucina in Den Haag - 5 foto's van Vino e Cucina in Den Haag - 6 foto's van Vino e Cucina in Den Haag - 7 foto's van Vino e Cucina in Den Haag - 8 foto's van Vino e Cucina in Den Haag - 9 foto's van Vino e Cucina in Den Haag - 10 foto's van Vino e Cucina in Den Haag - 11 foto's van Vino e Cucina in Den Haag - 12

1. Restaurant

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 360 59 39

cervantesjjcsterk

Via online reservering

Voldeed aan alle verwachtingen. Zeer gastvrije ontvangst. Prima eten. Wij hadden de driegangen menusuggestie. Vooral het tweede gerecht- de pasta- vonden wij erg smaakvol.
Gehele ambiance werkte mee aan een gezellig avondje uit.

Gegeten op 19 augustus 2016

hvaneeghen

Via online reservering

We hadden een beetje haast vanwege een voorstelling, maar toch heerlijk gegeten. Service was goed en attentvol. Komen graag terug voor een meer uitgebreid etentje.

Gegeten op 24 juni 2016

Restaurant - 2 maanden geleden

Wij zijn blij dat u heerlijk heeft gegeten ondanks de haast vanwege de voorstelling. Hartelijk dank voor uw positieve woorden! Uiteraard bent u van harte welkom voor een volgend etentje bij ons. Op onze Facebook pagina kunt u overigens ons nieuws volgens en hier posten wij ook leuke evenementen/menu-avonden als wij die gaan organiseren.

lidy4

Via online reservering

We hebben genoten van een heerlijk 3 gangen menu (vis) De ham vooraf was weer voortreffelijk. Vooral de ravioli gevuld met kabeljauw was perfect.
We komen echt nog een keer terug.

Gegeten op 15 juni 2016

Restaurant - 2 maanden geleden

Dank voor uw bezoek aan ons restaurant. Wat fijn dat u genoten heeft van het driegangen menu. Wij zien u graag weer terug!

douglas1234

Via online reservering

Heerlijk gegeten, echt Italiaans met prettige, warme service.

Genoten van caprese zoals het hoort en vervolgens een royale entrecote.

Hier kom je om lekker te eten!

Gegeten op 26 mei 2016

Restaurant - 3 maanden geleden

Hartelijk dank voor uw bezoek aan ons restaurant en voor deze mooie recensie. Fijn om te horen dat u heerlijk heeft gegeten en echt Italiaans. Hopelijk tot een volgende keer. Grazie e a la prossima!

JLJB

Via online reservering

eten viel tegen. vooraf de Burrata; koud (gebakken gemengde groente)en saai, en ravioli qua smaak prima maar het deeg was aan de zijkanten opgedroogd en hard. we kregen een nieuw portie na eerlijk te hebben verteld dat het niet goed was en de tweede was uitstekend.
hoofdgerecht: kalfs escalope, was te droog. en de Ossehaas helaas met te veel truffel olie.
Beide porties waren voor ons ook te groot. liever wat minder maar dan met een plakje echte truffel. De wijn was prima. zowel de witte als de (open) rode Barolo.
Jammer, Den Haag heeft echt behoefte aan een goede Italiaan. Als de baas z'n lat ietsje hoger legt, zou dat moeten lukken.

Gegeten op 20 mei 2016

Restaurant - 4 maanden geleden

Hartelijk dank voor uw bezoek aan ons restaurant en voor uw opmerkingen. Gelukkig was de ravioli de tweede keer naar wens en heeft u genoten van de wijn. Uiteraard hebben wij uw bevindingen binnen ons team besproken om te kijken wat wij verder kunnen verbeteren.

Rene_en_Margo

Via online reservering

Wij zijn liefhebbers van de Italiaanse keuken en gisterenavond hebben we heerlijk gegeten. Van het menu van de dag was de zelfgemaakte pasta, ravioli met geitenkaas en pistachenoten, de topper van de avond. Als goede tweede de canoli, lekkerder dan op Sicilië zelf, in mijn geheugen. Bij het voorgerecht hadden we met een strakke witte wijn (Zimbani?) een geweldige match. Zelf zouden we bij de pasta een steviger witte wijn hebben gekozen, maar al met al pakte het wijn arrangement prima uit. De bediening was vriendelijk en attent. Wij vonden de inrichting en verlichting wel erg strak, de grote foto's aan de muur waren wel weer sfeervol. Binnenkort hebben we weer een verjaardag te vieren en dan komen we zeker terug. Margo en René

Gegeten op 13 mei 2016

Restaurant - 4 maanden geleden

Hartelijk dank voor deze mooie recensie. Wij zijn blij dat u heerlijk heeft gegeten en willen u ook danken voor uw opmerkingen over de inrichting. Wij gaan ermee aan de slag. Hopelijk tot de volgende keer!

marieke304

Fiets er al jaren voorbij en telkens denk ik .... daar wil ik eens eten.... Vandaag eindelijk gedaan. Had ik veeeeeeel eerder moeten doen! Alle gerechten vol van smaak en ingrediënten goed op elkaar afgestemd. Heerlijke wijn erbij. Twijfel niet.... Gewoon gaan!

Gegeten op 9 mei 2016

Beste Marieke,
Wat leuk om te horen dat je al jaren voorbij fietst en nu de keuze hebt gemaakt om bij ons te eten. Wij zijn heel blij dat dit goed bevallen is. A la prossima volta! Tot de volgende keer?!

isabella1962

Via online reservering

Super gezellig restaurant met heerlijke wijn en keuken. Vriendelijke bediening, maar niet overdreven. Wij hebben zowel het dagmenu als van de kaart besteld. Prima op smaak en mooie afwisselingen. Aanrader!

Gegeten op 25 april 2016

Restaurant - 4 maanden geleden

Wij willen u graag bedanken voor uw bezoek aan ons restaurant en voor deze prachtige recensie. Graag tot een volgende keer!

lisa162

Via online reservering

Hartelijke ontvangst. We kregen bij ons aperitief heerlijke schijfjes ham aangeboden. Daarna kozen we voor het menu. Kabeljauw was erg lekker, saus beetje waterig. Dessert heerlijk. De inrichting is erg kaal.

Gegeten op 23 april 2016

Restaurant - 4 maanden geleden

Hartelijk dank voor uw bezoek aan ons restaurant. Wij zijn blij dat u heeft genoten van uw avond. Wij hebben binnen ons team uw opmerking over de saus bij de kabeljauw besproken en wij zijn aan het kijken hoe wij de inrichting iets warmer kunnen maken. Hopelijk tot een volgende keer!

sjaak.anema

Via online reservering

Heerlijk gegeten! Hebben het viergangen menu gekozen. Mooie opmaak. Goeie porties Prima wijn en goeie sfeer. Komen zeker nog een keer terug.

Gegeten op 9 april 2016

Restaurant - 5 maanden geleden

Hartelijk dank voor uw enthousiaste recensie. Fijn om deze te lezen en wij kijken uit naar uw volgende bezoek. Grazie!

Schrijf zelf een recensie over Vino e Cucina in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Vino e Cucina. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.