a TripAdvisor company

foto's van Balraj in Amsterdam - 1 foto's van Balraj in Amsterdam - 2 foto's van Balraj in Amsterdam - 3 foto's van Balraj in Amsterdam - 4 foto's van Balraj in Amsterdam - 5 foto's van Balraj in Amsterdam - 6 foto's van Balraj in Amsterdam - 7

Balraj

3. 38% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 020 625 14 28
  2. www.balraj.nl

Ladida

zomaar binnen gelopen met een vriend.
Heerlijk gegeten.
Wat een lekkere gerechten.
En zeer goede prijzen.
Zo kan het dus ook in Amsterdam.
Topzaak,.. hier ga ik vaker komen.

Gegeten op 23 augustus 2015

Ria88

Balraj is zo'n restaurant waar alles klopt: niet te hip of gelikt waar je betaalt voor de looks, maar gewoon heel erg goed eten in een warme sfeer. Een walhalla voor vegetariërs, maar er is ook meer dan genoeg kip, lam, vis, garnalen en co. voor de liefhebber. Toetjes niet geproefd want bomvol na een voor- en hoofdgerecht, maar ik kom zeker nog een keer terug voor de Indiase rijstpudding. De bediening is een vermelding waard: heel hartelijk, spontaan en professioneel.

Gegeten op 19 augustus 2015

Henkie1970

Wij zijn al jaren trouw aan dit adresje. Aardige bediening, helaas waren de gastheer en vrouw niet aanwezig.. Desondanks toch een geslaagde avond. butter chicken blijft ons favoriet. Vooraf hadden wij kebabs, deze was goed gekruid en lekker pittig. Al met al een aanrader.

Gegeten op 15 augustus 2015

OneMe

Ongelofelijk eigenlijk. Als grote fan van Indiaans eten dit restaurant pas een paar maanden geleden ontdekt. Heerlijk eten, goede porties, aardige bediening, erg goed dus. We vonden de Chicken Karahi heel lekker. Maar eigenlijk is alles erg goed op smaak en ook niet te scherp. Als laatste is de service ook erg vriendelijk, kortom een aanrader dus.

Gegeten op 4 juli 2015

edith13

Wat een ontdekking! Op de Haarlemmerdijk zijn er talloze restaurantjes te vinden. het Indiaase restaurant op no. 28 ziet er aan de buitenkant niet indrukwekkend uit en als je binnenkomt is de ruimte niet veel groter dan een flink uitgevallen suite. Maar het is er gezellig, schoon en netjes. Ook de WC is netjes. Mooie menukaart, ik kies voor curry met grote garnalen en paddenstoelen. Je krijgt er linzen en andere zaken bij. Ik nam alleen een hoofdgerecht maar dat is wel voldoende op deze hete dag. Indiaas bier uit een flesje, dat is weer eens wat anders dan Heineken tap. Goede bediening: een vriendelijk, bescheiden man. Het eten staat snel op tafel.; en het is er niet duur. Ik betaalde voor mijn hoofdgerecht €16.75. Ik koos ook voor Mango Lassie maar die was wat zoet en zwaar naar mijn smaak. Van harte aanbevolen. Ik hoop hier nog vaak terug te komen.

Gegeten op 3 juli 2015

arjanvdberg1981

Afgelopen weekend met mijn vrouw bij Balraj geweest. Erg lekker gegeten zoals altijd. We hadden haast dus alleen maar hoofdgerechten besteld. Ik had op aanraden van de ober een Lams Karai, lekker sterk gekruid en mijn vrouw de Chicken Dansak, medium gekruid. De service is zoals we van hun gewend zijn. We werden vriendelijk ontvangen door de zoon van de eigenaar. Decor ziet er netjes uit. We blijven terug komen.

Anouk-

Gisteren voor het eerst hier geweest, zat helemaal vol op een dinsdag avond. Heerlijk gegeten, hoofdgerecht voor rond 14 euro. Lekker veel: het gerecht, dahl (linzen), rijst, en zo'n soort pannenkoek erbij. Heel aardige mensen, goede service. Ik ga hier zeker vaker heen!

Gegeten op 31 maart 2015

MasterBob

Ik eet al vanaf het begin bij Balraj en verheug me op hun 40-jarige jubileum. Ben al lang vegetariër en bestel vast saag paneer, mijn favoriete Indiase gerecht - nergens anders ter wereld is het zo lekker als bij Balraj. Al neem ik meestal het eten mee, de bediening is zowel bij afhalen als bij eten in het restaurant zelf uitermate vriendelijk en hartelijk. Mijn vrienden die andere gerechten eten - al dan niet vegetarisch - zijn altijd tevreden. De prijs-kwaliteitverhouding is zeer gunstig. Ik kan Balraj zonder voorbehoud aanbevelen.

Gegeten op 15 februari 2015

Betuws_meisje

Prima gegeten en ook de butter-kip gekozen. Wel ook kunnen proeven van verschillende gerechten op de kaart doordat ons gezelschap allemaal andere dingen hadden besteld. Service prima - geen tap-bier maar de gastheer nam de tijd om dit uit te leggen. Gewoon prima gegeten en zeker een aanrader.

Gegeten op 18 februari 2015

warchild1942

Balraj ken ik al 30 jaar: destijds zowat het kleinste restaurant in Amsterdam, in de Binnen Oranjestraat, later verhuisd naar de Haarlemmerdijk. Wat er allemaal voor lekkers wordt aangeboden staat al uitgebreid elders beschreven. Ben een paar x in India geweest, bij Balraj vinden we dezelfde puur Indiase keuken terug, lekker gekruid, porties vroeger groter maar nu nog steeds meer dan genoeg. Een ander pluspunt: niet té heet, zoals in sommige andere restaurants waarbij tong en verhemelte wegbranden (als dat gebeurt: geen water maar bier drinken!). Regelmatig bestellen we er eten om mee naar huis te nemen, want we willen minstens 1x per maand van deze verrukkelijke Indiase keuken genieten. Een zegen dat we om de hoek wonen.

Gegeten op 5 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Balraj in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Balraj. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.