a TripAdvisor company

Stobbe

Stobbe

1. Toon telefoonnummer 010 452 73 05

GijsV45

Laatste weer eens in de Stobbe wezen eten. Het blijft altijd lekker om dat eetcafé binnen te gaan en in het geroezemoes een eenvoudige maar prima maaltijd te eten. Een klassieker in Kralingen, zullen we maar zeggen.

Gegeten op 18 februari 2015

zwarthoff

We eten hier zeer regelmatig en bijna altijd heerlijk. De prijzen zijn schappelijk, de porties zeer behoorlijk en de bediening is heel voorkomend en proactief, nagenoeg van het niveau van een sterrentent. De inrichting is bruin cafe en dat wordt gecultiveerd. Meestal gezellig druk, dan wel wat lawaaierig maar het voelt altijd goed hier te zijn.

Gegeten op 21 januari 2015

Np

Al jarenlang een begrip in Kralingen en ook afgelopen Donderdag was het er afgeladen. Desondanks was er genoeg personeel aanwezig om het geheel, redelijk relaxed, in goede banen te leiden. Wat een verademing in vergelijking met sommige andere zaken welke, als het druk is, altijd met een man te weinig lijken rond te lopen! Met zo’n goede service heb je de helft van de wedstrijd al gewonnen.

Ook het eten was echt prima! Redelijk no nonsense maar voor elk wat wils. Vooraf Carpaccio en eendelever en als hoofdgerecht verse noordzee tong. Alles smaakte prima en in combinatie met de goede sfeer en top service heb je al snel een super avond.

Gegeten op 11 december 2014

foodieV

Afgelopen vrijdag bij Stobbe gegeten. Ik kom hier al jaren en het is elke keer waanzinnig lekker eten voor een schappelijke prijs. Dit gezegd, moet ik mijn ontevredenheid over vorige week vrijdag uitspreken. Heerlijke mosselen voor... 23 euro?! Ik heb nog nooit in mijn hele leven 23 euro voor mosselen met friet betaald. Iets meer betalen voor goed eten vind ik nooit een probleem, maar 23 euro betalen voor een product wat 7 a 8 euro voor een kilo kost vind ik een beetje teveel van het goede. Ik kan alleen hopen dat iemand een miscalculatie gemaakt heeft. Ik vertrouw erop dat wanneer ik weer mosselen bij Stobbe kom eten (die overigens heerlijk waren), de prijzen enigzins zijn bijgesteld want het eten had deze keer toch een nare nasmaak....

Gegeten op 15 augustus 2014

Kralinger123

Stobbe is vanoudsher een begrip in Kralingen. Een goede sfeer met leuke mensen uit omgeving, van student tot rasechte Kralingers, hier mkoet je zeker geweest zijn. Helaas vind ik dat Stobbe niet met de huidige tijd is meegegroeid, behalve de prijzen. De kaart is niet erg innovatief en de prijzen zijn erg hoog voor wat je krijgt. De kwaliteit van het eten is prima, niet verrassend. Wat modernere zaken als sushi ed kennen ze niet. Qua drank is een Aperol Spritz of Pim's ook nog niet tot assortiment doorgedrongen, bier, gode wijn en fris is het adagium. Na lange aleenheerschappij komt er veel concurrentie bij in de omgeving met moderne, goed geprijsde en innovatieve concepten. Ik ben heel benieuwd wat Stobbe hier tegenover gaat zetten, want dat er iets moet gaan gebeuren is zeker!

Gegeten op 18 juli 2014

Willem4321

Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten bij café Stobbe. Sliptongetjes waren heerlijk gebakken en de mooie biefstuk met rode wijnsaus van mijn tafelgenoot was ook van erg goede kwaliteit! Verder was de sfeer erg relaxed en de bediening keurig. Wij komen hier zeker nog terug.

Gegeten op 4 juli 2014

Hans1954xx

Wel een erg gezellige drukte in de zaak.
Informeel en studentikoos.
Het eten is echter zeker niet met de meeste verfijning gekookt.
Jammer want de prijs is best pittig.
Service prima, decor prima.

Gegeten op 8 januari 2014

SuperR

Leuke locatie, leuke café sfeer. Service was prima, maar wel wat opdringerig. Laatste slok op uit je glas en daar stonden de dames van de bediening al weer.
Echter, het eten was nou niet bepaald om vrolijk van te worden.
Voorgerechtje; Ceasar Salade. Om te huilen. Een droge berg nauwelijks aangemaakte sla met daarover een berg parmezaan, om het geheel nog droger te maken dan dat het al was. Te ver (aan)gebakken spekjes, stukken 'stronk' van de sla en ga maar door.
Hoofdgerecht; Biefstuk, rode wijsaus. De kwaliteit van het vlees zelf was goed, maar de kok had dichtschroeien wel erg letterlijk genomen. Een aan twee kanten net niet verbrand 'korstje' was het resultaat. Zonde.
Dit alles zou prima zijn als je navenant zou betalen. De prijzen lagen echter tegen 'echte' restaurant prijzen aan.

Gegeten op 19 december 2013

Pim

Gastheerschap is hier aanwezig! Van de vaste menukaart kun je goed eten. De wisselde gerechten zijn aantrekkelijk, soms wat prijzig. Naast de uitstekende huiswijnen zijn de wijnen van het krijtbord ook aan te raden. Nu een rib-eye gegeten, top. Garnituren simpel. Aan de kindermenu's mag wat meer aandacht worden besteed, nu alleen patat met een snack.

Gegeten op 21 december 2013

Jaapvdv

Gisteravond wederom bij Stobbe gegeten. Was weer top! Service is uitzonderlijk goed en erg lekker gegeten. De hertenrugfilet was heerlijk mals en goed op smaak. Ruime keuze aan wijn en een leuke sfeer in de zaak. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Gegeten op 31 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over Stobbe in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Stobbe. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.