Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Plaats1

1. Internationaal

Plaats1

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 024 365 67 08

Sofia_M

Met de familie een hapje wezen eten (4-gangen menu). Zelf gekozen voor enkel vegetarisch. Dit viel helaas wat tegen. Simplistische gerechten en hier en daar wat flauw van smaak. Prijs/kwaliteit voor de vegetarische schotels klopt naar mijn mening dus niet. De vleesgerechten van mijn mede-tafelgenootjes zag er een stuk creatiever uit. De bediening daarentegen was zeer vriendelijk en vlot.
Voor een drankje buiten zou ik zeker nog eens terug komen.

Gegeten op 19 september 2014

Meliss

Onlangs hebben wij voor het eerst bij Plaats 1 gegeten en we zijn ontzettend verrast! We waren met een groep van 6 en namen met z'n alle het driegangen menu. Heerlijke hapjes vooraf en vooral de huisgemaakte bitterballen zijn erg smakelijk. Van te voren werd er aangegeven dat de gerechten niet groter zijn dan een voorgerecht waar wij allemaal erg van houden. Het was goed te merken dat je daardoor de smaaksensatie ervoor terug kreeg en dat was echt genieten. De prijs/kwaliteit verhouding is zeker in evenwicht als je kijkt naar de kwaliteit en de kennis die ons werd voorgezet . We hebben echt genoten, in combinatie met de rustige 'binnenplaats' waar het je aan Frankrijk doet denken en de behulpzame en kennisvolle bediening heeft het tot een groot succes gemaakt! We gaan hier vaker komen, een verrassend plekje!

EvaRec

Gegeten op 25 juli 2014

DavidNijmegen

Prijs/kwaliteit vind ik onder de maat. Daarom een 4 voor het eten en een 6 voor de service. Kleine porties tegen hoge prijzen en zonder een echt hoog niveau te halen. Ik adviseer zelf een broodtrommeltje mee te nemen ;-). Eten is prima maar niet uitstekend. Bediening is goed maar niet uitstekend. Dat past niet bij de forse prijzen. Bestelde glas wijn aan het einde van de avond is nooit meer op tafel gearriveerd....
Jammer want de locatie is fantastisch. Mooie binnentuin waar je lang - windstil - buiten kunt zitten.

Gegeten op 3 augustus 2014

Punkie

De locatie is prachtig als het om het terras gaat. Heerlijke binnentuin, mooie verlichting.
Bediening was aardig, maar niet zo snel. Een serveerster was goed op de hoogte, een paar anderen moesten haar steeds om raad vragen.
We hadden een voorgerecht bestaande uit wat hapjes: heerlijk.
Verder had ik de chef's special: lamsrack en lamsrollade met couscous, prima gerecht, maar erg duur voor de hoeveelheid. We moesten overigens erg lang wachten op het hoofdgerecht. Wij hadden genoeg aan onze gerechten, maar zoals de kaart vermeld zijn de gerechten de grootte van een voorgerecht, zodat je evt meerdere gerechten kunt bestellen. Als je dat zou doen, is de prijs echt te hoog.
Toetje viel tegen, niet helemaal opgegeten: ricotta met framboos, aardbei, balsamico. Balans was niet goed: grote, droge brokken ricotta, weinig fruit en balsamico. We gaven dit aan, er werd begripvol op gereageerd, maar geen compensatie, koffie van het huis o.i.d.
Om de plek moet je zeker gaan, maar de prijzen zijn echt aan de te hoge kant.

Doretia

Het weer was super en dit restaurant had een geweldig terras. Bediening was goed, het eten was redelijk maar de prijs kwaliteitverhouding klopte niet. Het voorgerecht, tomaatjes uit de oven, zuur gegaarde vis en een mexicaans koekje was aardig maar daar was het ook mee gezegd. Het tweede gerecht, kabeljouw met gegrilde snijbiet was compleet smakeloos, daarna volgde de eendeborst met aardappels gegaard met sinaasappel en snijbonen. Eend was prima maar de aardappels waren echt niet lekker. Inmiddels was de kok geinformeerd en die heeft het nig goed willen maken met een extra gerecht. Zwaardvis met een paella kroket en kokkels, helaas ook niet super. Het toetje was lekker. Bij het afrekenen gaf de gastvrouw aan dat zij het niet iedereen naar de zin kon maken. Niet helemaal een juiste reactie lijkt me zo

LyanW

Plaats1 ligt op een prachtige locatie, maar maakt de pracht van de locatie niet waar. We hebben gister ruim drie uur gedaan over een menu met vier kleine gerechtjes. Nadat ik gevraagd had of het sneller kon, werd gereageerd dat ze het bij de keuken zouden vragen en vervolgens gingen onze gerechten naar de buren. De gerechten zelf vonden we ook niet bijzonder. Tweede gerecht was ronduit smakeloos. Een stuk vis met waterige rozebottelsaus. Geen aanrader dus. Bediening was wel vriendelijk, maar in het begin niet altijd even attent.

Gegeten op 29 juli 2014

faryal

Mijn partner en ik grijpen elk excuus aan om te eten bij Plaats 1. Hier genieten we van elke hap en weten ze nog wat service inhoud.

Een absolute aanrader!

Het eten wordt met veel liefde en aandacht bereidt, en dat proef je! De bediening is uiterst vriendelijk en heeft meer dan voldoende productkennis.

Gegeten op 21 april 2014

c. stork

Een verrukkelijke binnentuin, heerlijk eten en aardige bediening, die helaas weleens wat vergat (z/p, suiker, bestek). De 9 voor het decor dankt Plaats 1deze avond vooral aan de binnentuin waar wij dankzij het mooie weer 's avonds konden eten.
Een heerlijke rosé, Cazal Viel uit Frankrijk en karaffen water met ijs dronken wij bij de volgende gerechten die niet groot maar overheerlijk waren: stukjes kreeft op een bedje van sla, bleekselderij, appel en asperges bereid in de 'Big green Egg', kabeljauwfilet met een korstje van zwarte knoflook, salade van quinoa, vadouvan, appel, vijgen en Crottin de Chavignol. Plaats 1 is zeker een restaurant waar we terug willen komen, vooral op een warme zomeravond!

Gegeten op 8 juni 2014

Ramsey

Al weer een tijdje geleden in dit restaurant gegeten (in de zomer). Erg mooi terras op een rustige binnenplaats. Creatieve keuken met leuke gerechten. Bediening is prima, wel even zelf aandacht vragen als je iets nodig hebt.

Gegeten op 10 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over Plaats1 in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over Plaats1. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.