Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Bistro Scheveningen Bontje

1. BBQ/grill

Bistro Scheveningen Bontje

1. BBQ/grill
  1. Toon telefoonnummer 070 352 27 11

Juspannetje

Bisto Bontje is een ouderwetse bruin bistro. Geen poespas, maar bediening dat al jaren meedraaid en altijd met eigen charme. De spareribs ietsjes hot is waar ze om bekend staan, of eigenlijk de spareribs in het algemeen. Als spareribs liefhebber probeer ik eigenlijk overal de spareribs als ze op de kaart staan, maar deze blijven met stipt op nummer 1, qua smaak en prijs. Fijne ongedwongen sfeer, rond 6 uur wel vaak heel druk vanwege circustheater mensen die een hapje komen eten van tevoren. Tip is dus om iets later te gaan.

Gegeten op 21 september 2014

GustaMucho

Met een groupon hier gegeten. Stokbrood en de varkenshaas waren goed. Lekker grill smaak aan de varkenshaas. Als voorgerecht wilden we even de spareribs proeven. Smaken ook goed.

Witte wijn niet echt om over naar huis te schrijven. Smakeloos. Dat kan makkelijk beter, zonder dat het duurder hoeft te zijn.

Ik vind het zelf een beetje jammer dat je voor de mayonaise moet betalen. Niet nodig.

Gegeten op 25 oktober 2014

group0nfreak

We hebben hier met een groupon gegeten, stokbroodje kruidenboter vooraf en een hoofdgerecht naar keuze.

Het stokbrood is heerlijk vers gebakken en de kruidenboter is zelfgemaakt en lekker. Het hoofdgerecht is van de grill, de varkenshaas was heerlijk gekruid en perfect gegrilled, heerlijk mals en sappig. Hier komen we terug!

Gegeten op 9 november 2014

MIeketje

Hier gegeten met een Grouponbon, brood met kruidenboter en een hoofdgerecht naar keuze voor 18,50 voor 2 personen.
We waren hier al een paar jaar terug geweest en nu benieuwd of de groupon aanbieding wat was.
We mochten zelf een tafeltje uitzoeken, drankje vooraf genomen, werd een schaaltje pinda's bij geserveerd. Daarna het brood met naar keuze kruidenboter of aioli.
Daarna het hoofdgerecht, varkenshaas en biefstuk, met naar keuze patat of een gepofte aardappel. Daarbij salade en knoflook en whiskysaus.
Het was echt heel erg lekker, we hebben genoten!
Toiletten oké, in het halletje voor de toiletten een commode en kinderstoelen.
1 klein minpuntje, de espresso was niet echt een espresso, een beetje slap aftreksel. Wel een likeurtje erbij.
Al met al hier goed gegeten!

Gegeten op 1 oktober 2014

Leo-1956

Via Groupon een lekkere steak gegeten en mijn partner saté. Gastvrije ontvangst en attente bediening. Geen haute cuisine, maar een goede prijs/kwaliteit verhouding. De aankleding misschien wat gedateerd, maar alles was schoon en netjes. Opvallend de hoogte van de urinoirs in de toiletruimte waar een opstapje nodig was om op gelijke hoogte te komen.

Gegeten op 16 september 2014

m2000

Wij komen vaker in het Bontje, omdat mijn zussen zo dol zijn op hun spare ribs (hot). Ik eet geen varken, dus nam nu Tonijn. De spare ribs waren goeie, flinke porties en prima gekruid. De tonijn was wat minder van smaak. Zou ik niet meer nemen de volgende keer. Zalm is dan een iets betere keus. Maar als je naar het Bontje gaat moet je eigenlijk alleen voor de spare ribs gaan, want die zijn daar het beste.
Decor vind ik nu wel heel erg verouderd. Daar mogen ze best wel iets aan doen. De oude keldersfeer is niets mis mee, maar het mag wat vrolijker/knusser worden aangekleed.

Gegeten op 21 augustus 2014

Pfarrer

Zijn ze er nog, van die tentjes in toeristische plaatsen die niet verziekt zijn door toerismemenus, waar je ook nog lekker kunt eten voor niet veel geld? Deze bistro is er eentje. Net gelegen buiten het boulevardgebied van Scheveningen, maar wel op loopafstand daarvan, ligt dit Keldertje met een gezellige inrichting. Gemoedelijk en knus. Wij aten spareribs, entrecote en mixed grill. Het vlees was echt van prima kwaliteit: mals, knapperig en lekker gekruid. Het brood dat we vooraf name was ook lekker knapperig, met een smeuïge aioli en kruidenboter, al was die mij een beetje te zacht. Bij het hoofdgerecht wordt een prima salade geserveerd. Niet wat slablaadjes op een bord gekwakt, maar frisse sla, tomaat, en een slaatje erbij. Prima. Lekkere friet. De bediening geef ik een 7. Ze hebben iets rauws, in de bediening, daar moet je doorheen prikken en dan is het gezellig. Je krijgt in elk geval geen nepperige vriendelijkheid - dat is nog erger - maar vooral de dame mocht iets meer uitstralen dat het goed toefen is in 't Bontje. Het grootste probleem was de onderbezetting in de bediening: een volle tent met twee mensen verzorgen vraagt om problemen, en die waren er dan ook wel. Niet groot, maar toch. Daarom: een mager zeuventje. Overigens: bij de koffie werd een lekker likeurtje geserveerd. Top: dat soort kleine dingen maken dat ik als het even kan er weer terug ga komen.

Gegeten op 22 augustus 2014

Caroline1969

Na 20 jaar weer met mijn ouders terug bij Bontje! Heerlijk gegeten, lamszadelcotelet, biefstuk, mixed grill vis. Zeer vriendelijk personeel. Kom er zeker weer terug en dan spare ribs!! Ga zo door tot snel weer

Gegeten op 16 oktober 2013

jesper5

Bediening was slecht het duurde lang voor je een menu kaart kreeg daarna duurde het weer lang voor ze de bestelling op kwamen nemen soep was nog wel goed het hoofd gerecht was koud

Gegeten op 17 augustus 2013

rb2013

enige echte ribs restaurant in Nederland ! niet van die voorgekookte ribs waar het vlees vanaf valt maar een super smakelijke rib, precies zoals het hoort ! kom er al meer dan 20 jaar ! fantastisch !

Gegeten op 6 april 2013

Schrijf zelf een recensie over Bistro Scheveningen Bontje in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Bistro Scheveningen Bontje. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.