Bistro Scheveningen Bontje

• 7.3

• 7.4

Caroline1969
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na 20 jaar weer met mijn ouders terug bij Bontje! Heerlijk gegeten, lamszadelcotelet, biefstuk, mixed grill vis. Zeer vriendelijk personeel. Kom er zeker weer terug en dan spare ribs!! Ga zo door tot snel weer

Gegeten op 16 oktober 2013

jesper5
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bediening was slecht het duurde lang voor je een menu kaart kreeg daarna duurde het weer lang voor ze de bestelling op kwamen nemen soep was nog wel goed het hoofd gerecht was koud

Gegeten op 17 augustus 2013

rb2013
  • Recensies in de laatste twee jaar

enige echte ribs restaurant in Nederland ! niet van die voorgekookte ribs waar het vlees vanaf valt maar een super smakelijke rib, precies zoals het hoort ! kom er al meer dan 20 jaar ! fantastisch !

Gegeten op 6 april 2013

MichelZadelmans
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tafelgenote en ik hebben hier beiden een tweegangenmenu genomen.
We hadden allebei een salade ( 1 met gerookte zalm en 1 met gerillde groenten) en die waren eenvoudig maar smakelijk. Het hoofdgerecht van mijn tafelgenote, de vegetarische risotto, was te gaar maar verder goed op smaak.
Mijn kabeljauw was precies goed en knapperig op de huid gebakken.
E.e.a. werd geserveerd met huisgemaakte mayonaise, rustieke frites en 2 salades.
Als ik alleen mijn eigen eten zou beoordelen zou het een 8 krijgen, de risotto drukt het cijfer wat naar beneden.
Prijsstelling is overigens prima!

Gegeten op 18 december 2012

Wbloem

• Goed

Wij komen al jaren bij Bontje voor de spare ribs. Elke keer zijn ze weer heerlijk! Andere gerechten hebben we daar nog nooit gegeten dus daar kan ik niet over oordelen. De bediening zou wat vriendelijker (wat minder onverschillig) kunnen maar dat nemen we gewoon voor lief.

marjan53

• Matig

Gisteren met bon spare ribs gegeten. Zat weinig smaak en vlees aan en taai. Wordt waarschijnlijk ver van tevoren klaargemaakt en daarna de smaak die je wil hebben er overheen gestrooid. De prijs was er dan ook naar. Bediening vriendelijk. Niks bijzonders. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

eten88

• Slecht

Aan tafel wordt ongevraagd (!) een minischaaltje met 10 stuks oude pindanootjes geserveerd, op de rekening zie je dat dit €1,60 kost!

winston1

• Goed

Via groupon zijn we met 3 vrienden bij Bistro Bontje terecht gekomen. Zonder verwachting zijn we richting Scheveningen gereden. Na een parkeerplek in de buurt te hebben gevonden (er was een musical die dag dus het was erg druk in de buurt) kwamen we binnen in een gezellig aangeklede "bruine kroeg" een dame uit ons gezelschap noemde het een gezellige bourgondische tent. Omdat we via Groupon hier terecht kwamen wisten we al dat we onbeperkt spareribs zouden gaan eten. Wat er hiernaast op de kaart staat kan ik dus niet vertellen. De bediening was adequaat en wist een leeg glas of bord snel te vinden. Al met al goed gegeten. Omdat ik de enigste was die nog iets toe wilde heb ik dat helaas ook niet meer gedaan. Volgende keer beter!

Darlos

• Uitstekend

Wij komen hier al vele jaren en het eten en de bediening is goed tot zeer goed.
Over het algemeen kan je zonder te reserveren terecht, behalve als er een voorstelling is in het Circustheater dan is het druk tot ongeveer half acht. Jammer dat er als er weinig klanten zijn er toch weer gerookt wordt in dit restaurant en met name begint dan de eigenaar, dit doet erg af van de kwaliteit, zeker nu de klanten gewent zijn dat er buiten gerookt moet worden.

HvdA

• Goed

Heb hier van de week met een groep van 12 personen gegeten en het eten was redelijk. Het voorgerecht was lekker, maar niets bijzonders (ik had de uiensoep) en mijn buurman had de carpaccio en daar zat totaal geen smaak aan. Helemaal geen saus en niet op smaak gebracht. Als hoofgerecht had ik de tournedos die erg lekker was. De aardappel die ik daar bij had genomen was helaas erg droog, zowel bij mij als bij een paar anderen. De saus erbij had ook totaal geen smaak. De spare ribs de bijna iedereen had genomen waren naar horen zeggen erg lekker. Hebben voor de rest een gezellige avond gehad en her personeel was niet onvriendelijk. Gaan hier zeker nog een keer terug!

Schrijf zelf een recensie over Bistro Scheveningen Bontje in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Bistro Scheveningen Bontje. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!