a TripAdvisor company

Bistro Scheveningen Bontje

1. BBQ/grill
  1. Toon telefoonnummer 070 352 27 11

angela168

Spare ribs zijn de allerlekkerste hierzo, van heel Nederland. Ook na 20 jaar geldt dit nog steeds. Bediening was wat onderbezet, maar deden ontzettend hun best! Weer heerlijk gegeten!

Gegeten op 24 juni 2016

vasterman

We hebben vanavond bij Bistro Bontje gegeten met Groupon. We hebben allebei de Black angus spies genomen. Werkelijk zalig. De frietjes waren heerlijk knapperig en de sauzen en salades lekker zacht van smaak. Het warme stokbrood met verse knoflookboter vooraf was overheerlijk.
De bediening was vriendelijk en super snel. Bedankt voor de heerlijke avond. We komen zeer zeker snel terug.

Gegeten op 14 mei 2016

Connie14

Zondag 24 april via groupon gegeten bij Bistro Bontje in Scheveningen.
Bontje ligt praktisch tegen het circustheater aan, een goede gelegenheid om te eten voor een theaterbezoek.
Je kan er trouwens ook de hele avond blijven.
Vooraf kregen we brood met zoute boter, zout apart geserveerd..
We hadden vleesspiezen besteld, uitstekend, mals en precies zoals we hadden gevraagd, medium / rare. Toe hadden we Dame Blanche nu eens niet enorm groot, maar precies een lekkere afsluiting.
Het was prima bij Bistro Bontje.

Gegeten op 24 april 2016

brent123

Onlangs gegeten bij Bontje met Groupon. Prima restaurant, af en toe is de bediening wat lomp in het restaurant aan het rondlopen maar service is prima. Op het oog zouden wij niet naar binnen zijn gegaan, maar het eten loog er niet om. Heerlijke tonijn, en mijn buurman was erg te spreken over de spies. Al met al, een gezellig restaurant voor een goede 'Hap'

Gegeten op 29 april 2016

aadkila

Lekker gegeten bij bontje met een groupon voucher je krijgt er eten wat er vooraf gemeld was super bediening en eten was lekker bereid op de houtskool niks anders dan lof wij komen er zeker terug. Wij hadden de agnus spies met vooraf warm stokbrood, dus zeker een aanrader.

Gegeten op 22 april 2016

Margjevandermeer

Afgelopen dinsdag avond gegeten bij bontje. Wij komen hier vaker. Lekker eten voor een leuke prijs. Het meeste ideale is dat als je een avond het circus theater bezoekt je hier in korte tijd met snelle service prima in 1 1/2 uur tijd nog een 3 gangen diner kan nuttigen.
Minpuntje de stoeltjes, deze zitten niet heel comfortabel en weinig ruimte op tafel als je met zijn vieren bent. Maar zoals al genoemd goed eten voor een leuke prijs en prima bediening. Aanrader, broodje kruidenboter!

Gegeten op 12 april 2016

corrie65

Vrijdagavond 11 April heerlijk gegeten was super een aanrader waart, vergeet niet te reserveren het is altijd druk en betaalbaar, vriendelijk personeel , wij blijven vaste klanten.

Gegeten op 1 april 2016

wil103

We hebben vanavond heel gezellig en lekker met een Groupon bon bij Bontje gegeten. Tonijn filet en een een black-angus spies. Goed klaargemaakt en met salade en lekkere frietjes meer dan voldoende. Warm stokbrood met kruidenboter vooraf. Lekker wijntje en koud pilsje. Hierbij bedanken wij de kok en de bediening. Wij komen terug!

Gegeten op 30 maart 2016

raphael8

Knus restaurantje naast het AFAS theater. De bediening is vriendelijk en snel. Mixed grill besteld, spare ribs waren zeer taai helaas. De andere vleesjes (varkenshaas, biefstuk, lamskotelet) waren wel erg lekker. Weinig frietjes voor 3 mensen samen. Als ik uit eten ga dan wil ik graag dat alles lekker is, en dat was nu niet zo.

Gegeten op 20 maart 2016

group0nfreak

Met een groupon 'ala cart' gegeten. Uiteraard kan voor de prijs van 9,25 niet alles uit de kaart gekozen worden maar er is keuze uit veel verschillende hoofdgerechten, naar ieders smaak wel iets. We kozen beide voor de special: een spies van angus beef. Heerlijk mals en perfect gegrild. Ook alle bijgerechten waren vers en goed. De bediening is prima: toegankelijk en direct maar vooral kundig en snel.

Gegeten op 5 maart 2016

Schrijf zelf een recensie over Bistro Scheveningen Bontje in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Bistro Scheveningen Bontje. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.