a TripAdvisor company

Bistro Scheveningen Bontje

1. BBQ/grill
  1. Toon telefoonnummer 070 352 27 11

Sylvia201

Vanavond met een groupon hier gaan eten. De bistro toont wat ouderwets maar dit is absoluut onbelangrijk wanneer je een 9 voor het eten krijgt. Vooraf overheerlijke kruidenboter met ovenvers stokbrood. Mijn man en ik besluiten vanavond maar weer eens te delen. We kiezen voor de varkenshaas en de "aanrader": de black angus spies. Beiden een toppertje. De keuze van de pepersaus was niet nodig geweest omdat de smaak van het vlees heeeeeerlijk gegrild was. Komen zeker terug. Bediening snel en vriendelijk.

Gegeten op 12 februari 2016

cejaba

Bistro Bontje is een prima eetgelegenheid; een eetcafe zonder pretenties.
Het gegrilde vlees is goed en voldoende. Prijs-kwaliteitverhouding prima!
Decor is gezellig, oubollig en donker, maar dat hoeft niet negatief te zijn.
Service is ongedwongen en recht voor zijn raap.
Voor de sauzen moet extra betaald worden.
Leuk restaurant in scheveningen om een hapje te eten!

Gegeten op 8 oktober 2015

Pinodome

Een eetcafe zonder pretenties gelegen tegenover het Circustheater. Al oogt menukaart wat kantine-achtig, de inhoud doet niet onder voor menig grandcafé, brasserie, of bistro. Veel (gegrild) vlees of vis aanwezig en uiteindelijk voor de spare ribs gegaan. Deze vielen niet tegen - uitstekend gekruid - en een goed portie, alleen misschien iets te lang op de grill gelegen.

Wat ik persoonlijk heel prettig vond, was de afwezigheid van een hijgerige bediening. De serveerders waren relaxed, ongedwongen, en stonden niet om de vijf minuten aan tafel om te vragen of we nog wat wilden drinken. Een ware verademing!

Gegeten op 16 december 2015

mverbrug84

Vanavond gegeten bij Bistro Bontje. Heerlijk warm broodje vooraf met kruidenboter. Als hoofdgerecht spareribs. Erg lekker!
Service prima. Decor wat ouder maar wel gezellig. Stoeltjes en tafels wel wat klein.

Gegeten op 27 september 2015

Pauline_Olthof

Heerlijk gegeten, top service een van de weinige restaurants waar als je gamba's besteld een aparte schaal wordt geleverd zodat je bord gewoon netjes blijft om van te eten en een verfrissingsdoekje voor de handen. En bij dessert wordt ook echt vers fruit gebruikt de mango sorbet is echt geweldig. Dit was ons 2e bezoek en wederom voortreffelijk en zeker een aanrader

Gegeten op 5 augustus 2015

patty16

Onlangs gegeten bij deze Bistro. Wij waren er op een vrijdagavond rond 18.30 uur en het was rustig in de zaak. Restaurant is wat donker maar doet gezellig aan met houten tafels en zitjes waar je rustig kunt zitten. Bediening was heel snel en vriendelijk. Spareribs besteld met frites en mixed vis met gepofte aardappel. Gerechten waren goed op smaak en de porties zijn ruim. Maar omdat ze geserveerd worden op een grote plastic plank lijken de porties klein. Het eten blijft op deze planken ook minder goed warm. Ik was verrast door het grote glas spa rood wat ik kreeg, in de meeste restaurants moet je het doen met een klein flesje maar dit glas was heel ruim (formaat groot bierglas).
Jammer is wel dat bij het krijgen van de rekening blijkt dat je apart moet betalen voor de zure room (was ons wel gevraagd maar we dachten dat het bij de prijs inzat), de mayonaise en de nootjes (die al op tafel stonden). Maak alle gerechten één euro duurder dan voorkom je geklaag en narigheid achteraf denk ik dan. Daarom krijgt de service van mij een 7 en geen 9. We hebben geen nagerecht besteld omdat we op tijd in de bioscoop moesten zijn.
Wij hebben er prima gegeten en komen vast nog eens terug.

Gegeten op 31 juli 2015

wigbo010

We waren bij deze eetgelegenheid nabij het circustheater terecht gekomen met een Groupon.
De bistro deed ons denken aan een bruin eetcafé.
Met de hoofdgerechten op een kunststof snijplank.
Het eten was prima maar daar was tijdens bezoek ook alles mee gezegd.
Doordat het rond 18:00 uur afgeladen was met theaterbezoekers kwamen we terecht aan een klein. ongelukkig naaimachinetafeltje waarvan het rad langs het been van de ene gast ging draaien als de er tegenover zittende gast haar voeten op een pedaal zette.
Het personeel was op één persoon na stug / onvriendelijk.
We hebben dan ook maar geen toetje en koffie na genomen.
Als toegift moesten we ook na protest apart betalen voor zure room bij de gepofte aardappels.
Deze room was ons niet aangeboden, hadden we daarom ook niet besteld en ook niet gekregen.
Niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 17 januari 2015

simone108

2e kerstdag hier gegeten. Het lijkt qua kaart en inrichting of je in de zeventiger jaren bent teruggestapt. Een gezellige tent, zonder enige poespas inderdaad. Spareribs, zalmmoot,gepofte aardappel, waren prima, porties ruim, de patat was wat vettig, maar de bediening zeer snel en attent. Met als afsluiter een nostalgische sorbet met priklimonade en vers fruit. De prijzen zijn vriendelijk. Hier komen wij nog eens terug.

Gegeten op 26 december 2014

Juspannetje

Bisto Bontje is een ouderwetse bruin bistro. Geen poespas, maar bediening dat al jaren meedraaid en altijd met eigen charme. De spareribs ietsjes hot is waar ze om bekend staan, of eigenlijk de spareribs in het algemeen. Als spareribs liefhebber probeer ik eigenlijk overal de spareribs als ze op de kaart staan, maar deze blijven met stipt op nummer 1, qua smaak en prijs. Fijne ongedwongen sfeer, rond 6 uur wel vaak heel druk vanwege circustheater mensen die een hapje komen eten van tevoren. Tip is dus om iets later te gaan.

Gegeten op 21 september 2014

GustaMucho

Met een groupon hier gegeten. Stokbrood en de varkenshaas waren goed. Lekker grill smaak aan de varkenshaas. Als voorgerecht wilden we even de spareribs proeven. Smaken ook goed.

Witte wijn niet echt om over naar huis te schrijven. Smakeloos. Dat kan makkelijk beter, zonder dat het duurder hoeft te zijn.

Ik vind het zelf een beetje jammer dat je voor de mayonaise moet betalen. Niet nodig.

Gegeten op 25 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Bistro Scheveningen Bontje in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Bistro Scheveningen Bontje. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.