Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Bistro Scheveningen Bontje

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Via Groupon een lekkere steak gegeten en mijn partner saté. Gastvrije ontvangst en attente bediening. Geen haute cuisine, maar een goede prijs/kwaliteit verhouding. De aankleding misschien wat gedateerd, maar alles was schoon en netjes. Opvallend de hoogte van de urinoirs in de toiletruimte waar een opstapje nodig was om op gelijke hoogte te komen.

Gegeten op 16 september 2014

m2000

Wij komen vaker in het Bontje, omdat mijn zussen zo dol zijn op hun spare ribs (hot). Ik eet geen varken, dus nam nu Tonijn. De spare ribs waren goeie, flinke porties en prima gekruid. De tonijn was wat minder van smaak. Zou ik niet meer nemen de volgende keer. Zalm is dan een iets betere keus. Maar als je naar het Bontje gaat moet je eigenlijk alleen voor de spare ribs gaan, want die zijn daar het beste.
Decor vind ik nu wel heel erg verouderd. Daar mogen ze best wel iets aan doen. De oude keldersfeer is niets mis mee, maar het mag wat vrolijker/knusser worden aangekleed.

Gegeten op 21 augustus 2014

Pfarrer

Zijn ze er nog, van die tentjes in toeristische plaatsen die niet verziekt zijn door toerismemenus, waar je ook nog lekker kunt eten voor niet veel geld? Deze bistro is er eentje. Net gelegen buiten het boulevardgebied van Scheveningen, maar wel op loopafstand daarvan, ligt dit Keldertje met een gezellige inrichting. Gemoedelijk en knus. Wij aten spareribs, entrecote en mixed grill. Het vlees was echt van prima kwaliteit: mals, knapperig en lekker gekruid. Het brood dat we vooraf name was ook lekker knapperig, met een smeuïge aioli en kruidenboter, al was die mij een beetje te zacht. Bij het hoofdgerecht wordt een prima salade geserveerd. Niet wat slablaadjes op een bord gekwakt, maar frisse sla, tomaat, en een slaatje erbij. Prima. Lekkere friet. De bediening geef ik een 7. Ze hebben iets rauws, in de bediening, daar moet je doorheen prikken en dan is het gezellig. Je krijgt in elk geval geen nepperige vriendelijkheid - dat is nog erger - maar vooral de dame mocht iets meer uitstralen dat het goed toefen is in 't Bontje. Het grootste probleem was de onderbezetting in de bediening: een volle tent met twee mensen verzorgen vraagt om problemen, en die waren er dan ook wel. Niet groot, maar toch. Daarom: een mager zeuventje. Overigens: bij de koffie werd een lekker likeurtje geserveerd. Top: dat soort kleine dingen maken dat ik als het even kan er weer terug ga komen.

Gegeten op 22 augustus 2014

Caroline1969

Na 20 jaar weer met mijn ouders terug bij Bontje! Heerlijk gegeten, lamszadelcotelet, biefstuk, mixed grill vis. Zeer vriendelijk personeel. Kom er zeker weer terug en dan spare ribs!! Ga zo door tot snel weer

Gegeten op 16 oktober 2013

jesper5

Bediening was slecht het duurde lang voor je een menu kaart kreeg daarna duurde het weer lang voor ze de bestelling op kwamen nemen soep was nog wel goed het hoofd gerecht was koud

Gegeten op 17 augustus 2013

rb2013

enige echte ribs restaurant in Nederland ! niet van die voorgekookte ribs waar het vlees vanaf valt maar een super smakelijke rib, precies zoals het hoort ! kom er al meer dan 20 jaar ! fantastisch !

Gegeten op 6 april 2013

MichelZadelmans

Tafelgenote en ik hebben hier beiden een tweegangenmenu genomen.
We hadden allebei een salade ( 1 met gerookte zalm en 1 met gerillde groenten) en die waren eenvoudig maar smakelijk. Het hoofdgerecht van mijn tafelgenote, de vegetarische risotto, was te gaar maar verder goed op smaak.
Mijn kabeljauw was precies goed en knapperig op de huid gebakken.
E.e.a. werd geserveerd met huisgemaakte mayonaise, rustieke frites en 2 salades.
Als ik alleen mijn eigen eten zou beoordelen zou het een 8 krijgen, de risotto drukt het cijfer wat naar beneden.
Prijsstelling is overigens prima!

Gegeten op 18 december 2012

Wbloem

• Goed

• Goed

Wij komen al jaren bij Bontje voor de spare ribs. Elke keer zijn ze weer heerlijk! Andere gerechten hebben we daar nog nooit gegeten dus daar kan ik niet over oordelen. De bediening zou wat vriendelijker (wat minder onverschillig) kunnen maar dat nemen we gewoon voor lief.

marjan53

• Matig

• Matig

Gisteren met bon spare ribs gegeten. Zat weinig smaak en vlees aan en taai. Wordt waarschijnlijk ver van tevoren klaargemaakt en daarna de smaak die je wil hebben er overheen gestrooid. De prijs was er dan ook naar. Bediening vriendelijk. Niks bijzonders. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

eten88

• Slecht

• Slecht

Aan tafel wordt ongevraagd (!) een minischaaltje met 10 stuks oude pindanootjes geserveerd, op de rekening zie je dat dit €1,60 kost!

Schrijf zelf een recensie over Bistro Scheveningen Bontje in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Bistro Scheveningen Bontje. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.