a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Thais
  1. Toon telefoonnummer 036 540 17 86

JHindriksen

We hebben heerlijk gegeten met 3 personen. We zaten niet aan een gewone tafel, maar een prachtige plek met allerlei kussens. We bestelden vis en een phad thai, lekker biertje en wat wijn. Zeer goede kwaliteit voor de prijs, een aanrader. De tom tom raakte wat in de war, de telefoon leidde ons er na toe, achteraf is de straat gemakkelijk te vinden en is er dichtbij parkeergelegenheid. Doen!

Gegeten op 23 maart 2016

69Wim

Nu hier voor de eerste keer gegeten en zeker niet voor de laatste keer want het eten was alles behalve standaard. Elk menu had zijn eigen specifieke smaak en zeer verfijnd en met zorg bereid. De smaken waren in balans maar ook contrastrijk en sprankelend. In elk gerecht was zoet ,zuur zout en pittig te herkennen zonder dat iets te veel de overhand nam. Oké, een gerecht kan pittig zijn maar daar laten ze je voor kiezen. Het kroepoekje met de pittige dipsaus was al gelijk een goede binnenkomer. Verder waren de gerechten mooi en met zorg opgemaakt en vaak voorzien van een kleurrijke (niet eetbare) orchidee of vakkundig snijwerk van groenten in de vorm van bloemen. Wat misschien even belangrijk is, is dat dit restaurant volledig is ingesteld om de gerechten zo vers mogelijk te presenteren met een verwarmd bord. De bediening is zeer vriendelijk en attent waarbij rekening gehouden wordt met specifieke medische wensen. De ruimte doet knus en huiselijk aan en is qua inrichting eenvoudig en rustgevend, misschien doordat er gekozen is voor riet en bamboe als decorelement wat van zichzelf een rustige warme kleur heeft. Dit restaurant staat iets afgelegen maar wel in een leuke grachtenstraat. Dit restaurant is denk ik voor velen een echte aanrader.

Gegeten op 17 maart 2016

lyonne

Heerlijk vers gemaakt eten! Prachtig opgemaakte borden! Je kunt zelf aangeven hoe pittig je je eten wil. En de prijs is heel gunstig. Lieve mensen! Zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 17 maart 2016

mieke155

Gegeten: na de kroepoek met die lekkere thaise sambal een thais biertje en heerlijke gebakken rijst met garnalen en een lekkere pittige viscurry. Altijd prima kwaliteit bij de orchidee. En de bediening is sympathiek. Mieke en jim

Gegeten op 11 februari 2016

Matsuza

We hebben hier afgehaald en omdat het op een feestdag was, kregen we iets extra's! Het eten was heerlijk, vooral de kip met kousenband was erg pittig en lekker! Zeker een aanrader(!)

Gegeten op 26 december 2015

rietveld2015

Voor de eerste keer in het restaurant gegeten bediening was vriendelijk. Normaal bestel ik online.
Het eten is altijd erg lekker. Ik kan de garnalen met gemengde groenten in oestersaus aanbevelen.

Gegeten op 9 oktober 2015

jan-dehaan

Hier willen eten, we hebben ons voorgerecht gekregen na 40 min, en zijn weggegaan na bijna twee uur te hebben moeten wachten op het hoofdgerecht. We zijn niet netjes behandeld en komen hier niet meer terug, jammer aangezien het er veelbelovend uitzag.

Gegeten op 14 maart 2015

eddy1973

Fantastisch restaurant !

Wel zit het een beetje verborgen in het centrum van Haven, maar ik heb nooit zo genoten van zulk lekker eten en super gastvrije bediening.

De mensen die er werken zijn zo ongelofelijk aardig en gastvrij, je voelt je er echt super op je gemak en vooral ook thuis. Hier kan het personeel in Almere veel van leren, hopelijk.....

Je komt hier om echt te genieten, je proeft dat elk gerecht zeer goed is bereid en met liefde.

Dit is echt een knus restaurant om zeker vaker te komen, niet alleen om te genieten van het heerlijke eten, maar ook om tot rust te komen.

Dit restaurant verdient echt veel meer bezoekers ! Volgens mij kun je in niets worden teleurgesteld in dit restaurant.

Gegeten op 13 augustus 2015

Douwe63

Een aanrader!, hier kan je erg lekker Thais eten. Het eten wordt vers bereid, en alles smaakt super. De personele bezetting lijkt wat 'mager', degene die bediende moest ook helpen koken in de keuken. Dat gaf een wat 'rommelig gevoel'. En het duurt ook wel even voordat het eten er is. Maar vers bereid heeft natuurlijk wel een 'prijs' qua tijd: je moet er wel even op wachten! Hadden we er graag voor over. Verder is de aankleding van het pand wat 'sober', denk hierbij vooraal aan veel riet aan de wand. Maar hé, waar krijg je zo'n lekkere maaltijd voor nog geen 30 euro pp?? Gewoon een gezellige tafelgenoot meenemen, de tijd hebben en genieten van het vers bereide eten in ruime porties. Dit restaurant verdient meer klanten!

Gegeten op 21 juni 2015

Winga

Wat een lief klein restaurantje en wat een lief personeel ! En wat een lekker eten ! We hebben met z'n vieren m'n verjaardagsmaaltijd hier uitgeprobeerd en dat was het zeker waard ! Tot gauw !

Schrijf zelf een recensie over De Orchidee in Almere

Schrijf hieronder je recensie over De Orchidee. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.