Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Café Restaurant de Herberg, Diemen in Diemen - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 362 98 32

hannesb

Tamelijk onverwacht, omdat het zo gezellig was op het terras, ook hier maar gegeten. Begonnen met een soep, aspergesoep met zalm en Hollandse garnaaltjes. Goed op temperatuur en erg smakelijk. Daarna Hete Liefde, een lekker biefgerecht met een pittige saus met prima niet-vette frieten en een salade. De bief was erg mals en goed van smaak. Voor herhaling vatbaar! De wijnen waren niet bijzonder maar combineerden goed met de gerechten. Alles bij elkaar lekker gegeten tegen een leuke prijs. Voor het geld hoef je het niet te laten! Hoe het binnen in het restaurant is weet ik niet, maar het terras is helemaal naar mijn zin. Dat geldt onverkort voor de bediening: informeel, vlot en prettig in de omgang. Mij zien ze er zeker terug. Aanbevolen.

Gegeten op 26 mei 2014

ad19

wij gingen s,middags wat drinken voor dat we naar ajax gingen onderweg kwamen we langs het terras van de herberg was heel gezellig met leuke bediening en de drankjes en hapjes waren heerlijk en goedkoper als in de stad en top terras we zagen dat ze ook een restaurant hadden even om de kaart gevraagd om te kijken wat ze hier zoal op de kaart hebben het ene na de andere op de kaart was ik wel geintreseerd in dus besloten we om na het voetbal terug te gaan .toen ajax gewonnen had van twente 3-0 hadden wij wel zin om nog wat te drinken en te eten dus snel naar de herberg toen we aankwamen was het nog heerlijk weer dus lekker op het terras met een heerlijk speciaalbiertje van de tap voordat we het in de gaten hadden was het al 7 uur en hadden wel trek om te eten dus aan het meisje op het terras gevraagd of ze nog een tafeltje voor 2 had ,tuurlijk binnen of buiten dus heerlijk gegeten op het terras ik had voor aspergessoep met zalm en garnaaltjes en als hoofd amerikaanse sucade en als nagerecht huisgemaakte tiramisu en mijn gezelschap nam het zelfde en we vonden het allebei allemaal heerlijk wij gaan vaker komen sowiso om de week als ajax thuis speelt en dan gaan we wat anders eten want de kaart is zeer uitgebreid met heerlijke gerechten waar ik zeker nog wel wat wil proberen groeten Ad en Mar

Gegeten op 30 maart 2014

Gedalis

Eten weer voortreffelijk, bediening ook. Smakelijke gerechten precies zo als het moet zijn. De geitenkaas salade vooraf is echt prima, in vele restaurant al gegeten maar nooit zo lekker als hier.

Gegeten op 11 januari 2014

Jozef K

• Goed

Gisteren prima malse biefstuk, giga zeetong (die iets minder lang gebakken had kunnen zijn) en, bij beide gerechten verschillend, verse en gelukkig kort gekookte groenten. Week of wat geleden de allereerste asperges, met zalm geloof ik, ook helemaal OK. Alleen de afzuiging van de keukendampen moet beter, die gaan in je kleren zitten. Bediening vriendelijk & vlot.

Spartz

• Uitstekend

Laatst een biertje wezen drinken met een collega van me. Enorm vriendelijk personeel en gasten. Erg gezellig. Aangename verrassing. Het eten (nog) niet geprobeerd.

tandem

• Matig

• Matig

Sinds kort is er een crisismenu, een driegangen keuzemenu voor 15 Euro. Voor die prijs kun je niet al te veel verwachten, maar het had toch wel een beetje beter gekund. De garnaaltjes waren smakeloos en de zeewolf was voorzien van een laf (fabrieks?)sausje. Ondanks de lage prijs zouden wij er niet snel nog een keer naar toe gaan. Ook vond ik het niet fijn dat er in de bar die aan het eetgedeelte grenst, flink gerookt werd.

dutchcowboys.eu

• Uitstekend

Als Diemenaar ben ik nu pas tweemaal in de Herberg wezen eten,en ik kan zeggen dat het eten uitstekend is,gerechten zijn met groeten frietjes, vlees is heel mals ,gemoedelijke sfeer,je kan er ook voetbal kijken eventueel,
huiswijn is echt een aanrader,en de prijs is best wel redelijk,bij mooi weer kun je er ook buiten zitten aan de tuinkant. Ik kom er nog wel eens terug.

Proever69778

• Uitstekend

Hebben hier vroeger wel eens gegeten, nu vorige week weer sinds lange tijd.
Gezelligheid is nog steeds hetzelfde. Kaart was veranderd, eten verrukkelijk. Bij navraag bleken er nieuwe koks te staan met frisse ideeën. Biefstuk was de malste die we in tijden hebben gegeten; bleek scharrelvlees! Bediening vrolijk en amicaal. Kortom; sfeervol en erg lekker.

Proever51368

• Goed

ik heb hier op aanraden van een vriendin de supergamba\'s gegeten, en het waren inderdaad supergamba\'s.erg lekker.stokbrood vooraf, waar krijg je dat nou nog van het huis.
de huisgemaakte carpaccio is ook aan te bevelen.
kortom heb hier goed en gezellig gegeten.

Proever18878

• Slecht

• Slecht

eten is geen aanrader, alles smaak hetzelfde en is vies

Schrijf zelf een recensie over Café Restaurant de Herberg, Diemen in Diemen

Schrijf hieronder je recensie over Café Restaurant de Herberg, Diemen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.