• foto's van  Artusi in Delft - 1

• 8.5

• 8.4

Artusi doet mee!

Reserveer nu!

Italiaans met een internationaal tintje

Gelegen aan de gracht in het centrum van Delft met een romantische, weelderige binnentuin. De chef serveert er Italiaanse gerechten met een internationaal tintje, net een beetje anders. Een lust voor het oog en heerlijk van smaak. De fijne wijnkaart is divers met bekende en minder bekende druiven.

jersey girl
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima restaurant met een goede service.
We hebben ons laten verassen met 4 gangen. Alles was goed op smaak en zag er mooi uit.
Vooral de ravioli in het tussen gerecht was bijzonder lekker.
Bediening was vriendelijk en wijnen uitstekend.
wellicht 1 puntje , portionenring kan wel wat meer

Gegeten op 22 maart 2014

janssen666
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hebben met vrienden bij Artusi gegeten.
Fijne sfeer in de zaak. Heel gemoedelijk.Eten. Kotelet van zwart varken met radicchio.
was prima volgens verzoek gebakken en mals en sappig. Kwaliteit uitstekend.Ook de service was uitstekend. Compliment !

Gegeten op 5 april 2014

Jannekemz
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten was geweldig! Smaak is perfect in balans.
De bediening vond ik niet fijn. Het was allemaal erg beleefd, maar naar mijn idee niet met passie. Het kwam te gemaakt over. De uitleg over eten en wijn werd opgedreund alsof het hele jaar al hetzelfde werd geserveerd (wat niet zo is).

Gegeten op 22 maart 2014

robbertkje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zaterdagavond voor de 2e keer bij Artusi gegeten en het was 1 woord fantastisch. We werden erg vriendelijk ontvangen, onze jassen werden aangenomen en we werden naar onze tafel begeleid waar we besloten te beginnen met een feestelijk, bruisend aperitief. De rest van de avond was perfect; we besloten 4 gangetjes te eten met wijn arrangement. De uitschieter was toch echt wel de kalfslende met porcini saus en knolselderij crême, maar ook het citroen dessert, prachtig geserveerd in een mooi, glazen diepe kom, was goddelijk. De bediening maakte onze avond helemaal compleet, ze namen bij ons overal de tijd voor om alles uit te leggen en ze schonken ons een prachtig wijnarrangement. We hebben genoten in deze topzaak, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en een unieke sfeer bij restaurant Artusi.

ipa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier met wat vrienden de avond doorgebracht, een mooi stijlvol restaurant een de rand van het centrum. Vooraf tonijn deze was lekker en het gerecht was goed van smaak.
Als hoofdgerecht kalfsvlees portie aan de kleinne kant en het vlees vond ik te ver gegaard.
Dessert bereidingen van citroen oké maar niet bijzonder. Ook de bijpassende wijnen vond ik niet heel verrassend. De bediening was wel vriendelijk en voorkomend. Espresso wat aan de bittere kant.

Gegeten op 8 maart 2014

hermineclaraanna
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren voor het eerst gegeten samen met vrienden die er al eens eerder waren geweest. We hadden een ronde tafel met comfortabele stoelen waar je aan het einde van de avond een plakbroek van overhield. Syntetisch? We gingen voor het 5 gangen verrassingsmenu want dat zou de kwaliteit van het eten met 6 personen ten goede komen volgens de gastvrouw met Rotterdams accent. Er werd ons gevraagd naar onze wensen. Geen varken, geen vis en geen orgaanvlees. Bij het eerste gerecht waren bij mij de spekjes eruit gelaten maar de gedroogde ham kwam toch van het varken. Het tweede gerecht waren coquilles voor de hele groep. Zover ik weet valt dit onder de visjes maar ik weet het niet zeker. De gevulde pasta, de parelhoen en het overheerlijke dessert met een warme chocaladetaartje kwam als een gewone verassing. Omdat we een wijnarrangement erbij hadden gevraagd kregen we bij ieder gerecht een ander glaasje. We sloten de avond af met espresso, koekjes en een slaapmuts. Kortom een super geweldige avond met heerlijk eten. Dank jullie wel chef.

Nico02
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heel erg lekker gegeten. Top rissotto met truffel als mooiste gerecht. De porties zijn niet groot, maar heel verfijnd. Een witte wijn als aperitief en een uitstekende Chianti Classico Reserva bij het hoofdgerecht. Attente bediening en een rustige smaakvolle setting.

Gegeten op 8 januari 2014

frankdukker
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een regenachtige dinsdag hier bij toeval langsgelopen, wij werden aangetrokken door het prachtige interieur en besloten om te eten.
Zeer warme ontvangst door de heer en dame van de bediening en dat bleef zo de hele avond.
Wij besloten om a la carte te eten. Hoewel het 4 gangen menu ons ook aansprak.
We kregen als pasta van de dag een werkelijk goddelijke risotto met royaal geschaafde truffel. Een zeer smakelijke gegrilde kotelet met pistache en marsala jus, kakelverse rogvleugel met spinazie, citroen en kappertjes, en als afsluiter een ultieme panna cotta, we hebben een pareltje ontdekt in Delft..

Gegeten op 21 januari 2014

Nonino
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben ons jaarlijks nieuwjaarsdiner hier afgelopen vrijdag gehad.
Wij zijn van het begin tot aan het einde helemaal verwend, we hadden afgesproken om ons te laten verrassen door de keuken en dat is gelukt.
Tongstrelende gerechten met heerlijk bijpassende wijnen, met als uitschieter hert met de pompoen, porcini en koffie-hazelnoten.
Ook de bediening was uitstekend en oprecht vriendelijk, al met al een heerlijk begin van het nieuwe jaar.

Gegeten op 3 januari 2014

Andredeb
  • Recensies in de laatste twee jaar

Uitstekend gedineerd met z'n tweetjes bij restaurant Artusi. Vooraf een heerlijk verse gnocchi met gekonfijt eend en truffel en vervolgens de tonijn met salmoriglio en groene asperges, de tonijn was mooi rood van binnen en de asperges waren goed op smaak. Erg vriendelijke bediening en een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Dit restaurant behoort tot de top van Delft!

Schrijf zelf een recensie over Artusi in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Artusi. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!