Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Gigis La Mensa in Groningen - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 050 73 70 241

hovingh

Uiteten geweest bij Gigis, maar helaas geen goede ervaring.
Tussen het voor en het hoofdgerecht zat bijna 2 uur. Bij navraag kregen we steeds te horen dat het nog 5 minuten zou duren. Toen het eindelijk op tafel stond leek het als of de kok met spoed een paar borden had volg gegooid met restjes uit de keuken. Dus een behoorlijke afknapper wat het eten aangaat. Ook onze buren (tafel naast ons) waren niet blij die kregen compleet iets anders dan besteld. De buren achter ons zijn kwaad weggelopen na onenigheid met de bediening.

Gegeten op 9 oktober 2014

Tjaart050

Via online reservering

Het eten was geweldig! Ruime porties, heerlijke smaak. Prachtig opgediend door vriendelijk personeel. Ik kom zeker terug.

Gegeten op 20 september 2014

Josine_van_Egmond

Heerlijk gegeten met z'n vijfen. We hadden een gezamenlijk vijf gangendiner. Na een broodplankje met tapenade en kruidenboter, kregen we een pizza en daarna een soort van gevulde pizza, beide erg smaakvol. vervolgens een lintpasta met gefrituurde paddestoelen en truffel(olie), zeer vol van smaak. Daarbij hebben we een krachtige rode Italiaanse wijn gedronken (naam helaas vergeten), goede combinatie. De vijfde gang was een snitschel met daarop een mals runderbiefstukje met onder andere zongedroogde tomaatjes, kappertjes en tomaatjes. Heerlijk, maar het was allemaal te veel. Daarom in plaats van een toetje alleen een aperitief drankje. De bediening was erg gastvrij en vriendelijk. Al met al vonden we het erg lekker en komen we graag nog een keer terug.

Gegeten op 8 september 2014

Topexpertproever

Fantastisch gegeten! We hadden erg weinig tijd dus kwamen er voor een snelle pizza. We komen veel in Italie en met Italianen en houden dus van echt, authentiek Italiaans eten. Nou, dat was dit! Erg vers, veel keus, heeeeerlijk pizzadeeg en ongelofelijk goedkoop voor de kwaliteit die je op je bord krijgt. We gaan snel terug als we meer tijd hebben om de rest van de kaart te proberen!

Gegeten op 11 juli 2014

lidy3

Via online reservering

We hebben genoten van een geweldig goed diner 4x Scaloppa diverse varianten (gorgonzala, wittewijn, en champignons) wat op een zeer verrassende manier was samengesteld door de kok. Alles vers en met liefde bereid. Zeer spontaan en enthousiast personeel, een italiaanse familie die van hun liefde koken, hun werk hebben gemaakt. Als nagerecht hadden we een heerlijke limoncello. Zeer gezellig restaurant een echte aanrader.

Gegeten op 15 augustus 2014

Etersss

We begonnen met het voorgerecht, wat prima was qua smaak.
Maar wel wat weinig voor de prijs (€12 p.p).

Uiteindelijk erg lang moeten wachten op het eten (1,5u), zonder excuses.
Erg spijtig.

Eten was niet op smaak en bovendien smaakten de pasta's (3 verschillende spaghetti's) allemaal hetzelfde. Wel aangegeven met de bediening, maar werd weinig mee gedaan. Geen aanrader voor ons.

Gegeten op 3 juli 2014

MartenHH

De prijs-kwaliteit verhouding is in dit restaurant prima in orde. We begonnen met een uitstekende brochetta. Dit werd gevolgd door een gnocchi met tomaat en mozarella uit de oven. Mijn partner kreeg een Panzerotti met ham en spinazie. Erg lekker, en eigenlijk niet eerder in een Italiaans restaurant gezien. Ook de bediening was attent en onspannen. Het restaurant is vrij groot, en kan qua decor wel iets gezelliger. Een ander klein min-puntje is dat de rode huiswijn beter kan. Maar hoe dan ook, wij zullen hier vaker gaan genieten van de heerlijke keuken.

Gegeten op 19 juni 2014

Anne Schutterop

Afgelopen vrijdag met drie vrienden uit eten geweest bij Gigis n.a.v. de goede recensies omtrent het eten. Wat viel het tegen! 3 gangen verrassingsmenu gekozen. Brood prima, voorgerecht antipasti niet smakelijk, bruchetta niet goed getoast, gehaktballetje weinig smaak en voor de rest losse elementen. Hoofdgerecht gnocchi smaak goed, maar te machtig, pasta wederom dezelfde gehaktballetjes, maar nu warm. Pizza te zwart en weinig smaak. Personeel aardig maar niet professioneel. Ze spreken overwegend Engels, wellicht daardoor weinig informatie over het eten.

Gegeten op 2 mei 2014

sarah-lea

Molto buono! Omdat wij vlakbij in het hampshire hotel zaten en zochten naar een lekkere niet al te veel poespas plek om te eten, kwamen we uit bij Gigi 'La Mensa' we hadden de risotto met vis het was heerlijk, het venkelzaad maakte het nèt anders dan anders. De insalata caprese (mozzarella salade) was veruit de beste ooit op Hollandse bodem. Zelfgemaakte mozzarella, goede smaakvolle rijpe tomaat en rucola en basilicum van eigen teelt. Ik ben Om! ik ben nogal een kritische eter (ik ben zelf afgestudeerd als kok in Toscane) maar dit deed zeer zeker niet onder aan de Italiaanse gerechten in La bella Italia zelf. GIGI COMPLIMENTI ho mangiato veramente bene! ritorniamo stasera..

edmack

Voor de vierde keer bij Gigi en zijn brigade gegeten, op een maandagavond waarop het restaurant redelijk goed was bezet (en dat zegt ook al wat!). Wat de culinaire prestaties betreft wisten we wat we konden verwachten, en wij én onze portemonnaie werden niet teleurgesteld met ons 4-gangen verrassingsmenu. Bij binnenkomst bleek de muziek nogal hard te staan, op ons verzoek werd het volume iets getemperd. De keuze van de muziek was voor ons vrij irritant en weinig Italiaans, en bovendien van tijd tot tijd behoorlijk dominant zodat we opnieuw moesten vragen om aan de knoppen te draaien. Bij het afrekenen bleek daar over te praten, en we werden uitgenodigd om de volgende keer zelf maar een CD mee te nemen. Aardig, maar dat hoeft nou ook weer niet... De bediening was zoals we gewend zijn van Gigi's: ongedwongen maar ook wat slordig. Het tempo van uitserveren is beslist een punt van aandacht. Neemt niet weg dat we hier graag veel vaker komen (maar vooral voor de uitstekende prijs/kwaliteit ratio!).

Gegeten op 3 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over Gigis La Mensa in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Gigis La Mensa. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.