Toko Gembira

• 7.5

• 6.7

Pepman
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op deze site moet je een beoordeling voor decor achterlaten, dit is een afhaaltoko dus niet zo belangrijk. Dit is verreweg de beste toko uit de omstreken, nog nooit iets gehad waar ik niet tevreden mee was. Pas gelden was ik jarig en ging ik weer, ipv uit eten, en nam ik zo ongeveer alles mee wat zij hadden liggen. Uitstekende toko, verslavend. Heb nu al spijt dat ik deze recensie heb geschreven, kans op uitverkochte producten, lange wachtrijen... Ik bestel wel van te voren, komt wel goed. Slamat makan.

Gegeten op 21 december 2013

familie_G_te_H
  • Recensies in de laatste twee jaar

Nog steeds heerlijke nasi rames ! Veel keuze in, altijd lekker klaargemaakte, gerechten die allemaal zorgvuldig worden ingepakt.

Gegeten op 5 november 2013

PvdA
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eten is prijzig maar over het algemeen zijn mijn ervaringen goed geweest. Tot eergisteren. Eten was niet lekker. Een gedeelde mening van 3 personen. De fricadellen waren erg droog en leken niet vers te zijn. Ook de vleesgerechten waren aan de droge kant. Gebeld hierover maar de eigenaresse had geen oor voor de klachten. Niemand had hierover immers geklaagd. Aangezien ik steeds in de rede werd gevallen heb ik haar veel succes gewenst met de TOKO. Voor mij en mijn familie nooit meer TOKO Gembira.
Ze hebben namelijk geen idee hoe je met klachten om moet gaan.

Gegeten op 8 oktober 2013

pascallee
  • Recensies in de laatste twee jaar

Full stop de beste toko voor afhaal in de omgeving. Gasten zien er altijd weer na uit als we hier bestellen. Wij komen hier al jaren en de kwaliteit is zonder uitzondering altijd zeer goed. Wij bestellen altijd alles apart zodat je precies hebt wat je wilt en niet vol raakt van de bami of nasi.

kjalving

• Uitstekend

De lekkerste toko van de regio, constante kwaliteit en heerlijk vers. Je merkt dat ze goede, verse ingredienten gebruiken. De menuprijzen zijn wel aan de hoge kant.

erik haarlem

• Uitstekend

Al jaren goede kwaliteit. Wel andere toko s geprobeerd, maar steeds terug naar toko Gembira.

Proever44865

• Uitstekend

Wanneer we trek hebben om Indisch te halen, gaan we voortaan altijd naar Toko Gembira! We hebben diverse andere toko\'s geprobeerd in Haarlem en Heemstede, maar geen van deze haalt dit niveau. Porties zijn ruim, constante kwaliteit en de emping is altijd vers. Jammer dat ze op zondag en maandag dicht zijn!

TurboTinus

• Uitstekend

We halen hier al bijna 15 jaar een keer of 10 per jaar ons Indonesisch eten, en het is altijd even lekker, echt constante kwaliteit. En altijd de milde variant van bami rames speciaal :) En dan wisselende bijgerechten.
Voor de vorm proberen we af en toe een nieuwe toko, maar dat kunnen we net zo goed laten, of het zou moeten zijn dat we elke keer weer bevestigd krijgen dat we gewoon het beste adres in de regio al gevonden hebben.
Als ik Indische mensen vraag naar welke toko ze gaan, dan is het onveranderlijk Gembira, en dat zegt volgens mij al genoeg!

EdB.

• Uitstekend

Alleen afhaal , maar dan wel van sterren kwaliteit. Heerlijk hoe we elke keer weer wat lekkers halen bij deze toptoko! En voor de prijs hoef je het zeker niet te laten. Aanrader: de pasteitjes (eigenlijk alles)

Schrijf zelf een recensie over Toko Gembira in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Toko Gembira. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!