Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Bruintje Beer

1. Eetcafé
  2. Hollands

Bruintje Beer

1. Eetcafé
  2. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 078 612 26 44

Philip-G

Privé zou ik hier niet zo snel gaan eten, maar als ik voor een groep collega's een diner moet regelen om voorafgaand aan een vergadering snel en betaalbaar een hapje te eten, dan is het prima. Het was een maandagavond en er zaten toch ruim 70 mensen. Wij waren met 10 personen en de bediening verliep prima. Ik zou de varkenshaassaté aanraden, die is echt goed te eten. Het terras ligt onder snelweg, dus je kunt beter binnen zitten.

Gegeten op 16 juni 2014

Deluxo

Gegeten op 28 februari 2013

rmelman

De keten van berenrestaurants is een soort van begrip in de regio, waar de populariteit vandaan komt is mij echter onduidelijk.
De entourage is OK, een soort van blokhut met overal en nergens de benodigde beren. Het eten echter is droevig, zeker gezien de prijzen die hiervoor moeten worden neergeteld.
10 euro voor een carpaccio en 24 euro voor een tournedos zijn prijzen die horen bij een redelijk restaurant en niet bij een eetcafe. De kok weet zich helaas ook geen raad met een goed stuk vlees.
Het personeel is vriendelijk maar helaas niet heel kundig. Er is ons twee keer gevraagd of wij brood vooraf wilde, dit hebben wij echter nooit gekregen. Wel stond dit op de factuur. (dit is er uiteraard later wel afgehaald). Ook om ons heen leken er diverse dingen mis te gaan.
In Zwijndrecht en omgeving zijn er voldoende alternatieven waar men voor een zelfde bedrag wel redelijk kan eten.

Gegeten op 1 december 2012

Mahinder

De menukaart is eenvoudig maar biedt voor iedereen wel voldoende keuze. De prijs- kwaliteitsverhouding is prima in orde. Vooral de sate BB is een aanrader.

De service is netjes en jonge mensen kunnen hier kennismaken met het horecavak dus wees niet altijd te kritisch. Met grote regelmaat komen ze vragen of alles naar wens is en of er nog drankjes gewenst zijn.

Het decor is in stijl en geeft het gevoel dat je in een gezellige blokhut aan het eten bent.

minpunten
- wachttijden tussen de gerechten wat aan de lange kant
- parkeren onder het viaduct

pluspunten
+ kinderstoeltjes aanwezig
+ prijs- kwaliteitsverhouding

Gegeten op 9 december 2012

wentel

Simpel eetcafé met veel wat 'Country & Western' aandoende inrichting. Simpel meubilair, simpele gerechten als saté met friet en een salade. Vlotte bediening. Eten is wat je verwacht in een eetcafé, simpel maar toch van een kwaliteit die, gezien de prijs, niet tegen valt. Mijn saté was in ieder geval goed.
Wel een lawaaierige, wat rommelige zaak. Niet echt een plaats om een goed gesprek te voeren. Meer iets voor ouders met kinderen of een snelle hap.

Gegeten op 2 november 2012

Ton Schroder

Een jarige kleinzoon wilde hier met opa's en oma's eten. Maar het is niet het soort zaak, waar ik me thuisvoel. Eenvoudige gerechten, die nog eenvoudiger worden geserveerd. Mijn gebakken mosselen waren vet en de smaak moest komen van grote slierten paprika en ui en ook nog wat champignons. Een bol fabriekssalade met wat rauwkost completeerde het geheel. Andere gerechten waren berenspiezen en pittige kip. Allemaal met dezelfde entourage en natuurlijk heel veel frieten. De kids kregen spareribs. Zij smulden ervan. Voor fatsoenlijke wijnen hoef je ook niet naar de Berenzaken.
Het personeel is vriendelijk, maar wordt zeker niet geselecteerd op vakkennis.
Om ons heen rondrennende en gillende onopgevoede kinderen, waarvan de moeders uiteindelijk van het personeel te horen kregen, dat ze zich wat moesten inhouden. Want ze liepen hen ook in de weg. Als je dan ook nog gezinnen ziet, waarvan de kinderen met petjes op zitten te eten, dan begrijp ik niet wat volwassen mensen en ook ouderen bezielt om hier een zogenaamde culinaire avond te beleven.

Vorkmeslepel

• Matig

Met een groepje uit eten geweest. De hele avond stond in het teken van lang wachten. Lang wachten op het eten, zeer lang wachten op onze drankjes en als klap op de vuurpijl kwam de 'verjaardagsverrassing' toen het toetje al lang en breed op was. Toen we er wat van zeiden werd verteld dat dit bezuinigingen waren. Miner bedienend personeel op maandag. Nouja!!!

Eten was zeker niet bijzonder. Geen aanrader, zonde van je tijd en geld

zwerfboy

• Goed

• Goed

eten is zeer slecht, bediening is ook bar slecht kunnen de mensen niks aan doen maar de persoon die dat moet regelen die is niks ,weg ermee kost alleen maar geld
afz rinus hijnen....ps mijn zwager heeft betaald,ik had niks betaald als het mijn feestje was.

pkrijgsman

• Slecht

• Slecht

Goedkoop is duurkoop is een gezegde wat goed op z'n plaats komt bij dit restaurant. Het eten is eigenlijk nooit in 1x goed. Er worden heel veel dingen vergeten waar je om gevraagd hebt. De prijs kwaliteit verhouding ligt hier ver beneden peil. Je kan beter een lekker patatje ergens gaan halen dan heb je beter gegeten en vooral een stuk goedkoper.

linda-foody

• Matig

Voor het eerst naar een Beren restaurant. Bruintje Beer is sfeervol bruin a la skihut/steakhouse ingericht, veel beren overal...Bediening was snel en vriendelijk. We kiezen van de placemat die als menukaart dient; spareribs en sate. Ook maar een fles Chardonnay (18,50) erbij. Helaas was de wijn ronduit slecht, de sate bremzout. Jammer. Spareribs redelijk goed. Wij gaan er niet meer heen!

Schrijf zelf een recensie over Bruintje Beer in Zwijndrecht

Schrijf hieronder je recensie over Bruintje Beer. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.