Bruintje Beer

• 6.5

• 6.8

Deluxo
  • Recensies in de laatste twee jaar

Donderdag hier wezen eten met 4 man op een donderdag (Spareribs dag) dus het was bomvol! Maar dat kan je verwachten als je onbeperkt spareribs serveert voor een goedkope prijs.

Ze hadden ons drinken op genomen en de serveerster wou net ons eten opnemen MAAR... toen gebeurde het.. de ober die onze drankjes kwam bezorgen liet het drinken over ??n van ons heen gaan. Heel de broek een deel van zijn shirt zat er onder. De ober zei zelfs dat die al de "2e keer was vandaag"... Informatie wat ons totaal niet interesseert en geen idee waarom je zo iets zou zeggen. Toen kwam de ober terug met een kaartje dat de kosten van de stomerij vergoedt zouden worden... We kregen niks gratis van de kaart zoals de koffie of drankjes of noem maar op. Iets wat sociale conventies wel aanraden.

Ik bestelde de carpaccio en natuurlijk onbeperkte spareribs van de kaart, iets wat ik niet had moeten doen.
De vieste carpaccio die ik ooit in me leven op had. Geen aangemaakte sla, geen aangemaakt vlees, op de plek waar de sla lag, lag niet eens VLEES. Schandalig op zijn minst. Maar de spareribs waren ook niet goed, delen waren zijn zelfs verbrand, of ik wil een ziekte krijgen maar zulke delen eet ik niet op.
Laat ik wel erbij vermelden dat wij ander half uur moesten wachten op ons hoofdgerecht en ik ben nog niet klaar...
Na ons hoofdgerecht moesten we nog even 30 minuten wachten totdat ze ons nagerecht hadden opgenomen. We moesten ze zelfs roepen, lijken net 'getrainde' honden...

In het kort:
1) Ander half uur gewacht op hoofdgerecht en 45 minuten op nagerecht.
2) Kregen NIKS gratis aangeboden na het ongeval met de drankjes.
3) Niet smaakvol, de kok kan wel wat lesjes bij collegae gaan volgen.
4) Onprofessioneel / onge?nteresseerd personeel.

Denk dat iedereen wel weet of hier ooit nog eens langs zal gaan.

Gegeten op 28 februari 2013

rmelman
  • Recensies in de laatste twee jaar

De keten van berenrestaurants is een soort van begrip in de regio, waar de populariteit vandaan komt is mij echter onduidelijk.
De entourage is OK, een soort van blokhut met overal en nergens de benodigde beren. Het eten echter is droevig, zeker gezien de prijzen die hiervoor moeten worden neergeteld.
10 euro voor een carpaccio en 24 euro voor een tournedos zijn prijzen die horen bij een redelijk restaurant en niet bij een eetcafe. De kok weet zich helaas ook geen raad met een goed stuk vlees.
Het personeel is vriendelijk maar helaas niet heel kundig. Er is ons twee keer gevraagd of wij brood vooraf wilde, dit hebben wij echter nooit gekregen. Wel stond dit op de factuur. (dit is er uiteraard later wel afgehaald). Ook om ons heen leken er diverse dingen mis te gaan.
In Zwijndrecht en omgeving zijn er voldoende alternatieven waar men voor een zelfde bedrag wel redelijk kan eten.

Gegeten op 1 december 2012

Mahinder
  • Recensies in de laatste twee jaar

De menukaart is eenvoudig maar biedt voor iedereen wel voldoende keuze. De prijs- kwaliteitsverhouding is prima in orde. Vooral de sate BB is een aanrader.

De service is netjes en jonge mensen kunnen hier kennismaken met het horecavak dus wees niet altijd te kritisch. Met grote regelmaat komen ze vragen of alles naar wens is en of er nog drankjes gewenst zijn.

Het decor is in stijl en geeft het gevoel dat je in een gezellige blokhut aan het eten bent.

minpunten
- wachttijden tussen de gerechten wat aan de lange kant
- parkeren onder het viaduct

pluspunten
+ kinderstoeltjes aanwezig
+ prijs- kwaliteitsverhouding

Gegeten op 9 december 2012

wentel
  • Recensies in de laatste twee jaar

Simpel eetcafé met veel wat 'Country & Western' aandoende inrichting. Simpel meubilair, simpele gerechten als saté met friet en een salade. Vlotte bediening. Eten is wat je verwacht in een eetcafé, simpel maar toch van een kwaliteit die, gezien de prijs, niet tegen valt. Mijn saté was in ieder geval goed.
Wel een lawaaierige, wat rommelige zaak. Niet echt een plaats om een goed gesprek te voeren. Meer iets voor ouders met kinderen of een snelle hap.

Gegeten op 2 november 2012

Ton Schroder
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een jarige kleinzoon wilde hier met opa's en oma's eten. Maar het is niet het soort zaak, waar ik me thuisvoel. Eenvoudige gerechten, die nog eenvoudiger worden geserveerd. Mijn gebakken mosselen waren vet en de smaak moest komen van grote slierten paprika en ui en ook nog wat champignons. Een bol fabriekssalade met wat rauwkost completeerde het geheel. Andere gerechten waren berenspiezen en pittige kip. Allemaal met dezelfde entourage en natuurlijk heel veel frieten. De kids kregen spareribs. Zij smulden ervan. Voor fatsoenlijke wijnen hoef je ook niet naar de Berenzaken.
Het personeel is vriendelijk, maar wordt zeker niet geselecteerd op vakkennis.
Om ons heen rondrennende en gillende onopgevoede kinderen, waarvan de moeders uiteindelijk van het personeel te horen kregen, dat ze zich wat moesten inhouden. Want ze liepen hen ook in de weg. Als je dan ook nog gezinnen ziet, waarvan de kinderen met petjes op zitten te eten, dan begrijp ik niet wat volwassen mensen en ook ouderen bezielt om hier een zogenaamde culinaire avond te beleven.

Vorkmeslepel

• Matig

Met een groepje uit eten geweest. De hele avond stond in het teken van lang wachten. Lang wachten op het eten, zeer lang wachten op onze drankjes en als klap op de vuurpijl kwam de 'verjaardagsverrassing' toen het toetje al lang en breed op was. Toen we er wat van zeiden werd verteld dat dit bezuinigingen waren. Miner bedienend personeel op maandag. Nouja!!!

Eten was zeker niet bijzonder. Geen aanrader, zonde van je tijd en geld

zwerfboy

• Goed

eten is zeer slecht, bediening is ook bar slecht kunnen de mensen niks aan doen maar de persoon die dat moet regelen die is niks ,weg ermee kost alleen maar geld
afz rinus hijnen....ps mijn zwager heeft betaald,ik had niks betaald als het mijn feestje was.

pkrijgsman

• Slecht

Goedkoop is duurkoop is een gezegde wat goed op z'n plaats komt bij dit restaurant. Het eten is eigenlijk nooit in 1x goed. Er worden heel veel dingen vergeten waar je om gevraagd hebt. De prijs kwaliteit verhouding ligt hier ver beneden peil. Je kan beter een lekker patatje ergens gaan halen dan heb je beter gegeten en vooral een stuk goedkoper.

linda-foody

• Matig

Voor het eerst naar een Beren restaurant. Bruintje Beer is sfeervol bruin a la skihut/steakhouse ingericht, veel beren overal...Bediening was snel en vriendelijk. We kiezen van de placemat die als menukaart dient; spareribs en sate. Ook maar een fles Chardonnay (18,50) erbij. Helaas was de wijn ronduit slecht, de sate bremzout. Jammer. Spareribs redelijk goed. Wij gaan er niet meer heen!

joopschrader

• Goed

altijd leuk. bediening is inderdaad nog steeds moeilijk op orde te krijgen en het feit dat ze direct beginnen met je en jij staat met persoonlijk niet aan. het eten en de prijs niets op aan te merken, zoals ik al schreef altijd leuk.

Schrijf zelf een recensie over Bruintje Beer in Zwijndrecht

Schrijf hieronder je recensie over Bruintje Beer. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!