Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Roos van Pokhara

1. ? 10 1 1

2. ?

3. ?

yubaraj

uitstekend. ik vind lekker eten en gezellig mensen. echte Nepalees sfeer. niet zo duur. je moet wel van tevoren reserveren, dat vind ik niet erg. ik ben Nepalees en ik raad jullie daar heen te gaan. Enge echte Nepalees eten in Alkmaar.

Gegeten op 20 september 2013

corrie12

• Uitstekend

we eten hier regelmatieg en zijn elke keer verrast. we wanen ons weer een beetje in Nepal. Rob is een goede ""Nepalese"" kok.

RikAndriessen

• Uitstekend

Afgelopen vrijdag hebben wij met vrienden bij de Roos van Pokhara gegeten. Na een vriendelijke en persoonlijke ontvangst, werd ons een uitstekend vegetarisch 3-gangenmenu geserveerd. Het is eten dat sterk aan de Indiase keuken doet denken, maar iets frisser van toon door een minder heftig gebruik van kruiden en specerijen. Het was zeer smaakvol en mooi in balans. Onderwijl spraken wij regelmatig met de eigenaar over de Nepalese keuken, het restaurant en de stichting die is opgezet om jongeren in Nepal een betere toekomst te geven. De revenuen van het restaurant gaan geheel naar de projecten die zijn opgezet. Het is al met al een bijzonder samengaan van horeca en een ideeel doel. En als dat op een dergelijke smakelijk en sympatieke wijze gecombineerd wordt, is dat alleen maar toe te juichen. Wij kunnen dit restaurant daarom van harte aanbevelen.

RobPaulien

• Uitstekend

Heerlijk gegeten, fantastische chutneys. Goed gastheerschap. Rob, de gastheer, legt enthousiast en goed uit. Leuk huiskamerrestaurant, waarbij de inkomsten ook nog eens naar een goed doel gaan!!! Jammer was dat wij de enige gasten waren, dus komt allen en geniet...

JamesMackay

• Uitstekend

Een bijzondere ervaring, dit huiskamerrestaurant! De gastheer is bescheiden aanwezig, maar vertelt, desgevraagd, honderduit over Nepalese zaken. De gerechten zijn verfijnd Nepalees: heerlijk! Je moet er een stukje voor omrijden en het is ook niet zo geschikt voor een groot en rumoerig gezelschap, maar voor wie de authentieke Nepalese keuken wil ervaren, een beetje wil bijdragen aan het goede doel EN een aardig Nepalees kadootje voor zichzelf of een ander wil kopen, is dit een aanrader.

Proever48048

• Uitstekend

Geweldig Nepalees gegeten. Het leuke aan dit initiatief is, dat de opbrengst naar een project van stichting Sanghimala gaat. En ook kan je er terecht voor een reis naar Nepal, de winst uit deze reizen gaat naar de projecten van deze stichting. Hier kan je op een fijne manier kennis maken met de gebruiken van Nepal de keuken. Let op, je moet van te voren reserveren via 072-5094475

Proever40849

• Uitstekend

Overheerlijk eten, echt uit de traditionele Nepalese keuken. Niet aangepast naar de Nederlandse maatstaven. Het eten zelf is niet heel echt pittig, dit kan naar eigen smaak toegevoegd worden. Voor een extreem lage prijs, kun je hier fantastisch eten. Er is alleen geen menukaart, dus het is eten wat de pot schaft! (maar dat vind ik zeker geen minpunt). De service is heel persoonlijk en vriendelijk. Er is alle tijd voor uitleg over het eten en de achtergrond van de stichting. Het is een huiskamer-restaurant en er kan alleen na reservering gegeten worden. Het is heel intiem, gezellig, je kunt de echte Nepalese sfeer proeven. Er is van alles te zien en in te kijken over het land. Ook de presentatie van het eten is goed verzorgd. Het restaurant is een onderdeel van de stichting Sanghimala die kansloze jongeren een mogelijkheid geeft om een opleiding/studie te volgen. Zo steun je dus het goede doel, terwijl je lekker uit eten bent.

Proever37207

• Goed

• Goed

Zeer smaakvolle Nepalese gerechten. Lijkt op Indiaas maar is lichter en fijner van smaak. Porties zijn ruim voldoende en worden fraai opgediend. De kok Krishna is een kunstenaar. Omdat het een huiskamerrestaurant is, zit je meer bij iemand thuis (zicht op de open keuken) dan in een restaurant. Is verder geen enkel probleem, de sfeer blijft intiem en Nepalees. Zeer persoonlijke en informele bediening en staan ook open voor een leuk gesprek. Dat kan in een huiskamerrestaurant. Een aanrader voor een rustig en ontspannen etenje. Vergeet alleen niet van de voren te reserveren.

Schrijf zelf een recensie over De Roos van Pokhara in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over De Roos van Pokhara. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.