Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van L'Incontro in Amsterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 400 41 02

Echt Italiaans

Een warm welkom, laat je een heerlijk aperitief inschenken en geef je over aan de kunsten van de chef. Hier geniet je van de echte Italiaanse keuken, pure smaken bereid met de mooiste producten. Sluit je avond af met de perfecte espresso en je gaat diep tevreden weer richting huis.

Spekbekkie

Al vaak voorbij gelopen en nu eindelijk eens naar binnen. Het eten was aardig maar ik had er meer van verwacht. De tortelli met ricotta en spinazie was prima maar geen wauw. De kalfsoester was meer plat geslagen stukje kalfsfilet. De tiramisu was absoluut prima.
De service was ook weer gewoon goed maar niet meer dan dat.
Het interieur viel nogal tegen. Er mag wel eens wat gemoderniseerd worden.

Gegeten op 13 oktober 2014

R-B

Via online reservering

Het eten bij L'Incontro was heerlijk. De service viel echter tegen. We hadden gereserveerd en er was nog geen tafel vrij. We konden even wachten aan een tafeltje buiten (het was een mooie herfstdag) en vast wat drinken. Dat duurde echter nog vrij lang. De bediening was niet vriendelijk en niet gericht op service. Daarbij werd nog gezegd dat we ze dat maar niet kwalijk moesten nemen, omdat het zo druk was! Bij het hoofdgerecht wilden we graag pasta in plaats van aardappel, maar dat kon niet. De aanspreektoon tegen de klanten was niet vriendelijk. Ondanks het heerlijke eten, geen gezellig avondje helaas.

Vonkensteyn

Heerlijk gegeten, gezellige Italiaan met mooie kaart. Veel lekkere originele gerechten.
Puntje: de ´patron´ gaat van amicaal bij ontvangst tot ronduit bot aan tafel, dat kan je authentiek noemen, maar is ook storend, niet iedereen aan tafel voelt zich daar prettig bij.

Gegeten op 17 oktober 2014

Gewtjan

Via online reservering

Lekker eten met de drukte die je bij een italiaan verwacht. Alleen geen dressing op mijn carpaccio waardoor het nogal droog was. Bovendien een uur moeten wachten tussen voor- en hoofdgerecht. Het overige eten was uitstekend, ook dat van mijn tafelpartner. Hierbij raad ik dan ook de tiramisu aan als afsluiter.

fritskuipers

Via online reservering

Vriendelijke mensen echter (huis) wijn was zuur en moest omgewisseld worden (oude fles), overigens zonder problemen. Kwaliteit eten was OK maar niet opvallend.
Zéér positief punt is dat je met het AH arrangement gewoon zelf mag kiezen uit alle gerechten, dat is in een aantal restaurants wel anders !
Maar prijs-kwaliteit verhouding is scheef.

Gegeten op 17 oktober 2014

Simone-

De service vond ik over het geheel genomen slecht. Dat kwam vooral door de (ik neem aan) eigenaar die heel bot was en onvriendelijk. Heb dit niet vaak meegemaakt in de horeca. De dames waren wel vriendelijk en deden hun best om het je naar je zin te maken. De hoofdgerechten waren lekker maar de carpaccio stelde niets voor. Alleen een magere truffelsaus zonder verdere toevoegingen (geen rucola, pijnboompitten o.i.d.). Verder vond ik het decor ook niet om over naar huis te schrijven. We hebben er samen een leuke avond van gemaakt maar ik ga hier zeker nooit meer terug komen.

isabella8

Heel Erg lekker! Echte authentieke gerechten. Zowel voorgerecht, hoofdgerecht, als dessert waren top. Zeer vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar!!! Komen hier zeker weer!

Gegeten op 13 oktober 2014

Raimond77

Afgelopen weekend weer eens bij L'Incontro gegeten. Zoals altijd werden wij weer hartelijk ontvangen. Het was erg druk, maar aan de bar hebben wij eerst een lekker wijntje gedronken en vervolgens konden wij aan tafel. Het eten is lekker en de prijs valt ons inziens erg mee. Wij zijn dit keer begonnen met een grand antipasti en carpaccio met truffelmayonaise. Als hoofdgerecht had mijn vrouw farfalle met truffelsaus en ik heb mij laten verrassen door de kok, waarbij ik een gevulde pasta met truffel en verse tomatensaus kreeg. Nu ben ik iemand die geen champignons eet, maar dit vond ik toch allemaal eigenlijk best wel heel lekker! Het dessert was voor mijn vrouw de huisgemaakte tiramisu en voor mij de huisgemaakte panna cotta. Beide erg lekker.
Het personeel is hartelijk en zo ook de eigenaar. Hoewel deze voor sommige mensen wellicht iets te amicaal over zou kunnen komen, houden wij hier wel van. Het betreft hier een trattoria, wat een soort van huiskamergevoel moet geven. De casual kleding en het amicale zorgt wat ons betreft dat wij inderdaad het gevoel hebben bij de eigenaar Baggio en kok Mimo thuis te komen.
Het decor zou iets gezelliger mogen, waardoor je je daadwerkelijk in italie zou wanen, maar nogmaals.. Het betreft een trattoria en geen 5 sterren superdeluxe restaurant.

Wij komen hier regelmatig en ook dit keer is het ons weer goed bevallen en dus zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 11 oktober 2014

tonnie5

Via online reservering

Goede sfeer. Lekker druk, wat altijd een goed teken is. Zowel voor, hoofd en nagerecht uitstekend ! Zeker aan te bevelen .

Gegeten op 11 oktober 2014

Lucifer1983

We zijn precies een uur gebleven en toen heel hard weggelopen. Wat een vreselijk restaurant en bediening. We kregen hun beroemde brood en tomaat van het huis, bleek er een enorme lange geblondeerde haar in te zitten. Geen excuses niet niks. Nee het haar was niet van iemand van hen. Heel verdacht was dat het meisje van de bediening ineens haar haar vast en omhoog had. Daarna gooiden ze ook nog de restanten van het haar-gerecht over de rug van mijn tafelpartner. Men was meer bezorgd over de stoel dan om ons.

Vervolgens komt men aan tafel staan om te verkondigen dat die haar toch echt niet van hen is en al in het product zat. Met andere woorden het zou in door een fabriek voorbereid product zitten...

De pizza's waren ook niet super. De bodem was alleen nog aan de randen knapperig en verder helemaal week in het midden.

Geen klasse restaurant en een zeer jammerlijke ervaring. Ik kom er nooit meer.

Gegeten op 10 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over L'Incontro in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over L'Incontro. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.