Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Brave Hendrik

1. Eetcafé
  2. Hollands

Brave Hendrik

1. Eetcafé
  2. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 0252 429 420

erwinlekkereten

Als afsluiting van de vakantie hier weer erg lekker gegeten. Hoewel we wat laat arriveerden, een prima ontvangst. Gewoon relaxed. Onze dochter bestelt hier standaard de kreeftensoep, die goed op smaak is. Prima sashimi van tonijn en een goede klassieke garnalen cocktail. Brave hendrik special, entrecote in goede bearnaisse die je zelf in het pannetje precies zo lang bakt tot het stuk vlees naar jouw zin gaar genoeg is. Erg grappig en helemaal geen gedoe.
Mijn vrouw deed zich tegoed aan de ribeye.
3 verschillende witte en rode wijnen per glas verkrijgbaar. Heerlijke sauvignon blanc en malbec!! Extra frietje of salade zie je niet op de rekening.
Prima, nette niet overdreven bediening.
Leuke ambiance met af en toe een paard dat braaf zijn rondje in de bak doet.
Al met al gewoon een goed restaurant met prima prijs/kwaliteit verhouding.
Een aanrader

Gegeten op 14 augustus 2014

arieuiteten

Lang niet geweest maar zeker de moeite waard. De ontvangst was niet zoals je dat verwacht. Onze jassen moesten we over de stoel heen hangen en voor we de jas uit hadden en zaten kregen we de vraag wat we wilden drinken. Een nieuwe kaart met een 3 gangen menu voor 30 euro. Kaart ziet er goed uit.Helaas was de Sashimi op en daardoor een Carpaccio genomen. De kaas als krokant koekje in het midden i.p.v. geraspte kaas (leuk). Als hoofd sliptongen en brave hendrik speciaal en ook deze waren erg lekker. Dessert was tarte tartin en heerlijk gemaakt met lekker ijs. De bonbon bij de thee/koffie leek supermarktkwaliteit. Bij het bestellen van de wijn vroeg ik welke de huiswijn was en ik kreeg als antwoord dat deze er niet was of allemaal het zelfde. Op de bon stonden er 2 glazen huiswijn voor 3.5 en 3 voor 5.5? Daar vroeg ik naar en kreeg ik als antwoord "ik probeer u niet te ..."We hebben een heerlijke maaltijd gegeten op een leuke locatie. Helaas is de bediening niet vriendelijk en heel rechtlijnig. Hier is veel ruimte voor verbetering

Gegeten op 7 november 2013

sybhoornstra

Gegeten op 23 januari 2013

Inge69

Niet goedkoop, maar is niet onterecht. Het eten is voortreffelijk en een gevarieerde kaart. Gezellig vooral dat je uitkijkt op de stallen. Zeer goede service, heel klantvriendelijk. Voor een bijzonder avondje is dit de perfecte keuze.

Gegeten op 29 juni 2012

Lucullus_IX

Allemaal tienen: waarom?
Eten: Misschien geen 3 Michelin sterren, maar gezien de prijs/kwaliteit verhouding is dit zeker een 10 waard. Geen overbodig fratsen, maar gewoon ontzettend lekker.
Service: persoonlijk, plezierig, correct. Volledig in stijl met het etablissement.
Decor: misschien wat oubollig, met veel frutsels en fratsels. Maar met een fantastisch uitzicht op de hoefslag van de binnenmanege. Als paardenminnaar misschien het decor een puntje overgewaardeerd.
Het enige nadeel is, dat het er steeds drukker wordt, met veel gasten, die regelmatig terugkomen.

beball

• Uitstekend

Gezellig restaurant verscholen achter de Lisserdijk. Prachtig en sfeervoor aangekleed, met uitzicht op de binnenbak van de manege. Ik heb zelf niets met paarden, maar dit is wel in een hele leuke ambiance eten! Zeer mooie gerechten op de kaart met een goede prijs/kwaliteit verhouding, je krijgt veel waar voor je geld! Mooi opgemaakte borden en zeer verfijnde smaken. Ik ben grote fan van de Ossenhaassate, maar ook de Blonde d'Aquitaine en Tournedos van de Grill zijn echte aanraders!

bearnaise

• Uitstekend

Heel bijzondere ambiance en meer dan hartelijke bediening. Hier krijg je puur ambachtelijk bereid eten zonder fratsen maar wel met veel liefde voor mooie produkten. Het team van chefkok Thijs Geerlings serveert zeldzaam lekkere kreeftenbisque zoals je alleen op topniveau vindt en een werkelijk botermalse en sappige USA Black Angus ribeye met perfecte cuison. De vla-flip in geheel eigen stijl is een echte hit. Ruime porties, zachte prijzen. Hier wil je wel elke week eten. De omweg meer dan waard!

MahnaMahna

• Uitstekend

Anderhalve maand geleden hebben wij onze bruiloft hier gevierd met een privé diner in de hooiberg van de Brave Hendrik. We hebben een topavond gehad. Leuke en behulpzame bediening en heerlijk eten! We werden verrast met creatieve amuses en heerlijke prosecco op de prachtige verranda, met uitzicht over het boerenland en de manege. De gerechten waren naar onze wensen aangepast en onze gasten hebben alle bordjes leeggegeten. Er waren ook kinderen bij en ook hun ontbrak het aan niets, zij konden als ze niet stil konden zitten: 'Even bij de paardjes kijken' Ook hebben we een aantal keer in het restaurant gegeten en ook daar was alles netjes verzorgd en sinds Thijs Geerlings en zijn team achter het fornuis staan is het heerlijk eten voor een goede prijs. Kortom een aanrader!

Klaas12

• Goed

• Goed

Hele leuke locatie, zo bij de manege. We hebben met 10 personen buiten gegeten en het eten was prima. Ook leuk inderdaad die paarsenhoeven die af en toe langskomen. Ik weet alleen niet hoe het is om binnen te eten, het rook daar nogal naar paardenmest.

Carpacci-jo

• Uitstekend

ik heb hier nu al zeker 5x gegeten, en het blijft een heerlijk restaurant! Bediening is altijd erg vriendelijk en vlot. Brood vooraf is warm/vers. Mooie gerechten, stuk voor stuk goed bereid. Carpaccio en de salade geitenkaas kan ik aanraden. De ruimte is sfeervol, heel apart blijft de bak naast het resturant, waardoor er zomaar een paard vlak langs kan lopen :-). Ja een aanrader!

Schrijf zelf een recensie over Brave Hendrik in Lisserbroek

Schrijf hieronder je recensie over Brave Hendrik. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.