Olive & Cookie

• 8.8

• 8.2

Linda86

• Uitstekend

Haalde hier van de week diverse gerechten en ze waren allemaal even heerlijk. Een bladerdeegtaartje met rookkaas, champignons en cherrytomaatjes, een heerlijke ovenschotel met brood en tomatensaus, een salade van witlof met granaatappel en een heerlijke chocoladetaart toe. De man in de winkel legde met geduld uit welke gerechten hij had en wat er allemaal in zat en dit hielp des te minder de trek naar al dat heerlijks te onderdrukken. Het enige nadeel: had ik dit adresje nou maar eerder ontdekt!

Michael's

• Uitstekend

Ik haal hier nu al 5 jaar lang wekelijks heerlijke vegetarische gerechten (ik ben niet vegetarisch, maar je zou t er zo van worden!). Ruime keuze uit vegetarische taarten, bijzonder klaargemaakte groentegerechten, pasta en soms zelfgemaakte soep. Voor na ook heerlijke taarten. Je stelt gewoon samen wat je wilt eten.
Redelijke prijs (ik neem altijd 4 soorten gerechten voor circa 12 euro, maar je kunt uiteraard minder nemen) en zeer vriendelijke bediening. Doe jezelf dit kado! Je kunt ook aan de tafel schuiven die er staat en t direct op eten. Daar kun je niet voor reserveren. Ze doen ook catering.

Proever80994

• Uitstekend

Heel erg goed eten. De bediening is niet snel, of je nou afhaalt of ter plaatse eet, maar dat proef je ook aan het eten. Hier doen ze aan 'precisiekoken': alles is precies gaar, precies warm (dat gaat vaak mis bij traiteurs, waar het eten dus al vantevoren bereid is) en de porties zijn precies genoeg. En het is precies zo lekker dat je er de volgende dag weer heen wilt. Het taartje met gerookte provolone en bospaddestoelen is zo uit de hemel komen vallen.

Proever29521

• Goed

Wilde er eten maar hoorde op antw.app dat ze eind september pas weer open zijn. Wat fijn dat mensen in de horeca kunnen genieten van een vrije zomer! Wij kunnen wel wachten tot oktober.

Angelique N.G. van Houten

• Redelijk

Wat denk je nou? Ik probeer te reserveren voor zaterdag, verneem ik via het antwoordapparaat dat ze gesloten zijn tot eind september :-(.

Proever62125

• Uitstekend

Heerlijke eten, echt ambachtelijk gemaakt. Vriendelijke mensen. De wortels met oranje saus, de polenta en de brood lasagne zijn zalig.

Proever57389

• Uitstekend

het beste vegetarische restaurantje dat ik ken. bijzonder intieme sfeer. geweldig smakelijk eten, echt alles is lekker. heel erg sympathieke mensen, die hun werk met liefde doen. en het is nog eens goedkoop ook..

Pasky

• Uitstekend

Gisteravond heb ik met een vriendin een \'lunchbox\' (met compleet menu...) bij mij thuis gegeten: uitstekend! Als toetje: chocoladetaart en cheesecake. Zalig! Deze zaak geeft eindelijk de vegetarisch keuken een goede naam!

Proever43366

• Uitstekend

Na verschillende lyrische verhalen over Olive & Cookie gelezen te hebben, heb ik eindelijk zélf kennis kunnen maken met de heerlijke kookkunsten van Petr en Sandra.
Het eten, en dan met name de polentataart, de kikkererwten, de tofu en de broodlasagne, was super! Allemaal vol van smaak maar zonder balans te verliezen.
De service was bijzonder vriendelijk. Petr legde met een duidelijke liefde voor zijn gerechten alles uit wat we wilden weten. Erg leuk om te zien.
Olive & Cookie is een absolute aanrader voor iedereen! Ik kom zeker vaker langs.

Proever42115

• Uitstekend

de ongekroonde parel van de pijp! Aan de houten tafel genieten van de met liefde klaargemaakte gerechten. Sandra en Peter koken de sterren van de hemel. We zijn intussen verhuisd van de Pijp naar Centrum, maar we rijden graag een stukje verder om te kunnen genieten van de geitenkaas perentaartjes! Wat ons betreft een \'huiskamer\' michelin ster waardig! Alex & Jetteke

Schrijf zelf een recensie over Olive & Cookie in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Olive & Cookie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!