Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Olive & Cookie in Amsterdam - 1

1. Toon telefoonnummer 020 470 71 90
  2. www.oliveandcookie.com

fijnproevertje01

• Uitstekend

Eén van de weinige traiteurs in Amsterdam waar het eten ALTIJD van constante kwaliteit is. Met constante kwaliteit bedoel ik 'heerlijke, verfijnde, vegetarische gerechten'. De mensen in de keuken zijn echte perfectionisten, en dat proef je aan alles!
Niet alleen kun je hier terecht voor hartige gerechten, zoals bijvoorbeeld 'pompoen-feta taart, broodlasagne, geitenkaas-perentaart, maar ook voor super gezonde bijgerechten (zoals spruiten met kastanjes, kikkererwten-pompoensalade, bietjessalade). Ook hebben ze heerlijke zoete taarten. Dit is het best bewaarde geheim van de Pijp!

BBJR

• Uitstekend

Perfectie! Beter eten krijg je niet in deze buurt....en betere service trouwens ook niet.
Wat een warme, hartelijke, menselijke mensen zijn Petar en Sandra en wat zijn alle gerechten goddelijk lekker. Prijs/kwaliteit verhouding is ook perfect!
Een aanrader met stip! Ga snel proeven hoe echt lekker eten smaakt!!!

miriambee

• Uitstekend

dit is de gezonde keuken die iedereen elke dag nodig heeft.
geen thai, geen italiaan, geen indiaas, nee gewoon gezond eten en dat weten ze bij olive and cookie het beste

marliess108

• Uitstekend

Oprecht het allerlekkerste biologische en vegetarische eten in Amsterdam! Sandra en Peter bereiden het eten iedere vers voor je klaar en het smaakt zo superlekker altijd. Vergeet ook niet om een toetje mee te nemen! Als je wilt kun je ook aanschuiven aan de stamtafel. Wordt ook veel gelachen. Ik ben er al veel te lang niet geweest!

Linda86

• Uitstekend

Haalde hier van de week diverse gerechten en ze waren allemaal even heerlijk. Een bladerdeegtaartje met rookkaas, champignons en cherrytomaatjes, een heerlijke ovenschotel met brood en tomatensaus, een salade van witlof met granaatappel en een heerlijke chocoladetaart toe. De man in de winkel legde met geduld uit welke gerechten hij had en wat er allemaal in zat en dit hielp des te minder de trek naar al dat heerlijks te onderdrukken. Het enige nadeel: had ik dit adresje nou maar eerder ontdekt!

Michael's

• Uitstekend

Ik haal hier nu al 5 jaar lang wekelijks heerlijke vegetarische gerechten (ik ben niet vegetarisch, maar je zou t er zo van worden!). Ruime keuze uit vegetarische taarten, bijzonder klaargemaakte groentegerechten, pasta en soms zelfgemaakte soep. Voor na ook heerlijke taarten. Je stelt gewoon samen wat je wilt eten.
Redelijke prijs (ik neem altijd 4 soorten gerechten voor circa 12 euro, maar je kunt uiteraard minder nemen) en zeer vriendelijke bediening. Doe jezelf dit kado! Je kunt ook aan de tafel schuiven die er staat en t direct op eten. Daar kun je niet voor reserveren. Ze doen ook catering.

Proever80994

• Uitstekend

Heel erg goed eten. De bediening is niet snel, of je nou afhaalt of ter plaatse eet, maar dat proef je ook aan het eten. Hier doen ze aan 'precisiekoken': alles is precies gaar, precies warm (dat gaat vaak mis bij traiteurs, waar het eten dus al vantevoren bereid is) en de porties zijn precies genoeg. En het is precies zo lekker dat je er de volgende dag weer heen wilt. Het taartje met gerookte provolone en bospaddestoelen is zo uit de hemel komen vallen.

Proever29521

• Goed

• Goed

Wilde er eten maar hoorde op antw.app dat ze eind september pas weer open zijn. Wat fijn dat mensen in de horeca kunnen genieten van een vrije zomer! Wij kunnen wel wachten tot oktober.

Angelique N.G. van Houten

• Redelijk

• Redelijk

Wat denk je nou? Ik probeer te reserveren voor zaterdag, verneem ik via het antwoordapparaat dat ze gesloten zijn tot eind september :-(.

Proever62125

• Uitstekend

Heerlijke eten, echt ambachtelijk gemaakt. Vriendelijke mensen. De wortels met oranje saus, de polenta en de brood lasagne zijn zalig.

Schrijf zelf een recensie over Olive & Cookie in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Olive & Cookie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.