a TripAdvisor company

Restaurant de Jonge Zwaan

1. Frans
  1. Toon telefoonnummer 0548 365 276

Marc1986

Hebben bij dit restaurant ons kerstdiner gister gehouden van ons bedrijf . We hadden 6 gangen het was in een woord geweldig
Dank voor de goede service !!

Gegeten op 16 december 2015

matrix

We hadden via Vakantieveiling deelgenomen aan een High Tea. Vooraf kreeg je een soepje die was niet zo slecht, maar wat er dan kwam. Een schoteltje met voor elk 2 zeer kleine broodjes. Bij 2 ervan zat er enkel afval in van Brie (zie foto). Dat ze dit aan de klanten durven geven?!!! Voor de rest was er wat raar smakende muffins en enkele koekjes, Meer was er niet!!! Geen welkomstdrankje, geen omelet. De eerste en laatste keer voor ons.

Gegeten op 6 december 2015

rene177

Gisteravond heerlijk gegeten als vooraf de tomaten soep. Daarna schol in 1 woord voortreffelijk. En als nagerecht verassing van de kok. Echt een aanrader we komen zeker terug.

Gegeten op 8 november 2015

Zijl01

Een goed en gezellig restaurant waar men eerlijke producten serveert. Een gastheer die verstand heeft van hoe je een restaurant tot een smaakvol geheel maakt goede service. Een restaurant om zeker nog eens terug te komen

Gegeten op 30 augustus 2015

Herma_stevens

gisteren hier heerlijk gegeten toevallig kwamen we er langs en dachtenn gaan het hier eens proberen
we hebben met 8 personen hier gegeten en hebben ondanks de drukte ook nog een 4 gangen verrassing laten klaar maken

we kregen als voorgerecht een carpaccio van ossenhaas daarna als tussen gerecht een heerlijke preisoep. Als hoofdgerecht kregen we een cobi van vis en vlees geweldig!!!! het dessert was een huisgemaakte appelgebak met bol ijs top top top

wij komen hier zeker snel terug!! oja we komen binnen kort even praten voor mogelijkheden voor onze bruiloft

vriendelijke groet FAm Stevens (deventer)

Gegeten op 26 augustus 2015

Rop88

We hadden een bon van vakantie veilingen voor 6 personen en geboekt om 1900 uur, maar park hellendoorn ging om.1700 uur dicht, om 1800 uur kwamen we aan dat we een uur eerder waren was geen probleem maar moesten dan wel wat langer wachten ivm de drukte dat vonden wij geen probleem!
Het was zeker de moeite waard champions in bier heerlijk en de mixed grill jam jam. Ook de gastheer geweldig wat een humor we komen zeker terug,

Gr. Fam. Van der ven

Gegeten op 23 augustus 2015

geo.brenda

We hadden al gereserveerd bij dit restaurant en kwamen er later achter dat dit dezelfde eigenaren waren als van hun voormalige restaurant gelijknamige restaurant in Holten. We arriveerden dus met een zeer laag verwachtingen. Dit was dus terecht. Waarom deze mensen een restaurant runnen is ons een raadsel. Organisatorisch is het een puinhoop. De meisjes (kinderen nog) in de bediening lopen zich de benen uit het lijf, maar hebben totaal geen ervaring en zijn niet of slecht geïnstrueerd. De eigenaren lopen als kippen zonder kop van keuken naar restaurant zonder dat ze weten waar ze mee bezig zijn. Gevolg is dat alle gasten extreem lang moeten wachten op hun eten. Met onze voorkennis was dit op zich wel grappig om te aanschouwen, maar eigenlijk te triest voor woorden. Het eten dat uiteindelijk geserveerd werd was van bedenkelijke kwaliteit; een beetje snackbar doet het beter. Dit restaurant moet het duidelijk hebben van aanbiedingen op allerlei actiesites. Wij kunnen ons niet voorstellen dat je hierna nog een tweede keer komt. Dat uiteindelijk bij het afrekenen de wijntjes niet op de rekening stonden hebben we maar niet vermeld omdat elke andere cent die we hiervoor betaald hebben er één te veel is. Hieruit blijkt maar weer eens dat horeca een vak is en dat dit soort beunhazen daar totaal geen kaas van gegeten hebben.

Gegeten op 22 augustus 2015

hatsjieman

Geweest in de vestiging in Hellendoorn met een vakantieveilingen bon.
Bij aankomst werden we geplaatst op het "terras", dat uitgebreid was aan de voorzijde en waar tafels en stoelen op de voormalige geasfalteerde oprit vanaf de doorgaande weg waren geplaatst. Niet gezellig zo 6 meter vanaf de weg op het asfalt.
Na 30 minuten wachten kwam er een stokbroodje van het huis en na 50 minuten wachten hoorden we dat er een stroomstoring was en dat we een drankje van het huis kregen.
Uiteindelijk verscheen het voorgerecht na een uur en het hoofdgerecht weer een half uur later. Helaas was deze jongedame in de bediening redelijk onervaren, wat zij zelf toe gaf, en had duidelijk geen gastronomische opleiding in serveren, want men liep met een bord in elke hand heen en leeg weer terug, of andersom, zonder dit te combineren met bestelling opnemen, want daar kwam men weer apart voor.
Het hoofdgerecht kwam zonder garnituur (patat, groente) en pas na vragen na 5 minuten kwam dit alsnog.
Als nagerecht gekozen voor thee met bonbons, daar moest toch niks fout mee kunnen gaan. Helaas, warm water kwam met de belofte van een theedoos, waarna ca. 4 minuten later de buren hun ijsje kregen en wij nog steeds zaten te wachten op de thee.
Een van de (huisgemaakte?) bonbons had een meegelifte haar in de bonbon.

Kwaliteit van het eten was overigens redelijk, waarbij opgemerkt mag worden dat iedere huisvrouw zeker dezelfde kwaliteit op tafel zet, alleen de decoratie rondom het eten was van een hoger nivo.

Gegeten op 13 augustus 2015

bartel2

We kregen helaas maar 3 ipv de beloofde 5 gangen.
Ook moesten we lang wachten en zelf om drinken vragen.
De vorige keer toen we hier aten was het een stuk beter.
Het hoofdgerecht, zeker de eenvoudige pangasiusfilet was onder de maat.
Kortom geen derde keer voor ons!

Gegeten op 2 augustus 2015

marieke223

De sfeer zou huiselijk zijn, maar is er helemaal niet. We zouden drie gangen krijgen. Als eerst zou mijn vriend carpaccio krijgen, maar dat kreeg hij niet. Gerecht terug naar de keuken waardoor we beide apart ons gerecht hebben moeten eten. De tweede gang zou mijn vriend tournedos krijgen, kreeg varkenshaas, weer terug waardoor we weer beide ons gerecht apart hebben opgegeten. Het toetje zouden we kiezen na het hoofdgerecht, maar nee er kwamen twee standaard sorbets op ons af...weer fout dus! Geen enkele excuus gekregen, erg vervelend allemaal als je gezellig samen uit eten wilt. Bediening helemaal niet gastvrij en vriendelijk

Gegeten op 10 juli 2015

Schrijf zelf een recensie over Restaurant de Jonge Zwaan in Holten

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant de Jonge Zwaan. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.