Herbergh De Keun

• ?

• ?

Rico06

• Goed

Vanuit Bungalowpark De Lindenberg liepen we in 10 minuten naar dit leuke, wat verscholen liggende restaurant. We werden vriendelijk ontvangen door de gastvrouw. Met zijn vijven hebben we hier goed gegeten. Klap op de vuurpijl was de zelfgemaakte creme brulee. Perfect. Dit restaurant verdient meer gasten, maar je moet het wel weten te vinden...

Proever61556

• Slecht

Slechte keuken. Rommeltje op je bord en je proeft dat niet alles vers is. Je kon proeven dat de groente uit de diepvries kwam. en dat terwijl de prijs vrij fors was. Voor het eten hoef je er niet naar toe.
Personeel was vriendelijk en terras geweldig.

Proever30598

• Uitstekend

Het is een zeer gezellig restaurant. De bediening is zeer vriendelijk!! Je kunt er echt voor een eerlijke prijs heerlijk eten. En het eten was al binnen 20 minuten klaar terwijl het restaurant toch bomvol zat. Dit is echt een aanrader!! TIP: als je in het weekend wilt komen eten is het aan te raden om een tafeltje te reserveren!! Dit hebben wij ook gedaan en dat voorkomt teleurstellingen!! Hier komen wij zeker vaker terug!!

Proever30260

• Slecht

alles duurt zo lang en wat een rommeltje in de bediening sorry

Schrijf zelf een recensie over Herbergh De Keun in Holten

Schrijf hieronder je recensie over Herbergh De Keun. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!