Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Brasserie De Beyaardier

Brasserie De Beyaardier

1. Toon telefoonnummer 0548 515 130

ESmit

Met een gezelschap van 4 bij De Beyaardier gegeten. Het restaurant heeft een chique en warme uitstraling. De bediening was erg vriendelijk en punctueel. We hebben geen enkel moment met lege glazen gezeten, maar opdringerig waren ze ook zeker niet. Precies zoals het hoort.

Ook was het geen enkel probleem om extra curry te geven, wat soms nog wel eens moet worden 'nagevraagd'. En mijn verzoek: creme brulee helemaal warm, was niet te gek. Ze kwamen ons tegemoet in onze wensen en waren zeer gastvrij. Perfecte service!

Gegeten op 5 augustus 2014

Richard en Ria

In dit restaurant met "bruin interieur" staan de houten tafels netjes gedekt. Wel wat dicht op elkaar. De kaart is niet erg uitgebreid, we misten bijvoorbeeld de keuze voor een salade. We werden in eerste instantie niet opgemerkt door de bediening. Het duurde ook lang eer het eten werd opgediend, maar was het wachten wel waard. De smaak is prima, de hoeveelheid ook. Prijs-kwaliteit is goed. Voor twee hoofdgerechten, twee drankjes en twee koffie betaalden we 50 euro.

Gegeten op 3 september 2013

heinb

Een aangename brasseriem met moi terras, midden in het dorp.
Aardige attente bediening, maar vooral een uitstekende gegrillde steak ebn lekkere frites. Maar, behalve de kwaliteit van het vlees zelf en de goede bereiding ervan, is de champigroomsaus opvallend goed. En de australische huiswijn erbij past voortreffelijk.
Een stuk vlees om voor terug te komen,

Gegeten op 9 juli 2013

_M_M_

In de wintermaanden hier 2 keer met een gezelschap van rond de 10 man hier mogen eten. Vaak als je met een grote groep komt, gaat het in de bediening weleens mis. Helaas was dit hier ook beide keren het geval, bepaalde bestellingen kwamen niet door, waardoor gerechten nog gemaakt moesten worden en het duurde soms lang voordat we drank konden bestellen en geleverd kregen. Klein aandachtspuntje voor hier.
Verder totaal geen klagen over de geserveerde gerechten! Het eten was goed, over de smaken is zeker nagedacht, heerlijk. De desserts zijn ook top, vooral de chocoladeparfait die ik had was heerlijk!
Prijs/kwaliteit-verhouding is netjes, je betaalt voor wat het waard is.

Gegeten op 13 december 2012

keijzert

we logeerden in het bijbehorende hotel dus wat het logisch dat we ook hier gingen eten.
Vóór champignons in beslag met blauwe kaassaus: overheerlijk. Als hoofdgerecht vegetarische verrassing: viervaks bord met 4 verschillende gerechtjes: gevulde tomaat, gefrituurde geitekaas, rijst met tofusaus. Vreemd genoeg ook gebakken aardappelen, frites en (helaas zeer ongare) bloemkool. dat had niet gehoeven, liever wat meer rijst. gratis water vriendelijke bediening, wel wat lang wachten.

Gegeten op 1 maart 2013

Enja

Wij hebben het lezersmenu van januari gegeten.
Heerlijk voorgerecht van wrap van gerookte zalm saus van waterkers en oerbrood. Hoofdgerecht entrecote met lekkere garnituren.Dessert was erg goed.

Gegeten op 25 januari 2013

Artje

We komen hier regelmatig wat eten en verbasen ons er keer op keer over dat mensen dit restaurant niet beter weten te vinden. Voor hetzelfde geld als de standaard en "fastfoodbrasserien" eet je hier een geweldige lunch waar echt veel zorg aan wordt besteed. De porties zijn iets minder geworden maar de kwaliteit zichtbaar beter.

Wat ons betreft een aanrader voor iedereen die gewoon eens lekker uit eten wil, lunch of diner! Altijd enthousiaste bediening en het eten is altijd een 7 of 8, nooit een 5 en dat is ook wel eens prettig. Een open keuken is natuurlijk altijd goed en dat hebben ze hier ook.

Gegeten op 26 juli 2012

lino

Wat een verrassende warme en gezellige atmosfeer in dit restaurant! De bediening vriendelijk en vlot. Goed eten! Kortom, alle ingrediënten zijn aanwezig voor een geslaagde avond.

k.den.braven

• Goed

Prima aandacht van het personeel en vooral lekker eten.

sunnysideup

• Goed

Het eten is prima maar niet heel bijzonder of fantasievol, gewoon lekker. De vriendelijke en efficiënte bediening maakt heel veel goed. Ze zijn attent en je hoeft niet zelf te 'wapperen' om aandacht. Een prima gelegenheid als je even lekker een vorkje zonder poespas wilt prikken.

Schrijf zelf een recensie over Brasserie De Beyaardier in Rijssen

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie De Beyaardier. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.