a TripAdvisor company

foto's van De Peerdestal in Ellecom - 1 foto's van De Peerdestal in Ellecom - 2 foto's van De Peerdestal in Ellecom - 3 foto's van De Peerdestal in Ellecom - 4 foto's van De Peerdestal in Ellecom - 5 foto's van De Peerdestal in Ellecom - 6

De Peerdestal

1. 8,5 10 1 27

2. 8,6

3. 8,4

Olaf a'dam

Hier de lunch gebruikt. Mooi sfeervol terras. Overzichtelijk kaart. De Caesar Salade was iets karig. Paar spekje en wat ansjovis. Daarentegen was de salade met stilton en peer en stroop een rijkelijk gevuld bord. De kruidenboter of wat het ook mocht zijn bij het brood stelde weinig voor. Kleine wijnkaart met aardige wijnen.

Gegeten op 12 augustus 2016

c. stork

De Peerdestal is na al die jaren nog steeds onze favoriete plek voor allerlei gelegenheden! Gisteren een verjaardagsfeest gehad op de roosterplaats en in de aansluitende tuin.De bediening is super attent; helpt je met alles zonder opdringerig te zijn. Heb je het koud dan kan zelfs in augustus de open haard worden aangemaakt. De high tea was goddelijk; eerst allerlei zoete lekkernijen en later kwamen de hartige snacks en hapjes op tafel.

Gegeten op 9 augustus 2016

leo173

Met zen 8 ten gaan eten tijdens fietsvakantie, met slecht weer en heel lekker gegeten en heel vriendelijk ontvangen. Een aanrader !!!!!!!
Fietsvrienden uit Belgie.

Gegeten op 3 augustus 2016

Jolandaikink

Tijdens onze vakantie twee keer gegeten bij de Peerdestal. Precies zoals het hoort te zijn. Goede sfeer, fijne goed gehumeurde bediening en natuurlijk heerlijk eten. Jammer dat we niet in de buurt wonen!!

Gegeten op 8 augustus 2016

riet36

Ons 40 jarig samenzijn gevierd met 40 personen op de roosterplaats met de binnentuin, zowel de bediening als de gekozen buffetten waren perfect qua timing en verzorging. Na afloop veel
positieve reacties ontvangen. Absoluut aan te raden.

Gegeten op 10 juli 2016

Floor-5

Op een zaterdagmiddag heerlijk geluncht in dit restaurant. Het is handig gelegen aan de doorgaande weg, maar met een heerlijk rustig terras. Ook binnen is het een heel leuk plekje. De bediening is vriendelijk, vrolijk en snel. Mijn trio van asperges was bijzonder; soms wat erg experimenteel maar over het algemeen lekker. Het 'waterijsje' van asperge was mij bijvoorbeeld te waterig en de gefrituurde asperges bestonden eigenlijk vooral uit veel gefrituurd deeg - dat dan wel weer goed smaakte. De cocktail van asperge, kip en avocado was erg lekker en ook de mousse van asperge was heerlijk. Tafelgenoten hadden een broodje pittige kip en een 'plate to share' en waren hier heel enthousiast over. Een aanrader!

Gegeten op 11 juni 2016

Frase-66

Na een forse fietstocht even bijkomen bij de Peerdestal. 24 graden en zonnetje, heerlijk. De share plate was lekker en gevarieerd. Terrastopper ook van genoten.
Helaas de bediening stuk minder. Voor het eten om karaf water gevraagd en vergeten. Maar daarna was de bediening ook niet meer in beeld om alsnog te vragen, zeker kwartier niet meer buiten geweest. Pas nadat we klaar met eten waren, kwam het water met een excuusje. Te laat en direct rekening gevraagd.

Gegeten op 6 mei 2016

enaksekali

Gisteren hebben we geluncht bij de Peerdestal in Ellecom. Heel vroeger voornamelijk een soort feestschuur, nu een volwaardig restaurant. En helemaal niet slecht ook.

Voor mij een salade van Red Leicester met olijven, gefrituurde kappertjes, artisjokken, tomaat, citroendressing en krenten. De krenten heb ik niet kunnen vinden, wel een berg rucola met een vullingenvernielend zoete dressing, brrrr. Maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk. Erbij een hele gewone spa rood, want er moest nog gereden worden.

De overkant genoot van een caesar salad, met Parmezaanse kaas, spekjes, croutons, ei, tomaat, ansjovis en olijven. Beviel prima.
De salade werd daar begeleid door een lekkere Chardonnay.

Erbij een klein formaat ongesneden donker stokbroodje dat net uit de oven kwam, want je brandde er meteen je vingers aan. Eerst af laten koelen dus. Erbij een erg lekkere tomatenboter.

Het interieur is 'knus': een oude maar mooi opgeknapte boerderij, veel donker hout, tamelijk traditioneel maar wel gezellig.

De bediening bestond uit een zeer vriendelijke jongeman, die vlot met de drankjes en de menukaart kwam, maar na een hele tijd nadrukkelijk geroepen moest worden voor het opnemen van de bestelling. Daarna zat er weer de nodige tijd tot het bestelde werd opgediend. Het mag wat vlotter allemaal.
Maar nogmaals: niet slecht.

Gegeten op 14 april 2016

Marionenleon

Ondanks dat we een uurtje van te voren belden of er nog een plekje vrij was waren we van harte welkom bij de Peerdestal. We waren op de rescensies van Iens afgekomen en daar hebben we geen spijt van gehad.
Prima bediening en mooie warme ambiance. We hadden een mooi plekje in de serre uitgekozen maar de sfeer in het restaurant zelf was prima.
Over het eten niets dan lof. Mijn tafelgenoot had het lentemenu dat bestond uit zalm en bladerdeeg vooraf, roodbaars als hoofdgerecht . Voor mijzelf de carpaccio vooraf. Zeer smakelijk. Als hoofdgerecht de roastbeef en die viel mij zwaar omdat ik daarin de verkeerde keuze had gemaakt. Teveel vlees binnen twee dagen. Maar wel meteen uitgelegd dat het vooral niet aan de goede kwaliteit van dit gerecht lag.
De toetjes waren de perfecte afsluiting van deze avond. Voor mijn tafelgenoot de triffle van het menu en ik heb genoten van de bananenflap van de kaart. Perfecte plek dus. Helaas wonen we te ver weg om vaker te komen maar staat zeker weer op de kaart voor een volgend bezoek in deze omgeving voor ons.

Gegeten op 6 april 2016

ToineO

Wat een fijne ontvangst ! Ondanks een vol restaurant (zaterdagavond, half acht) werden we erg vlot naar ons tafeltje gebracht en kregen we onze drankjes zeer snel geserveerd, met een schaaltje lekkere olijven om te snacken.
De tafeltjes staan ruim opgesteld, de ruimte is vrij groot maar handige indeling en verlichting maken het een knus en gezellig restaurant. Het was vol, maar het geluidsniveau was prima: niet boven geroezemoes uit.
De oliven werden gevolgd door warm donker stokbrood met smeuiige smeerseltjes, met zorg op smaak gebracht. Bestellen ging erg vlot, we namen eenmaal het driegangenmenu met geplukte zalm vooraf en vis van de dag (poon), en eenmaal lamsbiefstuk. De vis was krakend vers, prima gegaard (net aan), en zeer smakelijk. De lamsbiefstuk smolt in de mond. Het brood bleef op tafel zonder dat we dat moesten vragen, een karaf kraanwater werd meteen gebracht (en kostte niets), en de aandacht van het bedienend opersoneel in het algemeen was perfect. Het toetje voldeed volkomen aan de inmiddels geschapen verwachtigen: Red velvet cake, heerlijk smeuiig, met rood ijs en rode (bessen) slagroom, en een tapas-dessert met zes heerlijke gerechtjes. Afgesloten met een goede single malt whisky (Balvenie , ik denk 10yrs). Dit was een bezoek dat we iedereen willen aanraden.
O ja: let even op bij het oprijden van het parkeerterrein. Bij de afslag moet je even over het fietspad en dan links. Dus niet vanaf de weg rechtdoor het weggetje op. Dat loopt dood :-). Parkeergelegenhied is er ruim voldoende

Gegeten op 23 januari 2016

Schrijf zelf een recensie over De Peerdestal in Ellecom

Schrijf hieronder je recensie over De Peerdestal. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.