Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Den Tol

1. Restaurant
  2. Pannenkoeken e/o poffertjes

Den Tol

1. Restaurant
  2. Pannenkoeken e/o poffertjes
  1. Toon telefoonnummer 0486 472 114

Altijd-trek

Uitstekende plek voor als je niet al te veel tijd en/of geld hebt. Vlotte en uiterst vriendelijke jonge dames en heren die je bedienen. Echt lekkere pannenkoeken zowel klassiek als vernieuwend. Ook de ambiance oogt modern en fris. Zit je tenminste niet tussen sneeuwwitje en roodkapje te eten zoals bij velen van dit soort restaurants.

Gegeten op 5 augustus 2014

Lyran

Al meerdere malen wezen eten bij Den Tol, een erg sfeervol pannenkoekenrestaurant. Het is een mooi aangekleed restaurant en ook de kaart biedt veel gewone en luxe pannenkoeken. De pannenkoeken zelf vind ik van een minder niveau. Zo kreeg ik op mijn pannenkoek met ananas en kaas vier dikke vierkante plakken kaas, die niet helemaal gesmolten waren. Daarbij zijn ze wel behoorlijk aan de prijs. De service is goed, al merk ik steeds meer dat snelheid belangrijker is geworden en het meer en meer overkomt als een snelle hap eten.

Gegeten op 16 augustus 2014

Macari2

Toen ik nog hier in de buurt woonde, gingen we voor bijna iedere feestelijke gelegenheid naar Den Tol. En zelfs nu ik er een uur rijden vandaan woon, breng ik het bij veel verjaardagen/feesten een bezoek. Omdat het echt het beste restaurant is waar ik ooit heb gegeten. De pannenkoeken zijn overheerlijk, de bediening is erg vlot en vriendelijk en doet niet moeilijk als iemand bijvoorbeeld een allergie heeft. Voor de kinderen is er binnen een leuk speelhoekje en buiten nog van alles te doen, dus daar heb je geen last van. De sfeer is altijd erg gezellig!

Gegeten op 18 augustus 2013

Kim_de_Haan

Geweldig, lekkerste pannenkoeken ooit in een aangename restaurant sfeer. De bediening was vriendelijk, het entree pleintje erg mooi met muziek.

Gegeten op 4 februari 2014

tom17

Heerlijke pannekoeken met verrassende combinaties, we komen zeker terug, maar die rode huiswijn, daar moeten ze iets aan gaan doen en zeker voor die prijs. Wat een bocht.

Gegeten op 26 november 2013

Ghiottona76

Tijd geleden hier gegeten na zeer lang op onze pannenkoeken gewacht te moeten hebben. De pannenkoeken (appel-spek) waren best ok dus afgelopen zaterdag ondanks die eerdere ervaring van het lange wachten weer een tafel gereserveerd. Helaas werden we zeer onvriendelijk behandeld door de dame bij wie we ons voor de reservering moesten melden. Ondanks de gemaakte reservering moesten we met de jassen aan in een tochtgat wachten op onze tafel die bezet werd door "mensen die nog aan het toetje zaten". Gek terwijl we de tafel toch echt een dag van tevoren "gereserveerd" hadden. De naam zegt het al: gereserveerd betekent dat er niemand anders aan zit te eten. Niet bij Den Tol dus...
Na een kwartier geen nieuws en nadat we er naar vroegen kreeg ik een brutale blik van diezelfde vrouw. Toen ik daar wat van zei en haar suggereerde dat ze wel wat vriendelijker kon zijn werd ze alleen maar brutaler. Uiteraard hebben wij hier geen cent uitgegeven en met de ervaring van een vorige keer een uur wachten op de pannenkoek zijn we weggegaan. Den Tol: noooooooooit meer voor ons. En gelukkig is er Iens en Facebook om anderen voor deze ongastvrijheid te behoeden.

Gegeten op 16 maart 2013

swolfs

heerlijk gegeten afgelopen zaterdag. vlotte bediening en niet te lang wachten op de pannenkoeken ondanks de drukte.
overvloed aan keuze en de pannenkoeken zelf waren erg lekker.
het is geen restaurant voor een lange zit maar meer voor een vlotte hap. wat overigens niet verkeerd is.

Gegeten op 3 november 2012

Daphnelikesuiteten

Super leuke locatie, mooi interieur, vriendelijk personeel, heeeeerlijke pannenkoeken dus eigenlijk niks te klagen! Wat ik wel een minpunt vind is dat als je er langer dan een uur zit het personeel je echt weg zit te kijken! Want ze willen de tafel nog 2 keer vol hebben. Logisch maar voor sommige mensen is het echt even een uitje. Dit voelt dus niet fijn en heb ik al een paar keer meegemaakt! Voor de rest: aanrader.

herman.ronk

Na een tijdje niet geweest te zijn weer eens naar Den Tol gegaan om pannenkoeken te eten. Dit restaurant onderscheid zich van de andere pannenkoekenrestaurants door de luxe uitstraling en het zeer uitgebreide aanbod van luxe pannenkoeken. Zoals altijd was deze keer de kwaliteit van de pannenkoeken weer uitstekend, wel kan het in drukte even duren voor je je bestelling krijgt, iets meer personeel in de bediening zou ook geen overbodige luxe zijn, soms is het wat lang wachten voor je je bestelling kan doen.

Zeker een aanrader voor iedereen die van pannenkoeken houd!

arnhems meisje

• Uitstekend

• Uitstekend

Als je liefhebber bent van pannekoeken, maar niet van de charme die de meeste pannekoekenrestaurants hebben, ga dan hier naar toe! Je zult verrast worden door het interieur en de menukaart! De pannekoeken zijn kwalitatief prima en ambiance is uitstekend. Pannekoeken eten in een modern jasje!

Schrijf zelf een recensie over Den Tol in Velp (nb)

Schrijf hieronder je recensie over Den Tol. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.