Den Tol

• 8.2

• 8.5

Macari2
  • Recensies in de laatste twee jaar

Toen ik nog hier in de buurt woonde, gingen we voor bijna iedere feestelijke gelegenheid naar Den Tol. En zelfs nu ik er een uur rijden vandaan woon, breng ik het bij veel verjaardagen/feesten een bezoek. Omdat het echt het beste restaurant is waar ik ooit heb gegeten. De pannenkoeken zijn overheerlijk, de bediening is erg vlot en vriendelijk en doet niet moeilijk als iemand bijvoorbeeld een allergie heeft. Voor de kinderen is er binnen een leuk speelhoekje en buiten nog van alles te doen, dus daar heb je geen last van. De sfeer is altijd erg gezellig!

Gegeten op 18 augustus 2013

Kim_de_Haan
  • Recensies in de laatste twee jaar

Geweldig, lekkerste pannenkoeken ooit in een aangename restaurant sfeer. De bediening was vriendelijk, het entree pleintje erg mooi met muziek.

Gegeten op 4 februari 2014

tom17
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke pannekoeken met verrassende combinaties, we komen zeker terug, maar die rode huiswijn, daar moeten ze iets aan gaan doen en zeker voor die prijs. Wat een bocht.

Gegeten op 26 november 2013

Ghiottona76
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tijd geleden hier gegeten na zeer lang op onze pannenkoeken gewacht te moeten hebben. De pannenkoeken (appel-spek) waren best ok dus afgelopen zaterdag ondanks die eerdere ervaring van het lange wachten weer een tafel gereserveerd. Helaas werden we zeer onvriendelijk behandeld door de dame bij wie we ons voor de reservering moesten melden. Ondanks de gemaakte reservering moesten we met de jassen aan in een tochtgat wachten op onze tafel die bezet werd door "mensen die nog aan het toetje zaten". Gek terwijl we de tafel toch echt een dag van tevoren "gereserveerd" hadden. De naam zegt het al: gereserveerd betekent dat er niemand anders aan zit te eten. Niet bij Den Tol dus...
Na een kwartier geen nieuws en nadat we er naar vroegen kreeg ik een brutale blik van diezelfde vrouw. Toen ik daar wat van zei en haar suggereerde dat ze wel wat vriendelijker kon zijn werd ze alleen maar brutaler. Uiteraard hebben wij hier geen cent uitgegeven en met de ervaring van een vorige keer een uur wachten op de pannenkoek zijn we weggegaan. Den Tol: noooooooooit meer voor ons. En gelukkig is er Iens en Facebook om anderen voor deze ongastvrijheid te behoeden.

Gegeten op 16 maart 2013

swolfs
  • Recensies in de laatste twee jaar

heerlijk gegeten afgelopen zaterdag. vlotte bediening en niet te lang wachten op de pannenkoeken ondanks de drukte.
overvloed aan keuze en de pannenkoeken zelf waren erg lekker.
het is geen restaurant voor een lange zit maar meer voor een vlotte hap. wat overigens niet verkeerd is.

Gegeten op 3 november 2012

Daphnelikesuiteten
  • Recensies in de laatste twee jaar

Super leuke locatie, mooi interieur, vriendelijk personeel, heeeeerlijke pannenkoeken dus eigenlijk niks te klagen! Wat ik wel een minpunt vind is dat als je er langer dan een uur zit het personeel je echt weg zit te kijken! Want ze willen de tafel nog 2 keer vol hebben. Logisch maar voor sommige mensen is het echt even een uitje. Dit voelt dus niet fijn en heb ik al een paar keer meegemaakt! Voor de rest: aanrader.

herman.ronk
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na een tijdje niet geweest te zijn weer eens naar Den Tol gegaan om pannenkoeken te eten. Dit restaurant onderscheid zich van de andere pannenkoekenrestaurants door de luxe uitstraling en het zeer uitgebreide aanbod van luxe pannenkoeken. Zoals altijd was deze keer de kwaliteit van de pannenkoeken weer uitstekend, wel kan het in drukte even duren voor je je bestelling krijgt, iets meer personeel in de bediening zou ook geen overbodige luxe zijn, soms is het wat lang wachten voor je je bestelling kan doen.

Zeker een aanrader voor iedereen die van pannenkoeken houd!

arnhems meisje

• Uitstekend

Als je liefhebber bent van pannekoeken, maar niet van de charme die de meeste pannekoekenrestaurants hebben, ga dan hier naar toe! Je zult verrast worden door het interieur en de menukaart! De pannekoeken zijn kwalitatief prima en ambiance is uitstekend. Pannekoeken eten in een modern jasje!

remcop

• Uitstekend

geen jengelende kinderen, stijlvolle ambiance, waanzinnig lekkere pannenkoeken

Proever76548

• Uitstekend

Drie jaar na de vorige recensie... Maar ons overkwam precies hetzelfde. Notabene via de TomTom op zoek naar het 'dichtstbijzijnde' pannenkoekenrestaurant, want de kinderen achterin hadden trek.

Wat een prachtig restaurant! Een zeer strak design interieur dat een sterrenrestaurant niet zou misstaan. Een mooie open keuken met een opvallende afwezige (dus geen!) vettige pannenkoekenlucht.

Voor de kinderen uiteraard een kleurplaat en verder een indrukwekkende kaart met pannenkoeken en alles wat daar omheen hoort. Zeer attente en leuke bediening, met kennis van zaken en heel vlot met opnemen van de bestellingen en weer afruimen.

Kortom: kinderen blij, maar zeker ook de ouders blij. Een grote aanrader!

Schrijf zelf een recensie over Den Tol in Velp (nb)

Schrijf hieronder je recensie over Den Tol. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!