Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0486 472 114

arnoldina

Via online reservering

Erg tevreden hadden 3 gangen keuze menu AH actie.
Voorgerecht zalmcrepe hoofdgerecht pannenkoek naturel en nagerecht soes den Tol.
Erg gezellig en vriendelijke bediening.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 24 oktober 2014

denise50

Via online reservering

Lekkerste pannenkoeken in Nederland! Niet alleen voor kinderen, maar juist ook voor volwassenen met speciale pannenkoeken en een sfeervolle inrichting.

Gegeten op 11 oktober 2014

Bertvh

Via online reservering

Wij gingen bij den Tol in Velp eten mbv de AH spaaractie. Het menu dat wij daarbij aangeboden kregen was zeer magertjes te noemen. Je kon de spaarkaarten ook inwisselen tegen 10 euro korting per kaart, je mocht dan van de dagelijkse kaart kiezen. Hoewel dit allemaal zeer smakelijk en goed was voelde we ons toch een beetje voor de gek gehouden met de AH spaaractie. Dit is niet echt twee voor de prijs van een.

Gegeten op 4 oktober 2014

Tiemissen

Via online reservering

Verrassend goed vonden wij den Tol in Velp. Pannenkoekrestaurant zou normaal niet onze eerste keus zijn.
Daarnaast hadden we met ah spaarkaart eerst geïnformeerd wat hun actie inhield.
Met Ah actie hadden ze een 3 gangen keuze menu voor 19,95 ( prima prijs) wij hebben goed en lekker gegeten. Wij hadden buiten gegeten ( kon nog vanwege weer) , maar het interieur zag er binnen ook sfeervol uit.

Gegeten op 18 september 2014

Altijd-trek

Uitstekende plek voor als je niet al te veel tijd en/of geld hebt. Vlotte en uiterst vriendelijke jonge dames en heren die je bedienen. Echt lekkere pannenkoeken zowel klassiek als vernieuwend. Ook de ambiance oogt modern en fris. Zit je tenminste niet tussen sneeuwwitje en roodkapje te eten zoals bij velen van dit soort restaurants.

Gegeten op 5 augustus 2014

Lyran

Al meerdere malen wezen eten bij Den Tol, een erg sfeervol pannenkoekenrestaurant. Het is een mooi aangekleed restaurant en ook de kaart biedt veel gewone en luxe pannenkoeken. De pannenkoeken zelf vind ik van een minder niveau. Zo kreeg ik op mijn pannenkoek met ananas en kaas vier dikke vierkante plakken kaas, die niet helemaal gesmolten waren. Daarbij zijn ze wel behoorlijk aan de prijs. De service is goed, al merk ik steeds meer dat snelheid belangrijker is geworden en het meer en meer overkomt als een snelle hap eten.

Gegeten op 16 augustus 2014

Macari2

Toen ik nog hier in de buurt woonde, gingen we voor bijna iedere feestelijke gelegenheid naar Den Tol. En zelfs nu ik er een uur rijden vandaan woon, breng ik het bij veel verjaardagen/feesten een bezoek. Omdat het echt het beste restaurant is waar ik ooit heb gegeten. De pannenkoeken zijn overheerlijk, de bediening is erg vlot en vriendelijk en doet niet moeilijk als iemand bijvoorbeeld een allergie heeft. Voor de kinderen is er binnen een leuk speelhoekje en buiten nog van alles te doen, dus daar heb je geen last van. De sfeer is altijd erg gezellig!

Gegeten op 18 augustus 2013

Kim_de_Haan

Geweldig, lekkerste pannenkoeken ooit in een aangename restaurant sfeer. De bediening was vriendelijk, het entree pleintje erg mooi met muziek.

Gegeten op 4 februari 2014

tom17

Heerlijke pannekoeken met verrassende combinaties, we komen zeker terug, maar die rode huiswijn, daar moeten ze iets aan gaan doen en zeker voor die prijs. Wat een bocht.

Gegeten op 26 november 2013

Ghiottona76

Tijd geleden hier gegeten na zeer lang op onze pannenkoeken gewacht te moeten hebben. De pannenkoeken (appel-spek) waren best ok dus afgelopen zaterdag ondanks die eerdere ervaring van het lange wachten weer een tafel gereserveerd. Helaas werden we zeer onvriendelijk behandeld door de dame bij wie we ons voor de reservering moesten melden. Ondanks de gemaakte reservering moesten we met de jassen aan in een tochtgat wachten op onze tafel die bezet werd door "mensen die nog aan het toetje zaten". Gek terwijl we de tafel toch echt een dag van tevoren "gereserveerd" hadden. De naam zegt het al: gereserveerd betekent dat er niemand anders aan zit te eten. Niet bij Den Tol dus...
Na een kwartier geen nieuws en nadat we er naar vroegen kreeg ik een brutale blik van diezelfde vrouw. Toen ik daar wat van zei en haar suggereerde dat ze wel wat vriendelijker kon zijn werd ze alleen maar brutaler. Uiteraard hebben wij hier geen cent uitgegeven en met de ervaring van een vorige keer een uur wachten op de pannenkoek zijn we weggegaan. Den Tol: noooooooooit meer voor ons. En gelukkig is er Iens en Facebook om anderen voor deze ongastvrijheid te behoeden.

Gegeten op 16 maart 2013

Schrijf zelf een recensie over Den Tol in Velp (nb)

Schrijf hieronder je recensie over Den Tol. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.