a TripAdvisor company

Den Tol

1. Restaurant
  2. Pannenkoeken e/o poffertjes
  1. Toon telefoonnummer 0486 472 114

Pannenkoeken in alle soorten en maten

De plek in Brabant waar je naartoe gaat voor een overheerlijke pannenkoek. Van de klassieker met suiker of spek tot verrassende varianten met roomkaas, zalm en dillle; voor liefhebbers is Den Tol in Velp the place to be! Bovendien is het er altijd erg gezellig.

kalydna

2016. Een jaar waarin de huidige consument een rijkelijke keuze heeft in restaurants.
Wij, mijn man en ik zijn fervente uiteters. Dat heeft zo zijn voordelen maar ook zijn valkuilen.
Je gaat namelijk vergelijken.
Restaurant Den Tol in Velp voldoet voor ons helemaal naar onze waarden en naar onze smaakpapillen. Het eten is zo gemaakt dat je denkt - dit is écht vers- en zo niet dan komt het van een betere groothandel. Het maakt niet uit, het smaakt héérlijk! Ik had de salade pannenkoek en hij was ECHT lekker! De kip was zacht lichtjes gekruid, mals en de pannenkoek dun gebakken. De dressing leek zelfgemaakt en die smaakte niet alsof het uit een flesje/potje komt waar je de chemische antioxidanten en ascorbinezuur(zouten) proeft en je mond vertrekt. Mocht het toch uit een flesje komen dan is wederom de keuze voor een goede groothandel erg belangrijk!
Neen, dit is een knus, modern en gezellig restaurant die erg zijn best doet zijn klanten tevreden te stellen.
Wij verheugen ons op de zomer om een keer buiten te zitten. Eén aandachtspunt hebben we wel. Blijf de klant zien als een koningsgast. Sommige bediening heeft een air van ongeïnteresseerdheid in zich. Zij zijn eigenlijk niet geschikt voor dit vak. Ze hebben geen feeling echt warm en oprecht aandachtig te zijn voor welke klant dan ook. Jammer! Tot de volgende keer!

Gegeten op 17 januari 2016

claudia168

Ondanks onze verhuizing van Grave naar net even boven Nijmegen voor ons en onze kinderen (7 en 8 jaar) vaak samen met opa en opa echt de reis waard.
Een pannekoek waarvan wij tot op heden nog geen echte concurrent hebben gevonden. De menukaart maakt altijd alle verwachtingen waar.
Van hartig via bijzonder creatief naar zoet, aan veel is gedacht.

De kinderen kunnen zich vermaken op een reuze trampoline buiten, of in een keukentje in het restaurant, uiteraard zijn ook kleurplaten en wifi beschikbaar.

Gegeten op 19 september 2015

riky2

Wij hebben het er graag voor over om zo'n 60 kilometer te rijden voor de overheerlijke pannenkoeken, de perfecte service en de mooie locatie.
Vanavond was het ook weer overheerlijk. Nooit ergens anders zo'n lekkere pannenkoeken gegeten als in Den Tol in Velp.
Over een maandje zijn wij er weer hoor.

Gegeten op 31 oktober 2015

herman.ronk

Na lange tijd weer eens bij Den Tol geweest, ik had wel het idee dat de pannenkoeken iets kleiner geworden zijn, maar dat is gezien ze nogal vullend zijn misschien niet eens zo slecht. Ondanks de drukte zijn we snel en goed geholpen en ook op de pannenkoeken is niets aan te merken.

Zeker een aanrader, enige minpuntje is dat sommige tafels net iets te dicht op elkaar staan waardoor het wat lastig opstaan is als je van je tafel weg wil (met je rug tegen de stoel van de persoon achter je).

Gegeten op 25 juli 2015

Proever68233

Zwart aangebrande uien in de uiensoep.
Smaak pannenkoeken vlak en flauw, ragout ook flauw van smaak.
Pannenkoeken niet helemaal gaar of te dik...Is maar hoe je het bekijkt.

Bediening gehaast terwijl het mega rustig was.

Gegeten op 1 maart 2015

Lerommeke

Via online reservering

Gezellige sfeer. Met zijn zestienen gegeten met de AH-aktie. Ik kon 8 kaarten gebruiken. Prima keuzemenu. Heerlijk dunne pannenkoeken met een knapperig randje en heel goed gevuld. Lekkere voorgerechten , verse soep of zalmcrepe en heerlijk nagerecht. Soes den Tol of koffie (met likeur). Aardig personeel en vlotte bediening. Kortom, je moet het geproefd hebben. ik zou zeggen, reserveer !

Gegeten op 1 december 2014

riky2

Echt Toppie!!!!
Het eten en vooral de dames in de bediening helemaal super. Wij waren 44 jaar getrouwd en komen vaker speciaal in de Tol pannenkoeken eten. Moeten er wel 60 kilometer voor rijden maar nergens zo lekker als in de Tol. Geen enkele negatieve opmerking.

Gegeten op 21 november 2014

rob229

Via online reservering

De keuze van de menu's was goed, verhouding prijs kwaliteit zonder AH bonnen is dik in orde.
De Tol Velp heeft ambiance die je niet verwacht van een "pannenkoekenrestaurant" verwacht!
Tip, collega's restauranthouders, ga daar eens kijken.

Gegeten op 4 november 2014

EStaal

In een moderne entourage met rustige uitstraling bestelden wij een rode port en het ovenverse brood met tomatentapenade en licht scherpe aioli en verrassende kerriemayonaise. Een prima begin. Als hoofdgerechten hadden we de PIlav-pannenkoek en Wild-pannekoek. De pilav pannekoek was goed belegd, goed heet, prima van smaak en de salade fris en passend. De Wild-pannekoek bestond uit een een pannekoek, een stoofpannetje met hert, een stoofpeertje en cranberrycompote. Ook nu was de hoeveelheid voldoende en goed heet. Het stoofpeertje was echter koud en voor complementerende smaak had dit minstens kamertemperatuur moeten zijn (detail). Tot slot namen we een 'Hete Kus' en Dom koffie.
Prima afsluiting van een heerlijk diner met zeer vriendelijke bediening. Aanrader.....

Gegeten op 1 november 2014

Houtertj

Via online reservering

Het was heerlijk eten voor die prijs en het was ook meer dan genoeg, de bediening was ook goed ze waren allemaal erg vriendelijk, en het restaurant is ook mooi aangekleed, ik vindt wel dat er meer keuze moet zijn in het drinken bijvoorbeeld dat er ook zero producten zijn.

Gegeten op 30 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Den Tol in Velp (nb)

Schrijf hieronder je recensie over Den Tol. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.