Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Den Tol

2. Pannenkoeken e/o poffertjes
  1. Toon telefoonnummer 0486 472 114

Lerommeke

Via online reservering

Gezellige sfeer. Met zijn zestienen gegeten met de AH-aktie. Ik kon 8 kaarten gebruiken. Prima keuzemenu. Heerlijk dunne pannenkoeken met een knapperig randje en heel goed gevuld. Lekkere voorgerechten , verse soep of zalmcrepe en heerlijk nagerecht. Soes den Tol of koffie (met likeur). Aardig personeel en vlotte bediening. Kortom, je moet het geproefd hebben. ik zou zeggen, reserveer !

Gegeten op 1 december 2014

riky2

Echt Toppie!!!!
Het eten en vooral de dames in de bediening helemaal super. Wij waren 44 jaar getrouwd en komen vaker speciaal in de Tol pannenkoeken eten. Moeten er wel 60 kilometer voor rijden maar nergens zo lekker als in de Tol. Geen enkele negatieve opmerking.

Gegeten op 21 november 2014

rob229

Via online reservering

De keuze van de menu's was goed, verhouding prijs kwaliteit zonder AH bonnen is dik in orde.
De Tol Velp heeft ambiance die je niet verwacht van een "pannenkoekenrestaurant" verwacht!
Tip, collega's restauranthouders, ga daar eens kijken.

Gegeten op 4 november 2014

EStaal

In een moderne entourage met rustige uitstraling bestelden wij een rode port en het ovenverse brood met tomatentapenade en licht scherpe aioli en verrassende kerriemayonaise. Een prima begin. Als hoofdgerechten hadden we de PIlav-pannenkoek en Wild-pannekoek. De pilav pannekoek was goed belegd, goed heet, prima van smaak en de salade fris en passend. De Wild-pannekoek bestond uit een een pannekoek, een stoofpannetje met hert, een stoofpeertje en cranberrycompote. Ook nu was de hoeveelheid voldoende en goed heet. Het stoofpeertje was echter koud en voor complementerende smaak had dit minstens kamertemperatuur moeten zijn (detail). Tot slot namen we een 'Hete Kus' en Dom koffie.
Prima afsluiting van een heerlijk diner met zeer vriendelijke bediening. Aanrader.....

Gegeten op 1 november 2014

Houtertj

Via online reservering

Het was heerlijk eten voor die prijs en het was ook meer dan genoeg, de bediening was ook goed ze waren allemaal erg vriendelijk, en het restaurant is ook mooi aangekleed, ik vindt wel dat er meer keuze moet zijn in het drinken bijvoorbeeld dat er ook zero producten zijn.

Gegeten op 30 oktober 2014

arnoldina

Via online reservering

Erg tevreden hadden 3 gangen keuze menu AH actie.
Voorgerecht zalmcrepe hoofdgerecht pannenkoek naturel en nagerecht soes den Tol.
Erg gezellig en vriendelijke bediening.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 24 oktober 2014

denise50

Via online reservering

Lekkerste pannenkoeken in Nederland! Niet alleen voor kinderen, maar juist ook voor volwassenen met speciale pannenkoeken en een sfeervolle inrichting.

Gegeten op 11 oktober 2014

Bertvh

Via online reservering

Wij gingen bij den Tol in Velp eten mbv de AH spaaractie. Het menu dat wij daarbij aangeboden kregen was zeer magertjes te noemen. Je kon de spaarkaarten ook inwisselen tegen 10 euro korting per kaart, je mocht dan van de dagelijkse kaart kiezen. Hoewel dit allemaal zeer smakelijk en goed was voelde we ons toch een beetje voor de gek gehouden met de AH spaaractie. Dit is niet echt twee voor de prijs van een.

Gegeten op 4 oktober 2014

Tiemissen

Via online reservering

Verrassend goed vonden wij den Tol in Velp. Pannenkoekrestaurant zou normaal niet onze eerste keus zijn.
Daarnaast hadden we met ah spaarkaart eerst geïnformeerd wat hun actie inhield.
Met Ah actie hadden ze een 3 gangen keuze menu voor 19,95 ( prima prijs) wij hebben goed en lekker gegeten. Wij hadden buiten gegeten ( kon nog vanwege weer) , maar het interieur zag er binnen ook sfeervol uit.

Gegeten op 18 september 2014

Altijd-trek

Uitstekende plek voor als je niet al te veel tijd en/of geld hebt. Vlotte en uiterst vriendelijke jonge dames en heren die je bedienen. Echt lekkere pannenkoeken zowel klassiek als vernieuwend. Ook de ambiance oogt modern en fris. Zit je tenminste niet tussen sneeuwwitje en roodkapje te eten zoals bij velen van dit soort restaurants.

Gegeten op 5 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Den Tol in Velp (nb)

Schrijf hieronder je recensie over Den Tol. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.