Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Bella Napoli

2. Italiaans
  3. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 038 422 60 36

ptouw

Tortelini della casa was redelijk, voldoende portie, maar de ingrediënten van de saus (paprika, ui, champignons) was men vergeten.
Spiedi di carne (2 stuks) hadden te kort op de gril gelegen en het varkensvlees was nog rozig. De ober zag het meteen en na enig wachten in orde. Jammer dat in de tussentijd mijn partner de maaltijd had genuttigd. Ook was er nauwelijks biefstuk aan de spies en voornamelijk varkensvlees. Wel lekkere bijgerechten met stukjes aardappel en witlof.

Gegeten op 3 augustus 2014

ahulzebo

De service hier was erg snel. Het ietwat goedkope terras was helemaal vol. Er werd snel brood met boter geserveerd en er stond snel iets te drinken op tafel. De pizza's die we hadden besteld waren lekker.

Gegeten op 24 juli 2014

proever6666

Ok, leuk tentje. Behoorlijk druk op de zaterdag-avond. Maar erg lang wachten op 2 pizza's dellacassa. Helaas allebei niet gaar en dus retour gestuurd. Bij terugkomst zwart aan de zij- en onder-kant, verbrand dus. Beklag gedaan bij de bediening, werd helaas niets mee gedaan. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 31 mei 2014

annewil1

We hebben er nu 2x gegeten, het was erg lekker. Een goede bediening, ze werken hard en snel.
We komen er vast nog wel eens. Het was erg druk die avond, we hadden gereserveerd even wachten maar dat is niet erg.

Gegeten op 29 mei 2014

ptouw

De filetto was lekker mals. De vegatarische was echt prima in orde. Dan zo'n gezellig terras in een avondzonnetje. De witte wijn Cirò was lekker fris. Goede bediening. We komen hier weer.

Gegeten op 1 juni 2014

Amsterdamsgenieten

We aten hier gister voor het eerst. 2 x mijn verse jus d'orange terug gestuurd, omdat ie al erg bitter was. Het mandje met stokbrood en kruidenboter leek niet zelfgebakken en smaakte als fabrieksbrood. Onze pizza's waren lauw en de bodem nog niet gaar. De calzone pizza was nog helemaal koud van binnen en bevatte mozzarella die nog niet gesmolten was. Een toetje durfden we niet aan en hebben we elders gegeten. Na de teruggestuurde jus wilden we de hardwerkende bediening niet weer lastigvallen en hebben snel afgerekend. We komen gewoon niet meer terug. Erg zonde; zo'n leuk pandje op een mooie plek, maar met een management zonder enige passie.

Gegeten op 5 januari 2014

henk93

Maandag 8 juli bij Bella Napoli gegeten. Vooraf goed gevulde vissoep. Dat bleek slootwater met wat stukjes vis en frutti di mare erin. Geen smaak en totaal niet gebonden. Bied dan 'heldere' vissoep aan. Vervolgens gevulde canelloni: 3 grove stuks canelloni die deels niet gaar waren en qua vulling onsmakelijk. Mijn vriendin nam een insalata mista met vis, waarvan de groene ingredienten duidelijk oud leken. De bediening? Wij zijn bediend door 5 verschillende personen die van elkaar niet wisten wat er inmiddels nu al wel of niet aan bestelling was opgenomen. En dit alles op zo'n prachtige plek. Jammer, heel jammer.

Gegeten op 8 juli 2013

fijnproeverzwolle

Zeer leuk gezellig tentje. Het decor kan wel een update gebruiken, maar het eten is goed en natuurlijk van smaak. Personeel is zeer vriendelijk en attent, zonder opdringerig te worden. We hebben hier een erg leuke avond gehad.

Gegeten op 24 juli 2013

FrankUtrecht

Het viel tegen. We hadden allebei een pizza besteld, die maar half warm was en niet echt goed smaakte. Knap dat je als Italiaan een pizza weet te verpesten, dat moet dan weer wel gezegd worden.

Gegeten op 1 juni 2013

JZijffers

Afgelopen week met z'n tweeen snel een hapje gegeten. We begonnen op het terras om de laatste zonnestralen van de dag mee te pakken, goed te doen met het lekkere brood wat inderdaad snel op tafel staat. Helaas moest ik nog rijden, eindelijk een zaak gevonden waar ze Birra Moretti verkopen! Door het wegzakken van de zon en de frisser geworden wind binnen gegeten, de inrichting is typisch voor een Italiaan, het mag hier en daar iets opgeknapt worden. De spaghetti Sorrentina maakte de inrichting meer dan goed, lekkere beetgare pasta, verse vis en schelp- schaaldieren en de saus was hoog op smaak. Vanwege de lange dag geen dessert genomen. De vriendelijke bediening is vlot en voorkomend, meestal een ondergeschoven kindje in dit type bedrijven maar hier zeker niet!

Gegeten op 5 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over Bella Napoli in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Bella Napoli. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.