Bella Napoli

• 7.0

• 7.1

Amsterdamsgenieten
  • Recensies in de laatste twee jaar

We aten hier gister voor het eerst. 2 x mijn verse jus d'orange terug gestuurd, omdat ie al erg bitter was. Het mandje met stokbrood en kruidenboter leek niet zelfgebakken en smaakte als fabrieksbrood. Onze pizza's waren lauw en de bodem nog niet gaar. De calzone pizza was nog helemaal koud van binnen en bevatte mozzarella die nog niet gesmolten was. Een toetje durfden we niet aan en hebben we elders gegeten. Na de teruggestuurde jus wilden we de hardwerkende bediening niet weer lastigvallen en hebben snel afgerekend. We komen gewoon niet meer terug. Erg zonde; zo'n leuk pandje op een mooie plek, maar met een management zonder enige passie.

Gegeten op 5 januari 2014

henk93
  • Recensies in de laatste twee jaar

Maandag 8 juli bij Bella Napoli gegeten. Vooraf goed gevulde vissoep. Dat bleek slootwater met wat stukjes vis en frutti di mare erin. Geen smaak en totaal niet gebonden. Bied dan 'heldere' vissoep aan. Vervolgens gevulde canelloni: 3 grove stuks canelloni die deels niet gaar waren en qua vulling onsmakelijk. Mijn vriendin nam een insalata mista met vis, waarvan de groene ingredienten duidelijk oud leken. De bediening? Wij zijn bediend door 5 verschillende personen die van elkaar niet wisten wat er inmiddels nu al wel of niet aan bestelling was opgenomen. En dit alles op zo'n prachtige plek. Jammer, heel jammer.

Gegeten op 8 juli 2013

fijnproeverzwolle
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zeer leuk gezellig tentje. Het decor kan wel een update gebruiken, maar het eten is goed en natuurlijk van smaak. Personeel is zeer vriendelijk en attent, zonder opdringerig te worden. We hebben hier een erg leuke avond gehad.

Gegeten op 24 juli 2013

FrankUtrecht
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het viel tegen. We hadden allebei een pizza besteld, die maar half warm was en niet echt goed smaakte. Knap dat je als Italiaan een pizza weet te verpesten, dat moet dan weer wel gezegd worden.

Gegeten op 1 juni 2013

JZijffers
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen week met z'n tweeen snel een hapje gegeten. We begonnen op het terras om de laatste zonnestralen van de dag mee te pakken, goed te doen met het lekkere brood wat inderdaad snel op tafel staat. Helaas moest ik nog rijden, eindelijk een zaak gevonden waar ze Birra Moretti verkopen! Door het wegzakken van de zon en de frisser geworden wind binnen gegeten, de inrichting is typisch voor een Italiaan, het mag hier en daar iets opgeknapt worden. De spaghetti Sorrentina maakte de inrichting meer dan goed, lekkere beetgare pasta, verse vis en schelp- schaaldieren en de saus was hoog op smaak. Vanwege de lange dag geen dessert genomen. De vriendelijke bediening is vlot en voorkomend, meestal een ondergeschoven kindje in dit type bedrijven maar hier zeker niet!

Gegeten op 5 juni 2013

trebora
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij binnenkomst wordt er direct een mandje met brood op tafel gezet met roomboter, prima begin. We zijn de eerste gasten en met z'n tweeën. De bestelde uiensoep laat even op zich wachten, maar eenmaal op tafel is het zoeken naar uien in de waterige soep. We besluiten om deze soep terug naar de keuken te sturen. Dit gaat zonder problemen en met excuses. De pizza Mafioso speciaal is wel rijkelijk belegd, wellicht iets te veel kaas, want we krijgen hem beiden niet op. Op zich was de pizza niet slecht, maar ook niet bijzonder. Bediening is wel correct, maar iets persoonlijker zou fijn zijn. Het restaurant ziet er in eerste instantie leuk uit. Je kunt ook boven op een half open verdieping eten, maar van dicht bij is het allemaal wat gedateerd, tafeltjes aan de kleine kant, muziek, mwaw dat kan beter. Toiletten waren prima in orde.

j-tje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten is heerlijk echt een aanrader; pizza dellacasa is echt te lekker. De service is goed maar kan wel wat beter en het interieur mwah... een beetje pimpen kan geen kwaad. Personeel is erg aardig maar soms is het daar echt te druk voor het personeel.

Gegeten op 5 april 2013

corona0311
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb hier meerdere keren gegeten en over het algemeen is dit een prima pizzeria met goede pizza's en pasta's. Echter laatst had ik een pizza Parmaham en die was echt niet lekker. Voor een beetje rucola en parmezaan brengen ze € 3,- in rekening terwijl dit bij de pasta's gratis geserveerd wordt. Dat vind ik slechte service. Interiereur is wel aan vervanging toe.

Gegeten op 14 december 2012

nicole_k
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag gereserveerd bij Bella Napoli. Helaas bleek dit een teleurstelling.
Ruim 20 minuten wachten tot iemand de eerste drankjes opneemt, waarna het nog 15 minuten duurt voor deze op tafel staan.
Na ruim een uur komt het eten. 2 pizza's, een bord spaghetti met de verkeerde saus en een bordje kale spaghetti. De kaas, olie, knoflook en rucola waren vergeten. De verkeerde pasta wordt na excuses weggehaald en de ontbrekende ingredienten voor de andere pasta zouden gebracht worden. Na 15 minuten komt de spaghetti met de juiste saus, maar nog geen ingredienten voor de kale pasta. Na nog een kwartier wachten waren er nog steeds geen ingredienten voor de inmiddels koud geworden kale spaghetti. Personeel verteld dat de spaghetti inmiddels koud was. Hierop werd gevraagd of ik andere pasta wilde. Na 5 minuten werd het gerecht opnieuw geserveerd. Nu ontbrak slechts de knoflook. Dit werd ruimschoots gecompenseerd door een rijke hoeveelheid koude olijfolie waar de pasta in dreef. De pasta smaakte nergens naar en is ook niet opgegeten.
Vervolgens naar de kassa gegaan om af te rekenen bij de eigenaar. Deze reageerde geirriteerd omdat wij niet tevreden waren: We hadden volgens hem alles opgegeten en moesten dus niet achteraf zeuren.
Al met al een erg teleurstellende ervaring...

Gegeten op 25 augustus 2012

grewim79
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vissoep was puur en smaakvol. Pizza Calzone goed gevuld, lekker van smaak en pizza deeg erg lekker. Vlotte vriendelijke bediening. Deze pizzeria is een aanrader.

Gegeten op 22 augustus 2012

Schrijf zelf een recensie over Bella Napoli in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Bella Napoli. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!