Tako's wok

• 6.8

• 7.2

arjen26
  • Recensies in de laatste twee jaar

Weer heerlijk gegeten, zoals altijd. Specialiteit ligt wel meer bij de chinees/Indische gerechten en minder bij de Sushi, die elders wel lekkerder te vinden zijn. Als je dat weet, dan heb je heerlijk avondje uit voor een eerlijke prijs.

Gegeten op 21 februari 2014

fjwesten
  • Recensies in de laatste twee jaar

De naam suggereert een wokrestaurant maar het is een Aziatisch "tapas"restaurant. Je vult een briefje in en het bestelde wordt even later aan tafel gebracht. Dat valt wel een beetje tegen. de sushi is droog, oud en niet smakelijk meer. Een enkele keer is het echt lekker maar aan de meeste gerechtjes ontbreekt de "liefde". Het is over het algemeen smakeloos. De bediening is vriendelijk en vooral gefixeerd op lege glazen. Met klachten weet men niet om te gaan. Een beetje jammer. Het kan zo lekker zijn.

Gegeten op 3 januari 2014

luuk10
  • Recensies in de laatste twee jaar

met Kerst hier gegeten. prijs was 34% meer. in ruil daarvoor kregen we smaakloze, fantasieloze, kleurloze Sushi die absoluut niet vers was. Aanbod in sushi is ook ontzettend klein. bediening negeerde ons ook nadat we aangaven dat we het eten niet lekker vonden.

na de sushi blamage begonnen we maar met vlees bestellen. ook dit was absoluut niet vers. een eendenborst filet die op het plaatje nog uit 1 geheel bestond en netjes gesneden was, was op het bord gewoon een zooitje bij elkaar gegooide restjes die droog en rubberig smaakten.

een carpaccio salada die op het plaatje nog rolletjes van carpaccio waren met sla erin was op ons bord gewoon een laag sla met 5 plakken, ongescheiden carpaccio eroverheen. onmogelijk om normaal te eten.

daarna dachten we dimsum hapjes te bestellen. blijkt dat als je bij hun gemengde hapjes besteld je dus 2 bitterballen en 2 mini frikandellen krijgt.
snackbar hapjes in een Aziatisch wok/sushi restaurant. het was voor mij een first.

ik kom hier nooit meer. zonde van het geld. wie het hier lekker vind is domweg nog nooit bij een goed restaurant geweest.

Gegeten op 25 december 2013

seniorjans
  • Recensies in de laatste twee jaar

we zullen wel op een verkeerd moment zijn geweest gezien ander recenties. Aanbod / variatie groot. maar het eten smaakt doorkookt en is fantasieloos
een soja nassie die echt smaakt of je en slok sojasaus in je mond doet met geen enkele bijsmaak of een tot snot gekookte gadogado. een loempia op een bedje van olie met de smaak van klef deeg of helaas gebakken aardappelen met ui in een zwembad olie verwacht ik niet voor dat geld Wat wel rijkelijk aanwezig was het zout. culinair geen aanrader dus.

P-T-R

• Goed

Vanaf de buitenkant ziet het restaurant er absoluut niet uitnodigend uit, maar als je eenmaal je eten krijgt maakt dat alles goed! Het eten is super!
De bediening is vriendelijk. Diversiteit aan gerechten en het gehele concept is top!
Wij komen hier graag terug..

Monamique

• Uitstekend

Erg gezeelige avond (weer). Heerlijk gegeten. Ruime keus.veel variatie. Niks geen grootsteedse drukte. Superrelaxed, topkwaliteit, vriendelijk geprijsd. Geweldig! En dat in zo'n buitengebied

Schrijf zelf een recensie over Tako's wok in Wijdenes

Schrijf hieronder je recensie over Tako's wok. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!