a TripAdvisor company

1. Grand café
  2. Frans-internationaal
  1. Toon telefoonnummer 0251 232 232

breento

We gaan zeer regelmatig eten bij van Ruysdael, normaal gesproken altijd prima bediening en goed eten voor een redelijke prijs.
Deze keer viel het erg tegen. Bij binnenkomst om een tafel gevraagd, serveerster liep zonder iets te zeggen weg, toen kwam er een collega die nogmaals vroeg kan ik jullie helpen? Gezegd dat haar collega dat ook al vroeg en zo weg liep, antwoord was: ja maar ik ga erover dus je mag het nog een keer tegen mij vertellen.
Uiteindelijk eerst een drankje besteld, toen dit drankje op was duurde het ruim 20 minuten voordat er weer iemand langs kwam om te vragen of we nog iets wilde, terwijl de mensen naast ons inmiddels wel al 2 drankjes hebben gehad werden wij gewoon steeds voorbij gelopen.
Vervolgens kwam er weer niemand, toen hebben we zelf een menukaart gepakt van de tafel achter ons en uiteindelijk toen er een serveerster langsliep maar zelf gevraagd of we iets van de menukaart konden bestellen. Daarna kwam het eten wel best vlot en werd er wel regelmatig gevraagd of we nog iets wilde.
Het eten zelf was prima, maar de gebrekkige bediening in het begin maakt dat we van Ruysdael voorlopig even links laten liggen, jammer want normaal gesproken is het een prima plek om wat te eten of drinken.

Gegeten op 14 augustus 2016

Gurt

Van Ruysdael heeft een groot terras en veel tafels binnen. Het personeel is vriendelijk en in controle. Timing is prima en geen foutjes. En dat in een vrijwel volle zaak.
We gingen voor het diner menu met 3 keuzes voor 27,50 p.p.
Het eten was goed, prijzen niet te hoog, niet te laag.
Geen gratis water in een fles, alleen in een glas.
Verrassing: een fles Spa Rood kost slechts als 4,20 euro.
Soep was huisgemaakt en goed gevuld, we vonden de Oosterse soep met kip top.
Als hoofdgerecht kozen we (8 pers) huis gemaakte hamburgers, kogelbiefstuk, sate.
De hamburgers waar uitstekend en iedereen had genoeg eten. Zo veel dat we de vooraf bestelde desserts veranderden. Jammer van de home made appeltaart.....
Het restaurant kan een beetje luidruchtig zijn, maar dit heeft voor ons geen invloed gehad.
Van Ruysdael is niet top maar zeker goed genoeg voor een aangename maaltijd!

Gegeten op 5 juni 2016

Holger1973

Net als de 2 voorgaande jaren heb ik vrijdag 12 februari onbeperkt spareribs gegeten bij Ruysdael.
Dit is mij deze keer zeer tegengevallen. De ribben waren erg vet, alsof ze tot 'snot' waren gegaard. Ook ontbrak de salade wat wel was aangegeven. Voor mij de laatste keer spareribs hier.
De bediening was goed snel en vriendelijk en ik vind Ruysdael een gezellige sfeer hebben want het zat helemaal vol. Ik hoop dat het eten de volgende keer beter is want ik was echt teleurgesteld.
Iemand nog een tip voor spareribs in de buurt van Heemskerk?

Gegeten op 12 februari 2016

kim114

Vrijdag onbeperkt sparibs gegeten in een gezellige ambiance. Helaas waren de spareribs belabberd, zeer vet. Het vel zat er nog op, dat moet er af, dat een restaurant spareribs met vel durft te serveren is vrij ernstig ....
Verder waren de spareribs van zichzelf zeer vet, onsmakelijk vet.

De marinade was wel smakelijk, maar door slechte kwaliteit vlees onrelevant geworden.

Gegeten op 12 februari 2016

peter18

Donderdag 4 februari hier onbeperkt spareribs gegeten. Deze waren echt superlekker! We hebben heerlijk gegeten en we wilden nog een dessert. We kozen alledrie voor het "Heemskerkse Volksfeest" dwz een mengeling van de desserts op de kaart.
Super lekker, behalve de meloen die erbij zat, deze was superhard. Ik heb dit aangeven aan de oberdie de borden op kwam halen. Er werd gelijk gevraagd of we ander fruit wilden. Wij gaven aan dat we genoeg hadden. De ober liep naar de keuken toe en vertelde dit aan de kok. Reactie van de kok: jamaar meloenen zijn nu eenmaal hard nu....

Lijkt mij dat je als kok al weet dat de meloenen hard zijn, je deze niet serveert en met een andere optie komt.

Gegeten op 4 februari 2016

MdeBK

Lekker eten, goede prijs-kwaliteit verhouding en zeker grote porties. Bediening schenkt weinig aandacht maar is wel vriendelijk. Decor mooi, buiten fantastisch terras en meestal ook goed gevuld restaurant. Zeker aan te raden voor een lunch maar ook de diners vallen nooit tegen.

Gegeten op 2 september 2015

waardijk

Met 9 personen een gezellig verjaardags etentje gehad. Aan een grote ronde tafel, gezellige bediening en heerlijk eten. Er kwamen verschillende voor- en hoofdgerechten op tafel en iedereen was zéér te spreken. Toen er een paar nog maar een klein toetje lustten werd dat buiten de kaart om ook geregeld. Kortom een aanrader.

Gegeten op 18 oktober 2015

Lieverstp

Prima gegeten hier tijdens de Tapas maanden. De bediening correct en snel. Smakelijke gerechtjes en een dessert toe.

Het was een mooie dag, en dan zit het buiten toch beter dan binnen.

We eten hier wel vaker, en het blijft gewoon een goede tent in de buurt.

Gegeten op 23 juli 2015

yvonne90

Tapa's weken 2015 ! voor derde jaar weer tapas gegeten.
De tapa's zijn goed maar voordat je wat op tafel hebt ...
Zoals elk jaar kunnen ze het niet aan om in een redelijke tijd een tapa op tafel te zetten.
Zelfs de koude tapa's laten een eeuwigheid op zich wachten !! In 1,5 uur 1 rondje tapa's gehad, na een kan sangria en nog een wijntje kwam het 2de rondje tapa's eraan, daar hebben we het maar bij gelaten. Geen aanrader !

Gegeten op 2 juli 2015

allinclusive

Gezellig restaurant

aardige bediening

Kwaliteit eten was gewoon voldoende

Het duurde alleen veel te lang tussen de gangen door waardoor dit restaurant niet
een ruime voldoende krijgt. Er was veel jonge bediening en niet iemand die alles goed in de gaten houd (supervisior) anders was dit niet gebeurd.

Dus onze tip zorg ervoor dat er iemand supervisie houd voor een goede planning

Gegeten op 21 juni 2015

Schrijf zelf een recensie over Grand Café Ruysdael in Heemskerk

Schrijf hieronder je recensie over Grand Café Ruysdael. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.