Grand Café Ruysdael

• 7.5

• 7.4

Laurajessiepeter
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik had besteld iets oosters, maar er zaten ook ossenhaas puntjes bij, ik vroeg of deze goed doorbakken konden worden, want ik ben zwanger, dit kon en ze had dit door geven, ik kreeg me eten opgediend, sneed de eerste stukjes door en liet me vriend er ook nog een stukje van eten, was goed. tot ik het vlees anders vond smaken, dus snijd nog een keer het vlees open, en ja hoor rauw gewoon rauw, oké kan gebeuren 1 stukje rauw vlees maar nu snijd ik al het andere vlees open, tot me verbazing allemaal rauw, ik heb terwijl ik gecontroleerd had, en er vertrouwen in had rauw vlees gegeten! Als dit kan gebeuren terwijl ik duidelijk aangegeven had dat ik zwanger ben, hooguit schandalig dat de keuken deze fout gemaakt kan hebben, ik heb hier geen goed woord voor over, het is wel netjes van de rekening afgehouden, en ze probeerde er nog iets aan te doen alleen was ik er op dat moment echt klaar mee! En met deze grove fout weet ik ook zeker dat ik daar niet meer terug ga komen, ondanks de goede bediening!

Gegeten op 11 november 2013

markh
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een mooie zomerdag met vier personen tapas gegeten. Teras vol en binnen ook een aardige bezetting. Gevolg: lang moeten wachten op hapjes en drankjes. De tapas waren redelijk goed. De warme chorizo viel tegen (hard en weinig smaak) net als de manchego (dat kan echt beter). De puntjes biefstuk (nog nooit in Spanje aangetroffen als tapas) waren heel smakelijk net als de pikante garnalen met knoflook. We hebben vrijwel alles geprobeerd en afgesloten met een dessert. De noten parfait was is te slagroom achtig (waar waren de eier dooiers gebleven?). Al met al best te doen voor een schappelijke prijs.

Gegeten op 3 augustus 2013

Pauline W
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met ons vieren namen we tapas. De twee mannen in ons gezelschap genoten als tijgers van de vele vleesgerechten. De groentekroketjes waren lekker, verder miste ik het dat er nauwelijks andere groente was. Geen tomaten, paprika, sla, courgette of aubergine. Als die erbij waren geweest had ik zeker een 8 voor eten gegeven. Bediening goed terwijl t druk was.

Gegeten op 29 juli 2013

Dyk
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk gelegen aan de winkelstraat in Heemskerk. Overdekt terras met terras verwarmers.

Momenteel loopt er een actie, in de maanden juli en augustus onbeperkt tapas eten voor 21,50 p.p. Wij besloten dat te proberen. Je mag per persoon per keer 2 tapasgerechtjes bestellen en pas nieuwe bestellen als je bestelde gerechtjes op zijn.

We hebben de carpaccio, tonijnsalade, vitello tonnato, meloen met ham, groentekroketjes, gamba kroketjes, gefrituurde aardappeltjes en kip met honing mosterd dressing gekozen. Zag er allemaal prachtig uit en smaakte heerlijk! De groentekroketjes zijn absoluut een aanrader!
Ze hebben ook lekkere smoothies.

Bediening was prima en vriendelijk, maar we moesten wel zelf vragen of we een hapje konden eten. De tapas werd overigens steeds snel gebracht. En de bediening kwam ook regelmatig vragen of we nog meer wilde bestellen.

Gegeten op 10 juli 2013

CuliFemale
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een gezellig grand cafe met een uitgebreide menukaart. Wij waren met een aantal collega's en hebben allemaal heel verschillend gegeten, de een nam sate de ander een maaltijdsalade en zelf een gevulde varkenshaas. Positief is de wijnkaart met goeie wijnen die aantrekkelijk geprijsd zijn, en in plaats van per glas en per fles zijn hier ook karafjes mogelijk, altijd handig als je nog moet rijden... Wat mij betreft een aanrader voor een leuke avond uiteten!

Gegeten op 15 januari 2013

Marc_Lisette
  • Recensies in de laatste twee jaar

In dit sfeervolle restaurant is het druk op valentijnsdag, maar het personeel heeft alles onder controle. Erg vlot en vriendelijk worden we geholpen en bediend. Er wordt uitstekend rekening gehouden met ons strakke "theaterschema" en onze gangen volgen zich vlot, maar niet te snel op. Eenvoudige gerechten, maar wel uitstekend bereid. Onze Espresso stond door de drukte wat lang op de bar. Zonder aarzelen werd voor ons een verse bereid en vlot geserveerd. Wat mij betreft een prima reactie en een blijk van professionaliteit. Echt een leuke en goede tent om te eten, als je tegen de wat rumoerige omgeving kunt. Wij komen hier vast nog eens terug

Gegeten op 14 februari 2013

Carpacci-jo
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier meerdere malen gegeten maar vorige week vrijdag gingen we voor een borrel aan de bar. Om half 6 was de zaak al bijna helemaal vol maar konden we wel zonder probleem aan de bar plaatsnemen. De barman was vriendelijk en wist te vertellen over de wijnen op de kaart. De Sauvignon blanc vond ik erg lekker!
Het brood met kruidenboter was zoals altijd heerlijk. Ondanks de drukte werden we prima bediend en was het goed vertoeven daar. Volgende keer weer!

Gegeten op 11 januari 2013

poortjam
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren heerlijk tapas gegeten, daarover niets dan lof.
Maar een van de bediening was zeer onvriendelijk en laten wij die nou net aan tafel krijgen! :-(
Punt van kritiek is het klantonvriendelijke drankbeleid: Er wordt ongevraagd een fles water aangepraat of het de normaalste zaak van de wereld is. Zo heurt het dus niet! Als je dan vraagt om kraanwater kun je het wel krijgen maar in PiePkleine glaasjes. En dan Prosecco: kun je alleen per fles bestellen en niet per glas. Nog nooit meegemaakt; raar dus en in zo'n zaak kom ik gewoon niet meer.

Gegeten op 15 augustus 2012

schooten
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ten onder aan groot succes? De serveersters lopen hun benen uit hun lijf met het tapas- all you can eat- menu. 2 gerechtjes per persoon per keer voor slechts 19,50. Het restaurant zit vol en het terras ook. Lekker stokbrood met tappenade en boter als welkom. Daarna duurt het even voordat we de eerste gerechtjes kunnen bestellen en ontvangen. Overheerlijke tapas! Kip in mosterdsaus, gehaktballetje in chilisaus, carpaggio, ham met meloen (karig), chorizo worstjes, champignon gegratineerd met kaas. Je moet even de tijd nemen en je bent echt een avondje uit. We hoorden bij het betalen dat dit concept per september zal stoppen. De vraag is te groot. Groot respect voor de bediening.

Gegeten op 28 juli 2012

joop7

Zo jammer.
Voor ons 24ste trouwdag dachten we, laten we lekker tapas gaan eten in dit restaurant.
Gereserveerd prima en om 18.00 uur waren wij daar.
Een prima starter stond klaar: stokbrood met lekkere hapjes.
Daarna 2 keer een keuze kunnen maken vh tapas-menu.
En het was heerlijk, maar toen:
Het restaurant begon vol te lopen en er werd zelfs tafeltjes gecreëerd, het was 19.00 uur.
Wij konden nog wat bestellen, meloen met ham en kleine stukjes biefstuk,maar helaas dat werd pas om 20.00 uur geserveerd.
De meloen was waarschijnlijk op, want dat was zoeken en dan de biefstuk!
In het begin van ons culinair avontuur had ik de biefstuk al gehad en het was heerlijk.
Maar nu:afgeraffeld en zeker niet de biefstuk zoals het had moeten zijn.
En... voor 1 persoon!
Het werd voor ons beslist,dat wij uit gegeten waren? De meiden van de bediening waren/zijn kanjers en konden alleen
beamen dat het niet goed gegaan was vanavond.
Nu thuis zitten we aan de thee met een broodje erbij, fijn uit eten nee dat kunnen wij niet zeggen.
Zo jammer, Joop en Maureen

Schrijf zelf een recensie over Grand Café Ruysdael in Heemskerk

Schrijf hieronder je recensie over Grand Café Ruysdael. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!