a TripAdvisor company

1. Grand café
  2. Frans-internationaal
  1. Toon telefoonnummer 0251 232 232

Aniek28

Leuke uitstraling heeft dit restaurant/café. Altijd druk en een goede en vriendelijke service. Ik had tijdens de lunch carpaccio gegeten. Dat was gewoon lekker, zoals het hoort te zijn. Ik kom hier graag nog eens terug.

Gegeten op 26 maart 2015

SylvZ

Bijzonder druk en rumoerig grand cafe. Dat heeft echt charme; het klinkt er ook echt alsof iedereen het er heerlijk naar zijn/haar zin heeft (en dat hebben ze ook allemaal). Niet geschikt voor echte gesprekken. Wel geschikt voor heerlijk lekker eten, goede wijn en perfecte bediening. Gaan zeker terug!

Gegeten op 3 april 2015

ioppiejok

We hadden eerst brood besteld met tapenade,was lekker.Maar we hadden nog niet op en toen kwam het hoofdgerecht al.
Wij zeiden dat we dit erg snel vonden,en de jongeman die ons het eten bracht vond dat ook.Hij zei een ogenblikje en overlegde met zijn meerdere,die kwam naar ons toe en zei dat er 15 tot 20 minuten tussen zat,want dat stond genoteerd zei ze,ik vond dit erg vreemd want dit kon echt niet.Nou volgens haar wel,en als we rustig aan willen doen, hadden we dat aan moeten geven.Ik zei haar dat ik dit erg fout vond,en dat als ik uit eten ga rustig aan wil doen en als ik haast zou hebben dit wel aan zou geven.Ze zei nou dat is u mening.
Dame je zat GOED FOUT?Slechte reclame.
J.Prud homme de Lodder

Gegeten op 22 september 2014

Paxeques

Gisteren met 8 personen bij van Ruysdael gegeten. We hadden gereserveerd en kregen een grote ronde tafel. Het personeel was heel vriendelijk en de bediening ging heel soepel.
Als je een 3-gangen menu wil gebruiken dan zijn er 3 keuze menus in 3 prijsklassen. Je kunt vervolgens weer uit een aantal voor-, hoofd- en nagerechten kiezen.
Als voorgerecht had ik de hete garnalen in knoflookolie gekozen; deze werden geserveerd met een mandje vers stokbrood; in een woord: heerlijk!
Mijn hoofdgerecht was een steak frites van de lavagrill met een saus naar keuze. Hierover was ik wat minder te spreken. In plaats van op een bord kreeg ik de biefstuk droog op een plank geserveerd met een klein bakje met een oesterzwammensaus ernaast. Die saus vond ik niet erg smakelijk en het feit dat de biefstuk op een stuk hout lag vond ik niet zo hygienisch. Ik miste ook wat groente erbij. De ernaast geserveerde dikke frieten waren daarentegen wel weer heel lekker.
Omdat er naast de verschillende drankjes ook om water was gevraagd kwam er een fles Spa Blauw op tafel met wat glazen erbij. Toen ik nadat die fles leeg was vroeg of er niet een grote kan met kraanwater op tafel kon komen, begreep ik van het meisje dat ons bediende dat ze dat niet deden, maar dat er wel glaasjes kraanwater konden worden besteld. Dat vond ik een beetje vreemd, maar dat hebben we dan maar gedaan.
Mijn nagerecht, Crème Brulée geserveerd met een bolletje vanille-ijs en een bakje slagroom was prima.
Al met al een gezellige ontspannen avond gehad, alleen had ik misschien een ander hoofdgerecht moeten kiezen.

Gegeten op 13 augustus 2014

Pili77

Gezellig terras, heel vriendelijk en efficiënt personeel. Tapas a volonté werden heel veel genomen maar wij gingen voor de spareribs, die werkelijk uitstekend zijn. Aanrader.

geenidee

Op woensdag 30 juli gegeten, wij bestelden een karaf witte wijn. Een Italiaanse Pinot Grigio, ik weet niet wat voor bocht er in de karaf zat maar geen Pinot Grigio en de wijn was warm. Bediening geroepen en inderdaad, er was een foutje gemaakt. Dat 'foutje' is natuurlijk geen foutje, dat gaat altijd zo. Ik wilde ook graag een glas Spa rood, 'een fles?' probeerde de bediening nog. Nee, ik vraag een glas. Met ons eten was op zich niets mis , behalve dat mijn Ladysteak op een houten plank geserveerd werd en dat vind ik niet fris. De eerste en de laatste keer.

Gegeten op 30 juli 2014

smeksmak

Vorige week tapas gegeten bij Ruysdael. Na eerder te zijn geweigerd voor tapasmenu, hadden we nu maar gereserveerd. Het was warm die avond dus we zaten op t terras. Op t terras zit je prima, leuk uitzicht, druk en niet t gevoel dat de buurman op je bord kijkt.

Eenmaal begonnen met t tapasmenu kregen we een mand met ongeveer 1,5 stokbrood erin. Dat is jammer dat ze je gelijk zo vol willen duwen met brood. De gerechten die we kozen waren lekker, maar niet super. Spare ribs daarentegen was hoogtepuntje van de avond.

Conclusie: voor tapas ga ik niet meer heen, maar t blijft een heerlijke tent om wat te eten.

Gegeten op 16 juli 2014

Carin-1961

Gisteren met een groot gezelschap hier gegeten , was weken geleden al besproken , bij aankomst bleek er voorzeker 8 mensen geen plek te zijn , dat is uiteindelijk wel opgelost , door het bijschuiven van wat tafels , maar een deel zat dus buiten het terras ,
Voor drankjes was het personeel snel en kwam vaak langs , maar het eten onbeperkt tapas eten was dramatisch slecht geregeld , en als we vroegen of er nog wat door kon komen , kregen we een mandje stokbrood , zeker een uur niks op tafel gezet , ja en toen ineens kwam alles tegelijk , ik zelf vond het niet echte tapas hapjes , die ik gewend ben in andere restaurants .
Kortom voor ons echt nooit meer , als je zo,n groot gezelschap niet aankan neem dan ook de reservering niet aan .

Gegeten op 12 juli 2014

Restaurant - 10 maanden geleden

De reservering betrof 20 pers(niet 26). Degene die het diner plande is super tevreden en heeft uitsluitend positieve reacties gehad. Tijdens de avond geen klacht gehad. De indruk wekken dat een heel gezelschap ontevreden is, dat we ons huiswerk niet goed hebben gedaan, is onterecht en niet zo netjes

Proever - 10 maanden geleden

Jammer dat jullie de foute niet herkennen , er is tijdens het eten door degene die het geregeld had al een keer na binnen gegaan om te vragen waar het eten bleef ,en toen kregen we wat mandjes stokbrood , Bij ons is het dus heel anders binnen gekomen , dan dat jullie kunnen invoelen dat is spijtig

Restaurant - 10 maanden geleden

We herkennen het niet. Net als de andere aanwezigen. Zij plaatsten hele positieve Facebook berichtjes. Voor ons de bevestiging dat de avond geslaagd was. We bedanken u voor uw terugkoppeling. Voor een restaurant prettig wanneer u dat tijdens de avond doet, niet uitsluitend achteraf

Cupra

Met z'n tweeën gegeten voor de eerste keer, buiten een verwarmd terras, binnen de sfeer van Wild Wild West met de snelle en vriendelijke service uit een Diner. Voldoende bediening, de entrecote met frites en salade van de dag was prima, net zoals de cocostaart met warme kersen en mascarpone (op de kaart houden !!!!!!!!!!!!!!!), restaurant heeft verschillende indelingen zodat het goed geschikt is voor groepen, maar ook met hoekjes om je geliefde "te vragen".

Gegeten op 21 juni 2014

Luckymama

Het restaurant is sfeervol en levendig en heeft ook een ruim terras (met verwarming) Het eten is lekker en was tot ieders tevredenheid. Wij hadden de sate en kids spareribs en kindermenu.
De kids hadden lekker ijsje toe en wij speciale koffie. Het personeel is vriendelijk en vlot ondanks de drukte.
Voor ons een geslaagde avond en zeker nog een keer voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 1 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Grand Café Ruysdael in Heemskerk

Schrijf hieronder je recensie over Grand Café Ruysdael. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.