Movies

1. Eetcafé
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 040 245 76 17

Roger270961

Geitenkaas salade vooraf, mooi bord met veel garnituur en flink stuk geitenkaas, biefstuk met Jack Daniel saus, mooi stuk biefstuk en heerlijk gebakken, voldoende lekker gebakken friet en garnituur erbij, Zeer leuke bediening die lekker spontaan aan je tafel komen.

Gegeten op 20 maart 2015

Arjaner

Het eten is opzicht prima. Helaas is de service slecht in de zin van, ze laten je zeker een half uur wachten tot dat ze de bestelling opnemen. Vervolgens duurde het een klein uur voor het eten op tafel stond. Serveerster is ook lomp en ongeïnteresseerd en reageerde niet op de vraag waar ons eten bleef.
Toen ze eenmaal reageerde bleek het bestelde gerecht uitverkocht. Vervolgens weer lsng wachten....

al met al geen goede tent om wat te eten.

Gegeten op 8 maart 2015

Pascale68

Gelunched op een donderdagmiddag. Er was niks te doen. Het personeel straalde niet uit dat ze er zin in hadden. Het eten werd erg eenvoudig geserveerd. Ik had een broodje warme kip en de smaak vond ik niet bijzonder. Helaas niet voor herhaling vatbaar.
In de buurt, bv. op de markt, zitten vele betere lunchmogelijkheden.

Gegeten op 15 januari 2015

Sam89

Bij Movies gegeten met bonnen van SocialDeal. Bij aankomst bleek helaas dat onze reservering niet goed was doorgekomen, ondanks dat we ruim van tevoren hadden gereserveerd. Helaas liep het in de bediening ook niet gesmeerd: onze tafel werd niet opgedekt, naarmate we er langer zaten werd de bediening steeds gehaaster -alsof ze je weg wilden hebben- en ook de rekening klopte niet (geen rekening gehouden met bonnen van SocialDeal).
Het eten smaakte prima, maar niet bijzonder goed en de sauzen smaakten alsof ze uit een pakje kwamen, jammer.

Er zijn genoeg restaurants in dezelfde prijscategorie waar je beter kan eten en waar de bediening eveneens beter is. Ik zou Movies dan ook niet aanbevelen.

Gegeten op 9 januari 2015

Hopla1

Het eten is niet hoogstaand maar zeker goed en genoeg. Ik heb er nu in 3 maanden tijd 2x gegeten en hoewel ik uit ervaring weet dat ze fijne bediening hebben slaan ze de plank mis met een jongen die nu in de bediening staat. Onvriendelijk, gehaast en ongeïnteresseerd. Ze zouden er goed aan doen hem een cursus vriendelijk bedienen te geven.
Dit verpest toch echt een groot deel van de ambience en ik kom er voorlopig niet meer.

Gegeten op 22 november 2014

chanellxx

Met de bonnen van social deal had ik voor 4 personen een high tea geboekt. Het personeel was er niet blij mee. Ze hielpen ons super onklantvriendelijk, en het duurde 45 minuten voor we iedere keer een nieuwe 'ronde' kregen. Geen uitleg bij de gerechtjes, we kregen duidelijk weinig aandacht, wellicht door de bonnen.

Gegeten op 22 oktober 2014

hvangils

Vandaag op het terras van "Eetcafé Movies" gegeten. Het vispannetje wat ik had uitgezocht was rijkelijk gevuld en lekker. Alleen jammer dat je het met mes en vork moet eten, want kreeftensaus eten met een vork gaat niet. De serveerster was buitengewoon vriendelijk en zeer snel.

Gegeten op 23 september 2014

Gijs2014

Ik kom hier wel vaker. Dit keer met een voucher van Social deal. Je krijgt hier ook dan dezelfde aandacht. Had een 3 gangen menu en dat was meer dan uitstekend. Leuke zaak, vriendelijke bediening en een uitgebreide kaart. Hier kom ik zeker terug. Al was het maar voor de Jack Daniel's grilled steak.

Gegeten op 8 maart 2014

matt3

's Middags wat gaan drinken, voorafgaand aan de bioscoop. Ik had een espresso, maar kreeg een dubbele espresso (geen extra kosten). Mijn vrouw had een chocomel zonder slagroom, maar kreeg er eentje met slagroom (wel extra kosten). Erg gehaaste bediening. Afijn, 's avonds gereserveerd voor diner, knus plekje gekregen aan een klein tafeltje, maar nog groot genoeg. Voorgerechten waren lekker (cocktail van rivierkreeftjes, tomatensoep), hoofdgerechten ook (Jack Daniels steak, varkenshaas). Maar daarna zijn we compleet in de steek gelaten; onze ober kwam de borden halen, vroeg niet of we iets na wilden en liet zich niet meer zien (reageerde ook niet op handgebaren). Toen de mensen naast ons wel een nagerecht kregen, besloten we maar de rekening te vragen. Erg jammer, want ze hadden meer aan ons kunnen verdienen. Maar ik ga niet smeken om een toetje als ik er ook voor moet betalen.

Gegeten op 27 december 2013

JV040

De Movies is een erg gezellig eetcafé met een ongedwongen sfeer waar je snel een hapje kunt eten. De gebruikelijke eetcafégerechten staan op de kaart tegen een redelijke prijs. De spareribs zijn goed. Lekkere friet erbij. Enige minpunt is de wel erg karige salade.

Gegeten op 12 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Movies in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Movies. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.