Movies

• 7.1

• 7.5

Gijs2014
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik kom hier wel vaker. Dit keer met een voucher van Social deal. Je krijgt hier ook dan dezelfde aandacht. Had een 3 gangen menu en dat was meer dan uitstekend. Leuke zaak, vriendelijke bediening en een uitgebreide kaart. Hier kom ik zeker terug. Al was het maar voor de Jack Daniel's grilled steak.

Gegeten op 8 maart 2014

matt3
  • Recensies in de laatste twee jaar

's Middags wat gaan drinken, voorafgaand aan de bioscoop. Ik had een espresso, maar kreeg een dubbele espresso (geen extra kosten). Mijn vrouw had een chocomel zonder slagroom, maar kreeg er eentje met slagroom (wel extra kosten). Erg gehaaste bediening. Afijn, 's avonds gereserveerd voor diner, knus plekje gekregen aan een klein tafeltje, maar nog groot genoeg. Voorgerechten waren lekker (cocktail van rivierkreeftjes, tomatensoep), hoofdgerechten ook (Jack Daniels steak, varkenshaas). Maar daarna zijn we compleet in de steek gelaten; onze ober kwam de borden halen, vroeg niet of we iets na wilden en liet zich niet meer zien (reageerde ook niet op handgebaren). Toen de mensen naast ons wel een nagerecht kregen, besloten we maar de rekening te vragen. Erg jammer, want ze hadden meer aan ons kunnen verdienen. Maar ik ga niet smeken om een toetje als ik er ook voor moet betalen.

Gegeten op 27 december 2013

JV040
  • Recensies in de laatste twee jaar

De Movies is een erg gezellig eetcafé met een ongedwongen sfeer waar je snel een hapje kunt eten. De gebruikelijke eetcafégerechten staan op de kaart tegen een redelijke prijs. De spareribs zijn goed. Lekkere friet erbij. Enige minpunt is de wel erg karige salade.

Gegeten op 12 november 2013

charlotte1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij aankomst gaven we aan dat we 2 uur later naar de bioscoop gingen en toen zei de, overigens super vriendelijke en enthousiaste, ober dat dat prima ging lukken. Na zo'n 3 kwartier kregen we ons voorgerecht, nog 3 kwartier later ons hoofdgerecht en het toetje hebben we in 10 minuten op moeten eten terwijl we de rekening al vroegen. Niet echt goede timing dus! En dat terwijl het echt helemaal niet druk was!
De voorgerechten die we hadden waren lekker, zo ook de toetjes en het hoofdgerecht dat mijn vriend had besteld, maar mijn biefstuk was ontzettend doorbakken. Als we tijd hadden gehad, had ik het terug gestuurd naar de keuken.
Leuk om een keer geweest te zijn met een goede aanbieding, maar ik hoef er niet per se naar terug.

Gegeten op 24 september 2013

BWEHV
  • Recensies in de laatste twee jaar

Via een actie bij Movies terecht gekomen voor een 3-gangen keuzemenu. Aangezien het een stralende dag was iets eerder gekomen en een drankje vooraf genuttigd op het terras. De bediening was vlot en vriendelijk. We mochten kiezen of we buiten of binnen wilden eten en het was geen enkel probleem om ons drankje buiten te drinken, buiten te bestellen en dan met het voorgerecht naar binnen te gaan.

Als voorgerecht zijn de nachos en de salades eigenlijk net een tikje te groot, maar voor de grote eter is dat natuurlijk geen probleem, mijn garnalen in limoen waren een prima voorgerecht, goede hoeveelheid en smakelijk hoewel iets te veel limoen was gebruikt. De vleesgerechten gaat ze goed af, de spareribs, de saté en de steaks waren goed, maar men heeft meer moeite met de vegetarische en visgerechten. Het vispannetje was te gaar met een saus die niet echt paste, de vegetarische canneloni was ondefinieerbaar. De friet was goed. Het toetje was weer iets te groot, maar de spekkoek was een groot succes, zouden ze die zelf maken of inkopen bij de toko?

Prima restaurant voor een snelle hap voor de bioscoop of om met een groep te gaan eten. Goede prijs voor standaard gerechten. Je gaat zeker niet met honger de deur uit.

Gegeten op 25 april 2013

LS5424
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren met drie vrienden gegeten bij Movies voorafgaand aan een concert in de Effenaar, vanwege de afstand en omdat uit ervaring het eten daar wel goed is. We waren extra vroeg omdat de vorige keer de bediening/keuken zo traag was dat we na de laatste hap van het hoofdgerecht direct moesten rennen om het concert te halen. Dit keer ging het vlotter omdat het vóór zessen was. Eten was zoals verwacht lekker en niet duur, wel slordig dat een gerecht dat op de kaart stond al een tijd niet meer in het assortiment zat (haal het dan direct uit het menu). Van de bediening verwacht ik nooit topservice want het lijkt mij ook een rotbaan, als de basishouding maar goed is en dat was zo. Toch nog een onvoldoende gegeven aan de bediening want: Tip aan het management: laat het personeel niet 10 keer per half uur vragen of iemand nog wat wil drinken. We snappen dat een horecagelegendheid het van de drank moet hebben, maar nu krijg je het gevoel dat als je niets meer bestelt je gewoon moet oprotten terwijl we notabene net een compleet diner betaald hadden! Volgende keer (en we gaan vaak naar Eindhoven) maar naar een ander restaurant of kroeg die wat gastvriendelijker is. Lekker en voordelig eten kun je ook bij de concurrent lijkt het management te vergeten...

Gegeten op 2 november 2012

bacoben
  • Recensies in de laatste twee jaar

Meerdere keren gegeten. Laatste keer waren ze mijn eten vergeten in een groep van acht personen, kreeg excuses en drankje van het huis en het eten kwam alsnog snel. Geen hele grote porties of heel bijzonder eten maar het is goed te eten en de prijs kon ook veel erger. De bediening laat af en toe wel even op zich wachten en is ook niet altijd even handig, heb al heel wat glaasjes en bordjes zien sneuvelen.

Bourgondischedame

• Matig

simpel eten en porties zijn niet heel erg groot, de volgende keer gaan we naar de Mac. als je kijkt naar de prijs/kwaliteit-verhouding is het eten toch echt onder de maat.
Geen aanrader dus

henkuitkampen

• Goed

na een half uur kwam de bediening pas melden dat het bestelde eten niet meer voorradig was en dat aan het begin van de avond !!
Dus nog een poos wachten voordat het nieuw bestelde eten kwam, ondertussen geen brood of iets dergelijks gekregen, dus honger !!
Alles werd goedgemaakt met de zeer billijke rekening!
Verder goede sfeer en bediening

merelle

• Goed

Losse ongedwongen sfeer. Eten is het laatste jaar zeer verbeterd. Geen haute cuisine maar gewoon een lekkere hap voor een redelijke prijs. We gaan hier altijd wel met een goed gevoel weer naar buiten. Ik hoop alleen dat het terras nu wel klaar is voor de zomer. Zo ja , weten wij al waar we deze zomer zeker een keer gaan eten.

Schrijf zelf een recensie over Movies in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Movies. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!