a TripAdvisor company

foto's van Eetcafé Movies in Eindhoven - 1 foto's van Eetcafé Movies in Eindhoven - 2 foto's van Eetcafé Movies in Eindhoven - 3 foto's van Eetcafé Movies in Eindhoven - 4

1. Eetcafé

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 040 245 76 17

Dineren voor je bioscoopavond

Mooie schilderijen van filmsterren aan de wand, posters van bekende films en een prachtige bar. Dit eetcafé staat geheel in het teken van movies. Movies staat bekend om de snelle bediening en ontspannen sfeer en je kunt hier terecht voor smaakvolle internationale gerechten. In het weekend is het aan te raden om na het dineren gezellig te blijven voor een drankje. In de avond wordt het rustige eetgedeelte namelijk omgetoverd in een sfeervol danscafé.

louis43

• Service

• Decor

• In behandeling

Via online reservering

Het is een gezellig ingericht eetcafe. Aardig personeel. Jammer van 1 voorgerecht dat te laat kwam. Verder was de kaart eenvoudig.

Gegeten op 12 februari 2016

Patricia1971

Via online reservering

Wij eten regelmatig bij de Movies. Het eten is lekker en vers, de bediening is erg vriendelijk en de sfeer is er gezellig.

Gegeten op 11 februari 2016

birgitte3

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten, mijn zoon mike en ik of ff keer samen bij te kletsen en tevens te genieten van een heerlijke Bief en hij Sate.
Was allemaal heel lekker en zou zeggen als bon AH nog geldig is bij movies dan ga ik nog een keer. Anders kan ik het helaas niet betalen gezien inkomsten.

Gegeten op 4 januari 2016

hennyvermolen

Via online reservering

Vanwege het hele lange wachten totdat we een menukaart kregen en konden bestellen, het voorgerecht geserveerd kregen en na bijna 3 kwartier het hoofdgerecht hebben we vanwege de tijd het nagerecht maar laten zitten, Dat kosten ons wel € 4,50. We hadden wel enig begrip voor een langere wachttijd vanwege de laatste dag van de AH-actie, maar daar moet een restaurant ook op voorbereidt zijn. Prijs - kwaliteit was redelijk.

s.d.l.jgoossens

Via online reservering

Een vriendelijke bediening met een goede service. Prijs en kwaliteitverhouding is uitstekend. Ook na het aangeven van een aandachtspunt wordt het probleem correct opgelost. Top

Gegeten op 30 januari 2016

x_leintjuh_x

Via online reservering

Onze online reservering was doorgekomen en we kregen dan ook meteen een tafeltje. De tafeltjes hier zijn altijd erg klein, 2 placemats pasten er niet op. Drankjes stonden binnen een paar minuten op tafel en de bediening was vriendelijk en vlot. Helaas, door de grote drukte van de AH restaurantactie bleek de helft van de gerechten niet meer voorradig. Wij hebben dan ook maar liefst 5 keer onze bestelling moeten veranderen. De carpaccio was erg lekker, de kreeftencocktail een beetje karig (sla, saus, kreeftjes en perzik). De gamba's waren heerlijk, beetje pittig maar daar houden wij wel van. Spare-ribs waren lekker mals maar er zat weinig smaak/marinade op. Nadat wij om extra chilisaus hadden gevraagd bleek deze combinatie heerlijk. Mijn partner bestelde de spekkoek, maar er was alleen nog aardbeienijs ipv kokos en mangoijs erbij. Geeft niet, aardbei is net zo lekker. Voor mij de baileys latte met op verzoek caffeïnevrije koffie. We hebben helaas op elke gang een uur moeten wachten, ik denk dat de kok het niet zo goed meer kon overzien, het was ontzettend druk. Ik ga hier nog wel eens naartoe, maar wel op een minder druk moment. Wij hebben hier eens gegeten tussen twee films van de hobbit-marathon in, en toen waren we met 30 minuten klaar, gegeten en al. Ze kunnen het dus wel.

Beautiflash

Via online reservering

3 gangen diner van AH gegeten. We mochten uit de gehele kaart kiezen. Vooraf champignons op toast en de runder carpaccio, beiden een aanrader. Biefstuk daarna was zeer mals en de spareribs heerlijk pittig gekruid en mals. Royale porties met heerlijk gebakken krokante frietjes! Door de drukte waren niet alle desserts te bestellen. Geen probleem, met vervanging door andere soorten ijs kregen we een lekker nagerecht. Vriendelijke gastvrije bediening en de
service was erg goed. We komen zeker terug.

eminekayan

Via online reservering

Ik moest zo lang wachten op een meest simpel gerecht :( als het nou een sterrenrestaurant was okee, maar dit kan niet, ook niet "als het zo druk is".
De vegetarische cannelloni was te zout en er is trouwens niet veel keus uit vegetarische hoofdgerechten.
Een volgende keer zit er voor mij niet in.

lisak9

Via online reservering

De tonijnsteak was bijna koud. De rest van het eten was wel goed op temperatuur en erg lekker. Goede grote porties. Een goede sfeer hoewel de muziek wel erg hard stond.

Gegeten op 30 januari 2016

mariettevanleuken

Via online reservering

Middels de AH actie zijn wij (mijn dochter van 20) en ik bij de Movies terecht gekomen. We arriveerden om 18.15uur. We kregen een plaatsje boven, want beneden was het erg druk vanwege de pubquiz. We hadden een gezellige tafel met uitzicht op het café. Na verloop van tijd kregen we ons drinken en de kaart dienden we zelf te pakken. Mijn dochter en ik bestelden hetzelfde: zalmcarpaccio en de burger van Black Angus. Na een uur kregen we ons voorgerecht. In dat uur is de ober geen enkele keer aan onze tafel geweest. De borden waten warm en dr zalm lauw, terwijl het gerecht toch echt bij de koude voorgerechten vermeld stond. De wat bruinige randjes stonden ons ook niet aan, maar we hadden honger, dus hebben we wat, hetzij met lange tanden, gegeten. Na een uur kwam het hoofdgerecht. En hoewel we ondertussen wel trek hadden gekregen, hebben we bedankt voor het hoofdgerecht. De Black Angus was erg black, droog, klein en onsmakelijk. We riepen de ober om de rekening. Hij kwam rap naar ons toe. Ik verwachtte dat hij op enige manier nog de schade probeerde te herstellen, maar nee. Hij vertelde dat we niet konden betalen, omdat we nog een toetje moesten bestellen. Dat hebben we maar niet gedaan, gezien de ervaringen van de andere gerechten. Wel hebben we alles betaald. We komen hier niet meer om te eten. Black Angus, vergeet de g!

Gegeten op 29 januari 2016

Schrijf zelf een recensie over Eetcafé Movies in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Eetcafé Movies. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.