Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Grand Café Restaurant Suyderoogh

1. Hollands

Grand Café Restaurant Suyderoogh

1. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 0519 349 314

jan260

Heerlijk gegeten bij restaurant suyderoogh.
Wij hebben als voorgerecht een heerlijke tomaten soep gegeten
Als hoofd gerecht een varkenshaasje
Als desser een ijs trio met marrakech en div vruchten.

Echt een aanrader om hier te gaan eten.
Vriendelijk personeel.
Super uitzicht over het lauwersmeer.
Komen hier zeker nog een terug.
Bedankt voor de gezellige avond.

Gegeten op 28 augustus 2014

huis58

Al vele malen op Suyderoogh gegeten, geweldig restaurant en snackbar, leuke en vriendelijke eigenaren. Ook het merendeel van het personeel is uitermate vriendelijk en attent. Ik heb een dieet en er word echt met me meegedacht en opgebeld naar de leverancier of iets glutenvrij is of niet. Ook worden er gerechten voor mij persoonlijk aangepast op aanvraag.
Zeer lekker eten en volop genoeg, ruime keuze en goede kwaliteit en leuke prijs.
Bedankt Suyderoogh, tot volgende keer!

Gegeten op 2 augustus 2014

Nwaga0duh

Ongeveer een maand geleden geluncht. Daarvoor ook al eens, wat erg beviel!
We bestelden een broodje beenham met ui en gesmolten kaas.
We kregen een broodje beenham met mosterdsaus.
Dus ik heb gevraagd aan de jongen van de bediening of wij het juist bestelde gerecht konden krijgen. Ik doe niet erg moeilijk en zei dat hij dit broodje mee kon nemen en dan de ui en kaas erbij te voegen.
Hij liep weg zonder dat ik was uitgesproken, maar hij wil het probleem snel opgelost hebben natuurlijk :). De keuken wilde het probleem blijkbaar ook snel uit de weg helpen, want na 2 minuten kwam het broodje terug met rauwe ui en koude kaas. Dit vind ik dan nog geen probleem, maar wel het geklaag wat ik vanuit de (half) open keuken kon horen (''t-ggggg....''zucht'').
Als ik er weer eens zal zijn, dan geef ik een herkansing!

Gegeten op 19 juni 2014

jakru

Vanavond weer gedineerd in restaurant het Suyderoogh, de ontvangst door Jannie was als vanouds warm en hartelijk, zij vertelde dat het ons 10 de jaar is in het restaurant.
Als vooraf stokbrood met kruidenboter, en een heerlijke tomatensoep
Als hoofdgerecht een lekkere visschotel, aangevuld met gebakken en gefrituurde aardappeltjes en witlof, en volop keuze uit het buffet. Als laatste koffie voor mijn echtgenote, en voor mij een prachtig opgemaakte schotel met aardbeienijs verse aardbeien en een mooi stukje opgemaakte cake. Daarbij witte wijn voor mijn vrouw, en voor mij een paar koele biertjes. Verder alle lof voor de bediening en de keuken. Na vandaag gaan we er nog 9 keer dineren, met een bungalow arrangement is dat nog te betalen.

Gegeten op 4 juli 2014

jakru

Wij komen al jaren op het park en dineren dan in het restaurant. Met een bungalow arrangement heb je de keuze uit 2 dag menu's en valt er genoeg te kiezen uit het buffet. Daarmee heb je uitstekend en lekker te eten voor een betaalbare prijs, vooral de visgerechten zijn er top. Na slechte ervaringen elders ben ik door de uitstekende keuken weer vis gaan eten, als nagerecht meestal ijs wat steeds weer verrassend en lekker is. Altijd weer worden we door de medewerksters gastvrij ontvangen, voor ons voelt het als thuiskomen, met een vaste tafel aan het raam is het genieten van het eten en uitzicht, daarbij geholpen door een prettige bediening. In april hebben we er 4 keer gedineerd, juli zal het een keer of 10 zijn, in oktober gaan we voor week en dineren we er weer. Zo gaat het al een jaar of 8 genieten van de natuur, en eten in het restaurant, voor ons een topper, maar het blijft mensen werk.

Gegeten op 10 april 2014

daniel52

Super slecht gegeten bij dit restaurant. We hadden het 4 gangen menu via Groupon. De eerste twee gerechten waren redelijk, het hoofdgerecht (spareribs) was echt heel slecht. Het vlees was hard, niet mals. Het leek op het oog meer een bord vlees dat nog gebakken moest worden. We waren met vier personen, en hebben allemaal het eten laten staan. De service was al even slecht. Er werd alleen gevraagd of er genoeg eten was, maar niet of alles naar wens was. Het personeel hadden onderling allerlei binnenpretjes, wat overkwam alsof ze ons aan het uitlachen waren. Erg jammer.

Gegeten op 9 juni 2014

janna4

Vanavond gegeten bij restaurant Suyderoog.
We hadden een Groupon bon voor een visschotel.
Het restaurant ziet er sfeerfol uit en ligt in een prachtig gebied.
De ontvangst was uitermate vriendelijk.
We begonnen met een lekker glas witte huiswijn.
De geserveerde visschotel was overweldigend.
Onde andere zalm, kabeljauw, inktvisringen, snoekbaars, mosselen, garnalen en sliptong.
Een enorme variatie aan vis.
Alles goed bereid en erg smakelijk.
Bij het eten nog een glas wijn en een Spa rood besteld.
Vlotte bediening door een vriendelijke ober.
Echtgenote sloot af met een chocolade dessert.
Voor mij was een kop koffie voldoende.
Kortom, heerlijk gegeten en een aangename avond gehad.
Absoluut voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 14 mei 2014

Mharda

Met vrouw en twee kinderen eerst gaan bowlen en toen 'a la carte' eten. Bowlen was erg leuk, en om 19:00 aan tafel. Kaart kwam snel, drankje kwam snel, stokbrood kwam snel... maar toen... Pas tegen 20:00 kwam het hoofdgerecht op tafel. En dat pas na ons manen, niet uit zichzelf even komen melden er wat vertraging was!
Biefstuk voor oudste zoon was goed. De pizza was bleek, had niet meegebakken tomaat en men was uitgeschoten met de oregano. Verder veel te weinig kaas. De slibtongen (drie stuks) leken mooi. Dat wil zeggen de bovenste was prima, de middelste was al iets minder en de onderste had ook wel weggegooid kunnen worden... Het slechtst was het vegetarische gerecht. Mijn vrouw is geen grote eter, maar dit was qua hoeveelheid toch echt onder de maat. Niet echt op smaak, de rozijnen ontbraken en er zat ook geen rijst bij. Na veel moeite (en in de kaart kijken) het personeel kunnen overtuigen en na vijf minuten een kopje rijst gekregen. Niet gaar en waarschijnlijk géén basmati rijst wat het volgens de menukaart had moeten zijn.
Het nagerecht hebben we maar overgeslagen... Thuis maar een broodje genomen...

De locatie is prachtig en waarschijnlijk kan je er best leuk lunchen. Maar onze ervaring met het diner is gewoonweg slecht. Wel werd ons voor het lange wachten een drankje bij de koffie aangeboden, maar daar hebben wij geen gebruik meer van gemaakt.

Gegeten op 26 april 2014

jeroen1999

heerlijke vier gangen keuze menu via groupon gegeten daarna lekker bowlen
top locatie goede producten ruime keuze komen zeker terug voor de boot verhuur en weer lekker
eten op het vernieuwde terras

Gegeten op 14 maart 2014

I_oor

Naast het restaurant is er hier ook een bowlingbaan! Dus met de familie eerst een uurtje gebowld en dat was erg geslaagd! De cappuccino was helaas niet van een goede kwaliteit maar dat mocht de pret niet drukken. Daarna met de hele familie gegeten. Het voorgerecht was wel heel veel, de gebakken geitenkaas was heerlijk maar 1 plak was voldoende geweest, het voorgerecht van visgerechten was lekker, de garnalen heerlijk. Het hoofdgerecht was weer heel veel. Misschien dat de mensen in Groningen gewoon veel willen hebben, van mij mag het minder. De vis en vleesschotel waren goed, niet heel speciaal. Het nagerecht van yoghurtijs ging er goed in, de dame blanche miste de gewenste hoeveelheid chocoladesaus, waar is dat losse schenkkannetje met chocoladesaus? Al met al een leuk familie restaurant waar je goed kan vertoeven met een gezellige sfeer. Nu nog een open WiFi voor de tieners en wij komen terug!

Gegeten op 21 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Grand Café Restaurant Suyderoogh in Lauwersoog

Schrijf hieronder je recensie over Grand Café Restaurant Suyderoogh. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.