Grand Café Restaurant Suyderoogh

• 7.4

• 7.7

jeroen1999
  • Recensies in de laatste twee jaar

heerlijke vier gangen keuze menu via groupon gegeten daarna lekker bowlen
top locatie goede producten ruime keuze komen zeker terug voor de boot verhuur en weer lekker
eten op het vernieuwde terras

Gegeten op 14 maart 2014

I_oor
  • Recensies in de laatste twee jaar

Naast het restaurant is er hier ook een bowlingbaan! Dus met de familie eerst een uurtje gebowld en dat was erg geslaagd! De cappuccino was helaas niet van een goede kwaliteit maar dat mocht de pret niet drukken. Daarna met de hele familie gegeten. Het voorgerecht was wel heel veel, de gebakken geitenkaas was heerlijk maar 1 plak was voldoende geweest, het voorgerecht van visgerechten was lekker, de garnalen heerlijk. Het hoofdgerecht was weer heel veel. Misschien dat de mensen in Groningen gewoon veel willen hebben, van mij mag het minder. De vis en vleesschotel waren goed, niet heel speciaal. Het nagerecht van yoghurtijs ging er goed in, de dame blanche miste de gewenste hoeveelheid chocoladesaus, waar is dat losse schenkkannetje met chocoladesaus? Al met al een leuk familie restaurant waar je goed kan vertoeven met een gezellige sfeer. Nu nog een open WiFi voor de tieners en wij komen terug!

Gegeten op 21 december 2013

Janenellie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben hier zaterdag avond gegeten. Wij vonden in eerste instantie de prijzen wat aan de hoge kant maar die werden gerechtvaardigd door de fantastische keuken! Wat hebben we lekker gegeten. Alles was ruimschoots voldoende en vers.
De bediening was zeer attent en ondanks de drukte kregen we alle aandacht. De baas gaf einde van de avond aan dat ze druk bezig zijn aan kwaliteitsverbetering van het bedrijf. Wat ons betreft zijn ze daar in geslaagd!
Kortom we hebben een heerlijke avond gehad die zeker voor herhaling vatbaar is.

Gegeten op 26 oktober 2013

wijjert
  • Recensies in de laatste twee jaar

Via kennissen zijn wij terecht gekomen bij U ,restaurant Suyderoogh.
Wij hebben eerst lekker gebowld.
Daarna een drankje.
Na wat gezellig gebabbel onder elkaar zijn we aan het diner begonnen.
Alles wat hier voorgeschoteld was kon volgens ons niet beter.
Alles heel relext en gezellig.
Ga zo door.

PS. De verlichting op de parkeerplaats ??

Gegeten op 26 oktober 2013

Petra021

Gisteravond hier gegeten.
Wij zijn hier vaker via groupon geweest. Dit keer onbeperkt Spare Ribs gegeten. Er werd ons einde van de avond gevraagd of wij over onze ervaringen iets wilden schrijven omdat ze hard bezig zijn het bedrijf naar een hoger niveau te tillen. Dit wilden wij met alle plezier. De tablet ter plaatse viel helaas uit maar bij deze.
Wij hebben een fantastische avond gehad, de Spare Ribs waren heerlijk mals en ruimschoots voldoende. Mijn vriendin een liefhebster van gezonde dingen heeft genoten van het salade buffet waar wij onbeperkt gebruik van konden maken. Het restaurant was helemaal vol, erg gezellig. Beetje jammer dat er 1 tafel wat luidruchtig aanwezig was maar ik denk dat ze iets te vieren hadden...
Kortom wij hebben een heerlijke avond gehad en komen zeker terug!

Gegeten op 12 oktober 2013

PO10EP
  • Recensies in de laatste twee jaar

Stom! Zo vlakbij en nog nooit van gehoord. Gewoon stom dus. denkend dat het een Landal Greenparks formule restaurant is. Gewoon stom. Je kunt hier namelijk echt lekker eten. ik had uiteraard de Hollandse garnalen vooraf. Dat MOET gewoon met de haven van Lauwersoog zo dichtbij. Fantastische Hollandse garnalen met de saus gelukkig apart. Niets maakt me zo blij als zelf kunnen doseren. Stom ook is irritatie voelen als er geen vleesmes wordt geserveerd bij de tournedos. Dat HOEFT bij deze tournedos ook niet want zo mals heb ik hem nog nooit gegeten. Kortom zet al je stomme vooroordelen opzij zoals ik en GA hier eten. Maak ook een praatje met Ina, de terecht, uiterst relaxte uitbaatster van het geheel. Leuk wijf. Ze mag trots zijn. Je kunt hier ook bowlen en spare-ribs eten en steengrillen en er zijn aanbiedingen etc.. Dr is van alles wat. 20 minuten van Dokkum en 30 minuten van Groningen.
2 puntjes van kritiek laat de serveersters meer lachen EN doe iets aan de kruidenboter. Maar verdereen dikke 8 van een bourgondische 10.

Gegeten op 12 oktober 2013

Maria---
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hadden gebruik gemaakt van een Groupon waarbij je onbeperkt schnitzel, spareribs, kibbeling of lekkerbek kon eten. Bij aankomst (op tijd, 17.00) werden we vriendelijk geholpen en naar ons tafeltje gewezen. Er werd echter geen uitleg gegeven over hoe het in zijn werk zou gaan, in principe geen probleem. Maar misschien wel handig omdat er tegenwoordig ook veel buffetrestaurants bestaan, en dit werd dus elke rond vers in de keuken bereid.
Het eten smaakte prima. Lekkere knapperige friet, lekkere vis, prima spareribs (niet zo lekker gekruid, maar dat is persoonlijk). Maar na de eerste ronde begon de verontwaardiging. Ruim een kwartier nadat we klaar waren met eten en drinken... Had nog niemand naar ons omgekeken. Geen borden afruimen, niet vragen of we nog wat wilden drinken. Uiteindelijk ben ik zelf naar de bediening (2 personen) toegelopen en gezegd dat we nog een ronde wilde bestellen. Hierbij kregen we geen friet (hadden we blijkbaar moeten aangeven (?), er werd niet naar gevraagd helaas).

Al met al is de service beneden de maat. Daarnaast komt de bediening niet zo professioneel over. Voorbeelden: glazen met de handen pakken aan de rand (waar je met je mond aan zit), irritaties laten merken, driftig heen en weer lopen op hakken, etc.

Conclusie: eten is prima, service beneden de maat.

Gegeten op 29 augustus 2013

LekkertjeGroningen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuke lokatie en we hadden een tafeltje aan het raam met uitzicht over het water. Met de groupon hebben we voor onbeperkt vis eten gekozen. Maar we konden ook iets anders als extra (kip of spareribs) nemen, omdat daar nogal misverstanden over bestonden werd gezegd. Het eten was goed, ook de tweede lekkerbek smaakte goed, maar de bediening liet het af en toe afweten. Of te druk of te weinig personeel.

Gegeten op 23 augustus 2013

stefendanny
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier gekomen via groupon. We hadden een visschotel voor 4 personen. verse vissoorten gebakken en gestoofd. heerlijk gewoonen ook de bijgerechten waren goed. We komen zeker terug.

Gegeten op 2 juni 2013

loverlie
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hadden een groupon bon voor onbeperkt spareribs eten. We werden heel hartelijk ontvangen en kregen meteen ons drinken. De stokbrood met kruidenboter was erg lekker, maar het duurde wel erg lang voordat we dit kregen. Meteen daarna stonden de spareribs als klaar. De eerste spareribs waren heerlijk! Lekker mals en goed gekruid. Maar naarmate we verder aten, werden de ribs steeds taaier en minder kruiden. De patat die erbij hoorde was heerlijk. Al snel wouden we patat en ribs bijbestellen, maar we werden niet meer gezien. Het personeel wat tafels aan het opruimen en gezellige praatjes aan het maken, maar wij werden niet bediend. Na een half uur is mijn vriend naar de bar gegaan en daar maar besteld. De spareribs die we toen kregen waren koud, taai en niet gekruid. Ook de patat was een stuk minder lekker.
Als we geen groupon bon hadden gehad, hadden we hier nooit gegeten. Ik zou hiervoor zeker geen €55 betalen. Het begon allemaal zo goed, maar helaas eindigde het een stuk minder.

Gegeten op 9 mei 2013

Schrijf zelf een recensie over Grand Café Restaurant Suyderoogh in Lauwersoog

Schrijf hieronder je recensie over Grand Café Restaurant Suyderoogh. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!