a TripAdvisor company

Grand Café Restaurant Suyderoogh

1. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 0519 349 314

wendye

Wij hebben nu twee keer hier gegeten met een groupon en twee keer hebben we niet gekregen waar we een groupon voor hadden gekocht. De eerste keer kregen wij een hele andere (veel goedkopere) kaart dan bij de groupon stond vermeld. Toen wij hierover het personeel aanspraken kregen wij een brutaal antwoord. Vandaag de fondue. In plaats van de saté en de andere beloofde vleessoorten, kregen wij frikandel, diepvries (?) hamburger en heel veel slavinkjes. Ook hield de serveerster vol dat wij biefstuk hadden, terwijl het varkensvlees was. Ook dit keer een brutaal antwoord toen ik zei dat dit hele andere vleessoorten waren. Ook kregen wij niet de beloofde sausjes. Wij gaan er niet meer eten. Ze proberen mensen te trekken met leuke gerechten, maar eenmaal gekocht dan krijg je goedkopere varianten. En als je er een vraag over stelt, krijg je echt een snauw.

Gegeten op 26 april 2015

jakru

Vanaf vrijdag 3 april tot donderdag 9 april hebben we erg lekker gedineerd in het restaurant. De ontvangst door de medewerksters was als vanouds, warm hartelijk en behulpzaam. Samen met een top kok in de keuken staat er een team die er alles aan doen om het gasten naar de zin te maken. En dat was te merken in het Paasweekend, geen stoel en tafel waren onbezet, steeds meer mensen weten restaurant het suyderoogh te vinden. Als je zeven avonden op rij zo lekker kan dineren dan is het moeilijk kiezen uit de vele gerechten die gepasseerd zijn. Maar we houden het bij de snoekbaars op tweede paasdag, deze nooit eerder zo lekker gegeten. Met de groenten friet gebakken aardappeltjes, het buffet de wijn en een vruchten sorbet als toetje was het alleen maar genieten op die maandagavond.

Gegeten op 6 april 2015

natasja50

Zaterdag gegeten met vrienden,
Op zicht een leuk resturand wel erg rustig,
Bediening was niet erg vriendelijk,
Het woord Groupon wert vaak genoemd als je iets bij bestelden.
Niet erg vriendelijk als je met 10 mensen gaat eten even steeds wordt gezegt dat je met Groupon gaat betalen,toch raar van het personeel,ze keken ons liever weg,
Verder hebben we het wel erg gezellig gehad met ze allen
Alleen jammer van het niet vriendelijke personeel.
Ik vint als resturand niet met Groupon wil laten betalen.verzorg er dan voor dat je uitschrijft bij Groupon.
Mijn mening is al resturand moet er geen verschil zijn als je met Groupon of contant betaald,
Als ze zo door gaan kunnen ze beter hun deuren sluiten

Gegeten op 21 maart 2015

jeffreydavey

Met mijn familie zondag naar Lauwersoog geweest. We kwamen terecht bij dit restaurant.
Een gezellig restaurant met mooi uitzicht. Heerlijke broodjes en gebakken vis.
Echt een aanrader op Lauwersoog. Zeer vriendelijk personeel.

Gegeten op 1 maart 2015

Johannes13482

Heerlijk gegeten met mijn vriendin in dit restaurant. Super mooi uitzicht op het Lauwersmeer. Lekkere vleesschotel voor 2 personen. De bediening zeer aardig en attent!

Gegeten op 1 maart 2015

Proever68821

Wat een teleurstelling! Den service was beroerd en het eten van zeer page kwaliteit. De spareribs waren eerder gekookt dan gebakken en ook de mixed grill was droog. De bij geserveerde groente was papperig en in een relatief rustig restaurant werden we toch nog continue vergeten. Veel te lang met lege glazen gezeten en op onze klachten werd alleen gereageerd met een onverschillig 'oh'.

Hier gaan wij nooit meer naar toe.

Gegeten op 26 februari 2015

albertus59

In de vakantie met de kinderen aan het bowlen geweest, erg gezellig.
daarna van de kaart gegeten, heerlijke sliptong en zalm. de kinderen hadden een kindermenu,
vriendelijke bediening en een gezellige sfeer.

Gegeten op 23 februari 2015

lien00

Met de familie gezellig dagje suyderoogh!! We hadden een bon via groupon bowlen plus hoofdgerecht. Bediening was erg vriendelijk en eten was top en gezellige sfeer Het is voor herhaling vatbaar top restaurant!

Gegeten op 8 februari 2015

Enklaar

Wij hebben van 9 t/m 11 januari 2015 3x gebruik gemaakt van het restaurant Suyderoogh. 2x in het restaurant gegeten met een Groupon, 1x gourmet in een vakantiehuisje op het park. De gourmet was aardig verzorgd. De eerste Groupon was goed (3 gangen a la carte), bij de tweede Groupon (eenzelfde 3 gangen a la carte) kregen we ineens een hele andere menukaart met veel minder keuze. Ook de tournedos en de scholfilet waar op de Groupon naar verwezen werd i.v.m. bijbetalen stond ineens niet meer op de menukaart. Bij navraag werd gezegd dat "het menu was gewijzigd", maar andere gasten (blijkbaar zonder Groupon) kregen wel de menukaart die wij ook de dag eerder hadden gekregen. We moesten 45 minuten wachten voordat we het voorgerecht kregen, toen we een tijd daarna het hoofdgerecht kregen was dat niet het juiste gerecht, nog langer wachten. We hebben wel een drankje aangeboden gekregen voor het wachten, maar voelden ons door het hanteren van meerdere menukaarten (blijkbaar afhankelijk van wel/geen Groupon) toch een beetje besodemieterd. A la carte was ineens niet meer a la carte maar een voorgeschreven 3-gangen menu. Ook de kwaliteit van eten wisselt heel sterk. De ene keer is het goed, de andere keer juist weer middelmatig tot slecht. De laatste avond dat we daar gegeten hadden, werden we direct onder de luidspreker geplaatst. Nu heeft 1 van ons een gehoorbeperking. Dat konden zij natuurlijk niet weten, maar toen we probeerden te vragen om een andere tafel konden we de reden daarvan niet eens kenbaar maken omdat de ene medewerker naar de andere medewerker riep dat "tafel 51 alweer gereserveerd was" en de medewerker waar wij mee spraken vervolgens wegliep. Uiteindelijk dus maar onder de speaker blijven zitten. Nu in totaal 3x bij Suyderoogh gegeten waarvan 1x goed (mixed Lauwersland), 1x redelijk (schnitzel) en 1x slecht (spareribs). Wij laten het restaurant maar even links liggen...

Gegeten op 11 januari 2015

trijnie1

erg goed eten , erg gezellig ook de bowling baan en vooral vriendelijk personeel aanrader .we haden via groupon een leuke aktie geboekt , onbeperkt spareribs eten , meer dan genoeg krijg je de frietjes waren ook leuk verpakt , en de salade was ook erg lekker heb erg genoten met onze kinderen

Gegeten op 29 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Grand Café Restaurant Suyderoogh in Lauwersoog

Schrijf hieronder je recensie over Grand Café Restaurant Suyderoogh. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.