Grand Café Restaurant Suyderoogh

Grand Café Restaurant Suyderoogh

1. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 0519 349 314

albertus59

In de vakantie met de kinderen aan het bowlen geweest, erg gezellig.
daarna van de kaart gegeten, heerlijke sliptong en zalm. de kinderen hadden een kindermenu,
vriendelijke bediening en een gezellige sfeer.

Gegeten op 23 februari 2015

lien00

Met de familie gezellig dagje suyderoogh!! We hadden een bon via groupon bowlen plus hoofdgerecht. Bediening was erg vriendelijk en eten was top en gezellige sfeer Het is voor herhaling vatbaar top restaurant!

Gegeten op 8 februari 2015

Enklaar

Wij hebben van 9 t/m 11 januari 2015 3x gebruik gemaakt van het restaurant Suyderoogh. 2x in het restaurant gegeten met een Groupon, 1x gourmet in een vakantiehuisje op het park. De gourmet was aardig verzorgd. De eerste Groupon was goed (3 gangen a la carte), bij de tweede Groupon (eenzelfde 3 gangen a la carte) kregen we ineens een hele andere menukaart met veel minder keuze. Ook de tournedos en de scholfilet waar op de Groupon naar verwezen werd i.v.m. bijbetalen stond ineens niet meer op de menukaart. Bij navraag werd gezegd dat "het menu was gewijzigd", maar andere gasten (blijkbaar zonder Groupon) kregen wel de menukaart die wij ook de dag eerder hadden gekregen. We moesten 45 minuten wachten voordat we het voorgerecht kregen, toen we een tijd daarna het hoofdgerecht kregen was dat niet het juiste gerecht, nog langer wachten. We hebben wel een drankje aangeboden gekregen voor het wachten, maar voelden ons door het hanteren van meerdere menukaarten (blijkbaar afhankelijk van wel/geen Groupon) toch een beetje besodemieterd. A la carte was ineens niet meer a la carte maar een voorgeschreven 3-gangen menu. Ook de kwaliteit van eten wisselt heel sterk. De ene keer is het goed, de andere keer juist weer middelmatig tot slecht. De laatste avond dat we daar gegeten hadden, werden we direct onder de luidspreker geplaatst. Nu heeft 1 van ons een gehoorbeperking. Dat konden zij natuurlijk niet weten, maar toen we probeerden te vragen om een andere tafel konden we de reden daarvan niet eens kenbaar maken omdat de ene medewerker naar de andere medewerker riep dat "tafel 51 alweer gereserveerd was" en de medewerker waar wij mee spraken vervolgens wegliep. Uiteindelijk dus maar onder de speaker blijven zitten. Nu in totaal 3x bij Suyderoogh gegeten waarvan 1x goed (mixed Lauwersland), 1x redelijk (schnitzel) en 1x slecht (spareribs). Wij laten het restaurant maar even links liggen...

Gegeten op 11 januari 2015

trijnie1

erg goed eten , erg gezellig ook de bowling baan en vooral vriendelijk personeel aanrader .we haden via groupon een leuke aktie geboekt , onbeperkt spareribs eten , meer dan genoeg krijg je de frietjes waren ook leuk verpakt , en de salade was ook erg lekker heb erg genoten met onze kinderen

Gegeten op 29 november 2014

emi.groen

Op vakantie in natuurdorp Suyderoogh. Meerdere malen heerlijk gegeten. Ruime keuze uit zowel de grote als de kleine-kaart. De medewerk(st)ers deden er alles aan om het ons naar de zin te maken. Ook het aanpassen van de gerechten was geen probleem. Goede prijs/kwaliteit verhouding en ruime porties. Ook het krijgen van extra bijgerechten was geen probleem, zonderextra kosten. Echt een aanrader. Hier gegeten op 3, 5, 7 en 8 Oktober

Gegeten op 8 oktober 2014

KlaasVeenstra

Van het weekend in dit gezellige restaurant gegeten.
Mijn kinderen hadden een kindermenu en mijn vrouw en ik hadden de visschotel.
De visschotel was zalig en ook de kindermenu's waren super!

De bediening was uitstekend, met als gevolg dat wij er zondag weer zijn gaan eten.

Dit gaan we zeker vaker doen!!

Gegeten op 27 september 2014

john149

Gisteren met mijn vriendin gegeten. we begonnen met een vissoep , en daarna een heerlijke vleesschotel. service was zeer goed , met een ruime keuze aan gerechten.
Eerst lekker op de lounche bank gezeten op het terras. Mooie locatie.
We komen zeker nog eens terug.

Gegeten op 7 september 2014

jan260

Heerlijk gegeten bij restaurant suyderoogh.
Wij hebben als voorgerecht een heerlijke tomaten soep gegeten
Als hoofd gerecht een varkenshaasje
Als desser een ijs trio met marrakech en div vruchten.

Echt een aanrader om hier te gaan eten.
Vriendelijk personeel.
Super uitzicht over het lauwersmeer.
Komen hier zeker nog een terug.
Bedankt voor de gezellige avond.

Gegeten op 28 augustus 2014

huis58

Al vele malen op Suyderoogh gegeten, geweldig restaurant en snackbar, leuke en vriendelijke eigenaren. Ook het merendeel van het personeel is uitermate vriendelijk en attent. Ik heb een dieet en er word echt met me meegedacht en opgebeld naar de leverancier of iets glutenvrij is of niet. Ook worden er gerechten voor mij persoonlijk aangepast op aanvraag.
Zeer lekker eten en volop genoeg, ruime keuze en goede kwaliteit en leuke prijs.
Bedankt Suyderoogh, tot volgende keer!

Gegeten op 2 augustus 2014

Nwaga0duh

Ongeveer een maand geleden geluncht. Daarvoor ook al eens, wat erg beviel!
We bestelden een broodje beenham met ui en gesmolten kaas.
We kregen een broodje beenham met mosterdsaus.
Dus ik heb gevraagd aan de jongen van de bediening of wij het juist bestelde gerecht konden krijgen. Ik doe niet erg moeilijk en zei dat hij dit broodje mee kon nemen en dan de ui en kaas erbij te voegen.
Hij liep weg zonder dat ik was uitgesproken, maar hij wil het probleem snel opgelost hebben natuurlijk :). De keuken wilde het probleem blijkbaar ook snel uit de weg helpen, want na 2 minuten kwam het broodje terug met rauwe ui en koude kaas. Dit vind ik dan nog geen probleem, maar wel het geklaag wat ik vanuit de (half) open keuken kon horen (''t-ggggg....''zucht'').
Als ik er weer eens zal zijn, dan geef ik een herkansing!

Gegeten op 19 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Grand Café Restaurant Suyderoogh in Lauwersoog

Schrijf hieronder je recensie over Grand Café Restaurant Suyderoogh. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.