Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Le Bouleau

1. Frans

Le Bouleau

1. Frans
  1. Toon telefoonnummer 0164 258 782
  2. www.lebouleau.nl

mariette15

Afgelopen zondag heerlijk gegeten bij Le Bouleau aanrader het verrassings menu .,was af 'De presentatie van de gerechten was werkelijk verrassend IKwil niet te veel verraden maar we waren met zessen en gaan zeker nog eens terug het was gewoon een feestje De vernieuwde spoon was een ware smaakexplosie en de vlees en vis gerechten waren heerlijk Een klein minpuntje ik vond het erg donker binnen jammer de bediening was erg aardig maar de kok verdient een pluim

Gegeten op 21 september 2014

arie_roovers

Ik was afgelopen vrijdag aanwezig op de bruiloft van een goede vriendin. De receptie en het diner werden bij Le Bouleau gehouden. Tijdens de receptie werden erg mooi opgemaakte hapjes geserveerd. Helaas heb ik maar 1 schoteltje geproeft omdat de bediening naar mijn mening niet genoeg rond liep op het terras (ik stond een beetje aan de zijkant), vandaar de 9 voor de bediening en geen 10. De rest van de namiddag en avond was echt geweldig verzorgd. Goede en leuke bediening, mooie wijnen en werkelijk fantastisch eten voor een groep van een man of 30. Vooral het voorgerecht, leuk gepresenteerd in een open kast, en het hoofdgerecht waren voortreffelijk! Ik had voor het vlees gekozen omdat ik kabeljauw als vis variant niet zo'n bijzondere keuze vond. Het toetje was ook erg lekker en leuk opgemaakt. Kortom, en geweldige avond gehad en ik ga zeker terug als ik weer eens in de buurt ben!

Michel65

Geweldig gegeten afgelopen week, lekker buiten, net als vorig jaar zomer, een 4 gangen menu gekozen.
Amuse, zoals eerder vermeld een voorgerecht waardig, de rest van de gangen incl. een spoom als tussengerecht heeeeeerlijk!
Keuze uit vis of vlees of combinatie, deze x vlees gekozen, perfect bereide ossenhaas!
daarna een heerlijk dessert, al bij al die schamele €41,50 meeeeeer dan waard!
Aanrader!!!

Gegeten op 18 juli 2014

RikenCarina

Feest voor 36 personen, op aanraden van een personeelslid van LeBouleau een walking diner arrangement gekozen. Voorbespreking perfect begeleid, uitvoering op de dag van het feest uitermate professioneel, ook genodigden met aangepaste menu's zoals b.v. glutenvrij hebben genoten van een aangepast menu. Op de feestdag een uitermate warm onthaal, oog voor detail, met een buiten opgesteld welkomst bord. De wijze van presenteren van de gerechten is subliem. Geweldig is tevens het aanbod van alcohol vrije wijnen, niemand hoefde "De Bob" te zijn. LeBouleau staat in onze ogen voor een bevlogen team dat je echt het gevoel geeft dat je welkom bent en dat jou beleving er toe doet. Tevens op voordracht van Team LeBouleau enorm genoten van de live bijdrage van de muzikale "jazzy" begeleiding van "Ear Respectable Music" , zij hebben voor een geweldige muzikale ondersteuning van de avond gezorgd. Kortom een geweldige dag die, door de genodigden, met lof is overladen.
Team LeBouleau bedankt voor een onvergetelijke dag.

Gegeten op 23 maart 2014

MtineResto

Inmiddels voor de vierde keer gegeten bij Le Bouleau en het blijft helemaal top. Heerlijk eten, mooie presentatie en vriendelijke service. Een aanrader als je in luxe wilt genieten van een betaalbaar (verrassings)menu!

hh1234

Voor de 5e keer dit restaurant aangedaan. Altijd zeer tevreden naar his gegaan. Helaas hebben ze deze keer de boot gemist. Voorgerecht leuke decoratie in een letterkast gepresenteerd. Smaken van de verschillende voorgerechten te wisselend. Het tussengerecht was vlak van smaak. Een soort witvis wat je nog niet in een visstick tegenkomt. Het wordt nog erger dezelfde vis was ook gebruikt in het hoofdgerecht. De creativiteit van de opmaak was oké maar niet wat ik gewend ben van Le Bouleau. Nagerecht was lekker maar ook minder als anders.

Gegeten op 21 februari 2014

a-verwijs

Het 5 gangen verrassingsmenu was perfect. Zelden zo lekker en "mooi" gegeten. Alle overige 9 tafelgenoten waren het hiermee eens. Ook de wijnen waren zeer goed. Ontvangst, bediening en uitgeleide waren klasse. Een min punt is echter het parkeren, Je moet je auto in de berm van de bosweg parkeren en dat is bij het in- en uitstappen best lastig als het regent en sneeuwt.

Gegeten op 20 november 2013

JerS

Hebben weer 45 min gereden om in de Bouleau te eten. Wat is dit toch altijd de moeite waard zeg, grandioos! Goede ontvangst door het jonge team wat er rondloopt. De sfeer is er ook heerlijk intiem, geen tafels op elkaar gepropt en zachte verlichting. Zoals altijd gekozen voor het 5-gangen verrassingsmenu. We werden weer verrast door de gerechten en de presentatie. Ze weten altijd mooi de balans te vinden tussen vlees, vis en mooie groenten. Alle gangen waren top en zeer ruim in hoeveelheid. Amuse heerlijk, er zijn restaurants die dit als voorgerecht opdienen... Het voorgerecht, 6 gerechtjes mooi gepresenteerd. Vervolgens heerlijk op 1 bord, makreel- coquille- langoustine, puur bereid. Dan een soepje van courgette, verrukkelijk. Het hoofdgerecht mals bereid vlees, heerlijke saus en lekkere groenten. Tot slot de kaasplank, wat met recht een kaasplank genoemd mag worden. Vol met lekkere kazen, dip, brood, gewoon super. Bijpassende wijnen waren erg lekker in combinatie met de gerechten. Paar kleine foutjes wat de bediening betreft, maar dit werd allemaal soepel opgelost, proffesioneel.
Wij komen hier vaker, voor onze tafelgenoten de 1e keer, maar dol enthousiast. Absoluut de autorit waard met BOB. Topper!!

Gegeten op 26 oktober 2013

emase

Prettige ontvangst in een sfeervol restaurant. We hebben hier met zijn tweeen gegeten. Het personeel was vriendelijk. Jammer dat bij het serveren van het hoofdgerecht, door een ander personeelslid een wijnglas weg gehaald werd, zonder dat er gevraagd werd of we nog wijn wilden: daarom voor service een 8. Het eten smaakte heerlijk, de borden waren schitterend opgemaakt en de porties meer dan genoeg. Als voorgerecht hadden we de carrousel en de carpaccio. Als hoofdgerecht tournedos en ribeye. Het grand dessert is een aanrader voor wie van toetjes houdt, we kregen p.p. 9 gerechtjes! We hebben lang aan tafel gezeten, het was druk, maar het wachten was niet erg! De stoelen zijn uiterst comfortabel. En vooraf werd een amuse en tussen de gangen door werd een spoon geserveerd van het huis!

Gegeten op 18 oktober 2013

bourgondier__

vond het nou niet zo'n spektakel. we moesten zeker 3 kwartier wachten op het voorgerecht en ook werd de wijn niet bijgeschonken. toch zonde als je er zo'n 20 euro voor betaald. toen wij vroegen hoe het zat met onze gerechten dat nou niet echt opschoot werden we kortaf behandeld. binnen was het erg gezellig. eten smaakte goed maar niet echt van kunnen genieten omdat je van de trek als een zwijn alles naar binnenwerkt. helaas...

Gegeten op 6 september 2013

Schrijf zelf een recensie over Le Bouleau in Bergen op Zoom

Schrijf hieronder je recensie over Le Bouleau. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.