a TripAdvisor company

2. Frans
  1. Toon telefoonnummer 0164 258 782
  2. www.lebouleau.nl

Hans19833

Geweldige locatie en eten! het is werkelijk voortreffelijk! een waar culinair orgasme!
de bediening is scherp, maar niet opdringerig! de ober had zeer veel kennis, en adviseerde ons per gang ( 5 )welke wijn te pakken.

Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed! echt dubbel en dwars waar voor je geld! supertent! was iedereen maar op zoveel vlakken zo perfectionistisch!

Gegeten op 28 februari 2016

jan375

Gezellige ronde tafel ( ook voor 4 personen)
Eten wordt als een plaatje gepresenteerd, lijkt wel een 3D schillderij.
Alles lekker, het (letterbak) toetje verdient een speciale vermelding.

Gegeten op 12 maart 2016

j-p1

5 gangen diner. Gemengd vlees en vis. Wordt op de verzoeken ingespeeld, alternatief gekregen. Bereiding van het vlees en de vis zijn erg goed. Bijgerechten voegen soms niet iets toe maar zijn zeker niet slecht. Zowel seizoens gerechten als klassiekers. Hoofdgerecht met botermalse lamsrack was uitmuntend. Uitgebreide selectie van single malt whisky!

Gegeten op 3 juli 2016

anniekvermeulen

Top avond beleefd. Het 5 gangen menu was heerlijk en hebben genoten van iedere gang. Ook de wijn die we erbij hadden genomen was super. De bediening was wat traag maar dat is in dit sfeervolle restaurant geen straf. Alleen jammer dat de haard ineens een stinkende rook de zaak in bracht. Of iig geval precies onze kant op. Dat was gelukkig wel tegen het einde van de avond maar hier is wellicht niet echt over nagedacht.

Gegeten op 27 maart 2016

Vvdmeulen

Met één woord geweldig. Heerlijke gerechten, erg mooi en leuk gepresenteerd en prijs/kwaliteisverhouding prima. Als laatste verrassingsgang vroegen we om hartige gang en kregen we een enorme kaasplank voor twee personen, waarvoor ze niets extra's berekende, helemaal super. Ook al is het niet in de buurt we gaan proberen een keer terug te komen met familie.

Gegeten op 1 april 2016

schrijf_een_recensie

Lunch menu voor twee. Vriendelijke bediening. Amuses en het voorgerecht zagen er prachtig uit en waren erg smakelijk. Het hoofdgerecht vis was lekker, maar ietwat verwarrend met 15 elementen. We zaten in het oude gedeelte bij de open haard, dat was knus, maar wel een beetje rumoerig door de muziek en het personeel. Heerlijk om na de maaltijd nog een wandeling te maken in het naastgelegen bos.

Gegeten op 20 maart 2016

wendy197

Wij hadden Le Bouleau via recensies uitgekozen. We hadden hoge verwachtingen. Door wat we lazen durfden we het aan om onze avond volledig over te laten aan de chef. We namen een vijfgangen verassingsmenu. Maar met alle extraatjesoorten van de chef werd het zelfs een zevengangen menu. Elk gerecht was verfijnd. Super gepresenteerd maar smaakte ook even fantastisch. De hoeveelheid en de tijd tussen de gerechten waren perfect op elkaar afgestemd. Heel de avond had ik een tevreden gevoel zonder hete gevoel te hebben dat ik me aan het overeten was. Wat we gegeten hebben vertel ik niet, want dan kan je je niet meer volledig laten verrassen. De inrichting is eerder huiselijk dan chic. Dat is een beetje in contrast met de perfecte gerechten, maar heeft net het effect dat je je goed voelt. De bediening was van begin tot eind perfect. Ik kreeg het gevoel dat ik een gast was en geen klant. Alles werd gedaan om ons een onvergetelijke avond te bezorgen. En dat is ze ook gelukt. Wij gaan hier vaker komen.
Proficiat Le Bouleau!
Van mevr. Francken

Gegeten op 12 maart 2016

Barend2000

Afgelopen vrijdag met 6 personen (verjaardag vader 70) heerlijk gegeten bij Le Bouleau. We kozen voor het 4-gangen verrassingsmenu en een culinaire verrassing werd het! Ook het bijbehorende wijnarrangement is heel goed samengesteld en dus een zeer goede combi! Zeker een aanrader voor een lange avond heerlijk tafelen! Wij komen nog eens terug!!

Gegeten op 19 februari 2016

TY57

Voor een tweede keer gekozen voor dit restaurant.

We kregen een ronde tafel bij een sfeervolle open haard. Na een smakelijke amuse met een rosé prosecco kregen we een proeverij als voorgerecht met vis en vlees. Het hoofdgerecht bestond uit vlees en als dessert kregen wij een proeverij van verschillende gerechtjes.

De gerechten waren verzorgd en goed van smaak en de wijnen pasten goed bij de gerechten. De bediening was vriendelijk. Een negatief puntje was de open haard die de ruimte erg warm maakte en daarnaast de nodige rook in de ruimte blies. Helaas zijn onze ervaringen van deze avond minder dan die van onze eerste kennismaking.

Gegeten op 13 december 2015

Elzalien

Samen met vrienden hebben wij deze avond hier gegeten omdat hun hier al keer heerlijk gegeten hadden. En dat was totaal niet gelogen. Het eten was voorrukkelijk! We kozen allemaal voor het 4 gangen verrassing's menu (ik met voorkeur uit alleen vlees). Ik zelf hou totaal niet van vreemde dingen zoals wild bijv maar dacht vanavond ga ik alles proeven wat mij voorgeschoteld wordt en ik heb al mijn bordjes heerlijk opgegeten omdat het eten er echt goed is. Ook de bediening was goed en zij hebben zeker verstand van wijnen bij het gerecht wat je krijgt. Het eten was perfect van het voorgerecht tot aan het dessert! Echt super!! Komen zeker snel terug!

Gegeten op 21 november 2015

Schrijf zelf een recensie over Le Bouleau in Bergen op Zoom

Schrijf hieronder je recensie over Le Bouleau. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.