Eazie

• 7.5

• 7.1

maarten103
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten is prima. De bediening is dat niet. Elke keer dat ik een smoothie bestel wordt deze vergeten en later pas gemaakt. Na mijn opmerking dat dit onwenselijk is kreeg ik een bijdehand antwoord van de manager en de boodschap kwam duidelijk niet aan. Ik kom hier niet meer terug.

Gegeten op 3 januari 2014

Lekkerz
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima voor de snelle en betaalbare hap. Heb jaren in Leiden gewoond en helaas was er tijdens die studiejaren nog geen Eazie. Zaten we bij De Bak te hakken. Nee, dan is dit voor weinig geld toch echt veel beter. Vers en neutraal, zeg maar allemandsvriend-eten. Maar dat is ook precies wat het moet zijn. Prima formule. Laat de sushi enzo maar wel liggen, die is van supermarkt kwaliteit.

Gegeten op 7 juni 2013

mirjam12345
  • Recensies in de laatste twee jaar

Helaas was de sla niet gewassen, er zit heel veel zand in. Ook zit er maar weinig van de beloofde avocado in en lijkt er in de slasauzen meer suiker/glucose/fructosestroop te zitten dan iets anders. Wel fantastische service, maar ik kom hier toch niet meer terug.

Gegeten op 5 augustus 2013

tonnetjerond
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een echte studentenmaaltijd en kom hier dan ook regelmatig. De prijs is door de jaren heen volgens mij iets om hoog gegaan, maar nog steeds betaalbaar. Voldoende keuze uit sauzen en ook steeds meer iets pittigere varianten. Altijd aan aanrader voor afhaal. Enige wat ik meer zou zien is groente. Dit zou wel meer mogen zijn. Sushi is verder niet echt een aanrader voor de prijs die je ervoor betaalt. Dan zou ik naar de beestenmarkt gaan (Ichi Ban) waar ze voor dezelfde prijs versie sushi maken.

Gegeten op 12 juni 2013

Valentijn
  • Recensies in de laatste twee jaar

Aziatisch wokrestaurant, maar dan net iets hipper decor dan gemiddeld Chinees restaurant. Leuk concept om uit te kiezen: kaart met wokmeals waar je kunt kiezen uit vlees (kip, bief of lam), vis (garnalen of visfilet) of vegetarisch (tofu of omelet). Vervolgens kun variëren tussen 9 sauzen, 6 bijgerechten en 5 verschillende groenten. Ik heb er nu 2x gegeten, waar eerste keer geen lekkere combinatie en tweede wel geslaagd. Tip: op een apart formulier bij groentevitrine staan lekkere groentecombinaties beschreven passend bij je vlees/vis-keuze. Bediening is vriendelijk en snel. Porties zijn groot en meer dan genoeg: je kunt altijd om een Foodiebag vragen en het restje meenemen voor later op de dag.

Gegeten op 2 januari 2013

Foodie78
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eten in de Eazie is vooral bedoeld op snelheid. Mijn noodles met zwarte bonensaus verzoop bijna in de saus en was vooral erg zout. De Snelheid waarmee je weer buiten staat is wel fijn.

suikerbuikje
  • Recensies in de laatste twee jaar

prima geschikt voor de snelle hap en de kleine beurs, echter ik mis smaak nog kraak, sauzen missen beleving en passie. alternatieven genoeg in de buurt.

-C
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ideaal als je even snel wat te eten wilt. Binnen 10 minuten sta je met je eten buiten. Je kunt geheel zelf je eigen wokmaaltijd samen stellen. Eazie gebruikt verse ingrediënten en is naar mijn idee gezond. Voor de gezelligheid hoef je niet bij Eazie zelf te eten, het is toch een beetje een fastfood idee. Mee naar huis nemen is daarom dan ook een prima alternatief.

tamerlane

• Goed

De Eazie lijkt van de buitenkant op een soort van fastfood vega winkel, althans daar deed de intens groene kleur van het interieur mij aan denken, en daarom vermeed ik de winkel lange tijd, en wat een fout was dat! Het is een wokrestaurant waar je kan zitten (al zijn er niet veel plekken) of afhalen. Voor een leuke prijs krijg je zeer snel een erg lekker gerecht. Er is voldoende keuze uit vlees, en er zijn ook opties voor vis of vegetariers aanwezig. Er zijn ook genoeg, met grote smaakverschillen, woksauzen. En dan kan je nog kiezen uit Chinese of Japanse noedels, of gewoon rijst. Ik eet hier altijd goed, maar soms gaat het allemaal even te snel voor het personeel en worden er foutjes gemaakt met gerechten die bij de verkeerde tafel worden afgeleverd.

lekkerbek1979

• Uitstekend

ik ben vandaag voor de film bij eazie geweest. super lekker gegeten, snel, gezond en niet duur. eazie heeft een vaste klant erbij!

Schrijf zelf een recensie over Eazie in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Eazie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!