Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Eazie

1. Restaurant
  2. Wokken

Eazie

1. Restaurant
  2. Wokken
  1. Toon telefoonnummer 071 513 88 67

Noedelproever

Ik eet graag na werk nog even bij de eazie. Dit doe ik eigenlijk al sinds mijn studententijd. Het eten is lekker vers, gezond, smaakvol en goedkoop. De groentes kan je zelf uitkiezen en deze wordt met de overige ingrediënten vers voor je neus gewokt. Ik ben echt een groente-lover, dus ik neem altijd extra groente. Aangezien ik er ook best wel vaak heb gegeten, vind ik het leuk om de sauzen met elkaar te combineren. Zo blijft het toch nog een beetje vernieuwend. De service is verder wel prima, het team is erg jong en soms een beetje onervaren.

Gegeten op 19 september 2014

phvreeling

De Eazie's is een prima concept. Wij eten daar vaak maar helaas gaat het niveau van het eten en de bediening met de tijd achteruit. Erg jammer. Wij halen onze maaltijden bij de locatie Eazie's Centraal Station Leiden. Wat mij ook opvalt dat er nog bijzonder weinig aziaten in de keuken en helemaal geen aziaten in de bediening staan (lees voornamelijk studenten) en dat komt het niveau van Eazie niet ten goede. Het concept en de prijs is goed maar het eten en de bediening vallen steeds meer tegen. Afgelopen zondag bijvorbeeld 3 wokmaaltijden gehaald waar echt geen smaak aan was; droog, flauw en volledig smakeloos (we hebben de maaltijden na een paar happen in de container gedumpt). En de bediening is over het algemeen ongeinteresseerd en niet al te hygiening (als je een betaalbon in de bak met wokgroente laat vallen dan vervang je die bak maar nee hoor, gewoon doorscheppen). Verder wordt op klachten zeer langzaam of niet gereageerd!

Ik weet natuurlijk niet of dit voor alle Eazie's geld maar de Eazie in Leiden bij het station heeft niet meer onze voorkeur.

Gegeten op 17 augustus 2014

maarten103

Het eten is prima. De bediening is dat niet. Elke keer dat ik een smoothie bestel wordt deze vergeten en later pas gemaakt. Na mijn opmerking dat dit onwenselijk is kreeg ik een bijdehand antwoord van de manager en de boodschap kwam duidelijk niet aan. Ik kom hier niet meer terug.

Gegeten op 3 januari 2014

Lekkerz

Prima voor de snelle en betaalbare hap. Heb jaren in Leiden gewoond en helaas was er tijdens die studiejaren nog geen Eazie. Zaten we bij De Bak te hakken. Nee, dan is dit voor weinig geld toch echt veel beter. Vers en neutraal, zeg maar allemandsvriend-eten. Maar dat is ook precies wat het moet zijn. Prima formule. Laat de sushi enzo maar wel liggen, die is van supermarkt kwaliteit.

Gegeten op 7 juni 2013

mirjam12345

Helaas was de sla niet gewassen, er zit heel veel zand in. Ook zit er maar weinig van de beloofde avocado in en lijkt er in de slasauzen meer suiker/glucose/fructosestroop te zitten dan iets anders. Wel fantastische service, maar ik kom hier toch niet meer terug.

Gegeten op 5 augustus 2013

tonnetjerond

Een echte studentenmaaltijd en kom hier dan ook regelmatig. De prijs is door de jaren heen volgens mij iets om hoog gegaan, maar nog steeds betaalbaar. Voldoende keuze uit sauzen en ook steeds meer iets pittigere varianten. Altijd aan aanrader voor afhaal. Enige wat ik meer zou zien is groente. Dit zou wel meer mogen zijn. Sushi is verder niet echt een aanrader voor de prijs die je ervoor betaalt. Dan zou ik naar de beestenmarkt gaan (Ichi Ban) waar ze voor dezelfde prijs versie sushi maken.

Gegeten op 12 juni 2013

Valentijn

Aziatisch wokrestaurant, maar dan net iets hipper decor dan gemiddeld Chinees restaurant. Leuk concept om uit te kiezen: kaart met wokmeals waar je kunt kiezen uit vlees (kip, bief of lam), vis (garnalen of visfilet) of vegetarisch (tofu of omelet). Vervolgens kun variëren tussen 9 sauzen, 6 bijgerechten en 5 verschillende groenten. Ik heb er nu 2x gegeten, waar eerste keer geen lekkere combinatie en tweede wel geslaagd. Tip: op een apart formulier bij groentevitrine staan lekkere groentecombinaties beschreven passend bij je vlees/vis-keuze. Bediening is vriendelijk en snel. Porties zijn groot en meer dan genoeg: je kunt altijd om een Foodiebag vragen en het restje meenemen voor later op de dag.

Gegeten op 2 januari 2013

Foodie78

Eten in de Eazie is vooral bedoeld op snelheid. Mijn noodles met zwarte bonensaus verzoop bijna in de saus en was vooral erg zout. De Snelheid waarmee je weer buiten staat is wel fijn.

suikerbuikje

prima geschikt voor de snelle hap en de kleine beurs, echter ik mis smaak nog kraak, sauzen missen beleving en passie. alternatieven genoeg in de buurt.

-C

Ideaal als je even snel wat te eten wilt. Binnen 10 minuten sta je met je eten buiten. Je kunt geheel zelf je eigen wokmaaltijd samen stellen. Eazie gebruikt verse ingrediënten en is naar mijn idee gezond. Voor de gezelligheid hoef je niet bij Eazie zelf te eten, het is toch een beetje een fastfood idee. Mee naar huis nemen is daarom dan ook een prima alternatief.

Schrijf zelf een recensie over Eazie in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Eazie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.